طراحی الگوی ایجاد |
![]() |
پایان نامه : الگوی مفهومی بهبود کیفیت خدمات اطلاع رسانی شبکه ها
۲-۳- الگوی مفهومی بهبود کیفیت خدمات اطلاع رسانی شبکه ها مدل مفهومی در مورد شبکه ها باید بر دو پیشفرض اساسی مبتنی باشد که عبارتند از: ١ـ اهمیت یکپارچگی شبکه، ٢ـ باورها و انتظارهای کاربران. به همین دلیل، مدل مفهومی باید قادر باشد ضعف ها و شکافهای هر عنصر شبکه را در رسیدن به وضع […]
پایان نامه : الگوی مفهومی بهبود کیفیت خدمات اطلاع رسانی شبکه ها
۲-۳- الگوی مفهومی بهبود کیفیت خدمات اطلاع رسانی شبکه ها مدل مفهومی در مورد شبکه ها باید بر دو پیشفرض اساسی مبتنی باشد که عبارتند از: ١ـ اهمیت یکپارچگی شبکه، ٢ـ باورها و انتظارهای کاربران. به همین دلیل، مدل مفهومی باید قادر باشد ضعف ها و شکافهای هر عنصر شبکه را در رسیدن به وضع […]
دانلود پایان نامه مدیریت درباره ایجاد یادگیری سازمانی:
ایجاد یادگیری سازمانی: دورنمای یادگیری سازمانی رسیدن به موفقیت مطلوب و ایده آل است بنابراین برای چنین سازمانهایی موارد زیر ضروری است: ۱- شناخت هدف: اولین گام در راه ایجاد یادگیری سازمانی شناخت هدف است چون هر گونه اقدام عملی قبل از شناخت هدف منجر به شکست خواهد شد. هدف عبارت است از یک بینش […]
دانلود پایان نامه مدیریت درباره ایجاد یادگیری سازمانی:
ایجاد یادگیری سازمانی: دورنمای یادگیری سازمانی رسیدن به موفقیت مطلوب و ایده آل است بنابراین برای چنین سازمانهایی موارد زیر ضروری است: ۱- شناخت هدف: اولین گام در راه ایجاد یادگیری سازمانی شناخت هدف است چون هر گونه اقدام عملی قبل از شناخت هدف منجر به شکست خواهد شد. هدف عبارت است از یک بینش […]
پایان نامه مدیریت در مورد : طراحی و تبیین الگوی تحلیل ارتباطات سازمانی
عنوان تحقیقی است که در سال ۱۳۷۶ در دانشگاه تهران توسط بهرام یوسفی در سازمان تربیت بدنی جمهوری اسلامی ایران انحام شده است . نتایج این تحقیق به شرح زیر می باشد: – رفتارارتباطی پرسنل متاثر از سن آنان می باشد و پرسنل ۳۰ سال به بالا اطلاعات بیشتری دریافت و ارسال می دارند. […]
پایان نامه مدیریت در مورد : طراحی و تبیین الگوی تحلیل ارتباطات سازمانی
عنوان تحقیقی است که در سال ۱۳۷۶ در دانشگاه تهران توسط بهرام یوسفی در سازمان تربیت بدنی جمهوری اسلامی ایران انحام شده است . نتایج این تحقیق به شرح زیر می باشد: – رفتارارتباطی پرسنل متاثر از سن آنان می باشد و پرسنل ۳۰ سال به بالا اطلاعات بیشتری دریافت و ارسال می دارند. […]
طراحی الگوی مشارکت شهروندان در امور شهری
طراحی الگوی مشارکت شهروندان در امور شهری این پروژه که جامعترین پروژه مطالعاتی شهرداری تهران در ارتباط با مسئله شهروند محوری میباشد، با تلاش مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران و معاونت اجتماعی و فرهنگی شهر تهران به انجام رسیده است و هم اکنون در مرحله نهایی تحویل پروژه میباشد. پروژه فوقالذکر برای پاسخگویی […]
