قیمت گذاری پویا |
![]() |
خطاهای پیش بینی، قیمت گذاری پویا
۲- شرکت های موجود در سرتاسر زنجیره تأمین با استفاده از اطلاعات مشترک در خصوص زنجیره تأمین اقدام به برنامه ریزی می کنند که مبتنی بر تصمیم گیری های مشترک است.۳- تصمیم ها بر اساس زمان واقعی و با استفاده از اطلاعات به هنگام در خصوص وضعیت مسائل روی داده در زنجیره تأمین اتخاذ می […]
جذب سرمایه گذاری در منطقه آزاد
۲-۱-۵-۱- شهرستان ماکو از لحاظ جغرافیائی و تاریخی شهرستان ماکو در شمال غربی ایران (استان آذربایجان غربی) قرار گرفته که از شمال به رودخانه قره سو و کشور ترکیه، از شرق به رودخانه ارس و جمهوری آذربایجان (خود مختاری نخجوان) و از مغرب به جمهوری ترکیه و از جنوب به شهرستان خوی محدود است. شهر […]
سرمایه گذاری در آموزش، نظریه های جدید تجارت
نظریه روزانه ای برای مازاد نظریه هزینه ی نسبی ایستا نظریه بهره وری پویا بر اساس نگرش روزانه ای برای مازاد،از آن جا که زمین و نیروی کار در بخش کشاورزی و صنعتی کشورهای رو به توسعه، به طور بهینه و کامل مورد استفاده قرار نگرفته است، با گسترش روابط تجاری، این دسته از کشورها […]
نرخ بازده سرمایهگذاری، رفتار خرید مصرف کننده
گال (۱۹۹۴)، ارزش را کیفیت ادراک شده بازار که مطابق با قیمت محصول است در نظر میگیرد. گودستین و باتز (۱۹۹۶)، ارزش را قید و بند احساسی ایجاد شده بین یک مشتری و یک تولید کننده، پس از اینکه مشتری کالا یا خدمتی را که توسط آن عرضه کننده تولید گردیده را مصرف کرد تعریف […]
سرمایه گذاری مستقیم خارجی، صنایع مرتبط و پشتیبان
شکل ۲-۱۲ : مدل الماس ثانویه۲-۷٫ تحلیل و طبقه بندی مدلها انتقادات زیادی بر مدلهای الماس وارد و اصلاحاتی مطرح شده است . محیط رقابتی خارجی در ابتدا کمتر مورد توجه قرار گرفته بود. کروگمن می گوید باید اعتراف کرد که نظریه الماس پورتر بهتر از سایر نظریات ، مسائل رقابت پذیری را مورد توجه […]
سرمایه گذاری مستقیم خارجی، استراتژی جایگزینی واردات
ترانزیت خارجی:عبارت است عبور کالای خارجی از سرزمین کشور.کالای ایرانی که تشریفات صادرات قطعی آن انجام شده و از کشور خارج شده است چنانچه در ارسال به مقصد دیگری، لازم باشد که از سرزمین ایران عبور کند، روی آن تشریفات ترانزیت خارجی انجام می شود.ممکن است کالای خارجی که از کشور عبور می نماید توسط […]
سرمایه گذاری مشترک، کارت امتیاز متوازن
تهدید:نوسان هزینه های مواداولیه،بازارهای بسیاررقابتی،حمایت دولت درساخت، و نه درفروش،صادرات در سطح پایین،مالیاتهای مستقیم وغیرمستقیم بالاسپس برای تعیین اولویت هر یک از نقاط و ارائه استراتژی های ترکیبی از روش AHP استفاده شد،نتایج نشان داد که شرکت باید اهمیت بیشتری به بخش تامین کنندگان بدهد تا با استراتژی هایی از جمله یکپارچه سازی و ادغام […]
رضایت مشتریان، سرمایه گذاری
