علم مدیریت |
![]() |
پیوند هر چه بیشتر علم مدیریت دانش با یکی از مفاهیم مهم رفتار سازمانی
تعریف مفاهیم و واژگان کلیدی ۱-۱۱-۱- نظام مدیریت دانش در زمینه مدیریت دانش دو دیدگاه واگرا وجود دارد که هریک در درک مفاهیم و همچنین پیاده سازی مدیریت دانش، نگاههای متفاوتی را بدنبال دارد. این دو دیدگاه عبارتند از:۱) دیدگاه متمرکز بر فناوری اطلاعات و ۲) دیدگاه متمرکز بر کارکنان.دیدگاه متمرکز بر فناوری اطلاعات بر […]
der>
نظریه مدیریت علمی، احترام به دیگران
از تبعات روشن کرامت و حقارت، شگل گیری فضائل و رذائل در اخلاق فردی و اجتماعی است از مردمی که حقیر شده باشند و شرافتهایشان لگد مال شده باشد، نمی توان انتظار رفتاری شرافتمندانه داشت. انسانی که کرامت وجودیش رشد می یابد و شخصیت و شوافت معنوی می یابد، بر اداره خویش توانا می شود، […]
ای هدف، نظریه مدیریت علمی
* مدیریت علمی“هدف اصلی مدیریت باید تامین حداکثر رضایت وخوشنودی برای کارفرما باشد ، که این رضایتمندی باید توام با ایجاد حد اعلای کامیابی برای هر کارمند نیز باشد ” (فردریک تیلور) [۹]نظریه مدیریت علمی در واقع از سال ۱۸۳۲ یعنی زمانی که ” چارلز ببج ” نویسنده انگلیسی کتاب خود را تحت عنوان ” […]
حیطی، روش شناسی علم
کنوانسیون تنوع زیستی در جهت مدیریت زیست محیطی اکوسیستم ها و گونه ها سه رویکرد یا رهیافت همه جانبه را مطرح می نماید که عبارتند از: رویکرد یا رهیافت اکوسیستمی، مدیریت پایدار جنگل ها و مدیریت یکپارچه منابع آبی. در ادامه رهیافت های مذکور را به عنوان ابزاری در جهت مدیریت مناطق تالابی بر اساس […]
ایسه دیدگاه های اعضای هیئت علمی و دانشجویان درباره کاربرد مدیریت کیفیت فراگیر در آموزش (مطالعه موردی:دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه)
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) فهرست مطالب عنوان .صفحه چکیده۱فصل اول:کلیات پژوهش۱-۱٫مقدمه.۳۱-۲٫بیان مسئله۳۱-۳٫اهمیت و ضرورت انجام تحقیق.۴۱-۴٫اهداف مشخص تحقیق۵۱-۵٫فرضیه های تحقیق۶۱-۶٫قلمرو پژوهشی.۶۱-۷٫تعاریف مفهومی.۷۱-۸٫تعاریف عملیاتی۸فصل دوم:مبانی نظری پژوهش۲-۱٫مقدمه۱۳۲-۲٫تعاریف مدیریت کیفیت فراگیر۱۳۲-۳٫تعاریف […]
ایسه دیدگاه های اعضای هیئت علمی و دانشجویان درباره کاربرد مدیریت کیفیت فراگیر در آموزش (مطالعه موردی:دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه)
عنوان .صفحه چکیده۱فصل اول:کلیات پژوهش۱-۱٫مقدمه.۳۱-۲٫بیان مسئله۳۱-۳٫اهمیت و ضرورت انجام تحقیق.۴۱-۴٫اهداف مشخص تحقیق۵۱-۵٫فرضیه های تحقیق۶۱-۶٫قلمرو پژوهشی.۶۱-۷٫تعاریف مفهومی.۷۱-۸٫تعاریف عملیاتی۸فصل دوم:مبانی نظری پژوهش۲-۱٫مقدمه۱۳۲-۲٫تعاریف مدیریت کیفیت فراگیر۱۳۲-۳٫تعاریف کیفیت۱۴۲-۴٫تاریخچه۱۵۲-۵٫پیشینه و تاریخچه کیفیت.۱۷۲-۶٫سیر مراحل تکامل کیفیت.۱۸۲-۷٫اصول مشترک در اجرای مدیریت کیفیت فراگیر۱۹۲-۸ .سیستم های مدیریت کیفیت.۲۰۲-۹٫سازمان بین المللی استاندارد.۲۱۲-۱۰٫فلسفه ی دمینگ۲۲۲-۱۱٫چهار مفهوم اصلی مدیریت کیفیت فراگیر در پژوهش.۲۷۲-۱۱-۱٫رضایت مندی۲۷۲-۱۱-۲٫مشارکت.۲۸ ۲-۱۱-۳٫بهبود مستمر […]
ایسه دیدگاه های اعضای هیئت علمی و دانشجویان درباره کاربرد مدیریت کیفیت فراگیر در آموزش
فهرست مطالبعنوان .صفحه چکیده.۱فصل اول:کلیات پژوهش۱-۱٫مقدمه.۳۱-۲٫بیان مسئله۳۱-۳٫اهمیت و ضرورت انجام تحقیق.۴۱-۴٫اهداف مشخص تحقیق۵۱-۵٫فرضیه های تحقیق۶۱-۶٫قلمرو پژوهشی.۶۱-۷٫تعاریف مفهومی.۷۱-۸٫تعاریف عملیاتی۸فصل دوم:مبانی نظری پژوهش۲-۱٫مقدمه۱۳۲-۲٫تعاریف مدیریت کیفیت فراگیر۱۳۲-۳٫تعاریف کیفیت۱۴۲-۴٫تاریخچه۱۵۲-۵٫پیشینه و تاریخچه کیفیت.۱۷۲-۶٫سیر مراحل تکامل کیفیت.۱۸۲-۷٫اصول مشترک در اجرای مدیریت کیفیت فراگیر۱۹۲-۸ .سیستم های مدیریت کیفیت.۲۰۲-۹٫سازمان بین المللی استاندارد.۲۱۲-۱۰٫فلسفه ی دمینگ۲۲۲-۱۱٫چهار مفهوم اصلی مدیریت کیفیت فراگیر در پژوهش.۲۷۲-۱۱-۱٫رضایت مندی۲۷۲-۱۱-۲٫مشارکت.۲۸ ۲-۱۱-۳٫بهبود […]
