پایان نامه اثر آنتی اکسیدانی عصاره پوست خرمالو در پایدارسازی روغن آفتابگردان طی دو شرایط ذخیره سازی و حرارتی

دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان دانشکده کشاورزی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته علوم و صنایع غذایی گرایش تکنولوژی مواد غذایی عنوان : اثر آنتی اکسیدانی عصاره پوست خرمالو در پایدارسازی روغن آفتابگردان طی دو شرایط ذخیره سازی و حرارتی استاد راهنما: دکتر رضا اسماعیل زاده کناری استاد مشاور: دکتر مرضیه بلندی فصل اول : مقدمه و کلیات۱- مقدمه. ۳۱-۱- خرمالو. ۳۱-۱-۱- گیاهشناسی خرمالو. ۳۱-۱-۲- اثرات فارماکولوژیکی خرمالو. ۳۱-۱-۳- ترکیبات شیمیایی خرمالو. ۴۱-۲- اهمیت چربیها و روغنهای خوراکی.. ۶۱-۳- روغن آفتابگردان. ۶۱-۳-۱- تاریخچه. ۶۱-۳-۲- خصوصیات کلی گیاه آفتابگردان. ۶۱-۳-۳- ترکیب روغن آفتابگردان معمولی.. ۷۱-۳-۴- خواص درمانی تخمه آفتابگردان. ۷۱-۴- واکنشهای اکسیداسیونی و مکانیسم آنها ۸۱-۵- عوامل مؤثر در اکسیداسیون چربیها ۱۰۱-۶- روشهای پایدار سازی روغنها ۱۰۱-۷- آنتی اکسیدان ها ۱۱۱-۸- طبقه بندی آنتی اکسیدان ها بر اساس نحوه عملکرد. ۱۱۱-۸-۱-…

پایان نامه اثر آنتی اکسیدانی عصاره پوست خرمالو در پایدارسازی روغن آفتابگردان طی دو شرایط ذخیره سازی و حرارتی

دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان دانشکده کشاورزی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته علوم و صنایع غذایی گرایش تکنولوژی مواد غذایی عنوان : اثر آنتی اکسیدانی عصاره پوست خرمالو در پایدارسازی روغن آفتابگردان طی دو شرایط ذخیره سازی و حرارتی استاد راهنما: دکتر رضا اسماعیل زاده کناری استاد مشاور: دکتر مرضیه بلندی فصل اول : مقدمه و کلیات۱- مقدمه. ۳۱-۱- خرمالو. ۳۱-۱-۱- گیاهشناسی خرمالو. ۳۱-۱-۲- اثرات فارماکولوژیکی خرمالو. ۳۱-۱-۳- ترکیبات شیمیایی خرمالو. ۴۱-۲- اهمیت چربیها و روغنهای خوراکی.. ۶۱-۳- روغن آفتابگردان. ۶۱-۳-۱- تاریخچه. ۶۱-۳-۲- خصوصیات کلی گیاه آفتابگردان. ۶۱-۳-۳- ترکیب روغن آفتابگردان معمولی.. ۷۱-۳-۴- خواص درمانی تخمه آفتابگردان. ۷۱-۴- واکنشهای اکسیداسیونی و مکانیسم آنها ۸۱-۵- عوامل مؤثر در اکسیداسیون چربیها ۱۰۱-۶- روشهای پایدار سازی روغنها ۱۰۱-۷- آنتی اکسیدان ها ۱۱۱-۸- طبقه بندی آنتی اکسیدان ها بر اساس نحوه عملکرد. ۱۱۱-۸-۱-…

دانلود پایان نامه روانشناسی با موضوع مؤلفه های خلاقیت:

مؤلفه های خلاقیت: خلاقیت دارای سه مؤلفه می باشد: ۱- مؤلفه های شناختی که عبارتند از هوش، سیالی، انعطاف پذیری، ابتکار،بسط ، ترکیب و تحلیل ۲- مؤلفه های هیجانی شامل: انگیزه ها و عواطف ۳- مؤلفه­های شخصی: شامل: اعتماد به نفس، ارادۀ مستقل، پذیرش خطر، تجربه­پذیری و اثبات ابهام (مقصودی، ۱۳۸۴). شاید یکی از دلایلی که سبب گردید نظریه­پردازان و محققان از خلاقیت دوری جویند به تعریف و توصیف آن مربوط می­شود. زیرا خلاقیت از دیرباز مفهومی اغفال کننده و مبهم و حتی افسانه­ای داشته است (پیرخائفی، ۱۳۷۲). محققان و نظریه­پردازان خلاقیت در مورد ماهیت خلاقیت به یک اجماع نظر نرسیده­اند. علیرغم اینکه واقعیت اشتراکاتی در همۀ تعاریف و تفاسیر از این متغیر با ارزش انسانی وجود دارد. به دلیل گستردگی تعابیر روانشناسان از خلاقیت نمی­توان به یک تعریف واحد بسنده کنیم، از…

