طول دوره ی کاربرد |
![]() |
۱-۱ ارزشیابی کیفیت دورههای یادگیری الکترونیکی
۱-۱ ارزشیابی کیفیت دورههای یادگیری الکترونیکی نظامهای آموزشی با رسالت و ماموریت مشخصی به وجود آمده و برای نیل به اهداف معینی تلاش میکنند. بیتردید دستیابی به این اهداف مستلزم شناسایی، کنترل و رفع موانع و مشکلاتی است که ممکن است اجرای مطلوب فرایندهای آموزشی را تحت تاثیر خود قرار دهد. بدین منظور استفاده از […]
پایان نامه روانشناسی : ۱-۱ ارزشیابی کیفیت دورههای یادگیری الکترونیکی
۱-۱ ارزشیابی کیفیت دورههای یادگیری الکترونیکی نظامهای آموزشی با رسالت و ماموریت مشخصی به وجود آمده و برای نیل به اهداف معینی تلاش میکنند. بیتردید دستیابی به این اهداف مستلزم شناسایی، کنترل و رفع موانع و مشکلاتی است که ممکن است اجرای مطلوب فرایندهای آموزشی را تحت تاثیر خود قرار دهد. بدین منظور استفاده از […]
دانلود پایان نامه روانشناسی : ۱-۱-۱ خودتوانی اینترنتی یادگیرنده
۱-۱-۱ خودتوانی اینترنتی یادگیرنده خودتوانی اینترنتی یادگیرنده[۱]، نوعی تمایل شخصی نسبت به جنبههای کارکردی خاص است. یادگیرندگان با خودتوانی بیشتر، اطمینان بیشتری در انجام فعالیتهای مربوط به یادگیری الکترونیکی دارند و رضایت آنها افزایش مییابد. این بدان معنی است که اگر یادگیرندگان سطح بالاتری از خودتوانی اینترنتی را داشته باشند، ارزش و فایده سامانه یادگیری […]
دانلود ۱-۱-۱ خودتوانی اینترنتی یادگیرنده
۱-۱-۱ خودتوانی اینترنتی یادگیرنده خودتوانی اینترنتی یادگیرنده[۱]، نوعی تمایل شخصی نسبت به جنبههای کارکردی خاص است. یادگیرندگان با خودتوانی بیشتر، اطمینان بیشتری در انجام فعالیتهای مربوط به یادگیری الکترونیکی دارند و رضایت آنها افزایش مییابد. این بدان معنی است که اگر یادگیرندگان سطح بالاتری از خودتوانی اینترنتی را داشته باشند، ارزش و فایده سامانه یادگیری […]
پایان نامه با موضوع ۱-۱-۱-۱-۱ بررسی استانداردهای آموزش و فراگیری الکترونیکی
۱-۱-۱-۱-۱ بررسی استانداردهای آموزش و فراگیری الکترونیکی با توجه به سیر تکاملی استانداردهای آموزش الکترونیکی، دو استاندارد اسکرم و ای ام اس [۱]را به طور اجمالی شرح میدهیم(مهربان و مصلی نژاد،۱۳۸۸). استاندارد ای ام اس پروژه ای ام اس به عنوان زیر ساخت ملی آموزش عالی در ایالات متحده شروع شد. هدف این پروژه ایجاد […]
مقاله (پایان نامه حقوق) ۱-۱-۱-۱ مهارتهای موردنیاز یادگیرنده الکترونیکی
۱-۱-۱-۱ مهارتهای موردنیاز یادگیرنده الکترونیکی یادگیرنده منابع غنی اطلاعاتی را میشناسد و آنها را ارج مینهد به خوبی میداند که چه میخواهد و به دنبال چه چیزی است، متفکری نقاد، تحلیلگر و گزینشگر اطلاعات است، از فنون و ابزارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات برای مرور اطلاعات و دادهها از منابع گوناگون استفاده میکند. دادهها و […]
پایان نامه با موضوع ۱-۱-۱-۱-۱ بررسی استانداردهای آموزش و فراگیری الکترونیکی
۱-۱-۱-۱-۱ بررسی استانداردهای آموزش و فراگیری الکترونیکی با توجه به سیر تکاملی استانداردهای آموزش الکترونیکی، دو استاندارد اسکرم و ای ام اس [۱]را به طور اجمالی شرح میدهیم(مهربان و مصلی نژاد،۱۳۸۸). استاندارد ای ام اس پروژه ای ام اس به عنوان زیر ساخت ملی آموزش عالی در ایالات متحده شروع شد. هدف این پروژه ایجاد […]
