روش های تصمیم‌گیری چند معیاره، اجرای روش دلفی فازی

افزایش سودآوری شرکت در ارتباط با انجام پروژه ۲۷ ۳-۴-۱- تعیین شاخص­های موثر با استفاده از روش دلفی فازی سپس شاخص­های استخراج شده در قالب پرسشنامه در اختیار افراد خبره شرکت برق منطقه­ای یزد قرار گرفت، تا از طریق روش دلفی فازی و اجماع خبرگان شاخص­های موثر تعیین شوند. ۳-۴-۲- مشخص کردن توالی معیار­ها […]

روش دلفی فازی، توزیع و فروش

میزان کنترل متغیر­ها: چنان­چه تمامی متغیر­های اثرگذار بر تحقیق تحت کنترل محقق باشند، تحقیق آزمایشگاهی است. ولی چنان­چه این امکان برای محقق وجود نداشته باشد ( که در اغلب تحقیقات علوم انسانی چنین است)، آن تحقیق توصیفی است. تحقیق حاضراز نوع توصیفی-پیمایشی می‌باشد.روش گردآوری داده­ها: مرحله گردآوری داده­ها آغاز فرایندی است که طی آن محقق […]

روش دلفی، لیچینگ

برای تعیین روشهای تولید طلا از روش دلفی استفاده شده است به این ترتیب که در ابتدا پرسشنامه ای ( پیوست ۱) در اختیار ۲۰ نفر از کارشناسان قرار گرفت و نظر آنها درباره انواع روشهای تولید طلا پرسیده شد . اطلاعات استخراج شده از این پرسشنامه در جدول ۴-۷ آمده است :جدول ۴-۷ اطلاعات […]

جداول مربوط به، روش های میدانی

اطلاعات روش های میدانی به روش هایی اطلاق می شوند که محقق برای گردآوری اطلاعات ناگریز است با مراجعه به افراد یا سازمان ها و … و نیز برقراری ارتباط مستقیم با آن ها اطلاعات مورد نظر خود را جمع آوری نماید ( حافظ نیا، ۱۳۸۳، ص ۱۷۹ ).به منظور جمع آوری اطلاعات مورد نیاز […]

روش آلفای کرونباخ، آلفای کرونباخ

۱۹-۱۴ مدیریت دارایی ۲۴-۲۰ سوالات فوق با مشورت متخصصین حوزه بانکی و همچنین اساتید راهنما و مشاور وتوسط محقق طراحی شده است. ۳-۷)روایی و پایایی مفهوم روایی به این پرسش پاسخ می دهد که ابزار اندازه گیری تا چه حد خصیصه موردنظر را می سنجد به عبارت دیگر روایی اندازه گیری عبارت است از میزانی […]

روش های گردآوری، تحلیل استنباطی

۲-۴-۳ ویژگی های روش دلفی…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..۱۰۰۳-۴-۳ مراحل اجرای تکنیک دلفی…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۰۰۴-۴-۳ مراحل اجرای روش دلفی در پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………………..۱۰۱۵-۳ قلمرو تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..۱۰۲۱-۵-۳ قلمرو مکانی-جامعه تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۰۲۲-۵-۳ قلمرو زمانی تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..۱۰۳۶-۳ روش نمونه گیری و تخمین حجم جامعه…………………………………………………………………………………………………………………………۱۰۳۱-۶-۳ روش نمونه گیری…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۰۳۲-۶-۳ تخمین حجم جامعه………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..۱۰۳۳-۶-۳ جامعه آماری……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………۱۰۴۷-۳ روش های گردآوری داده ها و ابزار مورد استفاده برای آن………………………………………………………………………………………………۱۰۴۸-۳ روش های تحلیل داده ها………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۰۴۹-۳ روایی […]

