فرهنگ بازارمحوری |
![]() |
الگوی فرهنگ سازمانی، مدیریت کیفیت فراگیر
۲-۱۰-۱) تمرکز بر مشتریانامروزه سازمانهای تولیدی و خدماتی، میزان رضایت مشتری را معیاری مهم برای سنجش کیفیت کار خود قلمداد می کنند و این روند همچنان درحال افزایش است. اما برای تامین نظر مشتریان می بایست مراحل زیر طی شود: آشنایی با مشتریان ،نظرخواهی از مشتریان، تغییر معیارها و استانداردها(کفاشپور و همکاران،۱۳۸۹،ص۷۶). برای رسیدن به […]
پایان نامه : کیفیت رابطه
کیفیت رابطه بر اساس نظر گروسبی و دیگران (۱۹۹۰)مفهوم کیفیت رابطه برگرفته از تئوری تحقیقات بازاریابی است.به علت اهمیت کیفیت رابطه در کسب و کار امروز،کیفیت رابطه برای ارزیابی درجه رضایت مشتریان و قدرت رابطه ،امری واجب و ضروری می باشد.همچنین آنان معتقدند که یک معامله موفق می تواند به یک رابطه با دوام بین […]
الگوهای کسب وکار کارایی محور، صرفه های ناشی از مقیاس
مدل صنعت: این مدل به نوآوری “زنجیره ارزش صنعت” می پردازد. این عمل با حرکت افقی به سمت صنایع جدید ، باز تعریف صنایع فعلی از طریق کاهش واسطه ها و ارتباط مستقیم با مشتریان و در نهایت از طریق کشف صنایع جدید و بخشهای جدیدی از صنعت صورت می پذیرد.مدل درآمد: این مدل به […]
دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دانشکده مدیریت وحسابداری گروه آموزشی مدیریت بازرگانی پایان نامه تحصیلی برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی […]
تاثیر ارتباطات، عملکرد صادراتی
شکل ۲-۱) بازارمحوری و عملکرد صادراتمنبع: دعایی و همکاران، ۱۳۸۹بسیاری از شرکتها قسمتی از سهم فروش و سود خود را از عملیات فروش و بازرگانی در کشورهای دیگر به دست میآورند. فرصتها در گرایش شرکتها با بازارهای خارجی نقش تعیین کنندهای دارند. عدم فرصتهای کافی در بازارهای داخلی و وجود فرصتهای مناسب در بازارهای خارجی، […]
برنامه ریزی بازاریابی، کشورهای توسعه یافته
کادوگان، کو و لی[۵۰] (۲۰۰۳) بیان داشتند فعالیتهای رقابتی شدید در بازارهای صادراتی اثرات منفی بر کارایی فروش دارد و همچنین اسلاتر و نارور[۵۱] (۱۹۹۴)، بیان نمودند در صنایع رقابتی، افزایش قیمت می تواند سودآوری شرکت را کاهش دهد (ماتاندا و فریمن[۵۲]، ۲۰۰۹، ص ۹۰). آنچه که مسلم است در کشورهای توسعه یافته نسبت به […]
استان آذربایجان شرقی، مدیریت کیفیت فراگیر
رجب بیگی مجتبی، سلیمی محمد حسین،(۱۳۷۴)، ” مدیریت کیفییت فرا گیر” چاپ اول ، تهران، مرکز اطلاع رسانی وزارت جهاد سازندگی و مرکز نشر دانشگاه صنعتی امیرکبیر رون تری درک،(۱۳۸۰)، “چک لیست مدیران”، ترجمه عباس دهقانی، انتشارات پیکان ریاحی، بهروز، ( ۱۳۸۱ )، ” مدیریت کیفیت جامع در بخش عمو می ( دولت) ” ، […]
پایان نامه آزمون مدل ساختاری ارایه شده در تحقیق حاضر
) رویکرد های قالب در بازارگرایی بازار محوری بر پایه ی تفکر بازاریابی ایجاد شده است وتفکر بازاریابی زیر بنای فلسفی آن را تشکیل میدهد. به هر جهت تفکر بازاریابی به عنوان یک بنیان و شالوده ی فلسفی کافی نیست. زیرا بازارگرایی نه فقط روی مشتری، بلکه علاوه بر آن روی رقبا، مباحث سازمانی متفاوت […]
پابان نامه رابطه نگرش شغلی و قصد ترک شغلی در کارکنان سازمان آموزش فنی حرفه ای استان گیلان
مقدمه: نیروی انسانی بخش عمده ای از زندگی خود را در محیط سازمانی میگذرانند، طبیعی است که توجه و آگاهی به ابعاد سلامت جسمانی، روانی و اجتماعی کارکنان از اهمیت فراوانی برخوردار است (مشبکی،۱۳۸۵، ص۵) .در این فصل به بررسی ادبیات و پیشینه تحقیق پیرامون سازه های پژوهش پرداخته خواهد شد. نگرش شغلی متغیر میانجی […]
پایان نامه رضایت از برقراری ارتباط صادرکنندگان و خریداران خارجی بر عملکرد صادرات
) عوامل تاثیرگذار بر عملکرد صادراتبه زعم صاحبنظران، عوامل بسیاری بر عملکرد شرکتها در بازارهای بین المللی تاثیر میگذارند که از آن جمله می توان به: شدت رقابت، قابلیت برنامه ریزی بازاریابی، بازارگرایی، مشتریگرایی و هماهنگی درون سازمانی اشاره نمود. تاثیر شدت رقابت محیطی بر عملکرد
فرم در حال بارگذاری ...
[دوشنبه 1399-04-16] [ 03:50:00 ب.ظ ]
|