مقایسه اثر بخشی |
![]() |
پایان نامه تدوین راهبردهای فرهنگی در هیئت¬های دینی و مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی
اهداف تحقیق هدف اصلی: تدوین راهبردهای فرهنگی در هیئتهای دینی و مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام میباشد. اهداف فرعی: شناسایی نقاط قوت فرهنگی در هیئتهای دینی و مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام. شناسایی نقاط ضعف فرهنگی در هیئتهای دینی و مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام. شناسایی فرصتهای فرهنگی در هیئتهای دینی و […]
پایان نامه نقاط قوت فرهنگی در هیئت¬های دینی و مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی
۲-۱٫ مقدمه در فرهنگ لغت عمید و دهخدا، فرهنگ به معنای ادب، دانش، علم، معرفت، تعلیم و تربیت، آثار علمی و ادبی یک قوم یا ملت، به کار رفته است (ویسی حصار و توانگر، ۱۳۹۳)، واژهی فرهنگ علی رغم این که سابقهی طولانی دارد و از حیات پر معنای هزارههای آن میگذرد، همچنان این واژه […]
پایان نامه نقاط ضعف فرهنگی در هیئت¬های دینی و مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی
. اهمیت استراتژی جاذبه هر رویکرد مدیریتی، انتظار رهنمون شدن به سود بیشتر برای مؤسسه است این موضوع بویژه درباره مدیریت استراتژیک با تأثیر عمدهای که برتدوین و اجرای برنامه دارد صادق است. استراتژی ابزار بسیار قوی برای مواجهه با شرایط متغیری است که سازمانهای امروز را احاطه کرده ولی طراحی آن پیچیده و ارائه […]
پایان نامه فرصتهای فرهنگی در هیئت¬های دینی و مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام
مدل پورتر از دیدگاه پورتر توانایی سازمان در صفحه رقابت، در یک بازار مفروض یا مورد نظر بوسیله منابع اقتصادی و فنی آن سازمان و نیز بوسیله عوامل محیطی که هر یک از آنها ورود آن سازمان را به بازار جدید مورد تهدید قرار میدهند، تعیین میشود. از دیدگاه پوتر پنج نیروی محیطی عبارتند از: […]
پایان نامه تهدیدهای فرهنگی در هیئت¬های دینی و مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی
فرآیند تدوین چشمانداز به طور کلی میتوان جهت تدوین چشمانداز از الگوی ارائه شده در شکل(۲-۵)، استفاده نمود. آرمانها ارزشها اسناد چشم انداز بالا دست شناختمحیط شناختمحیط داخلی شناختمحیط خارجی رهنمودها و نظرات رهبران عالی نظام بررسی مأموریت، اهداف و راهبردهای سازمان چالشهای راهبردی سازمان قوت ضعف فرصت تهدید تعیین چشم […]
پایان نامه : تعریف و تشریح مؤلفه های دینی
الف( شناخت و باور دینی ۱ . شناخت: شناخت به معنای دانش اصول دین یعنی یقین به خدا، آخرت، پیامبران و آگاهی از فروع دین است.(کافی،ج۲،:۵۱). ۲٫ باور: باور به معنای پذیرش، اقرار و تصدیق قلبی به اصول و شرایع دین است . به نظر آرگیل(۲۰۰۰) ، باورها اغلب محوری ترین بعد دینداری محسوب […]
پایان نامه : تعریف و تشریح مؤلفه های دینی
الف( شناخت و باور دینی ۱ . شناخت: شناخت به معنای دانش اصول دین یعنی یقین به خدا، آخرت، پیامبران و آگاهی از فروع دین است.(کافی،ج۲،:۵۱). ۲٫ باور: باور به معنای پذیرش، اقرار و تصدیق قلبی به اصول و شرایع دین است . به نظر آرگیل(۲۰۰۰) ، باورها اغلب محوری ترین بعد دینداری محسوب […]
۷ اصل اساسی متقاعدسازی از نگاه دکتر رابرت چالدینی
افزایش مشتری و فروش ۷ اصل اساسی متقاعدسازی از نگاه دکتر رابرت چالدینی ۱۴ دی ۱۳۹۵ سرفصلای اصول هفت گانه متقاعدسازی و تاثیرگذاری ۷ اصل اساسی متقاعدسازی از نگاه دکتر رابرت چالدینی اقرار کنین… حتماً شده به تبلیغی نگاه کنین و با خودتون فکر کنین “من هم به یکی از این کوسنای نرم و راحت نیاز […]
بهترین کلمات تبلیغاتی تاثیرگذار که باعث افزایش فروش میشود
کلمات تبلیغاتی موثر که باعث افزایش فروش می شه شاید هیچوقت متوجه این مسئله نشده باشین، ولی کلمات ، نقش بسیار مهمی در کمک به تصمیم گیری اجرا می کنن.
