دانلود پایان نامه درباره عوامل موثر بر جذب گردشگری

عوامل موثر بر جذب گردشگری ۲-۵-۱٫ بازاریابی بازاریابی در صنعت جهانگردی، پیش ­بینی کردن نیازها و درخواست­های متغیر گردشگران است که در آن رضایت مشتری به عنوان مهمترین اصل برای بازاریابان بایستی مورد توجه قرار گیرد. توجه به بازاریابی جهانگردی، بعد از جنگ دوم جهانی شروع گردید. بازاریابی و تحقیقات مربوط به آن در توسعه […]

دانلود پایان نامه درباره عوامل موثر بر جذب گردشگری

عوامل موثر بر جذب گردشگری ۲-۵-۱٫ بازاریابی بازاریابی در صنعت جهانگردی، پیش ­بینی کردن نیازها و درخواست­های متغیر گردشگران است که در آن رضایت مشتری به عنوان مهمترین اصل برای بازاریابان بایستی مورد توجه قرار گیرد. توجه به بازاریابی جهانگردی، بعد از جنگ دوم جهانی شروع گردید. بازاریابی و تحقیقات مربوط به آن در توسعه […]

پایان نامه روانشناسی: ابعاد بهزیستی روان­شناختی

۱-۱ ابعاد بهزیستی روان­شناختی در زمینه­ مطالعه روان­شناختی برخی از محققان آن را از نظر مؤلفه­ها یا فرایندهای ویژه نظیر بندهای عاطفی مفهوم­سازی می­ کنند. بلومبرگ، بونلا و کاسکنو[۱] (۲۰۰۰) در تبیین بهزیستی روان­شناختی بر فرایند­های جسمانی تأکید کرده و خاطر نشان می­سازند که بین سلامت روانی بالا و کیفیت بالای زندگی رابطه وجود دارد. […]

پایان نامه روانشناسی: ابعاد بهزیستی روان­شناختی

۱-۱ ابعاد بهزیستی روان­شناختی در زمینه­ مطالعه روان­شناختی برخی از محققان آن را از نظر مؤلفه­ها یا فرایندهای ویژه نظیر بندهای عاطفی مفهوم­سازی می­ کنند. بلومبرگ، بونلا و کاسکنو[۱] (۲۰۰۰) در تبیین بهزیستی روان­شناختی بر فرایند­های جسمانی تأکید کرده و خاطر نشان می­سازند که بین سلامت روانی بالا و کیفیت بالای زندگی رابطه وجود دارد. […]

دانلود پایان نامه مدیریت درباره مدل سازمانهای پاسخگوی سریع (FRO)[1]

مدل سازمانهای پاسخگوی سریع (FRO)[1] در این مدل سازمان­های پاسخگوی سریع دارای خاصیت واکنش مؤثر در برابر تغییرات می­باشند که توان استفاده بهینه از فرصت­ها و تبدیل تهدیدها به فرصت­ها را دارند. این خاصیت باعث کسب مزیت رقابتی و جذب وفاداری مشتری می­گردد. سازه­های این مدل عبارتند از: قیمت: میزان پرداختی مصرف­ کنندگان برای تهیه […]

خرید پایان نامه ارشد : ویژگی­های رفتار شهروندی سازمانی

ویژگی­های رفتار شهروندی سازمانی غیرقطعی بودن(غیر دستوری بودن) ارائه خدمات به مشتریان نیازمند تعاملات شخصی کارکنان سازمان با مشتریان است.این تعاملات می ­تواند منجر به ایجاد یک رابطه بلند مدت بین کارکنان ارائه دهنده خدمت و مشتریان سازمان گردد،ضمن آنکه کارکنان را قادر می­سازد تا نیازهای مشتریان،عادات و طرز تفکرهای آن­ها را فراگرفته و […]

سیستم های مدیریت کیفیت، بهبود مستمر فرآیندها

میانگین و آزمون مقایسات زوجی(Tزوجی) شش ماه قبل و بعد از صدور گواهینامه محاسبه شد. نتایج نشان داده­است که رضایت مشتری عاملی است که بیشترین تأثیر

پذیری را در میان معیارهای تأثیرگذار از استقرار سیستم داشته­است و مشاهده­ی نتایج در ادامه­ی تحقیق مشخص می­کند که عوامل مالی و سطح تولید معیارهایی هستند که تأثیر پذیری […]

افزایش رضایت مشتریان، کشورهای توسعه یافته

کلیات تحقیق مقدمه[۱] ایزو ۹۰۰۰ یک سری از استانداردهای بین المللی است که متشکل از مجموعه­ای از الزامات بوده و توصیه­هایی برای طراحی و ارزیابی سیستم­های مدیریت دارند. امروزه، بیش­تر از ۹۰۰۰۰۰ سازمان در سراسر جهان نامشان در لیست استاندارد ایزو۹۰۰۰ ثبت شده است. تعریف کیفیت ایزو۹۰۰۰ بر پایه­ی پیروی از مشخصات بنا نهاده […]

