ارائه یک سیستم تشخیص نفوذ به شبکه کامپیوتری با استفاده از الگوریتم فرا ابتکاری

فهرست عنوان صفحه فصل اول : مقدمه و کلیات تحقیق. ۱ ۱-۱) تعریف سیستم تشخیص نفوذ : ۲ ۲-۱) اما چه چیزهایی سیستم تشخیص نفوذ نیست؟ ۲ ۳-۱ ) دسته بندی حملات : ۴ ۴-۱) انواع دسته بندی سیستم های تشخیص نفوذ : ۴ ۱-۴-۱) روش های تشخیص نفوذ. ۶ ۱-۱-۴-۱) روش تشخیص امضاء : ۶ ۲-۱-۴-۱) روش تشخیص بر اساس ناهنجاری : ۶ ۳-۱-۴-۱) روش ترکیبی : ۷ ۲-۴-۱) دسته بندی براساس ساختار سیستم حفاظتی. ۸ ۱-۲-۴-۱) سیستم تشخیص نفوذ مبتنی بر میزبان : ۸ ۲-۲-۴-۱) سیستم تشخیص نفوذ مبتنی بر شبکه : ۹ ۳-۲-۴-۱) مدل ترکیبی: ۹ ۳-۴-۱) دسته بندی از لحاظ ساختار پردازشی: ۱۰ ۴-۴-۱) دسته بندی بر اساس نوع منابع داده: ۱۰ ۵-۴-۱) دسته بندی براساس رفتار بعد از حمله: ۱۰ ۶-۴-۱) دسته بندی بر اساس جنبه های زمانی….

فروش اینترنتی فایل پایان نامه ارائه یک سیستم تشخیص نفوذ به شبکه کامپیوتری با استفاده از الگوریتم فرا ابتکاری

فهرست عنوان صفحه فصل اول : مقدمه و کلیات تحقیق. ۱ ۱-۱) تعریف سیستم تشخیص نفوذ : ۲ ۲-۱) اما چه چیزهایی سیستم تشخیص نفوذ نیست؟ ۲ ۳-۱ ) دسته بندی حملات : ۴ ۴-۱) انواع دسته بندی سیستم های تشخیص نفوذ : ۴ ۱-۴-۱) روش های تشخیص نفوذ. ۶ ۱-۱-۴-۱) روش تشخیص امضاء : ۶ ۲-۱-۴-۱) روش تشخیص بر اساس ناهنجاری : ۶ ۳-۱-۴-۱) روش ترکیبی : ۷ ۲-۴-۱) دسته بندی براساس ساختار سیستم حفاظتی. ۸ ۱-۲-۴-۱) سیستم تشخیص نفوذ مبتنی بر میزبان : ۸ ۲-۲-۴-۱) سیستم تشخیص نفوذ مبتنی بر شبکه : ۹ ۳-۲-۴-۱) مدل ترکیبی: ۹ ۳-۴-۱) دسته بندی از لحاظ ساختار پردازشی: ۱۰ ۴-۴-۱) دسته بندی بر اساس نوع منابع داده: ۱۰ ۵-۴-۱) دسته بندی براساس رفتار بعد از حمله: ۱۰ ۶-۴-۱) دسته بندی بر اساس جنبه های زمانی….

دانلود مقاله الگوهای فعال درونی

الگوهای فعال درونی به طور کلی مفهوم الگو های فعال درونی، مفهوم اصلی نظریه دلبستگی بالبی (۱۹۶۹) است. زیرا این الگوها ی فعال درونی (یا بازنمایی های ذهنی[۱]) به عنوان ساز و کاری (مکانیسمی) معرفی شده است که به وسیله آن تجربیات دلبستگی اولیه، سراسر زندگی یک فرد را تحت تأثیر قرارمی دهد. او اینگونه فرض می کند که این الگو، فرد را برای پیش بینی و مدیریت جهان توانا می سازد، زیرا افراد هم به الگو محیطی نیازمندند (الگو محیطی) و هم به یک الگو از مهارتها و استعدادهای بالقوه (الگوی ارگانیسمی). بالبی این الگو فعال درونی را همانند نقشه یا طرح می بیند که برای تشخیص و پیش بینی رفتار دیگران در تعامل اجتماعی و همچنین طرح ریزی رفتار خود شخص برای پیشرفت به سمت اهداف روابط استفاده شده اند (فینی…

