پایان نامه بررسی ارتباط امید به تلاش بر مقاصد رفتاری استفاده از رایانه

اهمیت فرهنگ سازمانی فرهنگ می تواند به مثابه پدیده ای تلقی گردد که تمامی جنبه ها و اوقات ما را فرا گرفته است و مستمراً از طریق تعامل افراد با یکدیگر وضع و خلق می شود. (قوچانی و بدری زاده، ۱۳۹۰، ص ۸۲)فرهنگ از جمله اصطلاحاتی است که بیان آن به طور واضح مشکل است […]

تمایلات رفتاری مشتریان، ارتباطات دهان به دهان

تکرار بازدید اشاره به ” سفری به یک مقصد اولیه که به هر دلیل قبلا بازدید شده است” (,گیتلسون و کرامپتون۱۹۸۴ ص [۵۷]۲۰۵). به طور کلی مفهوم تکرار سفر بدون در نظر گرفتن گذشت زمان می باشد. بسیاری از محققان گردشگری اهمیت تکرار سفر به یک مقصد را بیان کرده اند. مقاصدی که از لحاظ […]

نام و نشان تجاری، پیامدهای رفتاری

 1-وفاداری واقعی: وفاداری واقعی زمانی به وجود می‌آید که مشتریان به‌طور منظم از سازمان خاصی به خاطر ترجیحات قوی خود خرید نمایند. درنتیجه این طبقه سودآورترین طبقه وفاداری است. مدیران بایستی بر حفظ و تقویت نگرش‌های مشتریان تمرکز کرده، مزیت‌های قیمتی خود را نگاه داشته و همچنین خدمات دیگری را که ازنظر مشتری ارزشمند است، […]

پایان نامه بررسی عوامل تأثیرگذار بر انتخاب مقاصد مسافرتی مشتریان آژانس های مسافرتی و گردشگری استان مازندران

عنوان صفحهفصل اول: کلیات تحقیق۱-۱- مقدمه . ۲۱-۲- بیان مساله . ۳۱-۳- اهمیت و ضرورت تحقیق ۴۱-۴- اهداف تحقیق . ۶۱-۵- فرضیه ها ۷۱-۶- قلمرو تحقیق . ۹۱-۷- مشکلات و محدودیت های پژوهش . ۹۱-۸- تعریف واژگان تخصصی . ۱۰فصل دوم: ادبیات نظری تحقیق۲-۱- مقدمه ۱۳۲-۲- مفاهیم و اصطلاحات ۱۶۲-۳- مدل های رفتار مصرف کننده […]

پایان نامه سنجش رابطه بین ارزش درک شده و واکنش‌های رفتاری

انواع گردشگریتا قبل از جنگ جهانی اول، امکانات تفکیک اشکال گردشگری با توجه به طبقات اجتماعی وجود نداشت، درحالیکه امروزه باید عواملی را مورد استفاده قرار داد که عوامل شامل زمان، مکان، انگیزه و هدف است. با توجه به مدت زمان اقامت و یا به عبارتی دیگر طول مدت مسافرت، می‌توان از گردشگری کوتاه مدت […]

پایان نامه بررسی ارتباط امید به عملکرد با تمایل رفتاری استفاده از رایانه

اهداف تحقیق ۱-۵-۱ هدف اصلی مدیریت مولفه های فرهنگی در استفاده بهینه از فناوری اطلاعات (بطور ویژه رایانه) در مراکز آموزشی و درمانی ۲-۵-۱ اهداف فرعی سنجش ارتباط امید به عملکرد با تمایل رفتاری استفاده از رایانه سنجش ارتباط جنسیت با امید به عملکرد در استفاده از رایانه سنجش ارتباط سن با امید به عملکرد در […]

پایان نامه آزمون مدل مفهومی ارتباط علی مقاصد مصرف تماشاچیان با خطر ادراک شده و انگیزهی