فصل دوممبانی نظری و پیشینه تحقیق ۱-۲ مقدمه در دنیای پویای تجارت امروز برند نقش تعیین کنندهای در سرنوشت کالاها و خدمات سازمان ایفا میکند. برند قوی یک جایگاه برجسته و ارزشمند است که یک کالا، خدمت یا شرکت در ذهن و تفکر مصرفکنندگان جامعه ایجاد میکند. امروزه شرکت ها تنها بدنبال کسب […]
بیان فرآیند سرمایه گذاری، تعاریف مختلف سرمایه فکری
۱-۱- مقدمهفصل اول رساله حاضر به بیان کلیات پژوهش شامل بیان مسئله، اهمیت و ضرورت، سوالها و فرضیه ها، دامنه پژوهش و تعریف واژههای کلیدی میپردازد. هر تحقیق به قصد پاسخ دادن به یک سری سؤالات اساسی که در ذهن محقق بهوجود آمده است، انجام میشود. لذا در تحقیقات علمی محقق باید هدف خود را
[…]
صندوقهای سرمایهگذاری، ارزیابی عملکرد
مبنایی برای ارزیابی عملکرد مدیران حرفهای سرمایهگذاری ایجاد و نظارت بر صندوقهای سرمایهگذاری شاخصی اندازهگیری نرخهای بازده بازار در مطالعات اقتصادی پیشبینی حرکات آتی بازار (توسط تحلیلگران فنی) شاخصی برای پرتفوی بازار داراییهای ریسکدار، به هنگام محاسبه ریسک سیستماتیک داراییها. (راعی و پویانفر، ۱۳۹۱) ۲-۴ بازار سرمایه کاملبه بازاری گفته میشود که در آن شرایط […]
بورس اوراق بهادار، شاخص قیمت سهام
یا طبقه خاصی از شرکتهای موجود در بازار بورس، به دست میآیند و درنتیجه بررسی جهت و اندازه حرکتهای قیمتی را در بازار سهام، امکانپذیر میسازند. شاخص یک معیار آماری است که تغییر حرکت و جهت یک اقتصاد یا یک بازار سهام را نشان میدهد.در بازارهای مالی اساساً شاخص، یک پرتفوی فرضی از اوراق بهادار […]
فرصت های سرمایه گذاری، اقتصاد بین الملل
ج) واگذاری کلیه امور صادرات و واردات شرکت های زیان ده به بخش های دیگر اقتصادید) پرهیز از اظهار نظر های شخصی و غیر مسئولانه در بخش های بانکی ، گمرک و استاندارد.ه) کمک به بهبود و گسترش واحد های بازاریابی در شرکت های صادرات و وارداتو) ایجاد زیر ساختهای مرتبط با رقابتی کردن اقتصاد […]
بخش های مختلف اقتصادی، نوسانات قیمت نفت
منابع فنی :شامل فن آوری و تجهیزات زیر بنایی است . کشوری که به تکنولوژی پیشرفته تری دسترسی داشته باشد دارای مزیت است. هر کشوری که دارای منابع مالی بیشتری باشد باعث بهبود در سرمایه گذاری و افزایش در تولید می گردد . شناخت مزیت نسبی و گسترش آن با به کارگیری روش های تازه […]
قیمت گذاری الکترونیکی، بازارهای الکترونیک
۲-۱۲-۶- قیمت گذاری منعطف در بازار الکترونیک قیمتگذاری منعطف استراتژی قیمتی است که در آن قیمتها در هر لحظه به خاطر مشتریان و مصرفکنندگان و یا به دلیل مجموعه محصولات و خدمات ارائه شده تغییر میکند. اگرچه چنین استراتژی قیمتی در بازارهای فیزیکی وجود داشت، اما در بازارهای الکترونیک به دلیل تفاوت در زنجیره ارزش […]
فرم در حال بارگذاری ...
[دوشنبه 1399-04-16] [ 05:58:00 ب.ظ ]
|