­ ۲ Model ۱ .۱۹۸(a) .۰۳۹ .۰۳۷ ۱۶۲٫۵۹۶ .۲۲۶(b) .۰۵۱ .۰۴۶ ۱۶۱٫۸۲۰ a Predictors: (Constant), احساس امنیت b Predictors: (Constant), احساس امنیت, کیفیت دینی ANOVA© Sum of Squares df Mean Square F Sig. Model ۱ Regression ۴۰۴۵۷۹٫۵۵ ۱ ۴۰۴۵۷۹٫۵۵۸ ۱۵٫۳۰۳ .۰۰۰(a) Residual ۹۸۸۷۵۹۷٫۸ ۳۷۴ ۲۶۴۳۷٫۴۲۷ Total ۱۰۲۹۲۱۷۷ ۳۷۵ ۲ Regression ۵۲۴۹۱۲٫۷۶ ۲ ۲۶۲۴۵۶٫۳۸۳ ۱۰٫۰۲۳ .۰۰۰(b) Residual ۹۷۶۷۲۶۴٫۵ ۳۷۳ ۲۶۱۸۵٫۶۹۶ Total ۱۰۲۹۲۱۷۷٫ ۳۷۵ a Predictors: (Constant), احساس امنیت b Predictors: (Constant), احساس امنیت, کیفیت دینی c Dependent Variable: تعداد سکه Coefficients Unstandardized Coefficients Standardized Coefficients t Sig. B Std. Error Beta Model ۱ (Constant) ۹۷٫۱۹۰ ۲۴٫۱۱۸ ۴٫۰۳۰ .۰۰۰ احساس امنیت…

دانشگاه شهید بهشتی، فلسفه علوم اجتماعی

آیر، الف. ج.، زبان، حقیقت و منطق، ترجمه منوچهر بزرگمهر، تهران، پنگوئن، ۱۳۶۲٫ باتامور، تام، جامعه شناسی سیاسی، ترجمه منوچهر صبوری کاشانی ، تهران، انتشارات کیهان، ۱۳۶۶٫ باربور، ایان، علم و دین، ترجمه بهاءالدین خرمشاهی، تهران، مرکز نشر دانشگاهی، ۱۳۶۲٫ بُدن، ریمون، مطالعاتی در آثار جامعه شناسان کلاسیک، ترجمه ی باقر پرهام، تهران، نشر مرکز،۱۳۸۳٫ بنتون.ت و کرایب، یان، فلسفه علوم اجتماعی؛ بنیادهای فلسفی تفکر اجتماعی، ترجمه شهناز مسمی پرست و محمود متحد، تهران، نشر آگه، ۱۳۸۴٫ بوریل، گیبسون و گارت مورگان، نظریه‌های کلان جامعه‌شناسی و تجزیه و تحلیل سازمان، ترجمه محمدتقی نوروزی، تهران، سمت، ۱۳۸۳٫ بیات، عبدالرسول و دیگران، فرهنگ واژه ها ،‌ قم، مؤسسه اندیشه و فرهنگ دینی،۱۳۸۱٫ پارسانیا، حمید، روش‌شناسی انتقادی حکمت صدرایی، قم، کتاب فردا، ۱۳۸۹٫ پترسون، مایکل و دیگران، عقل و اعتقاد دینی، ترجمه احمد نراقی و ابراهیم…

پایان نامه نقش انگیزه وابستگی در علاقه به حرفه های کارآفرینی دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی

چکیدهدر دنیای کنونی با افزایش جمعیت و رشد سریع تغییرات ، جوامع به سرعت در حال گسترش ، رشد و شکوفایی هستند که در این میان کارآفرینی در عصر مدرن امروزی یکی از اصلی ترین راهبردهای بنیادی هر کشور محسوب می شود . در حقیقت در یک اقتصاد پویا ، تمامی عوامل همواره در حال تغییرات مداوم هستند و در این وضعیت فرد کارآفرین به عنوان یک تعدیل کننده قوی برای مقابله و سازگاری با شرایط جدید ، نقش تعیین کننده و مهمی را در زندگی بشر و پیشرفت جامعه انجام می دهد . در واقع این پژوهش با هدف بررسی نقش انگیزه وابستگی در علاقه به حرفه های کارآفرینی دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت صورت گرفته است. روش تحقیق در این مطالعه توصیفی از نوع همبستگی می…

پایان نامه نقش انگیزه وابستگی در علاقه به حرفه های کارآفرینی دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی

چکیدهدر دنیای کنونی با افزایش جمعیت و رشد سریع تغییرات ، جوامع به سرعت در حال گسترش ، رشد و شکوفایی هستند که در این میان کارآفرینی در عصر مدرن امروزی یکی از اصلی ترین راهبردهای بنیادی هر کشور محسوب می شود . در حقیقت در یک اقتصاد پویا ، تمامی عوامل همواره در حال تغییرات مداوم هستند و در این وضعیت فرد کارآفرین به عنوان یک تعدیل کننده قوی

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...