مشتریان خوش حساب |
![]() |
سازمان تجارت جهانی، اطلاعات حسابداری
(۵-۲-۲) نقش حسابداری مدیریت در کسب اهداف سازمانیامروزه سازمانها هدفهایی مختلف دارند و حتی ممکن است واجد ترکیبی از اهداف باشند، لذا نمیتوان قواعدی جامع و یکنواخت را برای تمامی سازمانها تدوین کرد.اهدافی که بهطور مکرر مورد تأکید سازمانها قرار میگیرند، عبارتاند از:– سطح قابلقبول سود (سودآوری)– رشد– خودکفایی مالی– تنوع بازار– خدمات اجتماعی– رعایت […]
عوامل موثر بر رضایت مشتریان، فرآیندهای سازمانی
مقدمه هدف واقعی از هر کسب و کار عرضه، فروش و یا ارائه خدمت نیست، بلکه برآوردن نیازهایی است که رضایت مشتری را بدست میآورد. سازمانهایی که قادر باشند به سرعت نیازهای مشتری را درک و برآورده کنند به سود بیشتری نسبت به سازمانهایی که نمیتوانند، دست مییابند. )دومینیسی و پالامبو[۱]، ۲۰۱۳)مسلماً در این راستا […]
توانمند سازی منابع انسانی، ایجاد وفاداری در مشتریان
سودمندترین و مناسب ترین استراتژی برای بانکها مشتری گرایی است . بنیان و اساس نظام بانکی مشتری است که در محیط پر از رقابت امروز بانکها موظفند خواسته ها و تمایلات مشتریان خود را درک نمایند و کاری کنند که مشتریان از سازمانشان رضایت کامل داشته باشند . در بازاریابی امروز هزینه از دست دادن […]
بانکداری در ایران، انتظارات مشتریان
ﻛﺮاﺳﺒﻲ و همکاران اﻋﻼم ﻣﻲﻛﻨﻨﺪ ﻛـﻪ رﺿـﺎﻳﺖ، ﺷﺎﻣﻞ ارزﻳﺎﺑﻲ کیفی ﺗﻤـﺎﻣﻲ همکاریهای ﻗﺒﻠـﻲ ﺑـﺎ ﻋﺮﺿـﻪ ﻛﻨﻨﺪه ﺧﺪﻣﺖ اﺳﺖ (اوﻟﻴﻮر، ۱۹۹۹). رضایت مشتری از جمله اقدامات داخلی سازمانها محسوب میشود که نمود جهتگیری آنها به سمت ارضای خواستههای مشتری است و جهت ارتقا کیفیت محصولات و خدمات را نشان میدهد. به نظر ژوران، رضایت مشتری حالتی […]
ایجاد وفاداری در مشتریان، اهمیت وفاداری مشتری
از بین خواهد رفت.اهمیت اعتماد مشتریان به برند به عنوان یکی از عوامل موثر بر وفاداری، تا حدی است که بسیاری از شرکتها و سازمانهای خدماتی، بودجههای هنگفتی را به پژوهش، پیگیری و بازبینی برندینگ و اجرای قولهای نام تجاری (برند)، اختصاص دادهاند تا باعث شوند برند بهتر بتواند بر صاحبان منافع و مشتریان خود […]
جلب رضایت مشتریان، انتظارات مشتریان
ناراضی بدون بدون شکایت و بدون اطلاع قبلی سازمان را ترک کرده و به سوی رقیب میروند. به دلبستگی روان شناختی تغییر جهت داد. در این رهیافت گرایشی که به دست پورتر ( ١٩٧۴ ) توسعه یافت، تعهد سازما نی به عنوان سازه ای یک بعدی در نظر گرفته شده بود که تنها بر […]
ارتباط سازمان با مشتری، جلب رضایت مشتریان
پیچیده ترو رقابتی می شود، کسب رضایت مشتری درحال تبدیل شدن به هدف اصلی شرکتهاست. رضایت مشتری امری فراتر از یک تاثیر مثبت بر روی تلاشهای به عمل آمده در شرکت است. این امر نه تنها کارکنان را وادار به فعالیت می کند، بلکه منبع سودآوری نیز برای شرکت تلقی میشود (شاهین و صالحزاده، ۱۳۹۰).در […]
عوامل کلیدی موفقیت، انتظارات مشتریان
