مدل ارزش ویژه برند آکر، مدل ارزش ویژه برند کلر

کلر معتقد است یک جنبه مهم و به نسبت بی نظیر از تحقیق برند تأکید بر جوانب غیرملموس از تصویر برند دارد که شامل ویژگی های ملموس و یا خواص و فواید عینی نیست . جوانب ناملموس برند وسیله ای رایج است که به واسطه آن بازاریان به تمایز برندهای خود با محصولات مصرفی و […]

مدل ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری کلر [۱]

مدل ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری کلر [۱] یکی از بهترین مدل‌های ارزیابی ارزش ویژه برند مبتنی بر رفتار مصرف کننده توسط آقای کوین کلر معرفی شده‌است. مطابق با این دیدگاه ارزش ویژه برند متاثر از دو عامل دانش خریداران از یک برند و پیوند‌های مطلوب ، قوی و منحصربفرد بین مشتریان و […]

پایان نامه مدیریت با موضوع : مدل اینتربرند[۱]

مدل اینتربرند اینتربرند، شرکت انگلیسی مشاوره برندینگ، از رویکردی بسیار متفاوت جهت شناسایی بهترین برندهای دنیا استفاده کرد.در این مدل، در آغاز، پانصد برند بر اساس ۷ معیار مورد بررسی قرار گرفتندAaker, 1996)). ۱٫رهبری[۲]: برندی که رهبری بخشی از بازار را به عهده دارد، از برندهای دوم، سوم و… قوی تر و دارای ثبات […]

مفهوم ارزش ویژه برند، مدل ارزش ویژه برند

۱٫شناخت [۵۶] ۲٫ یادآوری[۵۷] شناخت برند: یعنی توانایی مصرف کننده در تائیدظواهر قبلی برند وقتی برند خاص را به عنوان یک نشانه می‎‎بینند. به عبارت دیگر شناخت برند نیازمند این است که مصرف کننده برندی را که قبلاً دیده یا شنیده به درستی تمییز دهد . شناخت برند هنگام تصمیم گیری در فروشگاه می‎‎تواند مهم […]

مدل های ارزش ویژه برند، تمایل به پرداخت بیشتر

مدل زنجیره ارزش برند، علاوه براینکه نحوه خلق ارزش توسط برند را شان می دهد،برای مدیریت وسیله ای را مهیا می کند تا دریابد که برند سازمان چگونه ایجاد ارزش کرده و تشخیص دهند که کجای این فرایند نیازمند بهبود است. همچنین، یک چنین مدلی، باعث تسهیل تحقیقات بازاریابی می گردد. یک چنین ابزاری، توجه […]

فعالیت های بازاریابی، مدل زنجیره ارزش

بدست آوردن اضافه قیمت تقاضای افزایش یافته به وسیله مشتریان تعمیم دادن برند به آسانی ارتباطات به سهولت ایجاد می شود بدست آوردن اهرم تجاری بهتر بدست آوردن حاشیه سود بالاتر آسیب پذیری کمتر در برابر فعالیت های بازاریابی رقبا وفاداری بیشتر مشتریان افزایش فرصت های اعطای حق امتیاز،افزایش سطح مشارکت و پشتیبانی تجاری(آکر۱۹۹۶:کلر۱۹۹۸،وود۲۰۰۰) ۲-۱۴ زنجیره […]

تصویر ذهنی از برند، مدل ارزش ویژه برند

۲-۱۲- تصویر برند[۱۳۹]:تصویر برند نماینده برند در ذهن مصرف کننده است که به آنچه ارائه می شود و یا مجموعه ای از ادراک ذهنی در ارتباط با برند که در ذهن مصرف کننده به شکل تداعیات برند منعکس می شود مرتبط است (کریتو و برودیه، ۲۰۰۷). به دلیل اینکه تصویر ذهنی از برند یکی از […]

مدل ارزش ویژه برند آکر، فعالیت های بازاریابی

آکر، دیدگاه CBBE را بر پنج بعد آگاهی برند، کیفیت درک شده برند، وفاداری برند، تداعی های برند و دارایی های متعلق به برند، متمرکز نمود. آکر و یوشیمستالر[۲۰] (۱۹۹۳)، مدل آکر را خلاصه کردند.این مدل تنها چهار بهد آگاهی برند، کیفیت درک شده برند، وفاداری برند و تداعی برند را شامل می شود (همون […]

مدل ارزش ویژه برند آکر، ادراکات مصرف کننده

شکل ۲-۳-۱) مدل دانش برند کلرمنبع: Slattery and Shaw, 2003طبق نظر کلر، آگاهی برند یک شرط اساسی برای به وجود آمدن یک تصویر برند می باشد. هنگامی که یک برند به خوبی در حافظه استقرار یابد، ارتباط دادن تداعی ها به برند و مستقر کردن آنها در حافظه، آسان تر است. همانطوری که شویلینگ و […]

استراتژی های بازاریابی، مدل های ارزش ویژه برند

در تحقیقاتی که صورت گرفته، به این نتیجه رسیده اند که ارزش ویژه برند می تواند بر بازگشت سرمایه اثرگذارد و نشان دادند که شرکت هایی که در ارزش ویژه برند، بالاترین را به دست می آوئرند متوسط بازگشت سرمایه ی آنان ۳۰ درصد می باشد، درحابیکه شرکت هایی با ارزش ویژه پایین، دارای متوسط […]

رفتار خرید مصرف کننده، مدل ارزش ویژه برند

 رفتار مصرف کننده :تعریف نظری :مطالعه فرایندهایی است که افراد یا گروه ها در انتخاب ،خرید،استفده ونهایتا نگهداری یا به دورانداختن محصولات ،خدمات ایده ها یا تجربیات به مظور ارضای نیازها و خواسته های خود طی می شود.تعریف عملیاتی : دراین تحقیق ،منظور ما از رفتار مصرف کننده ،مطالعه فرایند انتخاب کالاهای خوراکی و نحوه […]

اندازه گیری ارزش ویژه برند، مدلهای ارزش ویژه برند

نام های تجاری قادرند با حمایت از جریان نقدینگی در شرکت برای سهامداران خود ارزش آفرین باشند (hvm, 1989).با توجه به مطالب فوق ، دلایل زیر نیز باعث می شود علاقه مدیران ارشد به نام تجاری افزایش یابد :ـ تحقیقات نشان داده اند که بیشتر موضوعات شرکتها به سمت کالاگرایی سوق پیدا می کند. اول […]

پایان نامه طراحی مدل مدیریت استراتژیک برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران

تابستان۱۳۹۳ برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) فهرست مطالب تعریف مفهومی واژه ها و اصطلاحات پژوهش: ۱۱مبانی نظری تحقیق. ۱۴صنعت فوتبال. ۱۴اقتصاد فوتبال. ۱۶تعریف برند: ۲۰اجزای قابل مشاهده برند: ۲۱انواع برند: ۲۳مزیت مدیریت برند: ۲۷تنوع فراوان برندهای ورزشی. […]

پایان نامه تبیین رابطه بین ارزش ویژه برند و اطلاعات بازار بر اساس یک مدل علّی در بازار لوازم خانگی استان گیلان

تابستان ۹۴ برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود(در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است)تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه :(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود […]

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...