سفارشی سازی خدمات، مشتریان شعب بانک

۵-۲خلاصه تحقیق هدف از این تحقیق تاثیر سفارشی سازی خدمات بر رضایت، اعتماد و وفاداری مشتریان شعب بانک ملی شهرستان لنگرود می‌باشد. روش مورد استفاده در این تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظر ماهیت توصیفی از نوع پیمایشی می‌باشد. جامعه آماری شامل مشتریان شعب بانک ملی شهرستان لنگرود می‌باشد که با توجه به […]

سفارشی سازی خدمات، انتظارات مشتریان

۵-۴-۳-پیشنهادات مبتنی بر فرضیه سوم تحقیق بر طبق یافته های این تحقیق، سفارشی سازی خدمات بر اعتماد مشتریان تاثیر دارد، بر این اساس پیشنهاد می گردد: در پروسه سفارشی کردن خدمات بانکی از روشهای علمی بازاریابی نظیر نورومارکتینگ بر مبنای رفتار مصرف کننده با استفاده از ابزارهای علمی مدرن و دقیق استفاده گردد. همچنین می […]

خروجی مدل در حالت استاندارد، سفارشی سازی خدمات

 شکل۴-۱-خروجی اولیه مدل در حالت معناداری ۴-۸-خروجی مدل در حالت استاندارد در این بخش خروجی های مدل ترسیم شده به وسیله نرم افزار Smartpls نمایش داده شده است. خروجی زیر شامل الگوریتم PLS می باشد که در آن ضرایب مسیرنمایش داده شده است. اعدادی که بر روی مسیر بین سازه ها با یکدیگر نمایش داده […]

ابزارهای اندازه گیری، سفارشی سازی خدمات

روش تحقیـق ۳-۱- مقدمه به عبارت دیگر می توان گفت هنگامی نتایج حاصله از پژوهش معتبر می باشد که از یک روش تحقیق معتبر استفاده شود، چرا که روش نادرست منجر به نتیجه‌گیری نادرست می شود و دستیابی به اهداف علمی و شناخت علمی معتبر نخواهد بود مگر اینکه روش شناسی به صورت درست […]

سفارشی سازی خدمات، سنجش کیفیت خدمات

۳-۴ -نمونه و روش نمونه گیری نمونه”عبارت است از زیرجامعه ای که از کل جامعه انتخاب می شود و معرف آن است” (دلاور، ۱۳۸۷، ص ۲۷). برای بدست آوردن حجم نمونه از فرمول تعیین حجم نمونه نامحدود کوکران استفاده گردید، بدین منظور تعداد ۳۸۴ نفر برای تحقیق مناسب به نظر آمد اما محقق با احتمال […]

پایان نامه بررسی سنجش تاثیر سفارشی سازی خدمات بر کیفیت ادراک شده مشتریان شعب بانک ملی شهرستان لنگرود

– ضررورت و اهمیت تحقیق علیرغم اجماع بر روی اهمیت مسأله‌ی سفارشی سازی، هنوز درباره ی نحوه‌ی پیاده‌سازی سفارشی سازی و واقعیت آن اختلاف‌نظر وجود دارد و از حیث دیدگاه‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفته است. می‌توان چنین دریافت که مصرف کنندگان خدمات شخصی شده را نسبت به خدمات عمومی بیشتر ترجیح می‎دهند، زیرا این […]

پایان نامه بررسی سنجش تاثیر سفارشی سازی خدمات بر رضایت مشتریان شعب بانک ملی شهرستان لنگرود

-۶- فرضیه های تحقیق ۱-سفارشی سازی خدمات بر کیفیت ادراک شده مشتریان شعب بانک ملی شهرستان لنگرود تاثیر دارد.۲-سفارشی سازی خدمات بر رضایت مشتریان تاتیر شعب بانک ملی شهرستان لنگرود تاثیردارد.۳-سفارشی سازی خدمات بر اعتماد مشتریان شعب بانک ملی شهرستان لنگرود تاثیر دارد.۴-سفارشی سازی خدمات بر وفاداری شعب بانک ملی شهرستان لنگرود مشتریان تاثیر دارد.۵-رضایت […]

پایان نامه بررسی سنجش تاثیر سفارشی سازی خدمات بر اعتماد مشتریان شعب بانک ملی شهرستان لنگرود