پایان نامه مقایسه اثر بخشی مداخله ی ذهن آگاهی مبتنی بر شناخت درمانی، آموزش گروهی شناختی رفتاری، مداخله ی افزایش انگیزه و مداخله ی گروهی روانی اجتماعی بر میزان مراقبت از خود در افراد مبتلا به دیابت نوع دو
۱-۵-۲-آموزش شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی شناختدرمانی مبتنی بر ذهنآگاهی شامل مدیتیشنهای مختلف، یوگای کشیدگی، آموزش مقدماتی دربارهی افسردگی، تمرین مرور بدن و چند تمرین شناختدرمانی است که ارتباط بین خلق، افکار، احساس و حسهای بدنی را نشان می دهد. تمام این تمرینها، به نوعی توجه به موقعیتهایبدنی و پیرامون را در«لحظهی حاضر»میسرمیسازد […]
پایان نامه مقایسه اثر بخشی مداخله ی گروهی روانی اجتماعی بر بهبود شاخص های سلامت جسمی در افراد مبتلا به دیابت نوع دو
۱-۵-۱۱-خودکارآمدی[۱]خودکارآمدی از نظریهی شناخت اجتماعی[۲] آلبرت باندورا مشتق شده است که به باورها یا قضاوتهای فرد به توانائی های خود در انجام وظایف و مسئولیتها اشاره دارد(بندورا[۳]،۱۹۸۶). در پژوهش حاضر، خودکارآمدی یکی از شاخصهای نشان دهندهی سلامت روانی افراد دیابتی است و با پرسشنامهی خودکارآمدی عمومی شرر و آدامز،۱۷سوالی سنجیده میشود. . این متغیر در […]
پایان نامه مقایسه اثر بخشی مداخله ی ذهن آگاهی مبتنی بر شناخت درمانی بر میزان مراقبت از خود در افراد مبتلا به دیابت نوع دو
۲-۱-۱-۳-نسخه های گوناگون درمان ذهنآگاهیدر دو دههی اخیرعلاوه بر ذهنآگاهی مبتنی بر شناخت درمانی، تعداد زیادی از مداخلات و درمانهای دیگر مبتنی بر ذهنآگاهی ظهور کردهاند)بائر[۱]،۲۰۰۶)، این مداخلات شامل تمرین توجه متمرکزاست که درآن فرد توجه خود را روی یک محرک خاص همچون تنفس، احساسهای بدنی و غیره در طول یک دورهی زمانی خاص متمرکز […]
پایان نامه مقایسه اثر بخشی آموزش گروهی شناختی رفتاری بر میزان مراقبت از خود در افراد مبتلا به دیابت نوع دو
۲-۱-۱-۴-مکانیسم عمل ذهنآگاهیفنون ذهنآگاهی در افزایش آرامبخشی عضلانی و کاهش نگرانی، استرس و اضطراب مؤثر میباشد(کابات زین، ۲۰۰۳). بهنظر میرسد مکانیسم اصلی ذهنآگاهی خودکنترلیتوجه باشد چرا که متمرکزکردن مکرر توجه روی یک محرک خنثی مثل تنفس، یک محیط توجهی مناسب بوجود میآورد (سمپل، ریدومیلر[۱]،۲۰۰۵). مطالعات محدودی روی اثربخشی مداخلات و تکنیکهای مبتنی بر ذهنآگاهی صورت […]
پایان نامه مقایسه اثر بخشی مداخله ی افزایش انگیزه بر میزان مراقبت از خود در افراد مبتلا به دیابت نوع دو
۲-۱-۱-۵-اثر بخشی درمان ذهنآگاهی مبتنی بر شناخت درمانیدرمانهای مبتنی بر ذهنآگاهی بواسطهی این که به هردو بعد جسمانی و ذهنی میپردازد دارای اثر بخشی بالایی برای درمان برخی اختلالات بالینی و بیماریهای جسمانی گزارش شده است. تاکنون پژوهشهای زیادی اثربخشی آموزش این شیوهی درمانی را نشان دادهاند، برای مثال پژوهشگران ۱۴۵ بیمار افسردهی بهبودیافته را […]
دانلود پایان نامه ارشد رشته حسابداری-اثربخشی مدل برنامه ریزی ژنتیک برای پیش بینی درماندگی مالی در مقایسه با الگوهای جریان نقدی
