محیط های آموزشی |
![]() |
اعضای هیئت علمی، محیط های آموزشی
چکیده پایان نامه ( شامل خلاصه، اهداف، روش های اجرا و نتایج به دست آمده):پژوهش حاضر به دنبال بررسی مولفه های اخلاق حرفه ای اساتید می باشد.از آنجا که محیط های آموزشی و بالاخص دانشگاه ها وظیفه ای خطیر در جهت تربیت افراد و رشد و توسعه جامعه ایفا می کنند، ضرورت رعایت اخلاق حرفه […]
برنامه های آموزشی، پایداری محیط زیست
ن) تضمین پایداری محیط زیستی) مشارکتی جهانی برای توسعهبرنامه توسعه ملل متحد، به عنوان شبکه جهانی توسعه سازمان ملل، تلاش های جهای و ملی را برای رسیدن به هدفهای هزاره مرتبط و آنها را هماهنگ می کند. در همین رابطه این سازمان پنج اولویت اساسی برنامه توسعه ملل متحد را برای رسیدن به اهداف توسعه […]
پایان نامه آموزشی: بررسی رابطه بین برنامه درسی اجرا شده، محیط حمایتی دانشکده و مهارتهای سطوح برتر تفکر …
متن پایان نامه : فهرست مطالب: فصل اول: کلیات پژوهش ۱ مقدمه ۲ ۱-۱-بیان مسأله ۴ ۱-۲-ضرورت و اهمیت پژوهش. ۱۱ ۱-۳-اهداف پژوهش. ۱۴ ۱-۳-۱-اهداف کلی. ۱۴ ۱-۳-۲- اهداف جزئی. ۱۵ ۱-۴-سؤالات پژوهش. ۱۶ ۱-۴-۱- سؤالات کلی. ۱۶ ۱-۴-۲- سؤالات جزئی. ۱۶ ۱-۵-تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرها. ۱۷ ۱-۵-۱-تعاریف مفهومی. ۱۷ ۱-۵-۲-تعاریف عملیاتی. ۱۹ فصل […]
پایان نامه ارشد رشته مدیریت آموزشی: بررسی رابطه بین برنامه درسی اجرا شده، محیط حمایتی دانشکده و مهارتهای سطوح برتر تفکر دانشجویان
۱-۱-بیان مسأله ۴۱-۲-ضرورت و اهمیت پژوهش. ۱۱۱-۳-اهداف پژوهش. ۱۴۱-۳-۱-اهداف کلی. ۱۴۱-۳-۲- اهداف جزئی. ۱۵۱-۴-سؤالات پژوهش. ۱۶۱-۴-۱- سؤالات کلی. ۱۶۱-۴-۲- سؤالات جزئی. ۱۶۱-۵-تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرها. ۱۷۱-۵-۱-تعاریف مفهومی. ۱۷۱-۵-۲-تعاریف عملیاتی. ۱۹فصل دوم: پیشینه پژوهش. ۲۱۲-۱- مبانی نظری. ۲۲۲-۱-۱- برنامه درسی. ۲۲۲-۱-۱-۱- تعاریف برنامه درسی. ۲۲۲-۱-۱-۲- سطوح یا انواع برنامه درسی. ۲۷۲-۱-۲- محیط حمایتی دانشکده. ۳۱۲-۱-۳- […]
پایان نامه تعاریف کودکان کار و خیابانی ، خصوصیات ، ساختار اجتماعی ، ویژگی های روانی ، اجتماعی وعلل پیدایش کودکان کار و خیابانی
تعاریف کودکان کار و خیابانی ، خصوصیات ، ساختار اجتماعی ، ویژگی های روانی ، اجتماعی وعلل پیدایش کودکان کار و خیابانی در این فصل به طور مختصر به مباحثی چون تعاریف کودکان کار و خیابانی ، خصوصیات ، ساختار اجتماعی ، ویژگی های روانی ، اجتماعی وعلل پیدایش کودکان کار و خیابانی اشاره می […]
۱-۱ ارزشیابی کیفیت دورههای یادگیری الکترونیکی
۱-۱ ارزشیابی کیفیت دورههای یادگیری الکترونیکی نظامهای آموزشی با رسالت و ماموریت مشخصی به وجود آمده و برای نیل به اهداف معینی تلاش میکنند. بیتردید دستیابی به این اهداف مستلزم شناسایی، کنترل و رفع موانع و مشکلاتی است که ممکن است اجرای مطلوب فرایندهای آموزشی را تحت تاثیر خود قرار دهد. بدین منظور استفاده از […]
پایان نامه روانشناسی : ۱-۱ ارزشیابی کیفیت دورههای یادگیری الکترونیکی
۱-۱ ارزشیابی کیفیت دورههای یادگیری الکترونیکی نظامهای آموزشی با رسالت و ماموریت مشخصی به وجود آمده و برای نیل به اهداف معینی تلاش میکنند. بیتردید دستیابی به این اهداف مستلزم شناسایی، کنترل و رفع موانع و مشکلاتی است که ممکن است اجرای مطلوب فرایندهای آموزشی را تحت تاثیر خود قرار دهد. بدین منظور استفاده از […]
