ضریب نفوذ بیمه |
![]() |
پایان نامه مدیریت درباره : اهداف رتبه بندی شرکت های بیمه :
اهداف رتبه بندی شرکت های بیمه : ارزیابی قابلیت اعتماد شرکت بیمه کمک به شرکت ها و مدیران شرکت های بیمه ای، فعالان اقتصادی و جامعه برای اخذ تصمیمات صحیح اقتصادی؛ ایجاد و بالا بردن رقابت سالم غیر قیمتی؛ شفاف سازی بازار؛ بالا بردن کارائی بازار (پیشین، ۱۳۸۸، ص ۱۶). ۲-۵-۷- مزایا و اثرات رتبه […]
راهنمای پایان نامه مدیریت درباره : صنعت بیمه:
صنعت بیمه به عنوان یکی از مهمترین بخش های مالی مورد توجه کشورهای توسعه یافته قرار می گیرد. در این بخش اطلاعاتی اجمالی درباره صنعت بیمه ارائه می شود. ۲-۱-۱- مقدمه: بیمه[۱] از جمله نهادهای اقتصادی است که نقش مهمی در حیات اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشورها ایفا می کند. بیمه از شاخه های […]
پایان نامه مدیریت در مورد : عملکرد هفده ساله صنعت بیمه کشور ( سال های ۱۳۸۹-۱۳۷۳ )
عملکرد هفده ساله صنعت بیمه کشور ( سال های ۱۳۸۹-۱۳۷۳ ) در طی دوره هفده ساله ۱۳۸۹ – ۱۳۷۳ ( ه. ش ) صنعت بیمه کشور رشد قابل ملاحظه ای داشته است. بر طبق آمار اعلام شده توسط بیمه مرکزی و مقایسه شاخص های کلان صنعت بیمه در ابتدای سال ۱۳۷۳ و پایان سال ۱۳۸۴ می توان اظهار […]
مقاله (پایان نامه) : جایگاه مؤسسات بیمه در بازار مالی کشور
بازار مـالی مجموعه ای از نهاد ها، سازمان ها و مناسبات است که وظیفه آن تجهیز منابع پس اندازی نیز تخصیص اعتبار است. بانک ها، مؤسسات مـالی غیر بانکی، بازار اوراق بهادار، مؤسسات بیمه و شـرکتهای سرمایه گذاری، صندوق های بازنشستگی و غیره بازارهایی را پدید می آورند که در واقع بخش مالی اقتصاد را […]
بیمه های بازرگانی، فناوری اطلاعات
مقدمه:بیمه در دنیای کنونی یکی از ارکان مهم زندگی و اقتصاد کشورهای پیشرفته و در حال توسعه است.اکثر افراد ساکن در کشورهای پیشرفته دارای چندین نوع بیمه هستند.بیمه خودرو،منزل،عمر و سرمایه گذاری از جمله بیمه هایی است که این افراد از آن بهره می گیرند.بیمه صندوقی برای تامین خسارت های جانی و مالی می باشد. […]
بیمه های بازرگانی، رضایتمندی مشتری
بیمه گر می باشند و تاثیر آن برافزایش فروش بررسی شده و در مرحله دوم تاثیر کیفیت خدمات جهت افزایش فروش و در نهایت تاثیر تبلیغات و بویژه تبلیغات خاص (اهدای جوایز ارزنده به خریداران بیمه نامه های جامع زندگی) جهت جذب مشتریان جدید بیشتر و افزایش فروش بیمه های جامع زندگی مورد بررسی قرار […]
پایان نامه عوامل مؤثر بر تبلیغات شفاهی در نمایندگیهای بیمه
فصل اول: کلیات تحقیقچکیده ۱۱-۱)مقدمه. ۳۱-۲) بیان مساله. ۳۱-۳) اهمیت و ضرورت تحقیق ۶۱-۴) چارچوب نظری تحقیق و مدل مفهومی ۷۱-۵) اهداف تحقیق ۱۱۱-۶) فرضیه های تحقیق ۱۲۱-۷) تعاریف متغیرها ۱۲۱-۷-۱) تعاریف مفهومی متغیرها ۱۲۱-۸-۲) تعاریف عملیاتی متغیرها ۱۳۱-۹) قلمرو تحقیق ۱۴۱-۹-۱) قلمرو موضوعی تحقیق ۱۴۱-۹-۲) قلمرو مکانی تحقیق ۱۴۱-۹-۳) قلمرو زمانی تحقیق ۱۴فصل دوم: […]
پایان نامه تحلیل موقعیت و وضعیت شرکت های بیمه خصوصی فعال در ایران
در حقیقت در این تحقیق سعی شده است که به این پرسش پاسخ داده شود که آیا نوع مالکیت شرکت های بیمه ( خصوصی و دولتی) تاثیری بر عملکرد آن ها دارد یا خیر؟برای ارائه پاسخ مناسب و قابل اطمینان، تحقیق در کل صنعت بیمه در بین شرکت هایی که فعالیت مستقیم بیمه ایی انجام […]
پایان نامه تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر انتخاب استراتژی بازاریابی در صنعت بیمه ایران
