فرایندهای تصمیم گیری، سازمان های خدماتی

ترس مدیریت از بازخورهای منفی از سوی کارمندان به دلیل به خطر افتادن منافع و موقعیتشان. ادراک کارکنان از باورهای ضمنی مدیریت در مورد آنها. بنابراین برای قلبه بر سکوت سازمانی می باست برنامه ریزی های دقیق و بلند مدت صورت گیرد تا به هدف نهایی و غایی که کارایی سامان می باشد دست یافت. […]

پایان نامه روانشناسی درباره : پیامدهای استرس

پیامدهای استرس را می توان به دو بخش عمده پیامدهای فردی و پیامدهای اجتماعی تقسیم کرد: پیامدهای فردی: پیامدهای فردی نتایجی هستند که عمدتاً بر فرد اثر می گذارند.هر چند ممکن است سازمان نیز به طور مستقیم یا غیر مستقیم از این پیامد متاثر می شود، ولی این فرد است که بهای اصلی را می […]

مقاله : پیامدهای استرس

پیامدهای استرس را می توان به دو بخش عمده پیامدهای فردی و پیامدهای اجتماعی تقسیم کرد: پیامدهای فردی: پیامدهای فردی نتایجی هستند که عمدتاً بر فرد اثر می گذارند.هر چند ممکن است سازمان نیز به طور مستقیم یا غیر مستقیم از این پیامد متاثر می شود، ولی این فرد است که بهای اصلی را می […]

منابع پایان نامه و مقاله در مورد مفاهیم فناوری و تعاریف

تکنولوژی واژه­ای است که افراد مختلف برداشت­های متفاوتی از آن دارند. این برداشت­ها از یک سو تعریف تکنولوژی را به بعد سخت­افزاری محدود ساخته و از سوی دیگر آن را صرفاً به قالب نرم­افزاری تقلیل می­دهد. در این قسمت به پاره­ای از دیدگاه­هایی که در زمینه تعریف تکنولوژی وجود دارد می­پردازیم. در اولین تعریف تکنولوژی […]

منابع پایان نامه و مقاله در مورد مفاهیم فناوری و تعاریف

تکنولوژی واژه­ای است که افراد مختلف برداشت­های متفاوتی از آن دارند. این برداشت­ها از یک سو تعریف تکنولوژی را به بعد سخت­افزاری محدود ساخته و از سوی دیگر آن را صرفاً به قالب نرم­افزاری تقلیل می­دهد. در این قسمت به پاره­ای از دیدگاه­هایی که در زمینه تعریف تکنولوژی وجود دارد می­پردازیم. در اولین تعریف تکنولوژی […]

دانلود پایان نامه مدیریت در مورد اثرات گردشگری بر محیط فیزیکی

اثرات گردشگری بر محیط فیزیکی در گردشگری این امر متداول است که باید بین محیط فیزیکی و محیط فرهنگی _ اجتماعی تفاوت قائل شد . مقصود از محیط فیزیکی ، زمین ، آب ، هوا ، گیاهان ، حیات وحش و ساخته های دست بشر است . مقصود از محیط فرهنگی و اجتماعی ، انسان […]

دانلود پایان نامه مدیریت در مورد اثرات گردشگری بر محیط فیزیکی

اثرات گردشگری بر محیط فیزیکی در گردشگری این امر متداول است که باید بین محیط فیزیکی و محیط فرهنگی _ اجتماعی تفاوت قائل شد . مقصود از محیط فیزیکی ، زمین ، آب ، هوا ، گیاهان ، حیات وحش و ساخته های دست بشر است . مقصود از محیط فرهنگی و اجتماعی ، انسان […]

۳- عوامل موثر بر کیفیت خدمات الکترونیک بانکی از دیدگاه کارکنان از اهمیت یکسانی بر خوردار نیست. ۵-۳)نتایج بررسیها و تحلیلهای آمار توصیفی ۵

-۱)توصیف ابعاد کیفیت خدمات الکترونیک بانکی از دیدگاه مشتریان نسبت به وضع موجود آماره توصیفی متغیر تعداد کمترین بیشترین میانگین انحراف معیار وایانس قابلیت اطمینان ۲۶۲ ۱ ۵ […]

۳- عوامل موثر بر کیفیت خدمات الکترونیک بانکی از دیدگاه کارکنان از اهمیت یکسانی بر خوردار نیست. ۵-۳)نتایج بررسیها و تحلیلهای آمار توصیفی ۵-۱)توصیف ابعاد کیفیت خدمات الکترونیک بانکی از دیدگاه مشتریان نسبت به وضع موجود آماره توصیفی متغیر تعداد کمترین بیشترین میانگین انحراف معیار وایانس قابلیت اطمینان ۲۶۲ ۱ ۵ […]

عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری، فرآیند تحلیل سلسله مراتبی

ایجاد یک بانک اطلاعاتی مناسب برای استفاده و کاربردهای آتی. ۲-۵- مطالعات داخلی و خارجی خوش‌سیما و همکارانش(۱۳۸۴) پژوهشی با عنوان بررسی ارتباط بین فرآیندهای مدیریت دانش و اثربخشی مدیریت دانش با هدف شناسایی شاخص‌های فرآیندهای مدیریت دانش و اثربخشی آن و بررسی ارتباط فرآیندهای مدیریت دانش و اثربخشی مدیریت دانش انجام دادند. جامعه‌ی […]

فازهای اصلی مدیریت زنجیره تامین، مدیریت ارتباط با مشتری

۳- مدیریت روابط : فاکتوری که ما را به سمت فرجام بحث راهنمایی می‌کند و شاید مهم‌ترین بخش مدیریت زنجیره تامین به خاطر ساخت و فرم آن باشد، مدیریت روابط در زنجیره تامین است. مدیریت روابط تاثیر شگرفی بر همه زمینه‌های زنجیره تامین و همچنین سطح عملکرد آن دارد. در بسیاری از موارد، سیستمهای اطلاعاتی […]

(ارزش) متشکل از یک یا چند تامین کننده است، همه در زنجیره به هم مرتبط هستند و هریک قادرند برروی اثربخشی – یا عدم اثربخشی – زنجیره تامین اثر داشته باشند. علاوه براین، ضروری است که برنامه ریزی و اجرا به طور دقیقی بین تامین کنندگان و همه اعضای بخش تقاضای آنها هماهنگ شوند.نزدیکی […]

دستاوردهای علمی و صنعتی، نهادهای اجتماعی

اقتصادی بیش از همه چیز باید انسان و ارزشهای والای انسانی محور قرار گیرد. اگر تعیین سیمای انسان و ارزشهای انسانی و هدف سعادتمند نمودن انسان در سرلوحه الگوهای توسعه قرار گیرد، دیگر هر تعریفی از توسعه که صرفاً اقتصادی، فنی، سازمانی یا مدیریتی باشد، کافی نخواهد بود. در این شرایط ما نیاز به حکمتی […]

ارتباط سازمان با مشتری، جلب رضایت مشتریان

 پیچیده ترو رقابتی می شود، کسب رضایت مشتری درحال تبدیل شدن به هدف اصلی شرکت‌هاست. رضایت مشتری امری فراتر از یک تاثیر مثبت بر روی تلاش‌های به عمل آمده در شرکت است. این امر نه تنها کارکنان را وادار به فعالیت می کند، بلکه منبع سودآوری نیز برای شرکت تلقی می‌شود (شاهین و صالح‌زاده، ۱۳۹۰).در […]

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...