مشتریمداری |
![]() |
پایان نامه مدیریت با موضوع : مشتریمداری در بازارگرایی
مشتریمداری در بازارگرایی بررسی تحقیقات و مطالعات صاحبنظران نشان میدهد که تعاریف مختلفی از مشتریمداری صورت گرفته است. در ادامه به برخی از این تعاریف اشاره میکنیم: شاپیرو (۱۹۸۸) معتقد است مشتریمداری عبارت است از ترویج اطلاعات مربوط به مشتریان در سراسر سازمان، تدوین برخی استراتژیها و فنون خاص جهت برآورده ساختن نیازهای بازار به […]
پایان نامه مدیریت با موضوع : مشتریمداری در بازارگرایی
مشتریمداری در بازارگرایی بررسی تحقیقات و مطالعات صاحبنظران نشان میدهد که تعاریف مختلفی از مشتریمداری صورت گرفته است. در ادامه به برخی از این تعاریف اشاره میکنیم: شاپیرو (۱۹۸۸) معتقد است مشتریمداری عبارت است از ترویج اطلاعات مربوط به مشتریان در سراسر سازمان، تدوین برخی استراتژیها و فنون خاص جهت برآورده ساختن نیازهای بازار به […]
پایان نامه ارشد مدیریت:ارائه پیشنهاداتی برای افزایش روحیه مشتریمداری کارکنان بانک پارسیان
عنوان کامل پایان نامه : تأثیر توانمندسازی ساختاری و روانشناختی بر مشتری مداری در شعب بانک پارسیان شهر تهران مدل نظری مونچ مونچ عقیده دارد که با افزایش ارتباط اعضای گروه با سایر افراد و گروهها، حجم تعهدات اعضا افزایش یافته و بدین ترتیب تعهدات اعضا دچار تورم شده و با افزایش تورم تعهدات […]
پایان نامه کارشناسی ارشد:میزان پیشنهاداتی برای افزایش روحیه مشتریمداری کارکنان بانک پارسیان
عنوان کامل پایان نامه : تأثیر توانمندسازی ساختاری و روانشناختی بر مشتری مداری در شعب بانک پارسیان شهر تهران نظریه سلسله مراتب نیازها آبراهام مازلو بنیانگذار روانشناسی انسانگرا، سلسله مراتبی از پنج نیاز فطری را معرفی کرد که رفتار انسان را برانگیخته و هدایت می کنند. این نیازها به قرار زیر هستند :ـ نیازهای […]
پایان نامه مدیریت درباره دیدگاه بازاریابی استراتژیک روکرت
دیدگاه بازاریابی استراتژیک روکرت روکرت بازارگرایی را متشکل از سه جزء میداند که عبارتند از: الف) ایجاد بانک اطلاعات مربوط به مشتری و بازار بر اساس مجموعه اهداف سازمان؛ ب) طراحی استراتژیهای تمرکز بر بازار و مشتری؛ ج) اجرای استراتژیهای مربوط به بازار و مشتری. در اولین جزء، مدیران از محیط بیرونی بر حسب مجموعه […]
پایان نامه مدیریت درباره دیدگاه بازاریابی استراتژیک روکرت
دیدگاه بازاریابی استراتژیک روکرت روکرت بازارگرایی را متشکل از سه جزء میداند که عبارتند از: الف) ایجاد بانک اطلاعات مربوط به مشتری و بازار بر اساس مجموعه اهداف سازمان؛ ب) طراحی استراتژیهای تمرکز بر بازار و مشتری؛ ج) اجرای استراتژیهای مربوط به بازار و مشتری. در اولین جزء، مدیران از محیط بیرونی بر حسب مجموعه […]
پایان نامه مدیریت : مدل رتبه بندی آمادگی الکترونیکی EIU
سازماندهی فرایندهای سازمان و مدیریت ارتباط با مشتری همانگونه که قبلاً نیز اشاره شد سازمانهای ایرانی اکنون بیش از هر زمان دیگر نیازمند تغییر و تحول استراتژیک هستند. فرصتها و تهدیدهای محیطی امروز بیش از گذشته اثرات خود را در اقتصاد ایران به نمایش گذاشته است. سازمانها در جریان کسب موقعیت رقابتی مناسب شدیداً نیازمند […]