دانشمندان و محققان مختلف عوامل متعددی را در رضایتمندی موثر میدانند ولی صرفنظر از تقسیمبندی و تفاوتهای مذکور، آنچه از نظرها دور مانده است تاثیر متقابل این عوامل بر یکدیگر است که با توجه به پیچیدهتر شدن پیوسته و شدید محیط سازمانها وجود چنین اثراتی بیشتر محتمل میشود و مطالعه عوامل رضایتمندی بدون درنظر گرفتن […]
عوامل موثر بر وفاداری مشتریان، عوامل موثر بر وفاداری مشتری
2-6) تحقیقات انجام شدهدر این بخش تحقیقات خارجی و داخلی مرتبط با موضوع تحقیق بیان می شود که در زیر به آنها اشاره شده است: 2-6-1) تحقیقات خارجی نام و همکاران (Nam et al, 2012) مقاله ای را با این عنوان ارائه کردند: تساوی برند، وفاداری برند و رضایتمندی مشتری. در این تحقیق محققان ابعاد موثر […]
ایجاد انگیزه در کارکنان، حسابداری محافظه کارانه
در واقع هدف از محافظه کاری جلوگیری از تصمیم گیریهای نادرست از سوی سرمایه گذاران بر استفاده کنندگان صورتهای مالی است. از دیدگاه تئوری نمایندگی که حقوق و مزایای مدیران به سود گزارش شده مرتبط میداند، مدیران انگیزههای قوی برای پنهان کردن اخبار بدی که موجب کم شدن سود میشود، دارند. بنابراین میتوان محافظه کاری […]
استانداردهای حسابداری، اجزای سرمایه فکری
فصل دومادبیات، مبانی نظری و پیشینه تحقیق 2-1- مقدمه دنیای کسب و کار امروز، عرصه برپایی سازمان های دانش محور است. در این اقتصاد، عواملی نظیر درآمد، سودآوری و دارایی تنها بخش کوچکی از موفقیت سازمان را بازتاب کرده و ثروت واقعی سازمان ها، جذب و بهره برداری از نیروی انسانی متخصص و برتر، دانش و […]
اطلاعات مربوط به مشتریان، سرمایه اجتماعی سازمانی
۲-۲- مفهوم عملکرد بازار عملکرد بازار به معنای توانایی شرکت در جهت ارضا کردن و حفظ مشتریان از طریق ارایه محصولات و خدمات با کیفیت می باشد(سایمونز، ر.، ،۱۳۸۵،ص۲۳). این متغیر در این تحقیق بر اساس سازه های میزان حفظ و جذب مشتری و نیز کیفیت محصول اندازه گیری می شود. بازارگرایی ـ برمبنای دیدگاه […]
رسیدگی به شکایات مشتریان، بازاریابی اجتماعی
شکل ۱-۱- مدل مفهومی تحقیق(مآخذ پژوهشگر ) ۱-۷- مفاهیم یا متغییر های اساسی تحقیق۱-۷- ۱- تعاریف مفهومی بازاریابی اجتماعی: بازاریابی اجتماعی کاربرد فناوری های بازار یابی تجاری برای تحلیل، طراحی، اجرا و ارزیابی برنامه های طراحی شده به منظور تأ ثیر گذاری بر رفتار اختیاری مخاطبان هدف به جهت ارتقای سطح رفاه فردی […]
مدیریت ارتباط با مشتریان، مدیریت ارتباط با مشتری
بانکداری الکترونیک را میتوان استفاده از تکنولوژی پیشرفته شبکهها و مخابرات برای انتقال منابع (پول) در سیستم بانکداری معرفی کرد. در واقع بانکداری الکترونیک به معنای یکپارچهسازی بهینه کلیه فعالیتهای یک بانک از طریق به کارگیری تکنولوژی نوین اطلاعات، مبتنی بر فرآیند بانکی منطبق بر ساختار سازمانی بانکها است که امکان ارائه کلیه خدمات مورد […]
فرم در حال بارگذاری ...
[دوشنبه 1399-04-16] [ 11:08:00 ب.ظ ]
|