پایان نامه ارشد ارزشیابی عملکرد آموزشی آموزش فنی و حرفه ای کشور

عنوان کامل پایان نامه :امکان سنجی تحقق برنامه های آموزش فنی و حرفه ای رسمی در سند ملّی آموزش و پرورش تعریف نظام آموزش و پرورش :به نظامی گفته می شود که الگوی کلی نهادها، مؤسسات و سازمانهای رسمی جامعه است و وظایف انتقال فرهنگ و شکوفا سازی آن، پرورش فرد و تربیت نیروی انسانی […]

پایان نامه بررسی عملکرد آموزشی آموزش فنی و حرفه ای کشور

عنوان کامل پایان نامه :امکان سنجی تحقق برنامه های آموزش فنی و حرفه ای رسمی در سند ملّی آموزش و پرورش مقدمهپیشرفت اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و فناوری در هر کشور، در گرو تربیت نیروی انسانی ماهر، متخصص، کاربلد و دارای اخلاق حرفه‌ای مورد نیاز در بخش‌های مختلف می‌باشد. سرمایه‌گذاری کلان (ملی، منطقه‌ای، استانی و […]

پایان نامه ارشد عملکرد آموزشی آموزش فنی و حرفه ای کشور

عنوان کامل پایان نامه :امکان سنجی تحقق برنامه های آموزش فنی و حرفه ای رسمی در سند ملّی آموزش و پرورش مبانی نظری پژوهشبرای ایجاد نزدیکی بین کارایی رشته­های دانش­آموختگان هنرستان‌های فنی و حرفه­ای و کاردانش و بازار کار مدل­ها و شیوه‌های زیر تدوین و توسعه‌یافته است. به نظر می‌رسد بتوان مجموع نظرات متخصصان را در […]

پایان نامه ارشد تعیین عملکرد آموزشی آموزش فنی و حرفه ای کشور

عنوان کامل پایان نامه :امکان سنجی تحقق برنامه های آموزش فنی و حرفه ای رسمی در سند ملّی آموزش و پرورش ۲- رویکرد یکپارچه ‌سازی آموزش عملی و نظری در این رویکرد جدید، محور ایده‌های مطرح شده این است که مرز بین آموزش­های حرفه‌ای و علمی باید کم­رنگ شود. معتقدان به یکپارچه‌سازی آموزش حرفه‌ای و […]

پایان نامه بررسی عملکرد آموزشی آموزش فنی و حرفه ای کشور

عنوان کامل پایان نامه :امکان سنجی تحقق برنامه های آموزش فنی و حرفه ای رسمی در سند ملّی آموزش و پرورش الف– دیدگاه­های فلسفی در ارتباط با فرایند یاددهی- یادگیری فنی و حرفه­ایدو دیدگاه فلسفی «رشد اجتماعی» و «کارایی اجتماعی» که در دهه­ی ۱۸۸۰، برآموزش و پرورش حاکم بود، بر ایجاد ارتباط یا تلفیق کار […]

ارزیابی عملکرد کارکنان، تعیین نیازهای آموزشی

معیارهای مختلف در هر سازمانی متفاوت هستند و ما به این بعد اشاره نمی کنیم. ۲-۲-۸- فرایند ارزیابی عملکرد:ارزیابی عملکرد، مقایسه طرز انجام کار واقعی کارکنان با معیارها و استانداردهای از پیش تعیین شده است و با توجه به نگرش سیستمی به سازمان، عوامل محیطی (داخلی و خارجی) برفرایند ارزیابی عملکرد مؤثر است. مهم ترین […]

عملکرد شغلی چیست، نیازهای آموزشی

بطور کلی می‌توان اهدافی را که آموزش در سازمانها دنبال می‌کند چنین شمرد: افزایش توانایی و رشد فردی کارکنان در جهت بالا بردن مهارتهای لازم برای انجام امور محوله آموزش مهارتهای جدید بجای مهارتهای منسوخ شده بهبود نگرش و دانش افراد متناسب با شغل سازمانی آنها افزایش مهارت و دانش کارکنان جهت ترفیع و ارتقای […]