دانلود پایان نامه روانشناسی درباره الگوهای فعال درونی

الگوهای فعال درونی به طور کلی مفهوم الگو های فعال درونی، مفهوم اصلی نظریه دلبستگی بالبی (۱۹۶۹) است. زیرا این الگوها ی فعال درونی (یا بازنمایی های ذهنی[۱]) به عنوان ساز و کاری (مکانیسمی) معرفی شده است که به وسیله آن تجربیات دلبستگی اولیه، سراسر زندگی یک فرد را تحت تأثیر قرارمی دهد. او اینگونه فرض می کند که این الگو، فرد را برای پیش بینی و مدیریت جهان توانا می سازد، زیرا افراد هم به الگو محیطی نیازمندند (الگو محیطی) و هم به یک الگو از مهارتها و

استعدادهای بالقوه (الگوی ارگانیسمی). بالبی این الگو فعال درونی را همانند نقشه یا طرح می بیند که برای تشخیص و پیش بینی رفتار دیگران در تعامل اجتماعی و همچنین طرح ریزی رفتار خود شخص برای پیشرفت به سمت اهداف روابط استفاده شده اند (فینی…

فروش پایان نامه روانشناسی : الگوهای تاب‌آوری

الگوهای تاب‌آوری ۲-۲-۲-۱- الگوی بلاک و بلاک[۱] در سال ۱۹۶۸ بلاک و بلاک (۲۰۰۶) به انجام مطالعه‌ای طولی از رشد شخصیت مبادرت کردند در این مطالعه بزرگ محققان برای اولین بار مدلی از جفت کردن من- کنترل و من – تاب‌آور در شخصیت را فراهم کردند. من- کنترل به یک مشخصه فردی اشاره دارد که به تکانه‌های رفتاری به عنوان ابزاری برای حفظ یا افزایش تعادل سیستم، پاسخ می‌دهد. اگرچه رفتارها ممکن است در درجه و میزان با هم متفاوت باشند. افرادی که معمولا خدمتگذار تکانه‌های درونی هستند اصطلاح “کم مهار شدگی” برای آنها به کار می‌رود و در مقابل اصطلاح “مهار کننده افراطی” به افرادی اشاره دارد که برای برآوردن تکانه‌های رفتاری و خدمتگذار بودن برای آن در فشار گذاشته می‌شوند. براساس نظر بلاک و بلاک (۲۰۰۶) تاب‌آوری یک خود‌داری سازگارانه فردی…

پایان نامه مدیریت درباره مدل ها و الگوهای رفتار اخلاقی مدیران

مدل ها و الگوهای رفتار اخلاقی مدیران عوامل متعدد و گوناگونی ممکن است در تصمیم گیری و رفتار مدیران دخالت داشته باشند که این عوامل گاهی رعایت اخلاقیات را تسهیل می­ کند و گاه نیز مانع آن می­شود. بعضی از الگوها یا مدل هایی که این عوامل را ترسیم می کند به شرح ذیل می باشد: ۲-۲-۷-۱ مدل ارائه شده توسط دفت بر اساس این مدل نیروهایی که رفتار و تصمیمات اخلاقی را شکل می دهند عبارتند از: اخلاق شخصی: که سه گروه کلی یعنی اعتقادات و ارزش­های فردی، توسعه اخلاقی و چارچوب های اخلاقی را در بر می­گیرد. اعتقادات و ارزش های فردی را شخص از خارج وارد سازمان می کند. تربیت خانوادگی و ارزش های روحی، اصولی را به وجود می آورند که فرد بر آن اساس زندگی و کار می­…

پایان نامه مدیریت درباره مدل ها و الگوهای رفتار اخلاقی مدیران

مدل ها و الگوهای رفتار اخلاقی مدیران عوامل متعدد و گوناگونی ممکن است در تصمیم گیری و رفتار مدیران دخالت داشته باشند که این عوامل گاهی رعایت اخلاقیات را تسهیل می­ کند و گاه نیز مانع آن می­شود. بعضی از الگوها یا مدل هایی که این عوامل را ترسیم می کند به شرح ذیل می باشد: ۲-۲-۷-۱ مدل ارائه شده توسط دفت بر اساس این مدل نیروهایی که رفتار و تصمیمات اخلاقی را شکل می دهند عبارتند از: اخلاق شخصی: که سه گروه کلی یعنی اعتقادات و ارزش­های فردی، توسعه اخلاقی و چارچوب های اخلاقی را در بر می­گیرد. اعتقادات و ارزش های فردی را شخص از خارج وارد سازمان می کند. تربیت خانوادگی و ارزش های روحی، اصولی را به وجود می آورند که فرد بر آن اساس زندگی و کار می­…