پایان نامه با موضوع ۱-۱-۱-۱-۱ بررسی استانداردهای آموزش و فراگیری الکترونیکی
۱-۱-۱-۱-۱ بررسی استانداردهای آموزش و فراگیری الکترونیکی با توجه به سیر تکاملی استانداردهای آموزش الکترونیکی، دو استاندارد اسکرم و ای ام اس [۱]را به طور اجمالی شرح میدهیم(مهربان و مصلی نژاد،۱۳۸۸). استاندارد ای ام اس پروژه ای ام اس به عنوان زیر ساخت ملی آموزش عالی در ایالات متحده شروع شد. هدف این پروژه ایجاد […]
مقاله (پایان نامه حقوق) ۱-۱-۱-۱ مهارتهای موردنیاز یادگیرنده الکترونیکی
۱-۱-۱-۱ مهارتهای موردنیاز یادگیرنده الکترونیکی یادگیرنده منابع غنی اطلاعاتی را میشناسد و آنها را ارج مینهد به خوبی میداند که چه میخواهد و به دنبال چه چیزی است، متفکری نقاد، تحلیلگر و گزینشگر اطلاعات است، از فنون و ابزارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات برای مرور اطلاعات و دادهها از منابع گوناگون استفاده میکند. دادهها و […]
پایان نامه با موضوع ۱-۱-۱-۱-۱ بررسی استانداردهای آموزش و فراگیری الکترونیکی
۱-۱-۱-۱-۱ بررسی استانداردهای آموزش و فراگیری الکترونیکی با توجه به سیر تکاملی استانداردهای آموزش الکترونیکی، دو استاندارد اسکرم و ای ام اس [۱]را به طور اجمالی شرح میدهیم(مهربان و مصلی نژاد،۱۳۸۸). استاندارد ای ام اس پروژه ای ام اس به عنوان زیر ساخت ملی آموزش عالی در ایالات متحده شروع شد. هدف این پروژه ایجاد […]
مقاله (پایان نامه حقوق) ۱-۱-۱-۱ مهارتهای موردنیاز یادگیرنده الکترونیکی
۱-۱-۱-۱ مهارتهای موردنیاز یادگیرنده الکترونیکی یادگیرنده منابع غنی اطلاعاتی را میشناسد و آنها را ارج مینهد به خوبی میداند که چه میخواهد و به دنبال چه چیزی است، متفکری نقاد، تحلیلگر و گزینشگر اطلاعات است، از فنون و ابزارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات برای مرور اطلاعات و دادهها از منابع گوناگون استفاده میکند. دادهها و […]
پایان نامه ارشد : ۱-۱ نظریههای مورد استفاده در فناوریآموزشی
۱-۱ نظریههای مورد استفاده در فناوریآموزشی در بین نظریههای موجود یادگیری، نظریههای رفتارگرا، شناخت گرا و سازنده گرا بیشتر از سایر نظریهها مورد استفادۀ دستاندرکاران فناوریهای آموزشی است که در اینجا به طور مختصر به این سه نظریه پرداخته میشود: ۱-۱-۱ نظریه رفتارگرایی نظریه رفتارگرایی که یک از قدیمیترین نظریههای مربوط به یادگیری است، بر […]
خرید پایان نامه : باورهای غلط و رایج نسبت به مصرف گونههای مواد مخدر
باورهای غلط و رایج نسبت به مصرف گونههای مواد مخدر الف: باورهای غلط در اعتیاد به شیشه: ۱٫ شیشه اعتیادآور نیست: مصرف شیشه بسیار خطرناک است و باعث ایجاد شدیدترین نوع اعتیاد میشود؛ البته این باور غلط زمانی مطرح شد که از یک سو مصرف شیشه باعث منفی شدن آزمایشهای مربوط به مورفین میشد و […]
مقاله الگوهای انگیزشی
الگوهای انگیزشی اغلب انگیزه را عاملی دانسته اند که رفتاری مبتنی بر هدف پدید می آورد و آن را استمرارمی بخشد.در روان شناسی تربیتی و یادگیری اصلاح انگیزش در مورد عاملی به کار می رود که دانش آموز یا به طور کلی یادگیرنده را برای آموختن درس به تلاش و کوشش وامی دارد و به […]
فرم در حال بارگذاری ...
[شنبه 1399-04-14] [ 01:14:00 ق.ظ ]
|