سازمان صدا و سیمای، مزیت رقابتی پایدار

تعریف نظری نوآوری: نوآوری فعالیتی است که هدفش ایجاد، انتقال، تغییر و واکنش به ایده های جدید است. محققان دیگر نیز تعریف مشابهی ارائه داده اند. از دید آن ها نوآوری نه تنها ابداع خودآگاه ایده های جدید است بلکه معرفی و بکار بردن این ایده ها را نیز شامل می شود و هدف کلی […]

دانش به عنوان منبع، سازمان صدا و سیمای

که طی آن سازمان به کسب، شبیه سازی، انتقال و استخراج دانش می پردازد تا قابلیت هایی پویا در خود ایجاد کند. این قابلیت ها به خلق و بهره گیری از دانش مرتبط هستند و توانایی سازمان را برای دستیابی و حفظ مزیت رقابتی افزایش می دهند (زهرا و جرج[۱]، ۲۰۰۲). 1- 2- بیان مسئله:در عصر […]

مدیریت استراتژیک منابع انسانی، سازمان صدا و سیمای

نتایج بسیاری از تحقیقات (استورم و دیویدکیت، ۱۹۸۹: ۵۳ ؛ هرسی و بلانچارد، ۱۹۸۶: ۲۶ ؛جی مایکل لوبوف، ۱۹۹۴: ۱۵۶ و…)در چند دهه گذشته در کشورهای توسعه نیافته و جهان سوم نشانگر پایین بودن انگیزش به کار و موفقیت، بی میلی و بی اشتهایی به فعالیت اقتصادی، تولید و احساس نا امیدی، احساس ناتوانی فتور […]

فرهنگ و تمدن ایرانی، سازمان صدا و سیما

فصل اولکلیات تحقیق ۱-۱ مقدمه در مقطع کنونی، یکی از علایم خطرناک فرهنگی – رسانه ای در کشور، از دست دادن مخاطبانی است که در عصر سهولت دستیابی به ارتباطات، به تماشای شبکه های ماهواره ای روی آورده اند. شبکه های ماهواره ای که خارج از نظارت سازمان صدا و سیما و سیاست های کلان […]

سازمان صدا و سیمای، آگهی های بازرگانی

ایجاد فاصله و شکاف طبقاتی در جامعه ؛ ایجاد احساس محرومیت و ناکامی (به ویژه در بین کودکان که در به تأخیر انداختن تمتع ضعیف هستند) ؛ ایجاد فشار هنجاری و اجبار به خرید کالای جدید و غیر ضروری ؛ اهانت به فرهنگ و حیثیت اقوام و گروه ها ، حتی بانوان از طریق تبلیغ […]

سازمان صدا و سیمای، سازمان صدا و سیما، آثار نسب مشروع

 پیشنهاداتبا عنایت به مباحث کلی و نتایج به دست آمده در این تحقیق پیشنهاداتی جهت بهره برداری بیشتر و حل مشکلاتی که در این مسیر وجود دارد ارائه می گردد:۱-

جهت جلوگیری از نکاح با محارم و اختلاط انساب و روشن شدن برخی آثار نسب پیشنهاد می گردد شناسنامه افرادی که در این فرآیند به […]

سازمان صدا و سیمای، سازمان صدا و سیما، آثار نسب مشروع

قانون ایران در این باره ساکت است. در فر انسه قبل از سال ۱۹۹۴ قانون خاصی در این خصوص وجود نداشت. در ۲۹ ژوئیه ۱۹۹۴ دو قانون در مورد «تولید مثل با کمک پزشکی » به تصویب رسیده که قانون سلامت هعمومی فرانسه را اصلاح و تکمیل کرده است.قانون گذار فرانسه هر چند که روش […]

سازمان صدا و سیمای، فقهای شورای نگهبان، سازمان صدا و سیما

اصل صدوهفتاد وپنجم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران:« در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، آزادی بیان و نشر افکار با رعایت موازین اسلامی و مصالح کشور باید تأمین گردد. نصب و عزل رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با مقام رهبری است و شورایی مرکب از نمایندگان رییس جمهور و رییس قوه […]

سازمان صدا و سیمای، سازمان صدا و سیما، دیوان عالی کشور

فرماندهی کل نیروهای مسلح. اعلام جنگ و صلح و بسیج نیروهای. نصب و عزل و قبول استعفای‏: فقه‏های شورای نگهبان. عالیترین مقام قوه قضاییه. رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران. ریییس ستاد مشترک. فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی. فرماندهان عالی نیروهای نظامی و انتظامی. حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه گانه. […]

سازمان صدا و سیما، آزادی مطبوعات

[۳۳] – معین، محمد، پیشین، ص ۱۷۶۵٫۳۴- دهخدا، علی اکبر، پیشین، ص ۷۰۳٫[۳۵]– محسنیان، سیدعلی، مسئله ورود رسانه ها به حریم خصوصی افراد، مرکز مطالعات، تحقیقات و سنجش برنامه‌های سازمان صدا و سیما، ۱۳۸۳٫[۳۶]– حجرات، ۱۲[۳۷]– اصول کافی، ج ۲، ص ۳۵۵٫[۳۸]– نهج‌البلاغه، خطبه ۱۴۷٫۳۹- ضمیری، محمدرضا، رسانه‌ و انحرافات‌ اجتماعی، کتاب‌ زنان، سال‌ پنجم، […]

سازمان صدا و سیما، آزادی مطبوعات

ب: انتشار نشریه به گونه ای که اکثر مطالب آن مغایر باشد با آنچه که متقاضی به نوع آن متعهد شده است.ج: انتشار نشریه نحوی که با نشریات موجود یا نشریاتی که به طور موقت یا دایم تعطیل شده اند از نظر نام، علامت و شکل اشتباه شود.د: انتشار نشریه بدون ذکر نام صاحب امتیاز […]

سازمان صدا و سیما، کودکان و نوجوانان

از آنجا که مسائل خبری و تهیه برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و تبلیغی از جمله وظایف صدا و سیما است، لذا باید در انعکاس اخبار و انتقال معارف قرآنی به موارد ذیل توجه کند:۱٫ برنامه‌های اجتماعی– ساخت برنامه‌های مستند مبارزه با مفاسد اجتماعی، که خود نمونه‌ای از ترویج فرهنگ و معارف قرآنی است و همچنین مفاسد […]

رشته‌های علوم انسانی، سازمان صدا و سیما

– برگزاری دوره‌های آموزشی قرآن، مفاهیم، ترجمه و تفسیر برای سطوح مختلف اقشار جامعه خصوصاً کودکان، نوجوانان و جوانان و تشویق در عمل به آن، مهمترین راهکار از سوی سازمان تبلیغات اسلامی در گسترش فرهنگ و معارف قرآنی به حساب می‌آید و در مجموع ۶۹ درصد راهکارهای مربوط به این سازمان در زمینه ترویج فرهنگ […]

سازمان صدا و سیما، دوره‌های آموزشی

– برگزاری دوره‌های آموزشی تربیت مبلغ جهت تبلیغ فرهنگ و معارف قرآنی.– برگزاری دوره‌های آموزشی قرآن، مفاهیم، ترجمه و تفسیر برای سطوح مختلف اقشار جامعه خصوصاً کودکان، نوجوانان و جوانان و تشویق در عمل به آن.– بهره گیری از اساتید نمونه کشوری و حافظ قرآن جهت ارائه روش‌های نوین در آموزش قرآن به کودکان با […]

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...