تبلیغات بازرگانی، اهداف تبلیغاتی

در این روش تبلیغاتچی با نسبت دادن کالا به دوران گذشته و زنده کردن حس حسرت نسبت به جوانی و ایام قدیم، مصرف کننده را به خرید کالای مورد نظر تشویق می‌کند. به نظر می‌رسد باتوجه به فرهنگ ایرانیان و احساسات عمیق آن‌ها روش نوستالوژی روش موفقی خواهد بود. طبق پژوهشی که در آمریکا انجام […]

تاریخچه تبلیغات در ایران، فعالیت های تبلیغاتی

تبلیغ ریشه درزندگی اجتماعی انسان ها داردو عملی است که در آن فروشنده یا تولید کننده‌ای با انجام امری سعی می‌کند که خریدار بالقوه را از تولید این محصول آگاه کند.انجام این عمل با روش‌های گوناگونی انجام می‌شود .اصطلاح تبلیغات ریشه در واژه‌ کنگره ترویج ایمان دارد که در سال ۱۶۲۲ کلیسای کاتولیک برپا نمود. […]

آگهی های تلویزیونی، آگهی های تبلیغاتی

در جاذبه تک جنبه ای، فقط بر اطلاعات مثبت و مزایای کالا تاکید می شود اما جاذبۀ دو جنبه ای اطلاعات مثبت ومنفی کالا را (که البته مخلّ کارکرد صحیح آن نیست) شامل می شود مانند : « اتومبیل های تولیدی ما کوچکند اما از نظر اقتصادی برای جوانان مناسبند» ( محمدیان ،۱۳۷۹، ص ۱۴۲ […]

پایان نامه ارزیابی مطلوبیت تاثیر گذاری شعار بانک

۱-۵- اهداف تحقیق. ۹۱-۵-۱- هدف اصلی ۹۱-۵-۲- اهداف فرعی ۹۱-۶- سئوالات تحقیق. ۱۰۱-۷- فرضیات تحقیق. ۱۰۱-۷-۱- فرضیه اصلی ۱٫ ۱۰۱-۷-۲- فرضیه های فرعی ۱٫ ۱۰۱-۷-۳- فرضیه اصلی۲٫ ۱۱۱-۷-۴- فرضیه های فرعی۲٫ ۱۱۱-۸- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات و آزمون فرضیه ها ۱۲۱-۸-۱- روش تحقیق. ۱۲۱-۹- روش گردآوری اطلاعات ۱۲۱-۹-۱- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات ۱۲۱-۱۰- […]

دانلود پایان نامه مدیریت در مورد اثرات گردشگری بر محیط فیزیکی

اثرات گردشگری بر محیط فیزیکی در گردشگری این امر متداول است که باید بین محیط فیزیکی و محیط فرهنگی _ اجتماعی تفاوت قائل شد . مقصود از محیط فیزیکی ، زمین ، آب ، هوا ، گیاهان ، حیات وحش و ساخته های دست بشر است . مقصود از محیط فرهنگی و اجتماعی ، انسان […]

دانلود پایان نامه مدیریت با موضوع نوآوری نظام یافته (TRIZ)

نوآوری نظام یافته (TRIZ) TRIZ یک جعبه سیاه نیست که همه راه‌حل‌ها را برایمان تهیه کند TRIZ کمک می‌کند تا فکرمان را در نقاطی متمرکز کنیم که ممکن است راه‌حل یا ایده مناسب در آنجا باشد. TRIZ فقط برای حل مشکلات نیست؛ بلکه شامل مهارتهایی است که برای سازمان‌ها بسیار ضروری و اثر بخش است TRIZ […]

پایان نامه حقوق : مصادیق آزادی بیان در سیره ی معصومین(ع):

مصادیق آزادی بیان در سیره ی معصومین(ع): شیوه ی بر خورد پیامبر(ص) و ائمه­ی معصو مین(ع) با افکار مخالف بیانگر وجود محیطی آزاد برای بیان­اند یشه­های مخالف در اسلام است. آنان نه تنها با گفتار بلکه در عمل نیز سعی داشتند محیطی سالم در جامعه ایجاد نمایند و همگان بدون ترس و دلهره آنچه را […]

پایان نامه حقوق : مصادیق آزادی بیان در سیره ی معصومین(ع):

