سیستم های سازه ای |
![]() |
دانلود پایان نامه درباره عوامل موثر بر جذب گردشگری
عوامل موثر بر جذب گردشگری ۲-۵-۱٫ بازاریابی بازاریابی در صنعت جهانگردی، پیش بینی کردن نیازها و درخواستهای متغیر گردشگران است که در آن رضایت مشتری به عنوان مهمترین اصل برای بازاریابان بایستی مورد توجه قرار گیرد. توجه به بازاریابی جهانگردی، بعد از جنگ دوم جهانی شروع گردید. بازاریابی و تحقیقات مربوط به آن در توسعه […]
دانلود پایان نامه درباره عوامل موثر بر جذب گردشگری
عوامل موثر بر جذب گردشگری ۲-۵-۱٫ بازاریابی بازاریابی در صنعت جهانگردی، پیش بینی کردن نیازها و درخواستهای متغیر گردشگران است که در آن رضایت مشتری به عنوان مهمترین اصل برای بازاریابان بایستی مورد توجه قرار گیرد. توجه به بازاریابی جهانگردی، بعد از جنگ دوم جهانی شروع گردید. بازاریابی و تحقیقات مربوط به آن در توسعه […]
پایان نامه روانشناسی: ابعاد بهزیستی روانشناختی
۱-۱ ابعاد بهزیستی روانشناختی در زمینه مطالعه روانشناختی برخی از محققان آن را از نظر مؤلفهها یا فرایندهای ویژه نظیر بندهای عاطفی مفهومسازی می کنند. بلومبرگ، بونلا و کاسکنو[۱] (۲۰۰۰) در تبیین بهزیستی روانشناختی بر فرایندهای جسمانی تأکید کرده و خاطر نشان میسازند که بین سلامت روانی بالا و کیفیت بالای زندگی رابطه وجود دارد. […]
پایان نامه روانشناسی: ابعاد بهزیستی روانشناختی
۱-۱ ابعاد بهزیستی روانشناختی در زمینه مطالعه روانشناختی برخی از محققان آن را از نظر مؤلفهها یا فرایندهای ویژه نظیر بندهای عاطفی مفهومسازی می کنند. بلومبرگ، بونلا و کاسکنو[۱] (۲۰۰۰) در تبیین بهزیستی روانشناختی بر فرایندهای جسمانی تأکید کرده و خاطر نشان میسازند که بین سلامت روانی بالا و کیفیت بالای زندگی رابطه وجود دارد. […]
دانلود پایان نامه مدیریت درباره مدل سازمانهای پاسخگوی سریع (FRO)[1]
مدل سازمانهای پاسخگوی سریع (FRO)[1] در این مدل سازمانهای پاسخگوی سریع دارای خاصیت واکنش مؤثر در برابر تغییرات میباشند که توان استفاده بهینه از فرصتها و تبدیل تهدیدها به فرصتها را دارند. این خاصیت باعث کسب مزیت رقابتی و جذب وفاداری مشتری میگردد. سازههای این مدل عبارتند از: قیمت: میزان پرداختی مصرف کنندگان برای تهیه […]
خرید پایان نامه ارشد : ویژگیهای رفتار شهروندی سازمانی
ویژگیهای رفتار شهروندی سازمانی غیرقطعی بودن(غیر دستوری بودن) ارائه خدمات به مشتریان نیازمند تعاملات شخصی کارکنان سازمان با مشتریان است.این تعاملات می تواند منجر به ایجاد یک رابطه بلند مدت بین کارکنان ارائه دهنده خدمت و مشتریان سازمان گردد،ضمن آنکه کارکنان را قادر میسازد تا نیازهای مشتریان،عادات و طرز تفکرهای آنها را فراگرفته و […]
سیستم های مدیریت کیفیت، بهبود مستمر فرآیندها
میانگین و آزمون مقایسات زوجی(Tزوجی) شش ماه قبل و بعد از صدور گواهینامه محاسبه شد. نتایج نشان دادهاست که رضایت مشتری عاملی است که بیشترین تأثیر
پذیری را در میان معیارهای تأثیرگذار از استقرار سیستم داشتهاست و مشاهدهی نتایج در ادامهی تحقیق مشخص میکند که عوامل مالی و سطح تولید معیارهایی هستند که تأثیر پذیری […]
افزایش رضایت مشتریان، کشورهای توسعه یافته