پایان نامه مدیریت : اشکالات سیستم های سنتی ارزیابی:

اشکالات سیستم های سنتی ارزیابی: بر رویه های کهنه استوار است و گذشته نگر است. گرایش مالی دارد و برای سهامداران و مالیات بگیران مناسب می باشد. به ابعاد غیر مالی مثل؛ کیفیت محصولات و خدمات، رضایت مشتری و … توجهی ندارد. دیدگاهی داخلی دارد و درباره رقابت و بازار اندازه گیری بسیار اندکی به عمل می آورد. قدرت پیش بینی ندارد و درباره موفقیت آینده بحث نمی کند. رفتار نامناسبی را مثل «آنچه را اندازه گیری کنی، انجام می دهی.» را تقویت می کند. بر روی ورودی ها متمرکز است و به فرآیندها و خروجی ها توجهی ندارد. و تصمیمات مدیریت بر اطلاعات حسابداری بنا می شوند (زنجیردار و همکاران، ۱۳۸۹، ص ۳۷). ۲-۳- مدل های ارزیابی عملکرد: آنچه که اکنون در کشورهای مختلف جهان به آن پی برده اند، این است…

پایان نامه مدیریت : اشکالات سیستم های سنتی ارزیابی:

اشکالات سیستم های سنتی ارزیابی: بر رویه های کهنه استوار است و گذشته نگر است. گرایش مالی دارد و برای سهامداران و مالیات بگیران مناسب می باشد. به ابعاد غیر مالی مثل؛ کیفیت محصولات و خدمات، رضایت مشتری و … توجهی ندارد. دیدگاهی داخلی دارد و درباره رقابت و بازار اندازه گیری بسیار اندکی به عمل می آورد. قدرت پیش بینی ندارد و درباره موفقیت آینده بحث نمی کند. رفتار نامناسبی را مثل «آنچه را اندازه گیری کنی، انجام می دهی.» را تقویت می کند. بر روی ورودی ها متمرکز است و به فرآیندها و خروجی ها توجهی ندارد. و تصمیمات مدیریت بر اطلاعات حسابداری بنا می شوند (زنجیردار و همکاران، ۱۳۸۹، ص ۳۷). ۲-۳- مدل های ارزیابی عملکرد: آنچه که اکنون در کشورهای مختلف جهان به آن پی برده اند، این است…

پایان نامه مدیریت با موضوع تشخیص فرصت از طریق یادگیری

تشخیص فرصت از طریق یادگیری ۲-۱-۱۳-۱ تشخیص فرصت از طریق یادگیری ادراکی همانطور که در بالا ذکر شد، یادگیری ادراکی شامل تغییرات در الگوهای سازمانی و/یا فردی ادراک، و جابه جایی در شکلی که دانش در سیستم سازمان منتقل می‌گردد، می شود (گلین و همکاران، ۱۹۹۴). یادگیری ادراکی تا اندازه‌ای که این تغییرات محصولات جدید را تولید کنند یا بازارهای جدیدی را بگشایند، یک منبع تشخیص فرصت برای خلق فرصت‌های مخاطره‌آمیز است. در بیشتر موارد، یادگیری ادراکی در شرکت های کارآفرینی به عنوان یک گونه از ظرفیت تغییر شکل پذیرنده روی می‌دهد (گارود و نی‌یر، ۱۹۹۴) که عبارت است از توانایی از نو تعریف کردن معنی یا ارزش پولی ایده‌ها یا منابع موجود درون یک فرصت اقتصادی جدید برای شرکت.این از نو تعریف کردن می تواند حداقل به دو شکل صورت گیرد: از…

پایان نامه مدیریت با موضوع تشخیص فرصت از طریق یادگیری

تشخیص فرصت از طریق یادگیری ۲-۱-۱۳-۱ تشخیص فرصت از طریق یادگیری ادراکی همانطور که در بالا ذکر شد، یادگیری ادراکی شامل تغییرات در الگوهای سازمانی و/یا فردی ادراک، و جابه جایی در شکلی که دانش در سیستم سازمان منتقل می‌گردد، می شود (گلین و همکاران، ۱۹۹۴). یادگیری ادراکی تا اندازه‌ای که این تغییرات محصولات جدید را تولید کنند یا بازارهای جدیدی را بگشایند، یک منبع تشخیص فرصت برای خلق فرصت‌های مخاطره‌آمیز است. در بیشتر موارد، یادگیری ادراکی در شرکت های کارآفرینی به عنوان یک گونه از ظرفیت تغییر شکل پذیرنده روی می‌دهد (گارود و نی‌یر، ۱۹۹۴) که عبارت است از توانایی از نو تعریف کردن معنی یا ارزش پولی ایده‌ها یا منابع موجود درون یک فرصت اقتصادی جدید برای شرکت.این از نو تعریف کردن می تواند حداقل به دو شکل صورت گیرد: از…

