معیارهای توانمندساز |
![]() |
پایان نامه بررسی میزان ارتباط بین معیارهای توانمندساز و معیارهای نتایج مدلEFQM
چکیدهارزیابی عملکرد باعث می شود که عملیات ارزیابی به صورت بازخورد در اختیار سازمان قرار گرفته و مدیریت را از نقاط ضعف و قوت سازمان آگاه نماید؛ در نتیجه مدیریت سازمان را جهت نظارت و کنترل بهتر و همچنین برنامه ریزی مفیدتر برای آینده و تأمین نیازهای مشتریان جهت تولید و اشتغال یاری نماید. هدف […]
پایان نامه بررسی میزان ارتباط بین معیارهای توانمندساز و معیارهای نتایج مدلEFQM
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)چکیدهارزیابی عملکرد باعث می شود که عملیات ارزیابی به صورت بازخورد در اختیار سازمان قرار گرفته و مدیریت را از نقاط ضعف و قوت […]
دانلود پایان نامه:بررسی میزان ارتباط بین معیارهای توانمندساز و معیارهای نتایج مدلEFQM
مهندس محمود حسین زاده زمستان ۱۳۹۱ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است)تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه :(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) فهرست مطالب عنوان صفحهفصل […]
پایان نامه روانشناسی در مورد : ارزشهای اجتماعی نهفته در نظریه توانمندسازی:
ارزشهای اجتماعی نهفته در نظریه توانمندسازی: نظریه توانمندسازی از جذابیت بسیار بالایی برخوردار است. طبق این نظریه تمام مردم دنیا دموکراسی، آزادی و عدالت را دوست دارند. اما آیا توانمندسازی تنها شامل این موارد است و آیا تنها هدف توانمندسازی دموکراسی است؟ اگر اینگونه است، پس چرا در بسیاری ازمحیطهای کاری که دموکراسی و آزادی […]
مهریه در کشورهای دیگر، توانمندسازی زنان
۱۰-۲-۲: مهریه در کشورهای دیگر به طور کلی از آنجا که زنان در زمان ازدواج به خانواده داماد ملحق میشوند، معمولاً از مهریه به عنوان حق زحمت و توانایی تولید مثل به پدر و مادر عروس داده می شود(Quale, 1988; Goody, 1973:58). تحقیقات تاپر[۲] در سال ۱۹۸۱ در افغانستان، زهانگ[۳] در سال ۲۰۰۰ در چین […]
توانمندسازی کارکنان، توسعه منابع انسانی
۲ ـ ۶ ) آموزش روشی برای توانمندسازی کارکنانامروزه سازمان ها برای ادامه حیات خود در رقابت شدید جهانی باید از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار باشند که برای دستیابی به چنین ویژگی هایی نیازمند نیروی انسانی شایسته و توانمند می باشند. علی رغم تاکید فراوان بر مقوله ی توانمندسازی و استقرار سازمان های […]
تعهد نسبت به سازمان، توانمندسازی کارکنان
جامعهپذیری سازمانی به چند دلیل برای کارکنان سازمان مهم است. عدم توجه به جامعهپذیری بر کارمند جدید تأثیر منفی حیاتی داشته است و کارمندانی که بهخوبی جامعهپذیر نشدهاند سطوح بالایی از انتظارات برآورده نشده را از خود بروز دادهاند و این بهنوبه خود با نگرشهای ضعیف و رفتارهای منفی و بالای ترک خدمت همراه میشود […]
توانمندسازی کارکنان، سازمان امور مالیاتی
