سبک های یادگیری |
![]() |
پایان نامه ارشد:بررسی رابطه جهت گیری هدف، سبک های یادگیری با یادگیری خودتنظیم
عنوان کامل پایان نامه : بررسی رابطه جهت گیری هدف، سبک های یادگیری با یادگیری خودتنظیم ۱-۶- تعریف نظری وعملیاتی متغیرها: ۱-۶-۱- تعریف نظری متغیرها: جهت گیری هدف: جهت گیری هدف بیانگر الگوی منسجمی ازباورها، اسنادها وهیجانات فرداست که مقاصد رفتاروی راتعیین، وسبب می گردد تانسبت به برخی موقعیت ها گرایش بیشتری داشته ودرآن موقعیت […]
دانلود پایان نامه بررسی رابطه جهت گیری هدف، سبک های یادگیری با یادگیری خودتنظیم
عنوان کامل پایان نامه : بررسی رابطه جهت گیری هدف، سبک های یادگیری با یادگیری خودتنظیم مقدمه در فصل اول تحقیق چارچوب تحقیق بیان گردید، حال در این فصل بر اساس متغیر های تحقیق تلاش می شود، در سه بخش، بخش اول: خود تنظیمی، بخش دوم: مفهوم سبکهای یادگیری و در بخش سوم مفهوم جهت […]
دانلود پایان نامه روانشناسی بررسی رابطه جهت گیری هدف، سبک های یادگیری با یادگیری خودتنظیم
عنوان کامل پایان نامه : بررسی رابطه جهت گیری هدف، سبک های یادگیری با یادگیری خودتنظیم ۲-۱-۲- یادگیری خودتنظیمی بندورا بر اساس نظریه سه وجهی بندورا مبنای یادگیری خودتنظیمی، شناخت اجتماعی است. به عقیده وی، فعالیتهای یادگیری دانشآموزان بهوسیله سه عامل فرآیندهای شخصی، محیطی و رفتاری آنها تعیین میشود.نظریه یادگیری خودتنظیمی را پینتریچ و دیگروت […]
دانلود پایان نامه ارشد رابطه بین جهت گیری هدف و سبک های یادگیری با یادگیری خودتنظیم
عنوان کامل پایان نامه : بررسی رابطه جهت گیری هدف، سبک های یادگیری با یادگیری خودتنظیم ۲-۱-۳- خود تنظیمی یادگیری پینتریچ خودتنظیمی در یادگیری از مقوله هایی است که به نقش فرد در فرایند یادگیری توجه دارد. این سازه ابتدا در سال ۱۹۶۷ توسط بندورا مطرح شد. این سازه در نظریه های مختلف روانشناسی از […]
دانلود پایان نامه رابطه بین جهت گیری هدف و سبک های یادگیری با یادگیری خودتنظیم
عنوان کامل پایان نامه : بررسی رابطه جهت گیری هدف، سبک های یادگیری با یادگیری خودتنظیم ۲-۱-۴- الگوی پیشرفت مهارت برنامهریزی حال ما نحوه تنظیم مهارت برنامهریزی را با استفاده از توضیحات زیر شرح میدهیم: مانیتورینگ: نظارت (عامل، هدف، سطح) کنترل: کنترل (عامل، هدف، سطح) در این قسمت نحوه مشاهده و بررسی شناخت فرد را […]
پایان نامه ارشد رابطه بین جهت گیری هدف و سبک های یادگیری با یادگیری خودتنظیم
عنوان کامل پایان نامه : بررسی رابطه جهت گیری هدف، سبک های یادگیری با یادگیری خودتنظیم ۲-۱-۵- تئوری ویگوتسکی[۱] دربارۀ بازی روانی اجتماعی بر اساس تئوریهای بسیاری بازی روانی اجتماعی به عنوان مجرایی برای توسعه عاطفی، اجتماعی و شناختی در نظر گرفته میشود. او فرض کرده که کودکان به دلیل یک آرزو در الگو برداری […]
پایان نامه ارشد روانشناسی ارتباط بین جهت گیری هدف و سبک های یادگیری با یادگیری خودتنظیم
عنوان کامل پایان نامه : بررسی رابطه جهت گیری هدف، سبک های یادگیری با یادگیری خودتنظیم ۲-۱-۵-۲- نقشها در حالی که کودکان خواستههای خود را برای مشارکت در دنیای بزرگسالان از طریق بازی اجتماعی درک میکنند، موقعیتهای تصویرسازی که آنها ایجاد میکنند نیازمند تعقیب نقشهای اجتماعی است. تعقیب نقش از دیدگاه ویگوتسکی کلیدی برای جداسازی […]
