منابع پایان نامه و مقاله درباره : تدوین استراتژی مدیریت دانش با ترکیب روشهای SWOT و BSC

فهرست مطالب عنوان صفحه فصل اول: کلیات پژوهش و ساختار پایان­نامه………………………………………………………….. ۱ ۱-۱ مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………..۲ ۱-۲ تعریف موضوع و مسئله اصلی تحقیق.. ۳ ۱-۳ اهداف اساسی پژوهش… ۶ ۱-۴ اهمیت موضوع. ۷ ۱-۵ روش بررسی و مطالعه. ۹ ۱-۶ روش های تجزیه و تحلیل و اولویت بندی گزینه ها ۱۰ ۱-۶-۱ماتریس ارزیابی عوامل […]

تدوین استراتژی مدیریت دانش با ترکیب روشهای SWOT و BSC

فهرست مطالب عنوان صفحه فصل اول: کلیات پژوهش و ساختار پایان­نامه………………………………………………………….. ۱ ۱-۱ مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………..۲ ۱-۲ تعریف موضوع و مسئله اصلی تحقیق.. ۳ ۱-۳ اهداف اساسی پژوهش… ۶ ۱-۴ اهمیت موضوع. ۷ ۱-۵ روش بررسی و مطالعه. ۹ ۱-۶ روش های تجزیه و تحلیل و اولویت بندی گزینه ها ۱۰ ۱-۶-۱ماتریس ارزیابی عوامل […]

پایان نامه مدیریت درباره : ویژگی های کارت امتیازی متوازن

ویژگی های کارت امتیازی متوازن به جای تمرکز تنها بر قسمتی از عملکرد یک دید کلی از عملکرد مجموعه برای مدیران ایجاد می‌کند. در واقع علاوه بر سنجه‌های مالی به تجارب مشتریان، رشد کارکنان و بهبود و بهره وری فرآیند توجه دارد. کارت امتیازی متوازن از بروز مشکلات در یک قسمت به واسطه نادیده گرفتن […]

پایان نامه مدیریت درباره : ویژگی های کارت امتیازی متوازن

ویژگی های کارت امتیازی متوازن به جای تمرکز تنها بر قسمتی از عملکرد یک دید کلی از عملکرد مجموعه برای مدیران ایجاد می‌کند. در واقع علاوه بر سنجه‌های مالی به تجارب مشتریان، رشد کارکنان و بهبود و بهره وری فرآیند توجه دارد. کارت امتیازی متوازن از بروز مشکلات در یک قسمت به واسطه نادیده گرفتن […]

فرآیند برنامه ریزی استراتژیک – سؤالات برنامه ریزی استراتژیک

فرآیند برنامه ریزی استراتژیک طبق نظر پیتر دراکر‌ “ برنامه ریزی استراتژیک ، فرآیند پیوسته ای از تصمیمات سیستماتیک و ریسک پذیر و با حداکثر دانش و آگاهی از نتایج آینده است که به طور سیستماتیک تلاشها و کوشش هایی را که برای انجام این تصمیم ها مورد نیاز است را سازماندهی می کند و […]

تدوین برنامه ریززی استراتژیک مدل CMS

مدل CMS مدل CMS مدلی بود که در گذشته از آن برای تدوین برنامه‌ریزی استراتژیک شرکتها استفاده می‌شد. این مدل در حال حاضر به مدل HCMS(مدل مبنا) ارتقا و بهبود یافته است. پیروی از این الگو مستلزم گذر از مراحل ۲۵ گانه عملیاتی است که عبارت است از : ۱- بررسی رسالت و فلسفه وجودی […]

طرح کسب و کار یا business plan

سرفصل محتوا طرح کار و کاسبی یا Business Plan چیه ؟ فایده مهم طرح کار و کاسبی چیه ؟ اجزا ساختار و فرمت طرح کار و کاسبی یا business plan ۱- خلاصه اجرایی پروژه کار و کاسبی ، مدیریتی و معرفی شرکتبرنامه کار و کاسبی ( Business plan ) معمولاً با خلاصه اجرایی طرح ، […]