مقدمهوضعیت نابسامان اقتصادی بر میزان حضور انواع مشتریان و مصرف کنندگان ورزشی اعم از تماشاچیان، شرکت کنندگان، خریداران کالاها و … تاثیر بسزایی داشته است. به همین دلیل بررسی رفتار مصرف کنندگان ورزشی[۱] از اهمیت قابل توجهی برخوردار شده است(کاله[۲] و همکاران ۱۹۹۶).بررسی خطر دریافت شده در زمینه رفتار مشتری، توریسم[۳] و تفریحات[۴] مورد توجه بوده است، اما محققین […]

پایان نامه : تاثیر تصویر مقصد بر تمایلات رفتاری گردشگران شهر شیراز

تاثیر تصویر مقصد بر تمایلات رفتاری گردشگران شهر شیراز استاد راهنما دکتر محمد رضا فرزین استاد مشاور دکتر مهدی ابراهیمی زمستان ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود […]

تناسب اهداف فردی سازمانی:

۲تناسب اهداف فردی سازمانی: تعهد زمانی اتفاق می‌افتد که افراد تلاش در زمینه اهداف و ارزشهای سازمان را گسترش می‌دهند. پرسشنامه تعهد سازمانی (OCQ) که بوسیله پورتر و همکارانش بوجود آمده یک عملیاتی سازی اولیه در خصوص این تعریف است. این رویکرد و اشکال آن بوسیله افراد زیر مورد استفاده قرار گرفته است (انگل، پری […]

دانلود پایان نامه مدیریت : تعاریف عملیاتی تعهد سازمانی

تئوری سرمایه گذاریها: تعهد تابعی است از پاداش و ارزشهای بهم پیوسته با عضویت سازمانی، هنگامی‌که دوره تصدی در سازمان افزایش می‌یابد تعهد بطور نوعی در سازمان افزایش می‌یابد. این رویکرد و گونه‌های آن بوسیله افراد زیر مورد استفاده قرار گرفته است: (آلتو، هربینیاک، آلوسنو[۱]، ۱۹۷۳ بکر، فارل[۲] و روز بولت[۳]، ۱۹۸۱، گروسگی[۴]، فارل، […]

کیفیت خدمت و مواجهه خدمت

به نظر می دهد در بازارهای کنونی کیفیت را می توان یک هدف پویا در نظر گرفت. هیچ خدمتی را نمی توان واقعاً عالی دانست، مگر اینکه محصولات آن با معیارهای کیفیت عالی مطابقت کند.«باند»، کیفیت مبتنی بر مشتری را چنین تعریف می کند:«فقط مشتری می تواند قضاوت کند که کیفیت چیست. در حقیقت، مشتری […]

اندازه گیری کیفیت خدمات

از طریق شناسایی شاخصهای اهم کیفیت در نظر مشتریان ، نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی و از آن در تصمیمات استراتژیک و برنامه ریزی های رقابتی خود استفاده نمایند . به علاوه تعیین سطوح اهمیت هر یک از شاخصهای کیفی از منظر مشتریان ، بعلاوه تعیین سطوح اهمیت هر یک از شاخص های […]

تبلیغات دهان به دهان، بازاریابی رابطه ای

امروزه هدف از بازاریابی، مدیریت تقاضا از طریق رشد و سوق دادن مشتری تا حد بلوغ در نردبان وفاداری به سازمانهاست و تنها جلب رضایتمندی مشتریان کافی نیست و شرکتها نباید تنها به این موضوع بسنده کنند، بلکه آنها باید مطمئن شوند که مشتریان رضایتمندشان، وفادار هم هستند (کاتلر و آرمسترانگ، ۱۳۸۹). امروزه عملا” دیگر […]

رضایت مشتریان، سرمایه گذاری

فصل دوممبانی نظری و پیشینه تحقیق ۱-۲ مقدمه در دنیای پویای تجارت امروز برند نقش تعیین کننده‌ای در سرنوشت کالاها و خدمات سازمان ایفا می‌کند. برند قوی یک جایگاه برجسته و ارزشمند است که یک کالا، خدمت یا شرکت در ذهن و تفکر مصرف‌کنندگان جامعه ایجاد می‌کند. امروزه شرکت ها تنها بدنبال کسب […]

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...