پایان نامه : سه مدل یادگیری سازمانی در تشخیص فرصت کارآفرینانه

سه مدل یادگیری سازمانی در تشخیص فرصت کارآفرینانه نقل قولی از ادبیات یادگیری سازمانی (گاروین، ۱۹۹۳) ارتباط تنگاتنگی بین تشخیص فرصت و یادگیری سازمانی را نشان می‌دهد: اگر قرار است یادگیری صورت پذیرد، ایده‌های جدید ضروری هستند. گاهی اوقات آن‌ها به وسیله جرقه خلاقیت یا بینش تازه ایجاد می شوند؛ در زمان‌های دیگر آنها از خارج از سازمان به دست می‌آیند یا توسط دانش افراد درون سازمان حاصل می شود. منبع آنها هر چه باشد، آنها محرک بهبود سازمانی هستند (گاروین،۱۹۹۳) این عبارت گاروین یکی از دلایل اثبات این است که چگونه کیفیت به دست آمده از یادگیری سازمانی، شبیه به عناصر فرایند تشخیص فرصت هستند. به طور خاص، تشخیص فرصت به معنی تبدیل اطلاعات به دانش است: ایده‌ها تولید می شوند و برای کیفیت و پایداریشان به شکلی ارزیابی می شوند که…

پایان نامه : سه مدل یادگیری سازمانی در تشخیص فرصت کارآفرینانه

سه مدل یادگیری سازمانی در تشخیص فرصت کارآفرینانه نقل قولی از ادبیات یادگیری سازمانی (گاروین، ۱۹۹۳) ارتباط تنگاتنگی بین تشخیص فرصت و یادگیری سازمانی را نشان می‌دهد: اگر قرار است یادگیری صورت پذیرد، ایده‌های جدید ضروری هستند. گاهی اوقات آن‌ها به وسیله جرقه خلاقیت یا بینش تازه ایجاد می شوند؛ در زمان‌های دیگر آنها از خارج از سازمان به دست می‌آیند یا توسط دانش افراد درون سازمان حاصل می شود. منبع آنها هر چه باشد، آنها محرک بهبود سازمانی هستند (گاروین،۱۹۹۳) این عبارت گاروین یکی از دلایل اثبات این است که چگونه کیفیت به دست آمده از یادگیری سازمانی، شبیه به عناصر فرایند تشخیص فرصت هستند. به طور خاص، تشخیص فرصت به معنی تبدیل اطلاعات به دانش است: ایده‌ها تولید می شوند و برای کیفیت و پایداریشان به شکلی ارزیابی می شوند که…

پایان نامه مدیریت : تفکر سیستمی و یادگیری

تفکر سیستمی و یادگیری ۲-۴-۲-۱- تعریف سیستم تفکر سیستمی راهی برای اندیشیدن و زبانی برای تشریح و درک نیروها و روابط متقابل شکل‌دهنده‌ی رفتار سیستم­هاست. سیستم یک کل درک شده است که عناصر آن به هم مرتبط هستند، به گونه‌ای که عناصر آن مرتباً به هم تأثیر می‌گذارند و به سوی یک هدف مشترک حرکت می‌کنند. در تفکر سیستمی، ساختار الگویی از روابط متقابل عناصر کلیدی یک سیستم است. این عناصر سلسله مراتب و جریان کاری را در بر می‌گیرد و همچنین شامل گرایش و برداشت‌ها،‌ کیفیت محصولات، شیوه‌های تصمیم‌گیری و هزاران عامل دیگری می‌شود (سنگه و همکاران، ۱۳۸۸: ۱۰۵). سیستم عبارت است از مجتمعی از عناصر و یا عوامل که با ارتباط و همبستگی متقابل و درونی برای برقرای شرایط و وضعیت معین تشکیل منظومه واحدی را می‌دهند (فقیه، ۱۳۸۳: ۳). اساساً…

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...