پایان نامه : مدیریت دانش مشتری در راستای حفظ و وفاداری مشتری

مدیریت دانش مشتری در راستای حفظ و وفاداری مشتری مدیریت دانش، یکپارچگی بین گروه ها و بخشهای جدا از هم را در یک محیط ارتباط با مشتری آسان‌تر می‏سازد. این گروه ها و بخشهای جدا از هم ممکن است در واحد‏های کاری، تجاری یا در موقعیتهای جغرافیایی متفاوتی باشند. مدیریت دانش جریانی از دانش حول […]

پایان نامه: مدیریت دانش مشتریان بانک مهر اقتصاد با استفاده از تکنیک­های داده‌کاوی

عنوان: مدیریت دانش مشتریان بانک مهر اقتصاد با بهره گرفتن از تکنیک­های داده‌کاوی اساتید راهنما: دکتر جواد وحیدی، دکتر بابک شیرازی استاد مشاور: دکتر حسین علیزاده متن پایان نامه : فهرست مطالب: فصل اول ۱ ۱-۱- مقدمه ۲ ۱-۲- تعریف مسئله ۳ ۱-۳- ضرورت انجام تحقیق. ۷ ۱-۴- مراحل انجام تحقیق. ۸ ۱-۵- محدوده تحقیق. […]

پایان نامه ارشد فناوری اطلاعات: مدیریت دانش مشتریان بانک مهر اقتصاد با استفاده از تکنیک­های داده‌کاوی

تکه هایی از متن به عنوان نمونه :فهرست مطالب:فصل اول ۱۱-۱- مقدمه ۲۱-۲- تعریف مسئله ۳۱-۳- ضرورت انجام تحقیق. ۷۱-۴- مراحل انجام تحقیق. ۸۱-۵- محدوده تحقیق. ۹۱-۶- اهداف تحقیق. ۹۱-۷- ساختار پایان‌نامه ۱۰فصل دوم ۱۲۲-۱- مقدمه ۱۳۲-۲- مدیریت دانش. ۱۴۲-۲-۱- دانش چیست؟ ۱۵۲-۲-۲- هرم دانش ۱۵۲-۲-۳- انواع دانش. ۱۶۲-۲-۳-۱- دانش صریح. ۱۶۲-۲-۳-۲- دانش ضمنی. ۱۶۲-۲-۴- […]

پایان نامه دانشگاهی : مفهوم و تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری

۲-۴-۲- مفهوم و تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری مدیریت ارتباط با مشتری یک مفهوم جدید نیست، اما با توجه به پیشرفت­های صورت گرفته در فناوری اطلاعات شکل عملی یافته است. CRM در ادبیات اغلب به عنوان بازاریابی یک به یک[۱] شناخته شده است. در گذشته ابزارهای اتوماسیون کادر فروش (SFA)[2] گسترش زیادی یافته است. نرم­افزارهای […]

دانشگاه علامه طباطبائی، مدیریت ارتباط با مشتری

یوسفیان مریم آبادی، محمد حسین(۱۳۸۹)؛ طراحی چهارچوب کندوکاو فرایندهای همکارانه بر پایه فرایند کاوی: پایان نامه کارشناسی ارشد؛ دانشگاه تربیت مدرس، دانشکده فنی و مهندسی (گروه مهندسی سیستم های اقتصادی – اجتماعی) در تحقیق مذکور با مد نظر قرار دادن ویژگی های خاص فرایندهای همکارانه و با استفاده از مجموعه تکنیک های فرایند کاوی، چارچوبی […]

اطلاعات مربوط به مشتریان، مفهوم مدیریت دانش

* اعتماد* فرهنگ تسهیم دانش* ساختار سازمانی مهارت کلامی* فناوری اطلاعات* سیستم های پاداش* آموزش (شریف زاده و بودلایی ، ۱۳۸۷ ، ۲۱۴ – ۲۱۵). کارکنان دانش محوردر حوزه مدیریت دانش کارکنان و مدیران سهیم در سرمایه ذهنی کارکنان دانشی نامیده میشوند. در عمل، تمایز صرفا در درجه است ؛ از این جهت که حتی کارگران […]

مدیریت دانش و یادگیری، درک متقابل با مشتری

۱-۸-۲-۵-مدیریت دانش و یادگیری با توجه به توسعه خدمات و تنوع محصولات ارائه شده از سوی سازمان‌ها، رقابت میان اهالی بازار شدت بیشتری گرفته است. در این میان، توانایی سازمان‌ها در جذب و به‌کارگیری دانش‌های درون و برون‌سازمانی، راه‌حلی ساده اما کاربردی برای ایجاد برتری رقابتی است. سازمان‌ها با مدیریت مناسب دانش پنهان و آشکار […]