۱-۳ سؤال اصلی تحقیق گذاشتن موقعیتهای مشکلزا بدون از پای در آمدن، این افراد کمتر دچار ناامیدی می شوند و بحرانها و مشکلات را بهتر میگذرانند. قلمرو تحقیق قلمرو موضوعی: تحقیق حاضر از نظر موضوعی در حوزه مدیریت رفتار سازمانی است. قلمرو زمانی: تحقیق حاضر از اردیبهشت ماه ۹۳ الی بهمن ماه ۹۳ […]
تعاریف توانمند سازی، توانمندسازی کارکنان
از دیدگاه دیویس و ورثر[۴۱] نیز معیارهای مورد استفاده برای ارزیابی اثربخشی آموزشی عبارتند از:۱- واکنش فراگیران به فرایندها و محتوای آموزش۲- واکنش و تجربه اکتسابی به واسطه آموزش۳- تغییرات رفتاری که ناشی از آموزش باشد۴- بهبود و پیشرفتهای قابل اندازه گیری در سطح فردی و سازمانی مانند کاهش ترک شغل، غیبت و … .بدون […]
معیارهای ارزیابی عملکرد، کارت امتیازی متوازن
۲-۴- استراتژی استراتژی انجام کارهایی متفاوت ازگذشته و یا انجام همان کارها به شیوهای متفاوت است (مایکل پورتر[۹]، ۱۳۸۶) فرد دیوید[۱۰] مدیریت استراتژیک را این گونه تعریف کرده است. مدیریت استراتژیک، هنر و علم تدوین، اجرا وارزیابی تصمیمات همه جانبه به منظور توانمندسازی سازمان دردستیابی به اهداف اساسی موردنظر است. قسمت عمده ادبیات مدیریت استراتژیک، حول […]
برنامههای توانمندسازی، استقلال و خودمختاری
۴- افزایش تنوع شغلی۵- افزایش خود کنترلی۶- افزایش آمادگی کارکنان (توان وتمایل)۷-توسعه حرفهای کارکنان ۲-۱-۵-۱-بهبود کیفیت عملکرد کارکنان: توانمندسازی، فرایند نیل به بهبود مستمر در عملکرد سازمانی است که از طریق توسعه و گسترش نفوذ افراد و تیمهای شایسته و با صلاحیت، در بیشتر جنبهها و وظایفشان محقق میشود و این به نوبه خود در […]
توانمندسازی روانشناختی، احساس داشتن حق انتخاب
علارغم تنوع در تعاریف و حوزه های مورد نظر نویسندگان توانمندسازی، در یک نگاه کلی می توان این تعاریف را به دو حوزه تقسیم بندی نمود. دسته نخست دانشمندانی چون دسلر، شوتز، ایلون، چاپی و کارستون، بلاک، پیترز و …که در تعاریف و نگرش خود به توانمندسازی بعنوان یک سازه ساختاری توجه نموده اند و […]
اندازه گیری کیفیت خدمات، توانمندسازی کارکنان
عنصر انسانی در تهیه خدمات نمیتواند مانند محصولات کارخانه تحت نسخههای کنترل کیفیت قرار گیرد. بنابراین تجربه خدمات به طوربالقوه. منحصر بهفرد است و دستیابی به سازگاری در بین آنها امری دشوار است. چنانچه سونالیتی (۱۹۹۵) اشاره دارد که ادعاهایی که برای جایگاهیابی برند در تبلیغات انجام میشود، باید توسط کارکنان رودررو با مشتری عیناً […]
ابعاد توانمندسازی کارکنان، فناوری اطلاعات و ارتباطات
شاین[۸۰](۱۹۹۶) معتقد است مفهوم فرهنگ باید به عمیقترین سطح مفروضات و عقاید اساسی مشترک بین تمامی اعضای یک شرکت اطلاق شود، وی اضافه میکند که برخی مفروضات و عقاید بهطور ناخودآگاه عمل کرده در حالی که تعبیر اصلی دیدگاهی است که شرکت از خود و محیط پیرامون خود دارد. محققان، مطالعاتی را درمورد نفوذ فرهنگ […]
فرم در حال بارگذاری ...
[شنبه 1399-04-14] [ 02:26:00 ق.ظ ]
|