پایان نامه : بهبود عملکرد سیستم­های مخابراتی آشوبی با استفاده از مدولاسیون­های چندحاملی

(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) فهرست مطالب فصل اول کلیات و مقدمه . ۱-۱ تئوری آشوب و تاریخچه آن . ۱-۲ […]

موسسات مالی و اعتباری، سیستم ارزیابی عملکرد

کاری، هوش هیجـانی در افراد بیشتر شکل می گیـرد و به تکـامل می رسد (راد و همکاران ، ۱۳۸۹، ص۱۷۴) . با این توضیحات تحقیق حاضر می کوشد به بررسی رابطه بین هوش هیجانی مدیران و عملکرد مالی شعب بانک های استـان گیلان بپردازد.۱-۲ بیان مسأله توسعه اعجاب آور تکنولوژی ارتباطات و اطلاعات و […]

سیستم های مالی، جنگ جهانی دوم

عدم وجود زیر ساخت های مخابراتی مناسب عدم وجود قوانین و مقررات لازم ۳-عدم وجود آموزش های کافی و تبلیغات موثر عدم وجود فرهنگ استفاده. (حسینی، ۱۳۷۹) کارت اعتباری کارت اعتباری یک کارت پلاستیکی است که روی آن نام صاحب کارت و شماره آن به صورت برجسته وجود دارد و پشت کارت یک نوار مغناطیسی […]

ارزیابی عملکرد زنجیره تأمین، سیستم ارزیابی عملکرد

1-2 – شرح و بیان مساله پژوهشی شاخص مالی بسیار مهمی که پس از خصوصی­سازی شرکت مخابرات ایران مطرح شده و توجه بسیاری از مدیران شرکت را به سمت خود جلب کرده است و شاید از مهمترین شاخص­های چالش برانگیز باشد که هم اکنون در شرکت مخابرات ایران مطرح است شاخص میانگین درآمد هر مشتری است […]

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، الگویابی معادلات ساختاری

قیمت نقش بسیار مهمی در بازار مخابرات به ویژه برای ارائه دهندگان خدمات مخابراتی تلفن همراه ایفا می­کند. قیمت در اینجا به قیمت یک سیم کارت محدود نمی­شود، بلکه قیمت شارژ مجدد، نرخ تماس، شارژ پیامک، شارژ اینترنت، قیمت تلفن، و غیره را پوشش می دهد. شبکه­ی با قیمت­های پایین تر توانایی بالایی برای جذب […]

پایان نامه برق (مخابرات):جهت یابی سیگنال های پهن باند در سیستم های مخابراتی

استاد راهنما:دکتر مهرزاد بیغشدکتر عباس شیخی اساتید مشاور:دکتر محمود کریمیدکتر مصطفی درختیانمتن پایان نامه :فهرست مطالبعنوان صفحه چکیده ۱مقدمه ۲ : ۱-۱- مقدمه ۴۱-۲- انتشار امواج ۴۱-۳-سنسورهای آرایه ای ۶۱-۴- پردازش سیگنال آرایه خطی ۷۱-۴-۱- فرضیات پایه ۷۱-۴-۱-۱- میدان دور ۷۱-۴-۱-۲- سیگنال باند باریک ۷۱-۴-۱-۳- ایستائی ۸۱-۴-۱-۴- سیگنال های چندگانه ۸۱-۴-۱-۵- نویز (Noise) 8۱-۵- تبدیل مکان […]

پایان نامه برق (مخابرات): تشخیص خودکار نوع مدولاسیون دیجیتال در سیستم های OFDM

 ا

ستاد راهنما:دکتر عطاالله ابراهیم زاده شرمه اساتید مشاور:دکتر محمدرضا ذهابیدکتر بیژن عباسی آرند ۱۳۹۳ متن پایان نامه :چکیدهتشخیص مدولاسیون را می­توان یکی از بخش­های اصلی گیرنده­های نوین مخابراتی دانست. شناساگر خودکار نوع سیگنال، عمل تعیین نوع مدولاسیون سیگنال دریافتی را در بین مجموعه ­ای از مدولاسیون­ها به صورت خودکار انجام می­دهد. اکثر سیستم­های شناساگر خودکار نوع مدولاسیون […]

پایان نامه مدیریت سیستم ها: شبیه­ سازی و مدل­سازی ریاضی زنجیره تامین خدمات شرکت مخابرات ایران با رویکرد پویایی ­شناسی سیستم