دانلود پایان نامه ارتباط بین جهت گیری هدف و سبک های یادگیری با یادگیری خودتنظیم
عنوان کامل پایان نامه : بررسی رابطه جهت گیری هدف، سبک های یادگیری با یادگیری خودتنظیم ۲-۱-۶- بازی اجتماعی و روانی و زبان و برنامهریزی شخصی قدرت مکالمه به عنوان یک ابزار برنامهریزی شخصی بشری و فرضیه بنیادی تئوری ویگوتسکی است. زبان به عنوان رابطه میان محیط اجتماعی و فرهنگی خارجی و دنیای روانشناختی داخلی […]
پایان نامه ارشد ارتباط بین جهت گیری هدف و سبک های یادگیری با یادگیری خودتنظیم
عنوان کامل پایان نامه : بررسی رابطه جهت گیری هدف، سبک های یادگیری با یادگیری خودتنظیم ۲-۱-۸- عامل اصلی پیکربندی خودتنظیمی عاملهای اصلی در پیکربندی یک سیتم خود تنظیم آموزشی عبارتند از: یادگیرنده سیستم خود تنظیم یادگیری (عامل قرارداد، عامل پشتیبان یادگیری و عامل مدیریت یادگیری) پایگاه داده یادگیرنده پایگاه داده متریال یادگیری پایگاه […]
دانلود پایان نامه ارشد:سبک های یادگیری
عنوان کامل پایان نامه : بررسی رابطه جهت گیری هدف، سبک های یادگیری با یادگیری خودتنظیم ۲-۲-۲- دسته بندی سبکهای یادگیری: با وجود اینکه هر انسانی اثر انگشت منحصر بفردی را دارد، اما در عین حال می توان همه آثار انگشتهای انسان ها را در گروه های مشخص وکلی، دسته بندی کرد. به همین ترتیب […]
پایان نامه روانشناسی سبک های یادگیری
عنوان کامل پایان نامه : بررسی رابطه جهت گیری هدف، سبک های یادگیری با یادگیری خودتنظیم ۲-۲-۳- سبکهای یادگیری در حالت کلی: سبکهای یادگیری شناختی:طریقی که شخص موضوعها را ادراک میکند،اطلاعات را به خاطر می سپارد،در باره مطالب می اند یشد،و مسائل را حل می کند. سبکهای یادگیری عاطفی:در بر گیرنده شخصیت و ویژه گیهای […]
دانلود پایان نامه شناسایی رابطه جهت گیری هدف و سبک های یادگیری با خود تنظیمی دانش آموزان
عنوان کامل پایان نامه : بررسی رابطه جهت گیری هدف، سبک های یادگیری با یادگیری خودتنظیم ۲-۲-۸- سبک های یادگیری کلب سبکهای یادگیری خود به سه دسته: سبک شناختی ،سبک عاطفی و فیزیولوژیکی تقسیم می گردد. در این میان سبک شناختی به این مفهوم اشاره می نماید که یادگیرنده چگونه مطالب را درک می کند […]
دانلود پایان نامه رابطه جهت گیری هدف و سبک های یادگیری
عنوان کامل پایان نامه : بررسی رابطه جهت گیری هدف، سبک های یادگیری با یادگیری خودتنظیم ۲-۳-۱- مفهوم جهت گیری هدف آمز جهت گیری هدف را به صورت الگوی منسجمی از باورها، اسنادها و هیجانات فرد تعریف می کند که مقاصد رفتاری فرد را تعیین کرده و سبب می شود تا نسبت به برخی موقعیت […]
پایان نامه ارشد ارتباط جهت گیری هدف با سبک های یادگیری
عنوان کامل پایان نامه : بررسی رابطه جهت گیری هدف، سبک های یادگیری با یادگیری خودتنظیم ۲-۳-۲- انواع جهت گیری هدف هدف رفتار ( رفتار هدفی ) می تواند در دو نوع طبقه بندی شود: تسلط یابی و عملکردی. هدف تسلط یابی به سمت یادگیری تا آنجا که ممکن است برای دستیابی به پیشرفت خود، […]
فرم در حال بارگذاری ...
[دوشنبه 1399-04-16] [ 03:18:00 ق.ظ ]
|