دانلود پایان نامه مدیریت در مورد اصول اساسی صنعت بانکداری

اصول اساسی صنعت بانکداری خدمات بانکداری تقریباً یک صنعت منحصر بفرد است. صنعت بانکداری بر چهار اصل استوار است که متمایز کننده آن از سایر بخش ها است و در صورت هر گونه بی توجهی یا کم توجهی به این اصول ، برنامه ریزی بازاریابی بی فایده خواهد بود . این اصول عبارتند از : […]

دانلود پایان نامه مدیریت در مورد اصول اساسی صنعت بانکداری

اصول اساسی صنعت بانکداری خدمات بانکداری تقریباً یک صنعت منحصر بفرد است. صنعت بانکداری بر چهار اصل استوار است که متمایز کننده آن از سایر بخش ها است و در صورت هر گونه بی توجهی یا کم توجهی به این اصول ، برنامه ریزی بازاریابی بی فایده خواهد بود . این اصول عبارتند از : […]

ﺑﺎﻧﮑﺪاری اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ ﻧﻮع ﺟﺪﯾﺪی از ﺻﻨﻌﺖ ﺑﺎﻧﮑﺪاری

ﺑﺎﻧﮑﺪاری اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ ﻧﻮع ﺟﺪﯾﺪی از ﺻﻨﻌﺖ ﺑﺎﻧﮑﺪاری اﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﻪ اراﯾﻪ ﺧﺪﻣﺎت ﺑﺎﻧﮑﯽ، ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از ﻣﺤﯿﻂ ﻫﺎی اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ ﻣﯽ ﭘﺮدازد. اﯾﻦ ﻧﻮع ﺑﺎﻧﮑﺪاری، ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﭘﯿﺶ ﻧﯿﺎز ﺗﺠﺎرت اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ ﻣﻄﺮح اﺳﺖ. اﮔﺮ در ﺟﺎﻣﻌﻪ ای ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺑﺎﻧﮑﺪاری اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ اﺳﺘﻘﺮار ﯾﺎﺑﺪ، ﻣﯽ ﺗﻮان ﺑﻪ روﻧﻖ ﺗﺠﺎرت اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ ﻧﯿﺰ اﻣﯿﺪ ﺑﺴﺖ، ﭼﻮن ﺑﺎﻧﮑﺪاری اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ ﺧﻮد، ﭘﯿﺶ […]

ضرورت به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در صنعت بانکداری

در صنعت خدمات مالی و بانکداری با توجه به نوع خدماتی که ارائه می گردد و با مد نظر قرار گرفتن نوع ارتباط تنگاتنگی که بین سازمان و مشتریان آن وجود دارد، اهمیت مشتری دو چندان به نظرمی رسد. زیرا مشتریان تنها منبع درآمد برای بانک می باشند و بدون آنان بانکی وجود نخواهد داشت. […]

بهداشت و درمان، صنعت بانکداری

در مدل‌های DEA امکان سه نوع جهت‌گیری با ماهیت ورودی، با ماهیت خروجی و بدون ماهیت وجود دارد. در مدل‌های با ماهیت ورودی واحدهای تصمیم‌گیرنده در پی آن هستند که با کمترین میزان ورودی ممکن، مقدار مشخصی خروجی ایجاد کنند. در مدل‌های با ماهیت خروجی واحدهای تصمیم‌گیرنده در پی آن هستند که با مقدار مشخصی […]

صنعت بانکداری ایران، مدیریت منابع انسانی

شکل ۲-۳- ارتباط میان کارایی، اثربخشی، بهره‌وری (قاضی‌زاده و کاشانی‌پور، ۱۳۸۷) در هر سازمان و موسسه‌ای باید ابزارهائی برای سنجش کارائی و اثربخشی آن سازمان در نظر گرفته شود این موضوع که به نظر ساده می‌باشد در عمل چنانچه بطور ناصحیح سیاست‌گذاری گردد ممکن است بانک را با چالش مواجه نماید باید ببینیم چه معیارهائی را […]