پایان نامه بررسی وفاداری مشتریان نسبت به نام تجاری

فصل اول: کلیات پژوهش ۲۱-۱ مقدمه. ۳۱-۲ بیان مسئله. ۴۱-۳ اهمیت و ضرورت انجام پژوهش ۵۱-۴ اهداف مشخص پژوهش: ۶۱-۴-۱ هدف اصلی: ۶۱-۴-۲ اهداف فرعی: ۶۱-۴-۳ اهداف کاربردی ۶۱-۵ فرضیه‏های پژوهش ۷۱-۶ قلمرو پژوهش: ۷۱-۶-۱ قلمرو موضوعی پژوهش. ۷۱-۶-۲- قلمروزمانی ۷۱-۶-۳- قلمرو مکانی: ۷۱-۷ بیان متغیرهای مورد بررسی در قالب یک مدل مفهومی: ۸۱-۸ تعریف […]

پایان نامه تأثیر یادگیری از طریق تلفن­ همراه

۱- ۱ – بیان مقدمه. ۲۱- ۲ – بیان مسأله. ۳۱- ۳ – اهمیت و ضرورت تحقیق ۵۱- ۴- اهداف کلی پژوهش ۷۱- ۴- ۱- اهداف فرعی پژوهش ۷۱- ۵- فرضیه­های پژوهش ۷۱- ۶- تعریف متغیرها و اصطلاحات پژوهش ۸۱- ۶- ۱- تعریف متغیرها ۸۱- ۶- ۱- ۱- تعریف مفهومی یادگیری از طریق تلفن­همراه ۸۱- […]

پایان نامه تاثیرهشت هفته تمرینات یوگا بر تاب­آوری و امید به زندگی بیماران زن سرطانی بهبود یافته

فهرست مطالب فصل اول: طرح پژوهش ۱-۱ مقدمه . ۲ ۱-۲ بیان مساله ۴ ۱-۳ ضرورت و اهمیت پژوهش ۱۰ ۱-۴ اهداف پژوهش . ۱۱ ۱-۴-۱ هدف کلی . ۱۱ ۱-۴-۲ اهداف اختصاصی . ۱۱ ۱-۵ فرضیه­های پژوهش ۱۲ ۱-۵-۱ فرضیۀ کلی . ۱۲ ۱-۵-۲ فرضیه­های اختصاصی ۱۲ ۱-۶ پیش­فرض­های پژوهش . ۱۲ ۱-۷ قلمرو […]

پایان نامه تبیین رفتار مصرف کنندگان حقوقی در حوزه ی خدمات نوین بانکی براساس مدل پذیرش فناوری

فهرست۱ طرح تحقیق ۱۶۱٫۱٫ مقدمه ۱۶۱٫۲٫ بیان مساله ۱۷۱٫۳٫ اهمیت –ضرورت و نتایج تحقیق ۲۰۱٫۴٫ مشکلات انجام تحقیق ۲۲۱٫۵٫ اهداف تحقیق ۲۲۱٫۶٫ سوالات تحقیق ۲۳۱٫۷٫ فرضیه های تحقیق ۲۳۱٫۸٫ روش تحقیق از نظر شیوه انجام تحقیق ۲۴۱٫۹٫ متغییر های تحقیق و تعریف عملیاتی متغییرهای مستقل یا وابسته ۲۴۱٫۱۰٫ قلمرو زمانی و مکانی تحقیق ۲۶ مروری […]

پایان نامه تبیین رفتار مصرف کنندگان حقوقی در حوزه ی خدمات نوین بانکی براساس مدل پذیرش فناوری

فهرست۱ طرح تحقیق ۱۶۱٫۱٫ مقدمه ۱۶۱٫۲٫ بیان مساله ۱۷۱٫۳٫ اهمیت –ضرورت و نتایج تحقیق ۲۰۱٫۴٫ مشکلات انجام تحقیق ۲۲۱٫۵٫ اهداف تحقیق ۲۲۱٫۶٫ سوالات تحقیق ۲۳۱٫۷٫ فرضیه های تحقیق ۲۳۱٫۸٫ روش تحقیق از نظر شیوه انجام تحقیق ۲۴۱٫۹٫ متغییر های تحقیق و تعریف عملیاتی متغییرهای مستقل یا وابسته ۲۴۱٫۱۰٫ قلمرو زمانی و مکانی تحقیق ۲۶ مروری […]

پایان نامه رابطه سفارشی¬سازی خدمات و رضایت مشتری در بانک¬های صادرات استان گیلان

اعتماد مشتری۲-۲-۱) مقدمهبه دست آوردن اعتماد مشتریان، بهایی دارد. با این­که متخصصان امنیتی فن‌آوری اطلاعات از این امر به خوبی آگاه هستند، اما هنوز هم با این مقوله به عنوان یک چاره‌اندیشی ثانویه رفتار می‌کنند. این مساله باعث می‌شود که شرکت‌ها هزینه‌های مالی بسیار زیادی را برای بازیابی اعتماد از دست‌رفته‌ی مشتریان و همچنین روابط […]

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...