تست A/B چیست؟ افزایش فروش با طراحی متفاوت سایت
یکی از دلایل موفقیت یه کار و کاسبی (چه آنلاین و چه آفلاین) رفتارشناسی مخاطبان و آشنایی یا ترجیحات و چیزهای مورد علاقه اوناس. به عنوان یه فروشنده، داشتن یه کالا یا خدمات کافی نیس، بلکه چگونگی عرضه ی اونا شاید به مراتب مهم تر باشه. هم اینکه، از اونجایی که مبحث دیجیتال مارکتینگ و […]
آموزش طراحی کمپین دیجیتال مارکتینگ
لطفا به این مطلب رای بدین [رای ها: ۸ امتیاز: ۵] مراحل رسیدن به یه کمپین بازاریابی آنلاین موفق در مورد ایجاد یه کمپین دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی آنلاین
دودل هستین، چون فکر می کنین زمان بر بوده و هزینه زیادی داره؟ در واقع، اجرا یه کمپین بازاریابی آنلاین برنامه ریزی و سازماندهی شده با چرخشی […]
بهینه سازی فرم ها در طراحی سایت
۱۰ نکته در بهینه سازی فرم تماس سایت یکی از مهمترین مسائل هنگام طراحی سایت توجه به فرمای رابطه با مشتری، ثبت نام، ورود، سفارش و … است. فرمای تماس مهمترین درگاه ارتباطی شما با کاربران سایته که علاوه بر طراحی قشنگتر نیازمند کارایی بالا هم هستن. قبل اینکه این مقاله رو بخونین اول مطمئن شید […]
۸ دلیل برای استفاده از گرادیان در طراحی سایت
به کار گیری گرادیان رنگ در طراحی سایت از ۳ سال پیش طراحی فلت (Flat Design)، متریال دیزاین گوگل و به کار گیری فضای خالی به رایج ترین سبکای طراحی سایت تبدیل شدن. ولی در طراحی خیلی از سایتای جدید به کار گیری سایه و گرادیان رنگ رو می بینیم که واسه خلق جلوه های […]
طراحی سیستم ارزیابی عملکرد، مدل کارت امتیازدهی متوازن
– ورودیها: کارمندان ماهر و باانگیزه، نیازهای مشتریان، موادخام، سرمایه و…– سیستم پردازش: گواهی محصولات، تولید محصولات، تحویل محصولات و…– خروجیها: محصولات، خدمات، نتایج مالی و…– نتایج: برطرف کردن نیازهای مشتریان، جلب رضایت مشتریان و…اگرچه این مدل از نظر مفهومی مورد پذیرش است و بدون شک روشی مفید برای تشریح تفاوت بین شاخص های ورودی […]
الگوی کارت امتیاز متوازن، ارزیابی عملکرد سازمان
۲-۱-۶ اهداف ارزیابی عملکرداهداف ارزیابی عملکرد را می توان به سه گروه اصلی زیر تقسیم کرد: اهداف استراتژیک[۲۱] : که شامل مدیریت استراتژیک و تجدید نظر در استراتژی هااست. اهداف ارتباطی[۲۲] : که شامل کنترل موقعیت فعلی ، نشان دادن مسیر آینده ، ارائه بازخور و الگوبرداری از سازمانهای دیگر است. اهداف انگیزشی[۲۳] : که […]
الگوی کارت امتیازی متوازن، کارت امتیازی متوازن
ادوینسون و مالون در طرح ارزش اسکاندیا، سرمایه فکری را در دو جزء سرمایه انسانی و سرمایه ساختاری ارائه کردند. در این الگو، سرمایه انسانی با عنوانهای دانش مختلط، مهارت، خلاقیت و توانایی فردی کارکنان برای انجام وظیفه، تعریف می شود، که فلسفه، فرهنگ و اعتبار سازمان را نیز دربرمیگیرد. سرمایه ساختاری نیز مواردی از […]
فرم در حال بارگذاری ...
[دوشنبه 1399-04-16] [ 01:22:00 ق.ظ ]
|