پایان نامه عواملی که با مزیت رقابتی پایدار در صنعت بانکداری

مقدمه در دنیای امروز به منظور کسب رشد بلند مدت، شرکت ها باید عوامل رقابتی یا شایستگی [۱]های خود را توسعه دهند و هرگونه فعالیتی را که باعث ایجاد مزیت رقابتی برای آن ها می شود را در نظر بگیرند. مزیت رقابتی از جمله مفاهیمی است که سازگاری سازمانی را تضمین می کند.کسب مزیت رقابتی […]

پایان نامه عواملی که با مزیت رقابتی پایدار در صنعت بانکداری

مقدمه در دنیای امروز به منظور کسب رشد بلند مدت، شرکت ها باید عوامل رقابتی یا شایستگی [۱]های خود را توسعه دهند و هرگونه فعالیتی را که باعث ایجاد مزیت رقابتی برای آن ها می شود را در نظر بگیرند. مزیت رقابتی از جمله مفاهیمی است که سازگاری سازمانی را تضمین می کند.کسب مزیت رقابتی […]

پایان نامه عواملی که با مزیت رقابتی پایدار در صنعت بانکداری

مقدمه در دنیای امروز به منظور کسب رشد بلند مدت، شرکت ها باید عوامل رقابتی یا شایستگی [۱]های خود را توسعه دهند و هرگونه فعالیتی را که باعث ایجاد مزیت رقابتی برای آن ها می شود را در نظر بگیرند. مزیت رقابتی از جمله مفاهیمی است که سازگاری سازمانی را تضمین می کند.کسب مزیت رقابتی […]

پایان نامه بررسی عوامل اثرگذار بر صنعت بانکداری

مقدمه بانک‌ها بی‌شک در اقتصاد ایران همچون سایر کشورها به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای واسطه‌ای در جایگاه سازمان های مالی، دولت را در اجرای سیاست های پولی(انبساطی و انقباضی) یاری می‌کنند. صنعت بانکداری ایران در حال نزدیک شدن به تحولات گسترده ای است. چشم انداز شدت گرفتن رقابت در این صنعت، حرکت به سوی […]

پایان نامه طراحی مدل ارتباطات یکپارچه بازاریابی پویا با استفاده از روشهای تصمیم گیری چند معیاره DEMATEL و ANP در صنعت بانکداری

چکیده:در بازاریابی پیچیده و رقابتی امروز، کسب شهرت و اعتبار بسیار دشوار و از دست دادن آن بسیار آسان است. موسسات پولی و مالی امروزه در محیطی فعالیت می نمایند که تعداد زیادی رقیب در کنار آنها به دنبال جذب مشتریان آنان هستند. در اینجاست که بازاریابی در موسسات بانکی از آنچنان اهمیتی بر خوردار […]

پایان نامه طراحی مدل ارتباطات یکپارچه بازاریابی پویا با استفاده از روشهای تصمیم گیری چند معیاره DEMATEL و ANP در صنعت بانکداری

چکیده:در بازاریابی پیچیده و رقابتی امروز، کسب شهرت و اعتبار بسیار دشوار و از دست دادن آن بسیار آسان است. موسسات پولی و مالی امروزه در محیطی فعالیت می نمایند که تعداد زیادی رقیب در کنار آنها به دنبال جذب مشتریان آنان هستند. در اینجاست که بازاریابی در موسسات بانکی از آنچنان اهمیتی بر خوردار […]

راهنمای پایان نامه مدیریت درباره : بانکداری الکترونیک

بانکداری الکترونیک در حقیقت می توان گفت که پدیده بانکداری الکترونیک یکی از دستاوردهای تجارت الکترونیک محسوب می شود و با رشد روزافزون حجم تجارت الکترونیک در جهان و با توجه به نیاز تجارت به انجام عملیات بانکی آسان، سریع و دقیق، جهت نقل و انتقال منابع مالی، بانکداری الکترونیک نقش بسیار اساسی در تجارت […]

راهنمای پایان نامه مدیریت درباره : بانکداری الکترونیک

بانکداری الکترونیک در حقیقت می توان گفت که پدیده بانکداری الکترونیک یکی از دستاوردهای تجارت الکترونیک محسوب می شود و با رشد روزافزون حجم تجارت الکترونیک در جهان و با توجه به نیاز تجارت به انجام عملیات بانکی آسان، سریع و دقیق، جهت نقل و انتقال منابع مالی، بانکداری الکترونیک نقش بسیار اساسی در تجارت […]

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...