مدیریت دانش و عملکرد، دوره های آموزشی

* سیستم پاداش* جو سازمانی* منابع ( زمان وپول). (صادقی مال میری، ۱۳۸۶ ، ۱۱۶- ۲۲۴). 2-3- بخش دوم: پیشینه عملی تحقیق– بررسی تاثیر دوره های آموزشی ICDL بر بهبود عملکرد کارکنان دانشگاه تهران عنوان تحقیقی است که توسط جهانیان و نوروزی انجام شده است. این تحقیق به روش پیمایشی از نوع توصیفی اجرا شده است. […]

دوره های آموزشی، ارزیابی عملکرد

برقراری دوره های آموزشی با توجه به مشکلات واقعی در عمل.– توسعه و بهبود برنامه ریزی تولید وفروش.– رشد و یادگیری در سازمان.– نگرش استراتژیک به

مسائل سازمان.– نظام نظارت ، سنجش و ارزیابی عملکرد در سازمان.در این میان جلوگیری از اتلاف مهم است. هرگونه فعالیتی که به بهبود بهره وری کمک نکند اتلاف به […]

ارزیابی عملکرد شغلی کارکنان، دوره‌های آموزشی کارکنان

ویژگیهای شخصیتی (شناختی، هیجانی و حرکتی) لازم برای انجام دادن وظایف شغلی را مشخص کرده باشیم، نیمرخ روانی کارکنان موفق را در آن شغل خاص ترسیم کنیم، شیوه‌های علمی برای اندازه‌گیری هر ویژگی شخصیتی را تعیین کنیم، معیارهای علمی هر روش اندازه‌گیری را مشخص سازیم، اعتبار و پایایی ابزارهای سنجش را محاسبه کنیم اطمینان حاصل […]

اندازه گیری عملکرد، برنامه های آموزشی

شناسایی نقاط قوت و قابل بهبود کارکنان . تدوین برنامه های آموزشی و یادگیری انفرادی . ارائه بازخوردهای انگیزشی متناسب با عملکرد. عادلانه کردن سیستم های جبران خدمات کارکنان . شناسایی افراد برای جانشین پروری کارگیری نتایج در سیستم ارتقاء . جابه جایی های شغلی (تاج الدین ؛ تقی ؛ درویش ؛ ۱۳۸۸ : ۴۵). […]

اندازه گیری عملکرد، نیازهای آموزشی

دکتر حسن پاشا شریفی در این مورد می گوید :انداره گیری یعنی نسبت دادن اعداد به مقادیر متفاوت خصایص افراد بر اساس یک قاعده ی معین . ب – سنجش ( Assessment ) :به معنای جمع آوری اطلاعات در مورد آموخته ها و فرایند یادگیری دانش آموزان به منظور کسب آگاهی از میزان یادگیری و […]

مقاله : عزت نفس و عملکرد تحصیلی

عزت نفس و عملکرد تحصیلی در جهان کنونی عملکرد تحصیلی از اهمیت ویژه ای برخوردار است،جوامع پیشرفته و در حال پیشرفت تاکید بسیار زیادی بر عملکرد تخصیلی ،رقابت و پیروزی دارند،و این تاکید گاه بیش از اهمیتی است که برای همکاری و یا رضایت بخشی ارتباطات بین فردی قائل می شوند. نکته دیگری که در […]

پایان نامه روانشناسی درباره : عزت نفس و عملکرد تحصیلی

عزت نفس و عملکرد تحصیلی در جهان کنونی عملکرد تحصیلی از اهمیت ویژه ای برخوردار است،جوامع پیشرفته و در حال پیشرفت تاکید بسیار زیادی بر عملکرد تخصیلی ،رقابت و پیروزی دارند،و این تاکید گاه بیش از اهمیتی است که برای همکاری و یا رضایت بخشی ارتباطات بین فردی قائل می شوند. نکته دیگری که در […]

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...