فهرست مطالبچکیده ۱فصل اول۱،۱مقدمه. ۳۲٫۱بیان مسئله و اهمیت تحقیق ۴۴٫۱سوالات تحقیق ۹۵٫۱فرضیه های تحقیق ۹۶٫۱تعاریف مفهومی متغیرها ۱۰۷٫۱تعاریف عملیاتی متغیرها ۱۲۸٫۱روش انجام تحقیق ۱۵۹٫۱ مخاطبان پژوهش. ۱۶۱۰٫۱جنبه جدید بودن و نوآوری ۱۶فصل دوم۱٫۲مقدمه. ۱۹۲٫۲مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (ECRM). 20۱٫۲٫۲مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM). 20۲٫۲٫۲مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (ECRM). 22۳٫۲٫۲تفاوت مدیریت ارتباط […]
پایان نامه تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر انتخاب استراتژی بازاریابی در صنعت بیمه ایران
فصل اول۱،۱مقدمه. ۳۲٫۱بیان مسئله و اهمیت تحقیق ۴۴٫۱سوالات تحقیق ۹۵٫۱فرضیه های تحقیق ۹۶٫۱تعاریف مفهومی متغیرها ۱۰۷٫۱تعاریف عملیاتی متغیرها ۱۲۸٫۱روش انجام تحقیق ۱۵۹٫۱ مخاطبان پژوهش. ۱۶۱۰٫۱جنبه جدید بودن و نوآوری ۱۶فصل دوم۱٫۲مقدمه. ۱۹۲٫۲مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (ECRM). 20۱٫۲٫۲مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM). 20۲٫۲٫۲مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (ECRM). 22۳٫۲٫۲تفاوت مدیریت ارتباط با مشتری […]
پایان نامه ارزیابی عملکرد نمایندگی های بیمه ایران استان گیلان با استفاده از تکنیک تحلیل پوششی داده ها
اهداف تحقیق۸ مدل تحقیق ۹ ۱-۶- تعریف متغیرهای پیشنهادی تحقیق ۱۰۱-۷- سوالات تحقیق ۱۲۱-۸- روش تحقیق.۱۲۱-۸-۱– روش گردآوری اطلاعات .۱۲۱-۸-۲- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات ۱۲۱-۹- قلمرو تحقیق ۱۳۱-۱۰- تعریف واژه ها و اصطلاحات تخصصی.۱۳فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق۲-۱- مقدمه ۱۸۲-۲- ارزیابی عملکرد . ۱۹۲-۳- تحلیل پوششی داده ها ۲۱ ۲-۴- مدل های اصلی […]
پایان نامه ارزیابی عملکرد نمایندگی های بیمه ایران استان گیلان با استفاده از تکنیک تحلیل پوششی داده ها
مقدمه .۳ بیان مسئله ۴ اهمیت و ضرورت تحقیق۵ اهداف تحقیق۸ مدل تحقیق ۹ ۱-۶- تعریف متغیرهای پیشنهادی تحقیق ۱۰۱-۷- سوالات تحقیق ۱۲۱-۸- روش تحقیق.۱۲۱-۸-۱– روش گردآوری اطلاعات .۱۲۱-۸-۲- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات ۱۲۱-۹- قلمرو تحقیق ۱۳۱-۱۰- تعریف واژه ها و اصطلاحات تخصصی.۱۳فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق۲-۱- مقدمه ۱۸۲-۲- ارزیابی عملکرد . ۱۹۲-۳- […]
پایان نامه بررسی تاثیر خصوصی سازی در صنعت بیمه بر کارایی بیمه در ایران
چکیدهخصوصی سازی و آزاد سازی به عنوان راهکارهایی بوده که در دو دهه ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ از سوی صندوق بین المللی پول، بانک جهانی و سایر مراکز اقتصادی بین المللی برای بالا بردن کارایی به طور اکید به کشورهای گوناگون توصیه می شد.امروزه خصوصی سازی در دستور کار اکثر کشورها قرار دارد. از آنجایی که […]
پایان نامه بررسی تاثیر خصوصی سازی در صنعت بیمه بر کارایی بیمه در ایران
چکیدهخصوصی سازی و آزاد سازی به عنوان راهکارهایی بوده که در دو دهه ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ از سوی صندوق بین المللی پول، بانک جهانی و سایر مراکز اقتصادی بین المللی برای بالا بردن کارایی به طور اکید به کشورهای گوناگون توصیه می شد.امروزه خصوصی سازی در دستور کار اکثر کشورها قرار دارد. از آنجایی که […]
فرم در حال بارگذاری ...
[شنبه 1399-04-14] [ 09:56:00 ق.ظ ]
|