عنوان کامل پایان نامه : قسمتی از متن پایان نامه : سانگ و همکاران[۱](۱۹۹۹) پژوهشی در زمینه الگوریتم افراز بازگشتی انجام داد که در نهایت این نتیجه بدست آمد که الگوی مبتنی بر الگوریتم افراز بازگشتی در شرایط عادی و بحران اقتصادی به ترتیب در۸۳٫۳و۸۱ درصد از موارد صحیح عمل می کند و الگوی […]
اثربخشی مدل برنامه ریزی ژنتیک برای پیش بینی درماندگی مالی در مقایسه با الگوهای جریان نقدی-دانلود پایان نامه ارشد رشته حسابداری
عنوان کامل پایان نامه : قسمتی از متن پایان نامه : -۷-۱۰) شبکه های عصبی مصنوعی[۱]: شبکه های عصبی مصنوعی(ANN) ابزار مدل بندی انعطاف پذیر و غیر پارامتریک هستند. آنها می تونند هر تابع پیچیده ای را با دقت مورد نظر اجرا کنند. یک شبکه عصبی مصنوعی نوعا از چندین لایه متشکل از تعداد […]
پایان نامه ارشد درباره:بررسی مقایسه اثربخشی راهبرد تدریس مبتنی بر هوش چندگانه وروش متداول، بریادگیریِ درس علوم دانشآموزان
عنوان کامل پایان نامه :مقایسه تأثیر آموزش مبتنی بر هوشهای چندگانه و روش متداول بر یادگیری دانشآموزان دیدگاه تئوری هوش های چند گانه ۱- سنجش هوش های چند گانه ی افراد می تواند باعث پرورش یادگیری و روش های حل مسأله شود. آزمونهای کوته پاسخ در این دیدگاه، مد نظر نمی باشد چرا که آنها […]
دانلود پایان نامه ارشد روانشناسی بررسی مقایسه اثربخشی راهبرد تدریس مبتنی بر هوش چندگانه وروش متداول، بریادگیریِ درس علوم دانشآموزان
عنوان کامل پایان نامه :مقایسه تأثیر آموزش مبتنی بر هوشهای چندگانه و روش متداول بر یادگیری دانشآموزان اهمیت و کاربرد نظریهی هوشهای چندگانه درقرن حاضر دو نظریه مهم به منظور توضیح تفاوت های فردی به وجود آمده که محیط های یادگیری را بر اساس این تفاوت دسته بندی می کند؛ اولین نظریه، سبک های یادگیری […]
پایان نامه ارشد با موضوع بررسی مقایسه اثربخشی راهبرد تدریس مبتنی بر هوش چندگانه وروش متداول، بریادگیریِ درس علوم دانشآموزان
عنوان کامل پایان نامه :مقایسه تأثیر آموزش مبتنی بر هوشهای چندگانه و روش متداول بر یادگیری دانشآموزان آموزشگاهها و هوشهای چندگانه برخورد اکثر
مؤسسات آموزشی و معلمان با انبوه شاگردان از این جهت مشابه است که فقط به یک نوع هوش و استعداد عمومی آن هم هوش (کلامی و منطقی) ارزش قایلاند. آنها حتی اگر […]
پایان نامه-بررسی مقایسه اثربخشی راهبرد تدریس مبتنی بر هوش چندگانه وروش متداول، بریادگیریِ درس علوم دانشآموزان
عنوان کامل پایان نامه :مقایسه تأثیر آموزش مبتنی بر هوشهای چندگانه و روش متداول بر یادگیری دانشآموزان روش انجام پژوهش از آنجا که هدف این پژوهش مقایسه تاًثیر آموزش مبتنی بر هوشهای چندگانه وروش متداول بر یادگیری درس علوم دانشآموزان دختر ۸-۷ ساله مدارس ابتدایی شیراز می باشد، بنابراین پژوهش از نوع کاربردی با روش […]
بررسی مقایسه اثربخشی راهبرد تدریس مبتنی بر هوش چندگانه وروش متداول، بریادگیریِ درس علوم دانشآموزان -دانلود پایان نامه
عنوان کامل پایان نامه :مقایسه تأثیر آموزش مبتنی بر هوشهای چندگانه و روش متداول بر یادگیری دانشآموزان پرسشنامه یادگیری درس علوم این پرسشنامه دارای ۳۱ سوأل در پیش آزمون و۳۳ سوأل در پس آزمون می باشد. هر سوال بر اساس یک مقیاس لیکرت ۵ درجهای«کاملاً مخالفم»، «مخالفم»، «نظری ندارم»، «موافقم»، «کاملاً موافقم» پاسخ داده می […]