ایسه دیدگاه های اعضای هیئت علمی و دانشجویان درباره کاربرد مدیریت کیفیت فراگیر در آموزش
فهرست مطالبعنوان .صفحه چکیده.۱فصل اول:کلیات پژوهش۱-۱٫مقدمه.۳۱-۲٫بیان مسئله۳۱-۳٫اهمیت و ضرورت انجام تحقیق.۴۱-۴٫اهداف مشخص تحقیق۵۱-۵٫فرضیه های تحقیق۶۱-۶٫قلمرو پژوهشی.۶۱-۷٫تعاریف مفهومی.۷۱-۸٫تعاریف عملیاتی۸فصل دوم:مبانی نظری پژوهش۲-۱٫مقدمه۱۳۲-۲٫تعاریف مدیریت کیفیت فراگیر۱۳۲-۳٫تعاریف کیفیت۱۴۲-۴٫تاریخچه۱۵۲-۵٫پیشینه و تاریخچه کیفیت.۱۷۲-۶٫سیر مراحل تکامل کیفیت.۱۸۲-۷٫اصول مشترک در اجرای مدیریت کیفیت فراگیر۱۹۲-۸ .سیستم های مدیریت کیفیت.۲۰۲-۹٫سازمان بین المللی استاندارد.۲۱۲-۱۰٫فلسفه ی دمینگ۲۲۲-۱۱٫چهار مفهوم اصلی مدیریت کیفیت فراگیر در پژوهش.۲۷۲-۱۱-۱٫رضایت مندی۲۷۲-۱۱-۲٫مشارکت.۲۸ ۲-۱۱-۳٫بهبود […]
ثیر ارتقای مهارت های مدیریت منابع انسانی بر سرمایه انسانی با میانجی گری مدیریت استعداد (مطالعه موردی پارک علم و فناوری گیلان)
تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه :(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) عنوان فهرست صفحهفصل اول : کلیات تحقیق ۱-۱) مقدمه . ۳ ۱ -۲) بیان مسأله تحقیق […]
ثیر ارتقای مهارت های مدیریت منابع انسانی بر سرمایه انسانی با میانجی گری مدیریت استعداد (مطالعه موردی پارک علم و فناوری گیلان)
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) عنوان فهرست صفحهفصل اول : کلیات تحقیق ۱-۱) مقدمه . ۳ ۱ -۲) بیان مسأله تحقیق . ۴ ۱-۳) اهمیت و ضرورت انجام تحقیق . […]
شد کاربرد مدیریت دانش شخصی توسط اعضای هیأت علمی دانشگاه بیرجند
عنوان کامل پایان نامه : کاربرد مدیریت دانش شخصی توسط اعضای هیأت علمی دانشگاه بیرجند ۱-۳ اهمیت و ضرورت پژوهشیکی از مهمترین مباحث مطرح در جامعه دانشمحور، این است که سازمانهای خواهان موفقیت در جامعه اطلاعاتی جهانی، لازم است ارزش سرمایه دانش خود را شناسایی کرده و در جهت توسعه آن تلاش نمایند (راولی[۱]، ۲۰۰۰). […]
شد کاربرد مدیریت دانش شخصی توسط اعضای هیأت علمی دانشگاه بیرجند
عنوان کامل پایان نامه : کاربرد مدیریت دانش شخصی توسط اعضای هیأت علمی دانشگاه بیرجند ۱-۷ تعاریف اصطلاحات پژوهش۱-۷-۱ تعاریف نظری داده داده عبارت است از یک واقعیت از یک موقعیت و یا یک مورد از یک زمینه خاص بدون ارتباط با دیگر موارد. به عبارت دیگر دادهها، رشته واقعیتهای عینی و مجرد در مورد […]
ربرد مدیریت دانش شخصی توسط اعضای هیأت علمی دانشگاه بیرجند
عنوان کامل پایان نامه : کاربرد مدیریت دانش شخصی توسط اعضای هیأت علمی دانشگاه بیرجند مدیریت دانش مدیریت دانش، به مجموعهای از فعالیتهای سازمانی در خلق، کسب، توزیع دانستهها و ارتقای به اشتراکگذاری دانش در داخل سازمان و محیط پیرامون آن اشاره دارد (حسن زاده، ۱۳۸۵). به عبارت دیگر مدیریت دانش، مدیریت سازمان یافته و […]
ربرد مدیریت دانش شخصی توسط اعضای هیأت علمی دانشگاه بیرجند
عنوان کامل پایان نامه : کاربرد مدیریت دانش شخصی توسط اعضای هیأت علمی دانشگاه بیرجند سازماندهی دانش سازماندهی دانش، فرایند محافظت، دسترسی به موقع، استفاده مجدد و به هنگامسازی مداوم دانش در سازمان میباشد. این مرحله به ذخیره، ثبت، ضبط و نگهداری دانش در شکل و یا چارچوبی اشاره دارد که پیوستگی اجزای آن را […]
فرم در حال بارگذاری ...
[جمعه 1399-04-13] [ 11:06:00 ب.ظ ]
|