دانلود پایان نامه درباره عوامل موثر بر جذب گردشگری عوامل موثر بر جذب گردشگری ۲-۵-۱٫ بازاریابی بازاریابی در صنعت جهانگردی، پیش ­بینی کردن نیازها و درخواست­های متغیر گردشگران است که در آن رضایت مشتری به عنوان مهمترین اصل برای بازاریابان بایستی مورد توجه قرار گیرد. توجه به بازاریابی جهانگردی، بعد از جنگ دوم جهانی شروع گردید. بازاریابی و تحقیقات مربوط به آن در توسعه توریسم از امور بسیار مهم ضروری به شمار می­رود. در اجرای این امر لازم است که آمار جهانگردان دقیقا مورد بررسی قرار گرفته و اثرات اقتصادی و مالی آن تجزیه و تحلیل گردیده و با توجه به نتایج به دست آمده، طرح ها و برنامه ­های لازم در جهت توسعه و تکامل جهانگردی پی­ریزی شود (ویرینگ و نایل[۲]، ۲۰۰۹: ۱۸۰). در مسائل مربوط به بازاریابی، باید انواع مسائل اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی کشورهای مورد نظر و بازارهای… دانلود پایان نامه درباره عوامل موثر بر جذب گردشگری عوامل موثر بر جذب گردشگری ۲-۵-۱٫ بازاریابی بازاریابی در صنعت جهانگردی، پیش ­بینی کردن نیازها و درخواست­های متغیر گردشگران است که در آن رضایت مشتری به عنوان مهمترین اصل برای بازاریابان بایستی مورد توجه قرار گیرد. توجه به بازاریابی جهانگردی، بعد از جنگ دوم جهانی شروع گردید. بازاریابی و تحقیقات مربوط به آن در توسعه توریسم از امور بسیار مهم ضروری به شمار می­رود. در اجرای این امر لازم است که آمار جهانگردان دقیقا مورد بررسی قرار گرفته و اثرات اقتصادی و مالی آن تجزیه و تحلیل گردیده و با توجه به نتایج به دست آمده، طرح ها و برنامه ­های لازم در جهت توسعه و تکامل جهانگردی پی­ریزی شود (ویرینگ و نایل[۲]، ۲۰۰۹: ۱۸۰). در مسائل مربوط به بازاریابی، باید انواع مسائل اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی کشورهای مورد نظر و بازارهای… پایان نامه روانشناسی: ابعاد بهزیستی روان­شناختی ۱-۱ ابعاد بهزیستی روان­شناختی در زمینه­ مطالعه روان­شناختی برخی از محققان آن را از نظر مؤلفه­ها یا فرایندهای ویژه نظیر بندهای عاطفی مفهوم­سازی می­ کنند. بلومبرگ، بونلا و کاسکنو (۲۰۰۰) در تبیین بهزیستی روان­شناختی بر فرایند­های جسمانی تأکید کرده و خاطر نشان می­سازند که بین سلامت روانی بالا و کیفیت بالای زندگی رابطه وجود دارد. برخی دیگر از محققان نیز در توصیف بهزیستی روان­شناختی بر نقش فرایند­های معنوی نظیر هدفمندی در زندگی که منجر به عملکرد بهینه می­گردد تأکید دارند. برخی نیز بر فرایندهای فردی و اجتماعی از قبیل برخورداری از توجه مثبت نسبت به خود و پیوندهای معنادار با دیگران اشاره می­ کند. ریف (۱۹۸۹) دریافت که محققان درباره معیارهایی از قبیل دیدگاه مثبت نسبت به خود (پذیرش خود)، توانایی ایجاد بافت­هایی منطبق با وضعیت روان­شناختی خود (تسلط بر محیط)، روابط گرم… پایان نامه روانشناسی: ابعاد بهزیستی روان­شناختی ۱-۱ ابعاد بهزیستی روان­شناختی در زمینه­ مطالعه روان­شناختی برخی از محققان آن را از نظر مؤلفه­ها یا فرایندهای ویژه نظیر بندهای عاطفی مفهوم­سازی می­ کنند. بلومبرگ، بونلا و کاسکنو (۲۰۰۰) در تبیین بهزیستی روان­شناختی بر فرایند­های جسمانی تأکید کرده و خاطر نشان می­سازند که بین سلامت روانی بالا و کیفیت بالای زندگی رابطه وجود دارد. برخی دیگر از محققان نیز در توصیف بهزیستی روان­شناختی بر نقش فرایند­های معنوی نظیر هدفمندی در زندگی که منجر به عملکرد بهینه