مدیریت زنجیره تامین، توسعه صنعت گردشگری

۲-۷- پیشینه پژوهش تا کنون پژوهش های بسیاری در زمینه شناخت عوامل مختلف در صنعت گردشگری انجام شده است که از آن جمله می­توان به پژوهش های زیر اشاره کرد: ۲-۷-۱- مطالعات خارجی نیاوند و همکاران[۲۳] (۲۰۱۴)، به بررسی نقش استراتژیک منطقه آزاد چابهار در گسترش توریسم پرداخته اند. آن­ها از مدل SWOT برای […]

فرآیند برنامه ریزی استراتژیک، برنامه ریزی استراتژیک

با توجه به محدود بودن جامعه آماری تمام افراد به عنوان نمونه در نظر گرفته می شوند. 3-2-3- واحد تحلیل واحد تحلیل ،واحدی است که اطلاعات جمع آوری

وخصوصیات آن توضیح داده می شود (دواس ،۱۳۷۶: ۴۱( براین مبنا واحدتحلیل حاضرراکلیه مدیران،کارکنان و کارشناسان شاغل در شرکت می باشند.۳-۲-۴- شیوه نمونه گیریدرپژوهش حاضر با توجه به […]

ماتریس داخلی و خارجی، مطالعات تحلیلی

شناسایی استراتژی­های ارتقای گردشگری مقصدهای شهری نوظهور الویت­بندی استراتژی­های ارتقای گردشگری مقصدهای شهری نوظهور ۲-۵-۱) اهداف فرعی تعیین جایگاه شهر بوکان در مدل چرخه عمر باتلر؛ شناسایی نقاط قوت و ضعف شهر بوکان در راستای ارتقای گردشگری؛ شناسایی فرصت­ها و تهدیدهای شهر بوکان در راستای ارتقای گردشگری. ۶-۱) روش شناسی تحقیق ۱-۶-۱) روش کلی تحقیق […]

کارت امتیازی متوازن، اندازه گیری عملکرد

مهر – شعبه رستم اباد – کد ۷۴۰۹ ایران – گیلان –رستم اباد – امام خمینی منبع: بانک اطلاعاتی شعب بانک مهر اقتصاد استان گیلان۳-۴- ابزار گردآوری داده ها و اطلاعات:هر پدیده از نظر کمی و کیفی ویژگی هایی دارد که آگاهی در مورد این ویژگی ها به ماهیت و نحوه دستیابی به آنها وابسته […]

سرمایه گذاری مشترک، کارت امتیاز متوازن

تهدید:نوسان هزینه های مواداولیه،بازارهای بسیاررقابتی،حمایت دولت درساخت، و نه درفروش،صادرات در سطح پایین،مالیاتهای مستقیم وغیرمستقیم بالاسپس برای تعیین اولویت هر یک از نقاط و ارائه استراتژی های ترکیبی از روش AHP استفاده شد،نتایج نشان داد که شرکت باید اهمیت بیشتری به بخش تامین کنندگان بدهد تا با استراتژی هایی از جمله یکپارچه سازی و ادغام […]

برنامه ریزی استراتژی، کارت امتیاز متوازن

فهرستی از نقاط قوت داخلی و عمده سازمان تهیه می شود . فهرستی از نقاط عمده ضعف داخلی سازمان تهیه می گردد. نقاط قوت داخلی و فرصت های خارجی با هم مقایسه و نتیجه در خانه مربوطه در گروه استراتژی های SO ثبت می شود . نقاط ضعف داخلی با فرصت های موجود در خارج […]

عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت ارتباط با مشتری

ضعف های اساسی دیدگاه منبع پایه عبارتند از:۱) دیدگاه منبع پایه، بنگاه را جدا از محیط صنعتی اش در نظر می گیرد.۲) این دیدگاه قادر نیست تا یک مکانیسم سببی پاسخگو به خلق مزیت رقابتی پایدار را شناسایی کند.۳) مسیر منبع پایه، اهمیتی به اثر تصمیمات گذشته بر روی رفتار واقعی بنگاه نمی دهد.۴) در […]

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...