پایان نامه مدیریت : مدل رتبه بندی آمادگی الکترونیکی EIU
سازماندهی فرایندهای سازمان و مدیریت ارتباط با مشتری همانگونه که قبلاً نیز اشاره شد سازمانهای ایرانی اکنون بیش از هر زمان دیگر نیازمند تغییر و تحول استراتژیک هستند. فرصتها و تهدیدهای محیطی امروز بیش از گذشته اثرات خود را در اقتصاد ایران به نمایش گذاشته است. سازمانها در جریان کسب موقعیت رقابتی مناسب شدیداً نیازمند […]
پایان نامه ارشد حقوق: مدل رتبه بندی آمادگی الکترونیکی EIU
تعاریف و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری سازمانهای ایرانی اکنون بیش از هر زمان دیگر نیازمند تغییر و تحول استراتژیک هستند. فرصتها و تهدیدهای محیطی امروز
بیش از گذشته اثرات خود را در اقتصاد ایران به نمایش گذاشته است. سازمانها در جریان کسب موقعیت رقابتی مناسب شدیداً نیازمند تغییر ساز و کارهای درون سازمانی خود […]
پایان نامه دانشگاهی : مسئولیت اخلاقی در تجارت
این دیدگاه را میتوان با اتخاذ رویکردی اجتماعی به بنگاههای تجاری به عنوان شکل سازمانیافته تجارت و داد و ستد سنتی تبیین کرد. بر این اساس، سهامدران واقعی یک بنگاه، تنها مالکان برگه سهام آن نیستند؛ بلکه کارمندان و مدیران، مشتریان و تمامی آحاد جامعه سهامدار آن محسوب میشوند. با این تلقی، سخن از […]
پایان نامه دانشگاهی : مسئولیت اخلاقی در تجارت
این دیدگاه را میتوان با اتخاذ رویکردی اجتماعی به بنگاههای تجاری به عنوان شکل سازمانیافته تجارت و داد و ستد سنتی تبیین کرد. بر این اساس، سهامدران واقعی یک بنگاه، تنها مالکان برگه سهام آن نیستند؛ بلکه کارمندان و مدیران، مشتریان و تمامی آحاد جامعه سهامدار آن محسوب میشوند. با این تلقی، سخن از […]
پایان نامه دانشگاهی : مسئولیت اخلاقی در تجارت
این دیدگاه را میتوان با اتخاذ رویکردی اجتماعی به بنگاههای تجاری به عنوان شکل سازمانیافته تجارت و داد و ستد سنتی تبیین کرد. بر این اساس، سهامدران واقعی یک بنگاه، تنها مالکان برگه سهام آن نیستند؛ بلکه کارمندان و مدیران، مشتریان و تمامی آحاد جامعه سهامدار آن محسوب میشوند. با این تلقی، سخن از […]
سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP)
استفاده از سیستم های اطلاعاتی که بتوان همه فعالیتها و وظایف موجود در یک سازمان را تحت پوشش قرار داده و اطلاعات لازم و ضروری را به موقع در اختیار استفاده کنندگان آن قراردهد از ابزارهای حیاتی در سازمان های امروزی است. ERP) ) یا برنامه ریزی منابع سازمان بعنوان ابزار مدیریتی برای یکپارچه سازی […]
صنعت بانکداری ایران، مدیریت منابع انسانی
شکل ۲-۳- ارتباط میان کارایی، اثربخشی، بهرهوری (قاضیزاده و کاشانیپور، ۱۳۸۷) در هر سازمان و موسسهای باید ابزارهائی برای سنجش کارائی و اثربخشی آن سازمان در نظر گرفته شود این موضوع که به نظر ساده میباشد در عمل چنانچه بطور ناصحیح سیاستگذاری گردد ممکن است بانک را با چالش مواجه نماید باید ببینیم چه معیارهائی را […]
فرم در حال بارگذاری ...
[دوشنبه 1399-04-16] [ 07:53:00 ب.ظ ]
|