می­گردد تأکید دارند. برخی نیز بر فرایندهای فردی و اجتماعی از قبیل برخورداری از توجه مثبت نسبت به خود و پیوندهای معنادار با دیگران اشاره می­ کند. ریف (۱۹۸۹) دریافت که محققان درباره معیارهایی از قبیل دیدگاه مثبت نسبت به خود (پذیرش خود)، توانایی ایجاد بافت­هایی منطبق با وضعیت روان­شناختی خود (تسلط بر محیط)، روابط گرم… دانلود پایان نامه مدیریت درباره مدل سازمانهای پاسخگوی سریع (FRO)[1] مدل سازمانهای پاسخگوی سریع (FRO)[1] در این مدل سازمان­های پاسخگوی سریع دارای خاصیت واکنش مؤثر در برابر تغییرات می­باشند که توان استفاده بهینه از فرصت­ها و تبدیل تهدیدها به فرصت­ها را دارند. این خاصیت باعث کسب مزیت رقابتی و جذب وفاداری مشتری می­گردد. سازه­های این مدل عبارتند از: قیمت: میزان پرداختی مصرف­ کنندگان برای تهیه کالاها و خدمات مورد نیاز کیفیت: تلقی مشتریان از ویژگی­های خود محصول خدمات: همه تسهیلات و تعهدات ارائه شده جهت دستیابی و استفاده بهینه مشتری از محصول که سبب رضایت و ایجاد ارزش برای مشتری می­شود زمان: فاصله زماین میان اقدام جهت خرید کالا و دریافت کالا قابلیت اطمینان: میزان پایبندی سازمان به تعهدات قانونی و اخلاقی (Butscher, 2010). انعطاف­پذیری: قابلیت پاسخگویی به نیازهای مشتریان و تطبیق با شرایط این مدل در شکل زیر نشان داده شده است…. دانلود پایان نامه مدیریت درباره مدل سازمانهای پاسخگوی سریع (FRO)[1] مدل سازمانهای پاسخگوی سریع (FRO)[1] در این مدل سازمان­های پاسخگوی سریع دارای خاصیت واکنش مؤثر در برابر تغییرات می­باشند که توان استفاده بهینه از فرصت­ها و تبدیل تهدیدها به فرصت­ها را دارند. این خاصیت باعث کسب مزیت رقابتی و جذب وفاداری مشتری می­گردد. سازه­های این مدل عبارتند از: قیمت: میزان پرداختی مصرف­ کنندگان برای تهیه کالاها و خدمات مورد نیاز کیفیت: تلقی مشتریان از ویژگی­های خود محصول خدمات: همه تسهیلات و تعهدات ارائه شده جهت دستیابی و استفاده بهینه مشتری از محصول که سبب رضایت و ایجاد ارزش برای مشتری می­شود زمان: فاصله زماین میان اقدام جهت خرید کالا و دریافت کالا قابلیت اطمینان: میزان پایبندی سازمان به تعهدات قانونی و اخلاقی (Butscher, 2010). انعطاف­پذیری: قابلیت پاسخگویی به نیازهای مشتریان و تطبیق با شرایط این مدل در شکل زیر نشان داده شده است…. خرید پایان نامه ارشد : ویژگی­های رفتار شهروندی سازمانی ویژگی­های رفتار شهروندی سازمانی غیرقطعی بودن(غیر دستوری بودن) ارائه خدمات به مشتریان نیازمند تعاملات شخصی کارکنان سازمان با مشتریان است.این تعاملات می ­تواند منجر به ایجاد یک رابطه بلند مدت بین کارکنان ارائه دهنده خدمت و مشتریان سازمان گردد،ضمن آنکه کارکنان را قادر می­سازد تا نیازهای مشتریان،عادات و طرز تفکرهای آن­ها را فراگرفته و به ذهن خود بسپارند تا بدین ترتیب بتوانند در مواقع ضروری ، خدمات اختصاصی به هر یک از مشتریان ارائه داده تا مشتریان نیز از قبل این رابطه را احساس نمایند که برای سازمان حائز اهمیت هستند.اما نکته مهم این است که نوشتن مشخصات و شرح شغل دقیق برای تمامی این تعاملات امکان ندارد.