مشتری گرایی |
![]() |
مشتری گرایی، خدمت گرایی و رضایت شغلی در خدمات بانکی
در عصری که محصولات به صورت روز افزونی همگن شده اند، کیفیت خدمات یکی از مهم ترین منابع تمایز و منحصر به فرد بودن خدمات ارائه شده می باشد. خدمات مطلوب جوهره فعالیت مشتری گرایانه در سازمان های خدماتی می باشد (Kotler, 2003). در شرایط رقابتی امروزی، کلیه سازمان ها به ویژه سازمان های خدماتی […]
دیدگاه مشتری گرایی از نظر دشپند، فرآیند برنامه ریزی استراتژیک
نزدیک بایکدیگر برخوردارند،ترویج شود.برای اثر بخشی ،همه ی بخش ها باید نسبت به نیازهای دیگر بخش های سازمان، حساس و فعال باشند، (Narver&slater,1990,p-21).6-2- دیدگاه کانون استراتژیک از نظر روکرت-۱۹۹۲میزان بازارگرا بودن یک واحد کسب وکار ،درجه ای است که آن واحد کسب وکار اطلاعات را از مشتریان اخذ کرده وآنها را مورد استفاده قرار می […]
بررسی اسناد و مدارک، مشتری گرایی اسلامی
پس از مشخص شدن پارادایم تحقیق، میبایستی بر مبنای ویژگی های تحقیق، استراتژی مناسب انتخاب شود. استراتژی تحقیق نحوه ارتباط محقق با موضوع تحقیق را مشخص میکند. استراتژی تحقیق بهره گیری از روش توصیفی پیمایشی است. یعنی محقق پس از مطالعه منابع موجود در زمینه تحقیق و انجام مصاحبههای عمیق به فهم کاملی از مشتری […]
پایان نامه بررسی رابطه بین مشتری گرایی، خدمت گرایی و رضایت شغلی در خدمات بانکی استان خراسان رضوی
چکیدهجدیدترین مطالعات در زمینه بازاریابی خدمات (۲۰۰۹)، عملکرد و نقش به کارگیری کارکنان را در ارائه خدمات به مشتریان در صنعت بانک داری، به عنوان یکی از عوامل مهمی که باعث تاثیر گذاری بر رضایت در ارائه خدمات بانک داری در سازمان های امروزی می باشد، به شمار آورده اند. چگونگی عرضه خدمات توسط کارکنان […]
پایان نامه مدیریت با موضوع : مشتریمداری در بازارگرایی
مشتریمداری در بازارگرایی بررسی تحقیقات و مطالعات صاحبنظران نشان میدهد که تعاریف مختلفی از مشتریمداری صورت گرفته است. در ادامه به برخی از این تعاریف اشاره میکنیم: شاپیرو (۱۹۸۸) معتقد است مشتریمداری عبارت است از ترویج اطلاعات مربوط به مشتریان در سراسر سازمان، تدوین برخی استراتژیها و فنون خاص جهت برآورده ساختن نیازهای بازار به […]
پایان نامه مدیریت با موضوع : مشتریمداری در بازارگرایی
مشتریمداری در بازارگرایی بررسی تحقیقات و مطالعات صاحبنظران نشان میدهد که تعاریف مختلفی از مشتریمداری صورت گرفته است. در ادامه به برخی از این تعاریف اشاره میکنیم: شاپیرو (۱۹۸۸) معتقد است مشتریمداری عبارت است از ترویج اطلاعات مربوط به مشتریان در سراسر سازمان، تدوین برخی استراتژیها و فنون خاص جهت برآورده ساختن نیازهای بازار به […]
پایان نامه مدیریت درباره : بعد اجتماعی مدیریت ارتباط با مشتری
بخش سوم بُعد اجتماعی است که میتواند شامل تعاملات مجازی بین مشتریان و نیز بین مشتریان و شرکت باشد. تجربه احساسات مشتری بر روی مؤلفههای انسانی مدیریت ارتباط با مشتری که شامل رضایت، تعهد، رضایت از خرید و عوامل دیگر میباشد، موثر است. بُعد اجتماعی را میتوان از زوایای زیر بررسی نمود: الف) تعاملات […]