مدیریت دانش و یادگیری، درک متقابل با مشتری

جدول۴-۲۲٫ معنی‌داری بارهای عاملی مدل اندازه‌گیری سازه مدیریت دانش و یادگیری ۹۹جدول۴-۲۳٫ شاخص‌های برازندگی مدل اندازه‌گیری سازه مدیریت دانش و یادگیری ۱۰۰جدول۴-۲۴٫ معنی‌داری بارهای عاملی مدل اندازه‌گیری قابلیت‌های زیرساختی ۱۰۱جدول۴-۲۵٫ معنی‌داری بارهای عاملی مدل اندازه‌گیری قابلیت‌های زیرساختی(اصلاحی) ۱۰۲جدول۴-۲۶٫ شاخص‌های برازندگی مدل اندازه‌گیری قابلیت‌های زیرساختی ۱۰۲جدول ۴-۲۷٫ آزمون KMO و بارتلت سازه مشتری‌مداری ۱۰۳جدول۴-۲۸٫ معنی‌داری بارهای […]

پایان نامه بررسی رابطه بین مدیریت دانش و بازاریابی رابطه‌مند با مدیریت ارتباط با مشتری

فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه.۳ بیان مسئله۵ ۳-۱ اهمیت و ضرورت۸ ۴-۱ اهداف پژوهش۹ ۱-۴-۱ هدف کلی.۹ ۲-۴-۱ اهداف جزیی۹ ۵-۱ فرضیه های پژوهش۱۰ ۶-۱ تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها .۱۰ ۱-۶-۱ تعریف مفهومی مدیریت ارتباط با مشتری.۱۰ ۲-۶-۱ تعریف عملیاتی مدیریت ارتباط با مشتری.۱۲ ۳-۶-۱ تعریف مفهومی مدیریت دانش۱۲ ۴-۶-۱ تعریف عملیاتی مدیریت دانش۱۳ […]

پایان نامه :بررسی رابطه بین مدیریت دانش و بازاریابی رابطه‌مند با مدیریت ارتباط با مشتری در بین کارمندان بانک‌های …

دانشکده علوم انسانی، گروه روانشناسی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A.) گرایش : صنعتی و سازمانی عنوان: بررسی رابطه بین مدیریت دانش و بازاریابی رابطه‌مند با مدیریت ارتباط با مشتری در بین کارمندان بانک‌های شهرستان سپیدان استاد راهنما: دکتر فرشته مصطفوی راد تابستان ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام […]

دانلود پایان نامه :بررسی رابطه بین مدیریت دانش و بازاریابی رابطه‌مند با مدیریت ارتباط با مشتری در بین کارمندان بانک‌های شهرستان سپیدان

استاد راهنما: دکتر فرشته مصطفوی راد تابستان ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) فهرست مطالبعنوان صفحهچکیده۱فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه.۳ بیان مسئله۵ ۳-۱ اهمیت و ضرورت۸۴-۱ اهداف پژوهش۹۱-۴-۱ هدف کلی.۹۲-۴-۱ اهداف جزیی۹۵-۱ فرضیه های پژوهش۱۰۶-۱ تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها .۱۰۱-۶-۱ تعریف مفهومی مدیریت ارتباط با مشتری.۱۰۲-۶-۱ تعریف عملیاتی مدیریت ارتباط […]

پایان نامه مدیریت بازرگانی: بررسی تاثیر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط مشتری: اثرات عوامل واسطه سازمانی در صنعت بیمه …

عنوان: بررسی تاثیر مدیریت دانش (KM) بر موفقیت مدیریت ارتباط مشتری (CRM): اثرات عوامل واسطه سازمانی در صنعت بیمه با تأکید بر بیمه‌های عمر استاد راهنما: دکتر بهروز قاسمی استاد مشاور: دکتر سهیل سرمد سعیدی متن پایان نامه :(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی […]

پایان نامه رشته مدیریت : بررسی مفاهیم مدیریت روابط مشتریان (CRM) و مدیریت دانش(KM)

پایان نامه روانشناسی درباره : تعاریف مدیریت کیفیت فراگیر

تعاریف مدیریت کیفیت فراگیر مدیریت کیفیت فراگیردرگیرساختن تمام افرادسازمان درجهت بهبودوکیفیت مستمر،سوددهی بیشتروررضایت مشتریان است که جنبه پیشگیرانه آن برجنبه های درمان تقدم دارد.(ککال، ۱۹۹۹) شریف زاده (۱۳۷۹) به نقل ازیوران می گوید: هدف مدیریت کیفیت فراگیر ایجاد یک سسیستم ونظام مدیریتی است که ازبروزنارسایی ها ومشکلات درچرخه عملکرد سازمان وموسسه جلوگیری می کند.برای تحقق […]

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...