بلکه این کارمند است که باید نسبت به ارائه بهترین رفتار بنا به تشخیص خود اقدام نماید. رفتارهایی که ناشی از ابتکارات فردی و مستقل… سیستم های مدیریت کیفیت، بهبود مستمر فرآیندها میانگین و آزمون مقایسات زوجی(Tزوجی) شش ماه قبل و بعد از صدور گواهینامه محاسبه شد. نتایج نشان داده­است که رضایت مشتری عاملی است که بیشترین تأثیر پذیری را در میان معیارهای تأثیرگذار از استقرار سیستم داشته­است و مشاهده­ی نتایج در ادامه­ی تحقیق مشخص می­کند که عوامل مالی و سطح تولید معیارهایی هستند که تأثیر پذیری قابل ملاحظه­ای در جهت تغییر و بهبود سازمان ایجاد نکرده­است. ارزیابی عملکرد الگوی مدیریت کیفیت فراگیر (ایزو۹۰۰۱:۲۰۰۰) در بیمارستان­های سازمان تأمین اجتماعی استان تهران. این مقاله توسط پوران نصیری و همکارانش در سال ۸۸ در مجله­ی مدیریت اطلاعات سلامت به چاپ رسید. این پژوهش از نوع توصیفی مقطعی بوده و به شیوه­ی کاربردی در سال ۸۵ اجرا شد. محیط پژوهش، بیمارستان­های البرز، پانزده خرداد، میلاد و شهریار بوده و داده­ها با برگزاری جلسات بارش افکار با مدیران و ناظران… افزایش رضایت مشتریان، کشورهای توسعه یافته کلیات تحقیق مقدمه ایزو ۹۰۰۰ یک سری از استانداردهای بین المللی است که متشکل از مجموعه­ای از الزامات بوده و توصیه­هایی برای طراحی و ارزیابی سیستم­های مدیریت دارند. امروزه، بیش­تر از ۹۰۰۰۰۰ سازمان در سراسر جهان نامشان در لیست استاندارد ایزو۹۰۰۰ ثبت شده است. تعریف کیفیت ایزو۹۰۰۰ بر پایه­ی پیروی از مشخصات بنا نهاده شده­است. این استانداردها مشخص می­کند که چگونه عملیات مدیریت باید انجام شود. هدف ایزو۹۰۰۰ آن است تا اطمینان حاصل شود که تولیدکنندگان، طراحی، ایجاد و ارائه­ی محصولات و خدمات را مطابق با استانداردهای از پیش تعیین شده انجام می­دهند، به عبارت دیگر، هدف آن جلوگیری از عدم تطابق است (عباس[۲]،۲۰۱۱، ص۴۲۷).نظریه­ی وابستگی منبع، بر پایه­ی افزایش درک و فهم در مورد استاندارد است و موجب شفافیت درباره­ی اینکه چگونه سازمان­ها مزایای استاندارد را فراهم می­کنند، می­شود. سازه­های نظریه­ی… پایان نامه رابطه سفارشی¬سازی خدمات و رضایت مشتری در بانک¬های صادرات استان گیلان اعتماد مشتری۲-۲-۱) مقدمهبه دست آوردن اعتماد مشتریان، بهایی دارد. با این­که متخصصان امنیتی فن‌آوری اطلاعات از این امر به خوبی آگاه هستند، اما هنوز هم با این مقوله به عنوان یک چاره‌اندیشی ثانویه رفتار می‌کنند. این مساله باعث می‌شود که شرکت‌ها هزینه‌های مالی بسیار زیادی را برای بازیابی اعتماد از دست‌رفته‌ی مشتریان و همچنین روابط کسب‌و‌کار از بین‌رفته متحمل شوند(هاشمی؛۱۳۹۲).بخش‌های مالی، اعتماد مشتری را به عنوان یک عامل جدی به شمار می‌آورند. هیچ‌گاه سهام‌داران مؤسسات مالی، اعتمادی که مشتریان به مؤسسه دارند را بی‌اهمیت نمی‌شمارند و این مساله را به خوبی می‌دانند که تمامی ارزش شرکت آن‌ها بر اساس این اعتماد ساخته شده­است. این چنین ارزش نهادن به مشتری باید در کسب‌و‌کار جهانی نیز گسترش یابد و کنترل میزان اعتماد مشتریان باید به یک جزء اصلی از مدیریت امنیت تبدیل شود(Pavlou,2007).در این بخش… پایان نامه رابطه سفارشی¬سازی خدمات و رضایت مشتری در بانک¬های صادرات استان گیلان اعتماد مشتری۲-۲-۱) مقدمهبه دست آوردن اعتماد مشتریان، بهایی دارد. با این­که متخصصان امنیتی فن‌آوری اطلاعات از این امر به خوبی آگاه هستند، اما هنوز هم با این مقوله به عنوان یک چاره‌اندیشی ثانویه رفتار می‌کنند. این مساله باعث می‌شود که شرکت‌ها هزینه‌های مالی بسیار زیادی را برای بازیابی اعتماد از دست‌رفته‌ی مشتریان و همچنین روابط کسب‌و‌کار از بین‌رفته متحمل شوند(هاشمی؛۱۳۹۲).