دانلود پایان نامه روانشناسی با موضوع مؤلفه های خلاقیت:

مؤلفه های خلاقیت: خلاقیت دارای سه مؤلفه می باشد: ۱- مؤلفه های شناختی که عبارتند از هوش، سیالی، انعطاف پذیری، ابتکار،بسط ، ترکیب و تحلیل ۲- مؤلفه های هیجانی شامل: انگیزه ها و عواطف ۳- مؤلفه­های شخصی: شامل: اعتماد به نفس، ارادۀ مستقل، پذیرش خطر، تجربه­پذیری و اثبات ابهام (مقصودی، ۱۳۸۴). شاید یکی از دلایلی که سبب گردید نظریه­پردازان و محققان از خلاقیت دوری جویند به تعریف و توصیف آن مربوط می­شود. زیرا خلاقیت از دیرباز مفهومی اغفال کننده و مبهم و حتی افسانه­ای داشته است (پیرخائفی، ۱۳۷۲). محققان و نظریه­پردازان خلاقیت در مورد ماهیت خلاقیت به یک اجماع نظر نرسیده­اند. علیرغم اینکه واقعیت اشتراکاتی در همۀ تعاریف و تفاسیر از این متغیر با ارزش انسانی وجود دارد. به دلیل گستردگی تعابیر روانشناسان از خلاقیت نمی­توان به یک تعریف واحد بسنده کنیم، از…

پایان نامه : ابعاد آمیخته بازاریابی محصول

اهداف قیمت گذاری بطور کلی اهدافی که شرکت ها از قیمت‌گذاری دنبال می‌کنند به پنچ گروه زیر تقسیم می‌شوند: حفظ بقاء و ادامه حیات: این هدف برای شرکت هایی مناسب است که با ظرفیت مازاد، رقابت شدید و تغییرات دائمی مصرف کنندگان دچار مشکل شده‌اند. چنانچه قیمت بتواند هزینه‌های متغییر و برخی از هزینه‌های ثابت را پوشش دهد، شرکت می‌تواند همچنان به حیات تجاری خود ادامه دهد. به حداکثر رساندن سود فعلی: برای اینکه شرکتی بتواند سود کنونی خود را به حداکثر برساند باید تقاضا و هزینه‌های مربوط به قیمت‌های مختلف را برآورد کند و آنگاه قیمتی را انتخاب کند که بیشترین سود جاری، جریان نقدی یا بازده سرمایه را برای شرکت به ارمغان آورد. البته در صورت تاکید بیش از حد بر سود جاری و عدم توجه به اثرات ناشی از سایر…

پایان نامه : ابعاد آمیخته بازاریابی محصول

اهداف قیمت گذاری بطور کلی اهدافی که شرکت ها از قیمت‌گذاری دنبال می‌کنند به پنچ گروه زیر تقسیم می‌شوند: حفظ بقاء و ادامه حیات: این هدف برای شرکت هایی مناسب است که با ظرفیت مازاد، رقابت شدید و تغییرات دائمی مصرف کنندگان دچار مشکل شده‌اند. چنانچه قیمت بتواند هزینه‌های متغییر و برخی از هزینه‌های ثابت را پوشش دهد، شرکت می‌تواند همچنان به حیات تجاری خود ادامه دهد. به حداکثر رساندن سود فعلی: برای اینکه شرکتی بتواند سود کنونی خود را به حداکثر برساند باید تقاضا و هزینه‌های مربوط به قیمت‌های مختلف را برآورد کند و آنگاه قیمتی را انتخاب کند که بیشترین سود جاری، جریان نقدی یا بازده سرمایه را برای شرکت به ارمغان آورد. البته در صورت تاکید بیش از حد بر سود جاری و عدم توجه به اثرات ناشی از سایر…

فروش اینترنتی فایل پایان نامه حقوق تعریف حقوق دفاعی متهم از منظر آیین دادرسی کیفری

