بررسی معماری اطلاعات تجارت الکترونیک

مانند هر سایت دیگری، موتورهای جستجو باید‬ چگونگی سازمان بندی محتوا رو بفهمن‬ و با ساختار سازمان بخشی شده،‬ صفحات محتوای شما، صفحات مشخص بازرگانی الکترونیک‬ و حتی خود اجناس به طور کامل واسه موتورهای‬ جستجو موقع گشت و گذار‬ در سایتتون قابل شناسایی هستن‬. یادتون باشه که لینک‬ بیلدینگ داخلی واسه درک موتورهای‬ جستجو از […]

فضاهای داخلی، فضاهای عمومی

۴ ستاره: این هتل‌ها نه تنها باید کلیه خدمات لازم را ارائه دهند، بلکه باید از خود هویتی داشته باشند. تامین راحتی و آسودگی میهمانان، هدف اصلی کارکنان هتل است. آنها آموزش دیده، کارآمد، آگاه و مودب هستند. این هتل‌ها دارای امکانات متنوعی هستند. رتبه چهار ستاره در هتل مستلزم داشتن بعضی و نه همه […]

معماری سرویس گرا، قابلیت اطمینان

می توان گفت اساسی ترین عنصر تشکیل دهنده معماری سرویس گرا، سرویس است. نحوه انتخاب و مشخصه های سرویس آنقدر اهمیت دارد که مسائل مربوط به آن بعنوان سرویس گرایی مطرح می شوند. اصولی که در زیر بیان خواهند شد، توسط Erl و McGovern و سایرین در کتابهایشان [۱۹ و ۱۵] معرفی شده اند و […]

سیستمهای اطلاعاتی، معماری سرویس گرا

۲-۲-۶-۴- سرویسها دارای اتصال سست اند.اتصال سست یک ویژگی برای سیستمهای اطلاعاتی است که در آن واسطهای بین اجزاء یا پیمانه ها به گونه ای طراحی می شوند که وابستگی بین اجزاء حداقل شود و در نتیجه ریسک اثر تغییر یک جزء بر سایر اجزاء کاهش یابد[۲۰]در معماری سرویس گرا منظور از اتصال سست، قابلیت […]

طراحی مجموعه مسکونی -پایان نامه کارشناسی ارشد رشته معماری گرایش مهندسی معماری

دانشگاه هنر اصفهان دانشکده معماری و شهرسازی گروه معماری پایان نامه کارشناسی ارشد رشته معماری گرایش مهندسی معماری طراحی مجموعه مسکونی در سبزوار با توجه به مفهوم امروز واحد همسایگی استاد راهنما: آقای دکتر عیسی حجت استاد مشاور: آقای دکتر مجید صالحی نیا تکه هایی از متن برای نمونه : در جاهایی که دسترسی سواره […]

پایان نامه شناخت معماری امنیتی در شبکه xG.3 و تحلیل مخاطرات و تهدیدات امنیتی آن و ارائه مکانیزم های امنیتی جهت کاهش اثرات آسیب پذیری ها

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مهندسی برق – مخابرات عنوان: شناخت معماری امنیتی در شبکه xG.3 و تحلیل مخاطرات و تهدیدات امنیتی آن و ارائه مکانیزم های امنیتی جهت کاهش اثرات آسیب پذیری ها برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده […]

پایان نامه مدیریت در مورد اهداف سنجش رضایت مشتری

اهداف سنجش رضایت مشتری ۱- مسئولیت مدیریت مشتریان کانون توجه استاندارد جدید هستند. اولین بخش این استاندارد هدف نظام مدیریت کیفیت را اطمینان از این مطلب می­داند که آیا سازمان نیازهای مشتریانش را برآورده می­سازد و اینکه آیا برای افزایش رضایت مشتریان تمامی تلاشش را بکار می­گیرد. بخش پنجم این استاندارد، مسئولیت این امر را […]

پایان نامه مدیریت در مورد اهداف سنجش رضایت مشتری

اهداف سنجش رضایت مشتری ۱- مسئولیت مدیریت مشتریان کانون توجه استاندارد جدید هستند. اولین بخش این استاندارد هدف نظام مدیریت کیفیت را اطمینان از این مطلب می­داند که آیا سازمان نیازهای مشتریانش را برآورده می­سازد و اینکه آیا برای افزایش رضایت مشتریان تمامی تلاشش را بکار می­گیرد. بخش پنجم این استاندارد، مسئولیت این امر را […]

برند بوک (Brand Book) یا کتابچه برند چیست و چه اِلِمان‌هایی دارد؟

تصور کنین که شخصی به شما یه کارت ویزیت بسیار شیک و شکیل رو می دهد و از شما می خواهد که به همکاری با اون فکر کنین. شمام کارتش رو می گیرید و وب

سایت، بروشورها، تصاویر و… اون رو بررسی می کنین؛ اما…! بعد از این گشت و گذار، حس فردی رو داریم […]

سیاست های سازمانی، خدمات پس از فروش

«بازاریابی واقعی،هرگز نمی پرسد ما چه چیزی را می خواهیم بفروشیم، بلکه می پرسد: مشتری چه چیزی را می خواهد بخرد؟ بازاریابی سعی می کند منابع تولید و ظرفیت های آنها را با مشتری هماهنگ کند. تغییر نیازها و خواسته ها و رفتار مصرف کننده، بر اساس منافع تولید کننده، با مشتری آغاز می شود. […]

استفاده از وب­سایت­ها بر جذب گردشگران

استفاده از وب­سایت­ها بر جذب گردشگران آیا استفاده از وب­سایت­ها بر جذب گردشگران داخلی تاثیر دارد؟ یافته­ های تحقیق در زمینه پاسخ دهی به سؤال دوم و آزمون تاثیر وب­سایت­ها بر جذب گردشگران داخلی حاکی از آن است که میزان ضریب همبستگی بین دو متغیر وب­سایت­ها و جذب گردشگران داخلی ۸۱۷/۰ بوده که نشان از […]

پایان نامه روانشناسی : استفاده از وب­سایت­ها بر جذب گردشگران

استفاده از وب­سایت­ها بر جذب گردشگران آیا استفاده از وب­سایت­ها بر جذب گردشگران داخلی تاثیر دارد؟ یافته­ های تحقیق در زمینه پاسخ دهی به سؤال دوم و آزمون تاثیر وب­سایت­ها بر جذب گردشگران داخلی حاکی از آن است که میزان ضریب همبستگی بین دو متغیر وب­سایت­ها و جذب گردشگران داخلی ۸۱۷/۰ بوده که نشان از […]

پایان نامه گردشگری و رسانه

گردشگری و رسانه با توجه به اینکه گردشگری یکی از نیازها و فعالیت‌های مهم بشر امروزی است و از سوی دیگر از آنجا که بحث پیوند بین گردشگری و رسانه، به عنوان یکی از موضوعات مهم و اساسی عصر کنونی، رابطه‌ای تنگاتنگ با توسعه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جوامع دارد و همچنین با در نظر […]

پایان نامه گردشگری و رسانه

گردشگری و رسانه با توجه به اینکه گردشگری یکی از نیازها و فعالیت‌های مهم بشر امروزی است و از سوی دیگر از آنجا که بحث پیوند بین گردشگری و رسانه، به عنوان یکی از موضوعات مهم و اساسی عصر کنونی، رابطه‌ای تنگاتنگ با توسعه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جوامع دارد و همچنین با در نظر […]

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...