کلیات تحقیق مقدمه[۱] ایزو ۹۰۰۰ یک سری از استانداردهای بین المللی است که متشکل از مجموعهای از الزامات بوده و توصیههایی برای طراحی و ارزیابی سیستمهای مدیریت دارند. امروزه، بیشتر از ۹۰۰۰۰۰ سازمان در سراسر جهان نامشان در لیست استاندارد ایزو۹۰۰۰ ثبت شده است. تعریف کیفیت ایزو۹۰۰۰ بر پایهی پیروی از مشخصات بنا نهاده […]
پایان نامه بررسی وفاداری مشتریان نسبت به نام تجاری
فصل اول: کلیات پژوهش ۲۱-۱ مقدمه. ۳۱-۲ بیان مسئله. ۴۱-۳ اهمیت و ضرورت انجام پژوهش ۵۱-۴ اهداف مشخص پژوهش: ۶۱-۴-۱ هدف اصلی: ۶۱-۴-۲ اهداف فرعی: ۶۱-۴-۳ اهداف کاربردی ۶۱-۵ فرضیههای پژوهش ۷۱-۶ قلمرو پژوهش: ۷۱-۶-۱ قلمرو موضوعی پژوهش. ۷۱-۶-۲- قلمروزمانی ۷۱-۶-۳- قلمرو مکانی: ۷۱-۷ بیان متغیرهای مورد بررسی در قالب یک مدل مفهومی: ۸۱-۸ تعریف […]
پایان نامه تأثیر یادگیری از طریق تلفن همراه
۱- ۱ – بیان مقدمه. ۲۱- ۲ – بیان مسأله. ۳۱- ۳ – اهمیت و ضرورت تحقیق ۵۱- ۴- اهداف کلی پژوهش ۷۱- ۴- ۱- اهداف فرعی پژوهش ۷۱- ۵- فرضیههای پژوهش ۷۱- ۶- تعریف متغیرها و اصطلاحات پژوهش ۸۱- ۶- ۱- تعریف متغیرها ۸۱- ۶- ۱- ۱- تعریف مفهومی یادگیری از طریق تلفنهمراه ۸۱- […]
پایان نامه تاثیرهشت هفته تمرینات یوگا بر تابآوری و امید به زندگی بیماران زن سرطانی بهبود یافته
فهرست مطالب فصل اول: طرح پژوهش ۱-۱ مقدمه . ۲ ۱-۲ بیان مساله ۴ ۱-۳ ضرورت و اهمیت پژوهش ۱۰ ۱-۴ اهداف پژوهش . ۱۱ ۱-۴-۱ هدف کلی . ۱۱ ۱-۴-۲ اهداف اختصاصی . ۱۱ ۱-۵ فرضیههای پژوهش ۱۲ ۱-۵-۱ فرضیۀ کلی . ۱۲ ۱-۵-۲ فرضیههای اختصاصی ۱۲ ۱-۶ پیشفرضهای پژوهش . ۱۲ ۱-۷ قلمرو […]
پایان نامه تبیین رفتار مصرف کنندگان حقوقی در حوزه ی خدمات نوین بانکی براساس مدل پذیرش فناوری
فهرست۱ طرح تحقیق ۱۶۱٫۱٫ مقدمه ۱۶۱٫۲٫ بیان مساله ۱۷۱٫۳٫ اهمیت –ضرورت و نتایج تحقیق ۲۰۱٫۴٫ مشکلات انجام تحقیق ۲۲۱٫۵٫ اهداف تحقیق ۲۲۱٫۶٫ سوالات تحقیق ۲۳۱٫۷٫ فرضیه های تحقیق ۲۳۱٫۸٫ روش تحقیق از نظر شیوه انجام تحقیق ۲۴۱٫۹٫ متغییر های تحقیق و تعریف عملیاتی متغییرهای مستقل یا وابسته ۲۴۱٫۱۰٫ قلمرو زمانی و مکانی تحقیق ۲۶ مروری […]
پایان نامه تبیین رفتار مصرف کنندگان حقوقی در حوزه ی خدمات نوین بانکی براساس مدل پذیرش فناوری
فهرست۱ طرح تحقیق ۱۶۱٫۱٫ مقدمه ۱۶۱٫۲٫ بیان مساله ۱۷۱٫۳٫ اهمیت –ضرورت و نتایج تحقیق ۲۰۱٫۴٫ مشکلات انجام تحقیق ۲۲۱٫۵٫ اهداف تحقیق ۲۲۱٫۶٫ سوالات تحقیق ۲۳۱٫۷٫ فرضیه های تحقیق ۲۳۱٫۸٫ روش تحقیق از نظر شیوه انجام تحقیق ۲۴۱٫۹٫ متغییر های تحقیق و تعریف عملیاتی متغییرهای مستقل یا وابسته ۲۴۱٫۱۰٫ قلمرو زمانی و مکانی تحقیق ۲۶ مروری […]
پایان نامه رابطه سفارشی¬سازی خدمات و رضایت مشتری در بانک¬های صادرات استان گیلان
اعتماد مشتری۲-۲-۱) مقدمهبه دست آوردن اعتماد مشتریان، بهایی دارد. با اینکه متخصصان امنیتی فنآوری اطلاعات از این امر به خوبی آگاه هستند، اما هنوز هم با این مقوله به عنوان یک چارهاندیشی ثانویه رفتار میکنند. این مساله باعث میشود که شرکتها هزینههای مالی بسیار زیادی را برای بازیابی اعتماد از دسترفتهی مشتریان و همچنین روابط […]
فرم در حال بارگذاری ...
[شنبه 1399-04-14] [ 02:12:00 ق.ظ ]
|