استان گیلان، روش پیمایشی

۳-۱) مقدمهاز جمله ویژگی­های مطالعه علمی که هدفش حقیقت یابی است؛ استفاده از یک روش تحقیق مناسب می‌باشد، و انتخاب روش تحقیق مناسب به هدف‌ها، ماهیت

و موضوع مورد تحقیق و امکانات اجرایی بستگی دارد، و هدف از تحقیق، دسترسی دقیق و آسان به پاسخ پرسش‌های تحقیق است. بررسی و تحلیل نقادانه شیوه‌های خاص تطبیق […]

دانلود پایان نامه بررسی آثار تبلیغات بر افزایش فروش شرکت های فعال در صنایع مواد غذای

عنوان کامل پایان نامه : بررسی آثار تبلیغات بر افزایش فروش شرکت های فعال در صنایع مواد غذای قسمتی از متن پایان نامه : -روش­شناسی پژوهش با توجه به این که هدف تحقیق بررسی تاثیر تبلیغات بر افزایش فروش محصولات غذایی است، رابطه­ی بین متغیرهای مستقل و وابسته با انجام تحلیل رگرسیون بررسی می­شود. […]

پایان نامه ارائه مدلی جهت مدیریت ریسک پروژه های پتروشیمی

Sorry, but nothing matched your search terms. Please try again with some different keywords.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی عنوان : ارائه مدلی جهت مدیریت ریسک پروژه های پتروشیمی با تمرکز بر فاز ساختمان و نصب مطالعه موردی : پروژه الفین سیزدهم ایلام چکیده :ریسک در پروژه یک رویداد غیرقطعی است که در صورت وقوع دارای اثر مثبت یا منفی […]

پایان نامه نهایی کردن عوامل موثر بر شکل‌گیری برند با تکنیک دلفی فازی

– تعریف واژه برند امروزه برند را همگان به نام ونشان محصولات تجاری می‌شناسند.تعریف آن را درعلم بازاریابی”شناسهٴ محصول یا خدمات عرضه شده” آورده‌اند. برند در واقع یک فاکتور جهانی یا حداقل منطقه‌ای است که دارای اعتبار بوده، مقبولیت مناسبی دارد و قادر است ارتباطی قوی بین کالا وخدمات با مخاطب یا مشتری برقرار […]

مقاله : تاثیر متقابل معلمان – شاگردان و خلاقیت

تاثیر متقابل[۱] معلمان – شاگردان و خلاقیت شهید مطهری می فرمایند ” ستایشگر معلمی هستم که نه اندیشه ها ، بلکه اندیشیدن را به من آموخت” بقول شارتیه ” هنر معلم تشنه کردن ذهن متعلم است تا او خود نخجیر خود را شکار کند” روسو نیز می گوید “اجازه دهید کودک حقایق را کشف کند […]

پایان نامه روانشناسی درباره : تاثیر متقابل معلمان – شاگردان و خلاقیت

تاثیر متقابل[۱] معلمان – شاگردان و خلاقیت شهید مطهری می فرمایند ” ستایشگر معلمی هستم که نه اندیشه ها ، بلکه اندیشیدن را به من آموخت” بقول شارتیه ” هنر معلم تشنه کردن ذهن متعلم است تا او خود نخجیر خود را شکار کند” روسو نیز می گوید “اجازه دهید کودک حقایق را کشف کند […]

دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دانشکده مدیریت وحسابداری گروه آموزشی مدیریت بازرگانی پایان نامه تحصیلی برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی […]

شرکت های پذیرفته شده، فرآیند سرمایه گذاری

عنوان: ارزیابی کارایی رتبه بندی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار ایران ۱-۱-. مقدمهبورس اوراق بهادار باعث ایجاد محیطی مناسب به منظور بازرگانی آسان سهام فراهم وبه این ترتیب بازرگانان با سهام ودیگر اوراق بهادار به تجارت می پردازند. یکی از مسائل مهم در سرمایه گذاری، چگونگی سرمایه گذاری دربورس اوراق بهادار است وبازدهی […]

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...