مصادیق آزادی بیان در سیره ی معصومین(ع): شیوه ی بر خورد پیامبر(ص) و ائمه­ی معصو مین(ع) با افکار مخالف بیانگر وجود محیطی آزاد برای بیان­اند یشه­های مخالف در اسلام است. آنان نه تنها با گفتار بلکه در عمل نیز سعی داشتند محیطی سالم در جامعه ایجاد نمایند و همگان بدون ترس و دلهره آنچه را […]

نظر اهل سنت در خصوص آزادی بیان

بند سوم – نظر اهل سنت در خصوص آزادی بیان آنچه احادیث و بیانات از رسول اکرم (ص) و علی (ع) در خصوص آزادی بیان در بند پیشین نقل گردید متواتر در کتب اهل سنت نیز نقل گردیده و مشترک بین اهل سنت و تشیع می­باشد با این حال نقل چند حادثه تاریخی از خلیفه […]

نظر متفکران و اندیشمندان اسلامی در خصوص آزادی بیان

بسیاری از اندیشمندان اسلامی در لابلای متون فقهی و اندیشه­های دینی، به تبیین ضوابط و محدوده آزادی بیان و اظهار عقیده پرداخته­اند. در ادامه به بررسی دیدگاه برخی از متفکران معاصر پرداخت می­شود: ۱- امام خمینی (ره) در اندیشه سیاسی امام خمینی (ره)، آزادی بیان و اظهار عقیده برای کلیه افراد، گروه­ها و احزاب سیاسی […]

دیدگاه مبتنی بر مشتری، تبلیغات دهان به دهان

سه دیدگاه متفاوت برای مطالعه و بررسی ارزش ویژه برند وجود دارد: ۱٫ دیدگاه مبتنی بر مشتری۲٫ دیدگاه مالی۳٫ دیدگاه ترکیبی (بورن و گانکیم[۷۱] به نقل از شخم کاری بناب، ۱۳۹۱، ص۷۳) ارزش ویژه برند بر مبنای مشتری یک مفهوم دو بعدی قدرت برند[۷۲] و ارزش برند[۷۳] را شامل می‎‎شود . قدرت برند که ترکیبی […]

بانکداری در ایران، انتظارات مشتریان

ﻛﺮاﺳﺒﻲ و همکاران[۳۹] اﻋﻼم ﻣﻲﻛﻨﻨﺪ ﻛـﻪ رﺿـﺎﻳﺖ، ﺷﺎﻣﻞ ارزﻳﺎﺑﻲ کیفی ﺗﻤـﺎﻣﻲ همکاری­های ﻗﺒﻠـﻲ ﺑـﺎ ﻋﺮﺿـﻪ ﻛﻨﻨﺪه ﺧﺪﻣﺖ اﺳﺖ (اوﻟﻴﻮر، ۱۹۹۹). رضایت مشتری از جمله اقدامات داخلی سازمان­ها محسوب می­شود که نمود جهت­گیری آن­ها به سمت ارضای خواسته­های مشتری است و جهت ارتقا کیفیت محصولات و خدمات را نشان می­دهد. به نظر ژوران، رضایت مشتری حالتی […]

ارتباط با مشتری، تعامل با مشتری

در کنار این راهبردها، بسیاری از سازمانها و شرکت‌ها از TRIZ بعنوان یک ابزار برای تقویت مزیت‌های رقابتی بهره می‌برند. زیرا TRIZمی‌تواند کمک کند تا فضای خارج از تخصص کاری‌مان را نیز ببینیم؛ با راه‌حل‌های خوبی که در سایر تخصص‌ها وجود دارد آشنا شویم و از آنها برای حل مشکلاتمان الهام بگیریم. TRIZ می‌تواند نشان […]

اعلامیه جهانی حقوق بشر، آزادی اجتماعی

از دیدگاه مقام معظم رهبری یکی از اهداف و دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است؛ «آزادی فکر و بیان هم یکی از ارزشهای انقلاب بود. مردم می­خواستند آزادانه فکر کنند. آن روز، آزادی فکر، آزادی بیان و آزادی تصمیم گیری هم نبود. مردم این را نمی­خواستند؛ می­خواستند این آزادیها باشد.»[۵۲] ؛ «آزادی باید به شکل منطقی […]

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...