مدیریت بازاریابی، انتقال تکنولوژی، سازمان و مدیریت

 2-روستا، احمد و دیگران؛ مدیریت بازاریابی، تهران، سمت، ۱۳۷۸، چاپ چهارم، ص ۴۰٫۳-زارعی متین، حسن؛ مبانی سازمان و مدیریت رویکرد اقتضائی، تهران، انتشارات دانشگاه تهران، ۱۳۸۰، چاپ اول، ص۱۵۵٫۱-جعفرنژاد، همان ، ص۹-۵ 2-براون، ارنست؛ زمینه تکنولوژی، محمد زنجانی، تهران، سازمان مدیریت صنعتی، ۱۳۷۹، چاپ اول، ص۱۷٫۳-رضائیان، علی، مبانی سازمان و مدیریت، تهران، سمت، ۱۳۷۹، چاپ اول، […]

مدیریت بازاریابی، انتقال تکنولوژی، سازمان و مدیریت

 2-رو

ستا، احمد و دیگران؛ مدیریت بازاریابی، تهران، سمت، ۱۳۷۸، چاپ چهارم، ص ۴۰٫۳-زارعی متین، حسن؛ مبانی سازمان و مدیریت رویکرد اقتضائی، تهران، انتشارات دانشگاه تهران، ۱۳۸۰، چاپ اول، ص۱۵۵٫۱-جعفرنژاد، همان ، ص۹-۵ 2-براون، ارنست؛ زمینه تکنولوژی، محمد زنجانی، تهران، سازمان مدیریت صنعتی، ۱۳۷۹، چاپ اول، ص۱۷٫۳-رضائیان، علی، مبانی سازمان و مدیریت، تهران، سمت، ۱۳۷۹، چاپ اول، […]

منشور اخلاق پژوهش با یاری از خداوند سبحان و اعتقاد به این که عالم محضر خداست و همواره ناظر بر اعمال انسان و به منظور پاس داشت مقام بلند دانش و پژوهش و نظر […]

منشور اخلاق پژوهش با یاری از خداوند سبحان و اعتقاد به این که عالم محضر

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...