الگوی فرهنگ سازمانی، مدیریت کیفیت فراگیر

۲-۱۰-۱) تمرکز بر مشتریانامروزه سازمانهای تولیدی و خدماتی، میزان رضایت مشتری را معیاری مهم برای سنجش کیفیت کار خود قلمداد می کنند و این روند همچنان درحال افزایش است. اما برای تامین نظر مشتریان می بایست مراحل زیر طی شود: آشنایی با مشتریان ،نظرخواهی از مشتریان، تغییر معیارها و استانداردها(کفاشپور و همکاران،۱۳۸۹،ص۷۶). برای رسیدن به […]

پایان نامه : کیفیت رابطه

کیفیت رابطه بر اساس نظر گروسبی و دیگران (۱۹۹۰)مفهوم کیفیت رابطه برگرفته از تئوری تحقیقات بازاریابی است.به علت اهمیت کیفیت رابطه در کسب و کار امروز،کیفیت رابطه برای ارزیابی درجه رضایت مشتریان و قدرت رابطه ،امری واجب و ضروری می باشد.همچنین آنان معتقدند که یک معامله موفق می تواند به یک رابطه با دوام بین […]

الگوهای کسب وکار کارایی محور، صرفه های ناشی از مقیاس

مدل صنعت: این مدل به نوآوری “زنجیره ارزش صنعت” می پردازد. این عمل با حرکت افقی به سمت صنایع جدید ، باز تعریف صنایع فعلی از طریق کاهش واسطه ها و ارتباط مستقیم با مشتریان و در نهایت از طریق کشف صنایع جدید و بخشهای جدیدی از صنعت صورت می پذیرد.مدل درآمد: این مدل به […]

دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دانشکده مدیریت وحسابداری گروه آموزشی مدیریت بازرگانی پایان نامه تحصیلی برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی […]

تاثیر ارتباطات، عملکرد صادراتی

شکل ۲-۱) بازارمحوری و عملکرد صادراتمنبع: دعایی و همکاران، ۱۳۸۹بسیاری از شرکت­ها قسمتی از سهم فروش و سود خود را از عملیات فروش و بازرگانی در کشورهای دیگر به دست می­آورند. فرصت­ها در گرایش شرکت­ها با بازارهای خارجی نقش تعیین کننده­ای دارند. عدم فرصت­های کافی در بازارهای داخلی و وجود فرصت­های مناسب در بازارهای خارجی، […]

برنامه ریزی بازاریابی، کشورهای توسعه یافته

کادوگان، کو و لی[۵۰] (۲۰۰۳) بیان داشتند فعالیت­های رقابتی شدید در بازارهای صادراتی اثرات منفی بر کارایی فروش دارد و هم­چنین اسلاتر و نارور[۵۱] (۱۹۹۴)، بیان نمودند در صنایع رقابتی، افزایش قیمت می تواند سودآوری شرکت را کاهش دهد (ماتاندا و فریمن[۵۲]، ۲۰۰۹، ص ۹۰). آن­چه که مسلم است در کشورهای توسعه یافته نسبت به […]

استان آذربایجان شرقی، مدیریت کیفیت فراگیر

رجب بیگی مجتبی، سلیمی محمد حسین،(۱۳۷۴)، ” مدیریت کیفییت فرا گیر” چاپ اول ، تهران، مرکز اطلاع رسانی وزارت جهاد سازندگی و مرکز نشر دانشگاه صنعتی امیرکبیر رون تری درک،(۱۳۸۰)، “چک لیست مدیران”، ترجمه عباس دهقانی، انتشارات پیکان ریاحی، بهروز، ( ۱۳۸۱ )، ” مدیریت کیفیت جامع در بخش عمو می ( دولت) ” ، […]

پایان نامه آزمون مدل ساختاری ارایه شده در تحقیق حاضر

) رویکرد های قالب در بازارگرایی بازار محوری بر پایه ی تفکر بازاریابی ایجاد شده است وتفکر بازاریابی زیر بنای فلسفی آن را تشکیل می‎دهد. به هر جهت تفکر بازاریابی به عنوان یک بنیان و شالوده ی فلسفی کافی نیست. زیرا بازارگرایی نه فقط روی مشتری، بلکه علاوه بر آن روی رقبا، مباحث سازمانی متفاوت […]

پابان نامه رابطه نگرش شغلی و قصد ترک شغلی در کارکنان سازمان آموزش فنی حرفه ای استان گیلان

مقدمه: نیروی انسانی بخش عمده ای از زندگی خود را در محیط سازمانی میگذرانند، طبیعی است که توجه و آگاهی به ابعاد سلامت جسمانی، روانی و اجتماعی کارکنان از اهمیت فراوانی برخوردار است (مشبکی،۱۳۸۵، ص۵) .در این فصل به بررسی ادبیات و پیشینه تحقیق پیرامون سازه های پژوهش پرداخته خواهد شد. نگرش شغلی متغیر میانجی […]

پایان نامه رضایت از برقراری ارتباط صادرکنندگان و خریداران خارجی بر عملکرد صادرات

) عوامل تاثیرگذار بر عملکرد صادراتبه زعم صاحب­نظران، عوامل بسیاری بر عملکرد شرکت­ها در بازارهای بین المللی تاثیر می­گذارند که از آن جمله می توان به: شدت رقابت، قابلیت برنامه ریزی بازاریابی، بازارگرایی، مشتری­گرایی و هماهنگی درون سازمانی اشاره نمود. تاثیر شدت رقابت محیطی بر عملکرد

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...