فیلم تبلیغاتی |
![]() |
فیلم کارگاه دیجیتال مارکتینگ
چکیده این محصول : انتشار : ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ ۹ نظر ۷,۶۷۳ بازدید کارگاه دیجیتال مارکتینگ به سرفصلای تخصصی در مورد بازایابی اینترنتی و چگونگی ایجاد ترافیک موثر واسه سایت و در آخر تبدیل ترافیک هدف دار به مشتریان می پردازه. فایل آموزشی تصویری حجم : ۱٫۲۰۰مگابایت زمان : ۴ ساعت خرید دانلودی محصول دیجیتال مارکتینگ یعنی […]
دیجیتال مارکتینگ و برندینگ با ساخت ویدئو تبلیغاتی و انتشار در یوتیوب
لطفا به این مطلب رای بدین [رای ها: ۷ امتیاز: ۴٫۹] راهنمای قدم به قدم واسه افزایش حضور در یوتیوب و بهبود سئو از راه ویدیو یوتیوب YouTube بی آخر بزرگ و بسیار محبوبه، به خاطر همین چیزی نیس که یه متخصص بتونه از اون صرف نظر کنه. اگه یه کانال یوتیوب YouTube ندارین، […]
تاریخچه تبلیغات در ایران، فعالیت های تبلیغاتی
تبلیغ ریشه درزندگی اجتماعی انسان ها داردو عملی است که در آن فروشنده یا تولید کنندهای با انجام امری سعی میکند که خریدار بالقوه را از تولید این محصول آگاه کند.انجام این عمل با روشهای گوناگونی انجام میشود .اصطلاح تبلیغات ریشه در واژه کنگره ترویج ایمان دارد که در سال ۱۶۲۲ کلیسای کاتولیک برپا نمود. […]
آگهی های تلویزیونی، آگهی های تبلیغاتی
در جاذبه تک جنبه ای، فقط بر اطلاعات مثبت و مزایای کالا تاکید می شود اما جاذبۀ دو جنبه ای اطلاعات مثبت ومنفی کالا را (که البته مخلّ کارکرد صحیح آن نیست) شامل می شود مانند : « اتومبیل های تولیدی ما کوچکند اما از نظر اقتصادی برای جوانان مناسبند» ( محمدیان ،۱۳۷۹، ص ۱۴۲ […]
آگهی های تبلیغاتی، انعقاد قرارداد
قوانین ملی در اکثر موارد این حق را تحت دو عنوان مطرح می کند : حق رعایت اثر و دیگری به حق تمامیت اثر معروف است . روشن است که هر یک از این دو ، چهره های گوناگون از امتیاز واحد اند . اکثر کشورهای جهان عبارت کلی حق رعایت اثر را به کار […]
آگهی های تبلیغاتی، انعقاد قرارداد
اجرا این حق در زمینه آثار صوتی تصویری متعدد است . اضافه نمودن موسیقی به فیلم بی صدا ، بخشی یک فیلم با حذف بخشی از آن پخش اوراقی از تاریخ با حذف برخی از وقایع وحتی رنگ آمیزی یک اثر علی رغم ارتقا وضعیت فنی آن را باید نقض حق رعایت حرمت اثر خواند […]
بازاریابی چریکی چیست؟ یک روش خلاقانه و به صرفه تبلیغات!
بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی بازاریابی چریکی چیه؟ یه روش خلاقانه و به صرفه تبلیغات! ۳۰ آذر ۱۳۹۵ بذارین قبل اینکه به سراغ تعریف بازاریابی چریکی (یا همون بازاریابی پارتیزانی) بریم، یه داستان رو واسه شما روایت کنیم: سرقت گوشی موبایل یکی از مشکلات اصلی در رومانیاه. واقعا، آمار نشون می دهد که هر دو دقیقه، […]
چرا صنعت و کسبوکارها به نورومارکتینگ نیاز دارند؟ مثالی از پپسی و کوکاکولا
در سال ۲۰۰۲ فقط در امریکا حدود ۶۰۸ میلیارد دلار روی وسیله عادی تحقیقات بازار هزینه شد. این مبلغ خیلی زیادیه اونم با در نظر گرفتن اینکه دلایل علمی کمی مبنی بر موثر بودن روش های سنتی تحقیقات بازار مثل گروه های کانونی هست (زالتمن، بولتن خبری تحقیقات مغز، ۲۰۰۵). دلایلی هست که نشون می […]
پایان نامه روانشناسی در مورد : تاریخچه اینترنت در ایران
ا
یران یکی از کشورهایی است که اگر چه دیر به شبکه جهانی اینترنت متصل شد اما روند گسترش استفاده از این تکنولوژی در میان جامعه با رشد قابل قبولی توام بود . حالا ببینید از کجا به کجا رسیده ایم. بدون شک آغاز ارتباط با شبکه اینترنت در ایران همواره نام مرکز تحقیقات فیزیک […]
پایان نامه روانشناسی در مورد : تاریخچه اینترنت در ایران
ایران یکی از کشورهایی است که اگر چه دیر به شبکه جهانی اینترنت متصل شد اما روند گسترش استفاده از این تکنولوژی در میان جامعه با رشد قابل قبولی توام بود . حالا ببینید از کجا به کجا رسیده ایم. بدون شک آغاز ارتباط با شبکه اینترنت در ایران همواره نام مرکز تحقیقات فیزیک […]
مقاله نشانهها و علایم بالینی اعتیاد اینترنتی:
نشانهها و علایم بالینی اعتیاد اینترنتی: اورزاک (۲۰۰۵) وابستگی به اینترنت را به عنوان یک مشکل روانشناختی دارای دو دسته علایم و نشانهها میداند. الف- نشانهها و علایم روانشناختی و ب- نشانهها و علایم جسمانی ۲-۴-۱ نشانههای روانشناختی: نوعی احساس خوب بودن و رضامندی که به فرد هنگام استفاده از رایانه دست میدهد، ناتوانی […]
پایان نامه روانشناسی درباره نشانهها و علایم بالینی اعتیاد اینترنتی:
نشانهها و علایم بالینی اعتیاد اینترنتی: اورزاک (۲۰۰۵) وابستگی به اینترنت را به عنوان یک مشکل روانشناختی دارای دو دسته علایم و نشانهها میداند. الف- نشانهها و علایم روانشناختی و ب- نشانهها و علایم جسمانی ۲-۴-۱ نشانههای روانشناختی: نوعی احساس خوب بودن و رضامندی که به فرد هنگام استفاده از رایانه دست میدهد، ناتوانی […]
دانلود پایان نامه مدیریت در مورد اثرات گردشگری بر محیط فیزیکی
اثرات گردشگری بر محیط فیزیکی در گردشگری این امر متداول است که باید بین محیط فیزیکی و محیط فرهنگی _ اجتماعی تفاوت قائل شد . مقصود از محیط فیزیکی ، زمین ، آب ، هوا ، گیاهان ، حیات وحش و ساخته های دست بشر است . مقصود از محیط فرهنگی و اجتماعی ، انسان […]
دانلود پایان نامه مدیریت در مورد اثرات گردشگری بر محیط فیزیکی
اثرات گردشگری بر محیط فیزیکی در گردشگری این امر متداول است که باید بین محیط فیزیکی و محیط فرهنگی _ اجتماعی تفاوت قائل شد . مقصود از محیط فیزیکی ، زمین ، آب ، هوا ، گیاهان ، حیات وحش و ساخته های دست بشر است . مقصود از محیط فرهنگی و اجتماعی ، انسان […]
فرم در حال بارگذاری ...
[دوشنبه 1399-04-16] [ 04:19:00 ق.ظ ]
|