تعریف حقوق دفاعی متهم از منظر آیین دادرسی کیفری از یک منظر می‌توان حق‌ها را به حق‌های رویه‌ای و ماهوی تقسیم کرد.حق‌های‌ ماهوی همان حق‌های مندرج در نظام‌های حقوقی‌اند که به خودی خود متضمن ارزش‌ برای صاحب حق بوده و تحت حمایت قانونی قرار دارند.در مقابل،حق‌های رویه‌ای‌ آنهایی‌اند که در جهت حمایت و تحقق حق‌های ماهوی کاربرد دارند. به‌ عبارت دیگر،حق‌های رویه‌ای از آن جهت واجد ارزش‌اند که برای تحقق و اعمال‌ حق‌های ماهوی به کار می‌روند.ولی،نقش آنها در راستای اعمال حق‌های ماهوی به‌ حدی است که می‌توان ادعا کرد بدون آنها حق‌های ماهوی تقریبا به صورت نوشته‌ در قانون باقی خواهد ماند و قدرت بروز و ظهور نخواهد یافت.به همین دلیل،امروزه‌ حق‌های رویه‌ای گستره‌ی فوق العاده‌ای یافته‌اند؛ به‌نحوی‌که، می‌توان یکی از نکات‌ افتراق حقوق مدرن با حقوق پیشامدرن را ضیف بودن حق‌های…

فروش اینترنتی فایل پایان نامه حقوق تعریف حقوق دفاعی متهم از منظر آیین دادرسی کیفری

تعریف حقوق دفاعی متهم از منظر آیین دادرسی کیفری از یک منظر می‌توان حق‌ها را به حق‌های رویه‌ای و ماهوی تقسیم کرد.حق‌های‌ ماهوی همان حق‌های مندرج در نظام‌های حقوقی‌اند که به خودی خود متضمن ارزش‌ برای صاحب حق بوده و تحت حمایت قانونی قرار دارند.در مقابل،حق‌های رویه‌ای‌ آنهایی‌اند که در جهت حمایت و تحقق حق‌های ماهوی کاربرد دارند. به‌ عبارت دیگر،حق‌های رویه‌ای از آن جهت واجد ارزش‌اند که برای تحقق و اعمال‌ حق‌های ماهوی به کار می‌روند.ولی،نقش آنها در راستای اعمال حق‌های ماهوی به‌ حدی است که می‌توان ادعا کرد بدون آنها حق‌های ماهوی تقریبا به صورت نوشته‌ در قانون باقی خواهد ماند و قدرت بروز و ظهور نخواهد یافت.به همین دلیل،امروزه‌ حق‌های رویه‌ای گستره‌ی فوق العاده‌ای یافته‌اند؛ به‌نحوی‌که، می‌توان یکی از نکات‌ افتراق حقوق مدرن با حقوق پیشامدرن را ضیف بودن حق‌های…

فروش پایان نامه حقوق : جهانی شدن اقتصاد

جهانی شدن اقتصاد جهانی شدن اقتصاد از دیدگاه حقوقی و سیاسی آن به مفهوم در نظر گرفتن کمترین نقش برای حدود مرزهای جغرافیایی کشورها در فعالیت های اقتصادی از قبیل تجارت، سرمایه گذاری، تولید و نقل و انتقالات مالی است. در اذهان عمومی، جهانی شدن به عنوان پدیده ای فراگیر یک معنای مادی و اقتصادی دارد که در داخل آن تجارت آزاد لحاظ می شود. بنابراین، در جهانی شدن اقتصاد هدف اصلی این است که یک بازار آزاد اقتصادی به وجود آید و کلیه موانع تجارت از بین برود (توسلی نائینی، ۱۳۸۴، ۱۷). جهانی شدن اقتصاد زمانی تحقق پیدا می کند که حدود جغرافیایی و حاکمیت ملی در فعالیتهای اقتصادی از قبیل تجارت، سرمایه گذاری، تولید و انتقالات مالی کمترین نقش را داشته باشد (زایدل هوهن فلدرن، ۱۳۹۱، ۴۲). جهانی شدن آمیزه…

مفهوم و ماهیت تبیین قاعده منع توسل به زور یا تهدید

روش های شناخت علمی حقوق بین‌الملل در یک تقسیم کلی به لحاظ موضوع و هدف شناخت، به دو نوع عام و خاص تقسیم شده است. در هر یک از این دو نوع شناخت، جایگاه و نقش روش های جامعه شناختی (روش مشاهده تجربی ، استقرایی یا ترکیبی) و استدلال منطقی (روش استنتاجی یا تحلیلی) مطرح شده است، که برای بررسی اصل عدم توسل به زور از روش تحلیلی و علمی بهره جسته‌ایم. اصل عدم توسل به زور به عنوان یکی از اصول هفت‌گانه مندرج در ماده ۲ منشور ملل متحد محمل بحثهای متنوعی در چارچوب حقوق بین‌الملل می‌باشد، سیستمی که در سال ۱۹۴۵ به دنبال تصویب منشور ملل متحد ایجاد شد مقرر نمود که، کشورها مکلف هستند اختلافات خود را از راه های مسالمت آمیز حل و فصل نمایند و لازمه اجرای این…