پایان نامه مدیریت درباره : بعد اجتماعی مدیریت ارتباط با مشتری
بخش سوم بُعد اجتماعی است که میتواند شامل تعاملات مجازی بین مشتریان و نیز بین مشتریان و شرکت باشد. تجربه احساسات مشتری بر روی مؤلفههای انسانی مدیریت ارتباط با مشتری که شامل رضایت، تعهد، رضایت از خرید و عوامل دیگر میباشد، موثر است. بُعد اجتماعی را میتوان از زوایای زیر بررسی نمود: الف) تعاملات […]
پایان نامه مدیریت درباره : اهمیت کیفیت خدمات -افزایش انتظارات مشتریان
۲-۱- اهمیت کیفیت خدمات تمایل به ارائه خدمات با کیفیت نقش مهمی در صنایع خدماتی نظیر خدمات بیمه ای، بانکی و … ایفا می نماید چرا که کیفیت خدمات برای بقا و سود آوری سازمان امری حیاتی در اغلب صنایع خدماتی به شمار می رود. فیلیپ و همکاران (۱۹۹۳) در تحقیقات خود به این نتیجه […]
پایان نامه مدیریت درباره : اهمیت کیفیت خدمات -افزایش انتظارات مشتریان
۲-۱- اهمیت کیفیت خدمات تمایل به ارائه خدمات با کیفیت نقش مهمی در صنایع خدماتی نظیر خدمات بیمه ای، بانکی و … ایفا می نماید چرا که کیفیت خدمات برای بقا و سود آوری سازمان امری حیاتی در اغلب صنایع خدماتی به شمار می رود. فیلیپ و همکاران (۱۹۹۳) در تحقیقات خود به این نتیجه […]
پایان نامه مدیریت در مورد مشتری کلیدی
مشتری کلیدی تعریف مفهومی بازاریابی رابطه مند:بازاریابی رابطه مند عبارت است از مجموعه روش های اتخاذ شده توسط شرکت با هدف حفظ و توسعه ارتباطات سودمند با مشتری برای منتفع شدن هر دو طرف درگیر دررابطه[سفیانیان۱۳۸۴] مشتری کلیدی:تعریف مشتری کلیدی تعریفی نسبی است وبه صنعت وسازمان موردنظربستگی دارد.دراینجا تعریف مشتری کلیدی از دید بانک کشاورزی […]
پایان نامه مدیریت در مورد مشتری کلیدی
مشتری کلیدی تعریف مفهومی بازاریابی رابطه مند:بازاریابی رابطه مند عبارت است از مجموعه روش های اتخاذ شده توسط شرکت با هدف حفظ و توسعه ارتباطات سودمند با مشتری برای منتفع شدن هر دو طرف درگیر دررابطه[سفیانیان۱۳۸۴] مشتری کلیدی:تعریف مشتری کلیدی تعریفی نسبی است وبه صنعت وسازمان موردنظربستگی دارد.دراینجا تعریف مشتری کلیدی از دید بانک کشاورزی […]
پایان نامه مدیریت درباره : اهمیت بازارگرایی فرهنگی در مقابل رفتاری
اهمیت بازارگرایی فرهنگی در مقابل رفتاری اساساً دو دیدگاه در مورد بازارگرایی یا گرایش بازار قابل تمایز است: دیدگاه رفتاری و دیدگاه فرهنگی. درحالی که دیدگاه رفتاری، بازارگرایی را براساس رفتارهای خاص مرتبط با بازاریابی، به عنوان مثال تولید و انتشار هوش بازار و حساسیت و پاسخگویی نسبت به آن، تشریح میکند. دیدگاه فرهنگی به […]
پایان نامه مدیریت درباره : اهمیت بازارگرایی فرهنگی در مقابل رفتاری
اهمیت بازارگرایی فرهنگی در مقابل رفتاری اساساً دو دیدگاه در مورد بازارگرایی یا گرایش بازار قابل تمایز است: دیدگاه رفتاری و دیدگاه فرهنگی. درحالی که دیدگاه رفتاری، بازارگرایی را براساس رفتارهای خاص مرتبط با بازاریابی، به عنوان مثال تولید و انتشار هوش بازار و حساسیت و پاسخگویی نسبت به آن، تشریح میکند. دیدگاه فرهنگی به […]
فرم در حال بارگذاری ...
[دوشنبه 1399-04-16] [ 03:27:00 ب.ظ ]
|