 پایان‌نامه دوره دکتری در رشته مدیریت سیستم­ها عنوان: شبیه­ سازی و مدل­سازی ریاضی زنجیره تامین خدمات شرکت مخابرات ایران با رویکرد پویایی ­شناسی سیستم اساتید راهنما: دکتر نظام­الدین فقیه دکتر حبیب­اله رعنایی کرد شولی متن پایان نامه : چکیده: امروزه با توجه به نگرش­های مختلفی که درخصوص حوزه ارزیابی عملکرد وجود دارد، این فرآیند […]

پایان نامه ارشد رشته محیط زیست : ارزیابی ریسک زیست محیطی در انبار شرکت ملی پخش فرآورده­های نفتی

دکتر اسلام کاشی برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده درج نمی شودتکه هایی از متن به عنوان نمونه : فهرست مطالب عناوین چکیده فارسی فصل اول: کلیات ۱-۱ بیان مساله ۱-۲اهمیت و ضرورت تحقیق ۱-۳ هدفها ۱-۳-۱ هدف اصلی ۱-۳-۲ هدف جزیی ۱-۴ فرضیه ها ۱-۵ تعریف اصطلاحات و مفاهیم ۱-۵-۱ خطر ۱-۶ – احتمال […]

پایان نامه : ارزیابی ریسک زیست محیطی در انبار شرکت ملی پخش فرآورده­های نفتی

واحد شاهرود دانشکده فنی و مهندسی – گروه مهندسی شیمی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد ((M.Sc.)) گرایش:محیط زیست عنوان: ارزیابی ریسک زیست محیطی در انبار شرکت ملی پخش فرآورده­های نفتی منطقه استان کهگیلویه و بویراحمد (یاسوج) استاد راهنما: دکتر سحر رضایان استاد مشاور: دکتر اسلام کاشی متن پایان نامه : فهرست مطالب عناوین […]

پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر فن­آوری

صحت و دقت داده‌های حاصل از مشتری برای موفقیت عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری حیاتی بوده و به تعقب آن، فن­آوری بواسطه افزایش اخبار و اطلاعات بنگاه، نقش مهمی در مدیریت ارتباط با مشتری ایفاء می کند (آبورت[۱]، ۲۰۰۱). در واقع، گسترش ظرفیت مؤسسات تجاری در جمع­آوری، ذخیره­سازی، تحلیل و اشتراک اطلاعات مشتریان که […]

پایان نامه با موضوع بازاریابی رابطه و مدیریت روابط با مشتری

۲-۴-۹- بازاریابی رابطه و مدیریت روابط با مشتری گرچه مطالعات گذشته نشانگر پیشرفت چشمگیری در تفهیم اهمیت روابط مبتنی بر مشارکت و همیاری میان خریداران و فروشندگان بوده است، (بری[۱]، ۲۰۰۴؛ کراسبی[۲]، ۱۹۹۰؛ دایر[۳]، ۱۹۸۷؛ مورگان و هانت[۴]، ۱۹۹۴؛ پالمر[۵]، ۲۰۰۰؛ شت[۶] و همکاران ۱۹۹۵). ولی دو سؤال همچنان بی پاسخ مانده است: مدیریت روابط […]

دانلود پایان نامه مدیریت در مورد تاریخچه بانکداری الکترونیک

تاریخچه بانکداری الکترونیک هزینه بالا نیروی کار و رقابتی شدن فضای کسب کار در دهه ۱۹۶۰، صنایع پر کاری مانند بانکداری را مجبور به خودکارسازی برخی از عملکردهای خود کرد. تلفنبانک، استفاده از کامپیوتر شخصی و شبکه تلویزیون کابلی ازجمله روشهایی بودند که مورد توجه بانک ها قرار گرقت. ماشین تحویلدار اتوماتیک (خود پرداز) مهمترین […]

پایان نامه : زیر ساختهای بانکداری الکترونیک

زیر ساختهای بانکداری الکترونیک ۱-۴-۲-زیر ساختهای سخت افزاری برای آنکه بتوان دریک شعبه خدمات الکترونیک ارائه داد، می بایست در آن محل تجهیزات سخت افزاری نصب گردد. در زیر تشریح می پردازیم: الف : رایانه شخصی اندازه کوچک این رایانه ها، جابجایی آسان و همچنین قابلیت های سخت افزاری بالا از نظر سرعت پردازشگر مر […]

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...