برنامه ریزی بازاریابی خدمات بیمه

چرا برخی از نمایندگان و فروشندگان بیمه هنوز هم سعی می کنند با این سیستم بازاریابی، مخالفت کنند؟ به کارگیری برترین شیوه های ارسال پُست مستقیم، درج تبلیغات در روزنامه ها، و برگذاری سمینارهای میهمانی، همگی سبب می شوند تا شما و بیمه نامه ها و خدماتی که می فروشید در معرض دید مستقیم مشتریان احتمالی قرار گیرند. اما بدون داشتن یک برنامه بازاریابیِ درست که باعث ایجاد اعتماد، باورپذیری و خلق تصاویر مثبت از شما در ذهن مشتری احتمالی، می گردد، شما در نظر مشتری احتمالی فقط یک بیمه گر دیگر هستید که می خواهد بیمه نامه خود را بفروشد. نمایندگان و فروشندگان بیمه بسیار باهوش و سخت کوشی را بوده اند که دسته دسته قراردادهای فروش و پول های حاصل از این قراردادها را از دست داده اند، زیرا لجوجانه بر…

شاخص بسامد متنی استناد، اثرگذاری علم ایران

بر اساس نظمی موضوعی ارائه می گردد. بر این اساس، ابتدا پژوهش‌های انجام شده در زمینه تولید علم و اثر‌گذاری تولید علم ایران بررسی شده است. سپس بطور خلاصه میزان تولید علم و اثر‌گذاری آن در حوزه موضوعی شیمی ارائه می‌شود. پس از ارائه نمایی کلی از وضعیت ایران از لحاظ شاخص کمی تولید علم، کیفیت یا ارزش استنادها به آثار ایرانی در حوزه شیمی بررسی شده است. سپس به بررسی معدود مطالعات انجام گرفته در مورد بررسی کیفیت استنادها در حوزه شیمی اشاره شده است. در بررسی متون و پایگاه‌ها‌ی پیوسته، تحقیق مشابه این تحقیق در ایران به ارزش‌گذاری استنادها با توجه به دو شاخص بسامد متنی استناد و جایگاه استناد نپرداخته است، اما در خارج از کشور چندین تحقیق به این موضوع پرداخته‌اند که در بخش خاص خود، شرح داده شده‌اند. 2-2-2….

، لذا اهمیت، انواع و نظریه‌های مختلف بررسی استناد، تشریح می‌گردد. در ادامه دلایل و انگیزه‌های استناد با مرور آثار مرتبط بطور خلاصه معرفی می‌شوند. دلایل مختلفی برای استناد به یک اثر معرفی شده است که می‌توان آنها را در دو گروه بزرگ انگیزه‌های حرفه‌ای و پیوندی قرار داد اما استناد به یک اثر لزوما نشاندهنده اهمیت اثر مورد استناد نیست. استناد تنها زمانی می‌تواند به عنوان یکی از شاخص‌های اهمیت مقاله استناد‌شونده مورد توجه قرار گیرد که نویسنده استناد کننده از مدرک مورد استناد به خوبی استفاده کرده و اهمیت آن را در پیشبرد اهداف تحقیق خود تایید کند. از این رو، در بخش بعد روش‌های ارزش‌گذاری استنادها بر پایه سه شاخص نوع…

توانمندسازی کارکنان، سازمان امور مالیاتی

۱-۳ سؤال اصلی تحقیق گذاشتن موقعیت­های مشکل­زا بدون از پای در آمدن، این افراد کمتر دچار ناامیدی می شوند و بحران­ها و مشکلات را بهتر می­گذرانند. قلمرو تحقیق قلمرو موضوعی: تحقیق حاضر از نظر موضوعی در حوزه مدیریت رفتار سازمانی است. قلمرو زمانی: تحقیق حاضر از اردیبهشت ماه ۹۳ الی بهمن ماه ۹۳ انجام شده است. قلمرو مکانی: قلمرو مکانی در این تحقیق بیمارستان­های خصوصی منطقه ۵ تهران است. ۲-۱) هوش هیجانی ۲-۱-۱) مقدمه ﻣﻬﻢ ﺗﺮﻳﻦ ﻫﺪف ﻫﺮ ﺳﺎزﻣﺎﻧﻲ دﺳﺘﻴﺎﺑﻲ ﺑﻪ ﺑﺎﻻﺗﺮﻳﻦ ﺳـﻄﺢ ﺑﻬﺮه وری ﻣﻤﻜﻦ ﻳﺎ ﺑﻬﺮه وری ﺑﻬﻴﻨﻪ اﺳﺖ. ﻋﺎﻣﻞﻫﺎی ﻛﺎرآﻣﺪ در ﺑﻬﺮه­وری ﻋﺒﺎرﺗﻨﺪ از: ﺳﺮﻣﺎﻳﻪ، اﺑﺰار، روش ﻫﺎی اﻧﺠﺎم ﻛﺎر و ﻧﻴﺮوی اﻧﺴﺎﻧﻲ….

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...