پایان نامه مقایسه تطبیقی اثربخشی رسانه های مختلف در تبلیغات بانک های
تعریف واژه های عملیاتی پژوهش بازاریابی[۱] : بازاریابی عبارت است از یک فرایند اجتماعی و مدیریتی که به وسیله آن، افراد و گروهها، نیازها و خواسته های خود را از طریق تولید ، عرضه و مبادله کالاهای مفید و با ارزش، با دیگران تأمین می کنند( کاتلر[۲] ، ۱۳۸۸) مدیریت بازاریابی[۳] : مدیریت بازاریابی عبارت […]
پایان نامه مقایسه میزان اثربخشی تدریس معلمان از دیدگاه معلمان و دانشآموزان
۲-۲- تعریف اثربخشی: عبارت است از میزان موفقیت معلم درزمینه بازدهی و نتایج کاری است که به او محول شده است (زارعی ۱۳۸۵، ۱). تدریس اثربخش به معنی توانایی معلم برای فراهم آوردن تجربه یادگیری جهت کسب نتایج آموزش مطلوب است. برای این منظور تکتک دانش آموزان باید درگیر فعالیت یادگیری شوند. تدریس اثربخش سه […]
متغیرهای زیادی هست ولی در میان اونا موردی هست که تاثیر اون، بارها اثبات شده: جملات و کلمات تبلیغاتی موثر ، فروش رو زیاد می کنن […]
بعد از انقلاب اسلامی ایران، آگهی های تبلیغاتی
2) اقدامات پس از خریدچرا تامین رضایت مشتری باید این قدر اهمیت داشته باشد ؟ چون فروش شرکت به دو گروه اصلی مشتریان جدید و مشتریان قدیمی صورت می گیرد. هزینه جذب مشتریان جدید، معمولا بیش از حفظ مشتریان قدیمی است. از این رو حفظ و نگاهداری مشتریان قدیمی شرکت، اهمیتی بیش از جذب مشتریان […]
فعالیت های تبلیغاتی، برنامه های آموزشی
در اجری تبصره ۱ ماده آیین نامه نحوه فعالیت ،وظایف و اختیارات روابط عمومی مصوبه ۲۳/۲/۱۳۸۶ هیأت محترم وزیران (شرح وظایف و ساختار جدید سازمانی روابط عمومی جهت اجرای وظایف با توجه به شرح وظایف،اهداف،پراکندگی جغرافیایی و سایر موارد مربوط ظرف چهار ماه پس از ابلاغ آیین نامه با پیشنهاد سخنگوی دولت به تایید شواری […]
فعالیت های تبلیغاتی، برنامه های آموزشی
گردآوری،تدوین و انتشار گزارش های عملکرد دستگاه در دوره های معین و همچنین تحلیل و گردآوری آمار و اطلاعات موردنیاز بانک اطلاعاتی در حوزه روابط عمومی برنامه ریزی و تدوین آموزش های تخصصی و ارتباطی و اطلاع رسانی برای کارکنان در سطح ستاد،سازمان های وابسته و استان ها و نظارت بر حسن اجرای برنامه های […]
ارزش های اجتماعی، تبلیغات بازرگانی
عدم تعیین هدف در تهیه پیام های تبلیغاتی و در نتیجه بی ثمر بودن تبلیغات ؛ تکرار بیش از حد تبلیغات یک کالا بدون اعمال تنوع در تیزرهای تبلیغاتی و در نتیجه ایجاد حس تنفر نسبت به کالا و عدم تمایل نسبت به خرید آن ، بی اثر شدن تبلیغات و ایجاد احساس کسالت و […]
رسانههای جمعی، تبلیغات رسانه
۴٫ برنامههای فرهنگینحوه عملکرد و تأثیر روزافزون فرهنگ بیگانه در زمان ما یکی از عوامل زمینه سازی بروز ناهنجاریها و اعمال مخالف با ارزشهای دینی و اسلامی است که این خود نمونهای از موانع گسترش فرهنگ و معارف قرآنی است. برخی از برنامههای پیشنهادی در این خصوص عبارتند از:– ساخت برنامههایی در خصوص آشنا سازی […]
فرم در حال بارگذاری ...
[دوشنبه 1399-04-16] [ 03:35:00 ق.ظ ]
|