بخش‌های مالی، اعتماد مشتری را به عنوان یک عامل جدی به شمار می‌آورند. هیچ‌گاه سهام‌داران مؤسسات مالی، اعتمادی که مشتریان به مؤسسه دارند را بی‌اهمیت نمی‌شمارند و این مساله را به خوبی می‌دانند که تمامی ارزش شرکت آن‌ها بر اساس این اعتماد ساخته شده­است. این چنین ارزش نهادن به مشتری باید در کسب‌و‌کار جهانی نیز گسترش یابد و کنترل میزان اعتماد مشتریان باید به یک جزء اصلی از مدیریت امنیت تبدیل شود(Pavlou,2007).در این بخش… پایان نامه رابطه سفارشی¬سازی خدمات و رضایت مشتری در بانک¬های صادرات استان گیلان اعتماد مشتری۲-۲-۱) مقدمهبه دست آوردن اعتماد مشتریان، بهایی دارد. با این­که متخصصان امنیتی فن‌آوری اطلاعات از این امر به خوبی آگاه هستند، اما هنوز هم با این مقوله به عنوان یک چاره‌اندیشی ثانویه رفتار می‌کنند. این مساله باعث می‌شود که شرکت‌ها هزینه‌های مالی بسیار زیادی را برای بازیابی اعتماد از دست‌رفته‌ی مشتریان و همچنین روابط کسب‌و‌کار از بین‌رفته متحمل شوند(هاشمی؛۱۳۹۲).بخش‌های مالی، اعتماد مشتری را به عنوان یک عامل جدی به شمار می‌آورند. هیچ‌گاه سهام‌داران مؤسسات مالی، اعتمادی که مشتریان به مؤسسه دارند را بی‌اهمیت نمی‌شمارند و این مساله را به خوبی می‌دانند که تمامی ارزش شرکت آن‌ها بر اساس این اعتماد ساخته شده­است. این چنین ارزش نهادن به مشتری باید در کسب‌و‌کار جهانی نیز گسترش یابد و کنترل میزان اعتماد مشتریان باید به یک جزء اصلی از مدیریت امنیت تبدیل شود(Pavlou,2007).در این بخش… پایان نامه تاب آوری روانی و امید به زندگی در بین مادران کودکان ناشنوا ۲ـ۱ـ پیش­درآمدکلمه­ی تاب­آوری از لغت لاتین به معنای «به طور ناگهانی عقب­نشینی کردن» گرفته شده است؛ اگرچه هنوز در اینکه این کلمه ابتدا در چه رشته­هایی استفاده شده است اختلاف نظر وجود دارد. برخی می­گویند بوم­شناسی و برخی دیگر بر فیزیک نظر دارند. در زمینه­ی بوم­شناسی، این کلمه در پی انتشار کتاب تاب­آوری و پایداری سیستم­های اکولوژیکی در سال ۱۹۷۳ رواج پیدا کرد. کلمه­ی تاب­آوری به عنوان یک چارچوب، به مفهومی برمی­گردد که به راحتى می­تواند با تمامی مراحل و بخش­هاى سوانح و مدیریت بحران ارتباط پیدا کند. این روزها از واژه­ی تاب­آوری به کرات استفاده می­شود تا برخی از پیچیدگى­هاى موجود با این مفهوم بررسی شده و سؤالاتی برای محققین و تصمیم­گیرندگان در مورد راههاى بنا نهادن و حفظ آن ارائه گردد (بدری و دیگران، ۱۳۹۲: ۴۰)تاب­آوری به فرایند پویای انطباق مثبت… پایان نامه تاب آوری روانی و امید به زندگی در بین مادران کودکان ناشنوا ۲ـ۱ـ پیش­درآمدکلمه­ی تاب­آوری از لغت لاتین به معنای «به طور ناگهانی عقب­نشینی کردن» گرفته شده است؛ اگرچه هنوز در اینکه این کلمه ابتدا در چه رشته­هایی استفاده شده است اختلاف نظر وجود دارد. برخی می­گویند بوم­شناسی و برخی دیگر بر فیزیک نظر دارند. در زمینه­ی بوم­شناسی، این کلمه در پی انتشار کتاب تاب­آوری و پایداری سیستم­های اکولوژیکی در سال ۱۹۷۳ رواج پیدا کرد. کلمه­ی تاب­آوری به عنوان یک چارچوب، به مفهومی برمی­گردد که به راحتى می­تواند با تمامی مراحل و بخش­هاى سوانح و مدیریت بحران ارتباط پیدا کند. این روزها از واژه­ی تاب­آوری به کرات استفاده می­شود تا برخی از پیچیدگى­هاى موجود با این مفهوم بررسی شده و سؤالاتی برای محققین و تصمیم­گیرندگان در مورد راههاى بنا نهادن و حفظ آن ارائه گردد (بدری و دیگران، ۱۳۹۲: ۴۰) تاب­آوری به فرایند پویای انطباق…

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...