– مقدمه در این فصل مبانی نظری و پیشینه تحقیق مورد بررسی قرار می گیرد. و این فصل به سه بخش، مبانی نظری مربوط به متغیر مستقل، مبانی نظری مربوط به متغیر وابسته و پیشینه تحقیق (تحقیقاتی که در زمینه متغیرهای پژوهش چه داخل کشور و چه در خارج کشور صورت گرفته است) تقسیم می […]

پایان نامه بررسی سنجش تاثیر سفارشی سازی خدمات بر وفاداری مشتریان شعب بانک ملی شهرستان لنگرود

خدماتی با کیفیت هستند که بتوانند نیازها و خواسته های مشتریان رابرآورده نمایند. اگرخدمتی انتظارات مشتریان را برآورده سازد و یا فراتر از آن باشد، دارای کیفیت است. سازمانهایی که به صورت مستمر خدمات با کیفیت ارائه می دهند و به حفظ و نگهداری مشتری اهمیت می دهند، سازمانهایی مشتری مدار هستند. شاید حفظ و […]

پایان نامه سنجش میزان مولفه¬های سفارشی¬سازی خدمات در بانک¬های صادرات استان گیلان

اهداف تحقیق براساس مطالب عنوان شده در بیان مسئله و اهمیت موضوع تحقیق، هدف کلی این تحقیق تبیین فرایند وفاداری مشتریان بانکی از طریق سفارشی­سازی خدمات در بانک­های صادرات استان گیلان است. بنابراین ده هدف ویژه برای مطالعه پژوهش حاضر طراحی می شود که به قرار زیر هستند: سنجش میزان مولفه­های سفارشی­سازی خدمات در بانک­های […]

پایان نامه سفارشی¬سازی خدمات و وفاداری مشتریان در بانک¬های صادرات استان گیلان

توسعه و تکامل وفاداری مشتریانتوسعه وفاداری مشتریان یک هدف استراتژیک برای بیش­تر شرکت­ها و سازمان­ها است و امروزه تلاش اصلی بسیاری از شرکت­ها برای نگه داشتن مشتریان و به­دست اوردن سهم هرچه بیشتر از هر مشتری است. زیرا شرکت­ها به درستی دریافته­اند که هزینه به دست آوردن یک مشتری جدید بسیار بیش­تر از هزینه حفظ […]

پایان نامه سفارشی¬سازی خدمات و وفاداری مشتریان در بانک¬های صادرات استان گیلان

توسعه و تکامل وفاداری مشتریانتوسعه وفاداری مشتریان یک هدف استراتژیک برای بیش­تر شرکت­ها و سازمان­ها است و امروزه تلاش اصلی بسیاری از شرکت­ها برای نگه داشتن مشتریان و به­دست اوردن سهم هرچه بیشتر از هر مشتری است. زیرا شرکت­ها به درستی دریافته­اند که هزینه به دست آوردن یک مشتری جدید بسیار بیش­تر از هزینه حفظ […]

پایان نامه سفارشی¬سازی خدمات و وفاداری مشتریان در بانک¬های صادرات استان گیلان

توسعه و تکامل وفاداری مشتریانتوسعه وفاداری مشتریان یک هدف استراتژیک برای بیش­تر شرکت­ها و سازمان­ها است و امروزه تلاش اصلی بسیاری از شرکت­ها برای نگه داشتن مشتریان و به­دست اوردن سهم هرچه بیشتر از هر مشتری است. زیرا شرکت­ها به درستی دریافته­اند که هزینه به دست آوردن یک مشتری جدید بسیار بیش­تر از هزینه حفظ […]

پایان نامه تعیین رابطه سفارشی¬سازی خدمات و کیفیت ادراک شده در بانک¬های صادرات استان گیلان

) رابطه وفاداری مشتریان با رضایت و سودآوریبررسی تأثیر رضایت بر وفاداری از مهم­ترین موضوعات مطالعات سال­های اخیر بوده است. برخی از مطالعات نشان داده­اند که یک ارتباط مستقیمی میان رضایت مشتریان و وفاداری آن­ها وجود دارد. مشتریانی که راضی شوند وفادار خواهند ماند و مشتریانی که ناراضی هستند به فروشندگان دیگر رجوع می­کنند. معمولاً […]

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...