مقاله (پایان نامه حقوق) ۱-۱-۱-۱ مهارتهای موردنیاز یادگیرنده الکترونیکی
۱-۱-۱-۱ مهارتهای موردنیاز یادگیرنده الکترونیکی یادگیرنده منابع غنی اطلاعاتی را میشناسد و آنها را ارج مینهد به خوبی میداند که چه میخواهد و به دنبال چه چیزی است، متفکری نقاد، تحلیلگر و گزینشگر اطلاعات است، از فنون و ابزارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات برای مرور اطلاعات و دادهها از منابع گوناگون استفاده میکند. دادهها و […]
منابع پایان نامه روانشناسی با موضوع تاثیرجنسیت برچگونگی استفاده ازاینترنت
تاثیرجنسیت برچگونگی استفاده ازاینترنت مهرشاد مشبابی مسئول دفتر امور زنان سپاه و رئیس شورای سیاستگذاری همایش زنان واینترنت درهزاره سوم هدف از برگزاری این همایش را پاسخ به نیازهای جامعه دانست و گفت این روزها شاهد کارکردهای مختلف اینترنت در کار، زندگی و تحصیل هستیم و بسیاری از خانوادههای ما با این ابزار اطلاعرسانی ارتباط […]
منابع پایان نامه روانشناسی با موضوع تاثیرجنسیت برچگونگی استفاده ازاینترنت
تاثیرجنسیت برچگونگی استفاده ازاینترنت مهرشاد مشبابی مسئول دفتر امور زنان سپاه و رئیس شورای سیاستگذاری همایش زنان واینترنت درهزاره سوم هدف از برگزاری این همایش را پاسخ به نیازهای جامعه دانست و گفت این روزها شاهد کارکردهای مختلف اینترنت در کار، زندگی و تحصیل هستیم و بسیاری از خانوادههای ما با این ابزار اطلاعرسانی ارتباط […]
مسیر شغلی
مسیر شغلی دغدغه مسیر شغلی ، دغدغه فرد در خصوص آینده شغلی اش که اولین و مهم ترین بعد انطباق پذیری شغلی است. در نظریههایی هم چون دیدگاه زمانی گینزبرگ[۱]، نظریه نظام مند سوپر[۲]، دیدگاه پیش بینی تیدمن[۳]، جهت گیری کرایتس[۴]، آگاهیهارن[۵] مطرح شده است. (ساویکاس، سیلینگ و شوآرتز، ۱۹۸۴) [۶]. دغدغه مسیر شغلی به […]
پایان نامه روانشناسی درباره : نظام آموزش و پرورش
نظام آموزش و پرورش یکی از نظامهای مهم اجتماعی است که رسالت آن علاوه بر انتقال میراث فرهنگی و تجارب بشری به نسل جدید، ایجاد تغییرات مطلوب در شناختها و در نهایت رفتار کودکانه، نوجوانان و جوانان است (صافی، ۱۳۸۲، ۱). پایه تحصیلی منظور از پایه تحصیلی، یک مرحله از تعلیمات عمومی است که معمولا […]
پایان نامه روانشناسی : مفهوم آموزش و پرورش
مفهوم آموزش و پرورش «مطالعه تحول معنای Education در زبانهای مغرب زمین نیز آموزنده است. ریشه این لغت که در زبان فارسی به «تربیت»، «تعلیم و تربیت»،«پرورش»و «آموزش و پرورش» ترجمه میشود، در زبان لاتین به معنی کشت نباتات، پرورش حیوانات، تغذیه و تعلیم اطفال به کار رفته است. باید اضافه شود که تا حدود […]
مقاله : طرحواره درمانی یانگ
طرحواره درمانی یانگ طرحواره درمانی که توسط یانگ وهمکارانش(۱۹۹۰ و ۱۹۹۹) بوجود آمده، درمانی نوین ویکپارچهاست و عمدتاً براساس روش های درمان شناختی -رفتاری کلاسیک بنا شدهاست و تأکیدش بیشتر بر ریشه های تحولی مشکلات روانشناختی در دوران کودکی و نوجوانی، استفاده از تکنیک های بر انگیزنده و ارائه مفهوم سبک های مقابله ای است.طرحواره […]
فرم در حال بارگذاری ...
[دوشنبه 1399-04-16] [ 08:11:00 ب.ظ ]
|