مکان یابی اراضی |
![]() |
دانلود پایان نامه مدیریت درباره نیاز به بازاریابی رابطه مند
نیاز به بازاریابی رابطه مند بازاریابی رابطه مند درصنایع خدماتی بیشترین کاربرد را دارد.مشتریان با حق انتخاب فراوانیروبرو هستند.هنگامی که بانک های فراوانی وجود دارند هر بانکی در مقابل دیگران می تواند آسیبپذیر باشد سؤالات زیر مطرح می گردند: -زمانی که مشتری از خدمت بانک استفاده کرد،آیا در آینده نیز مجدداٌازآن استفاده خواهد کرد؟ -آیا خدماتی که یک بانک ارائه می کند،برای مشتریان معنا و ارزش دارد؟ -آیا مشکلات آنها را حل می گند؟ -آیا برای رقبا امکان ندارد خدمات مشابه این بانک را ارائه نمایند؟ آیا بین بانک و مشتریان روابط معنا داری حاکم است؟ اینها همان مواردی هستند که بازاریابی رابطه مند به آن می پردازندو زمانی که شرایط مذکوروجود داشته باشد،امکان کاربرد آن بسیار زیاد خواهد بود. در بازاریابی رابطه مند،کار به همین جا ختم نمی شود.بازاریابی رابطه مند تلاش…
دانلود پایان نامه مدیریت درباره نیاز به بازاریابی رابطه مند
نیاز به بازاریابی رابطه مند بازاریابی رابطه مند درصنایع خدماتی بیشترین کاربرد را دارد.مشتریان با حق انتخاب فراوانیروبرو هستند.هنگامی که بانک های فراوانی وجود دارند هر بانکی در مقابل دیگران می تواند آسیبپذیر باشد سؤالات زیر مطرح می گردند: -زمانی که مشتری از خدمت بانک استفاده کرد،آیا در آینده نیز مجدداٌازآن استفاده خواهد کرد؟ -آیا خدماتی که یک بانک ارائه می کند،برای مشتریان معنا و ارزش دارد؟ -آیا مشکلات آنها را حل می گند؟ -آیا برای رقبا امکان ندارد خدمات مشابه این بانک را ارائه نمایند؟ آیا بین بانک و مشتریان روابط معنا داری حاکم است؟ اینها همان مواردی هستند که بازاریابی رابطه مند به آن می پردازندو زمانی که شرایط مذکوروجود داشته باشد،امکان کاربرد آن بسیار زیاد خواهد بود. در بازاریابی رابطه مند،کار به همین جا ختم نمی شود.بازاریابی رابطه مند تلاش…
دانلود پایان نامه : ابعاد آمیخته بازاریابی محصول
تاریخچه بانک کشاورزی بانک کشاورزی، بانک دولتی ایرانی است، که ادارات مرکزی و سرپرستی آن، در تهران قرار دارند و دارای بیش از ۲۰۰۰ شعبه در سایر شهرهای ایران میباشد. این بانک یکی از قدیمیترین بانکهای ایران با هشتاد سال سابقه میباشد و یکی از معدود بانکهای ایران است که پیش از بانک مرکزی ایران تاسیس شدهاست. از تاسیس بانک ملی ایران در دهه اول قرن حاضر چندی نگذشته بود، که ضرورت یک واحد اعتباری برای کمک به کشاورزان کشور احساس شد. سال ۱۳۰۹ بانک ملی این مسئولیت را پذیرفت و بخشی به نام «بانک فلاحتی» در محدوده بانک ملی آغاز به کار کرد. سال ۱۳۱۲ قانون ایجاد بانک مستقلی با مسئولیت بیشتر به نام «بانک فلاحتی و صنعتی ایران» از تصویب مجلس شورای ملی وقت گذشت و بانک مذکور تاسیس شد. خدمات…
دانلود پایان نامه : ابعاد آمیخته بازاریابی محصول
تاریخچه بانک کشاورزی بانک کشاورزی، بانک دولتی ایرانی است، که ادارات مرکزی و سرپرستی آن، در تهران قرار دارند و دارای بیش از ۲۰۰۰ شعبه در سایر شهرهای ایران میباشد. این بانک یکی از قدیمیترین بانکهای ایران با هشتاد سال سابقه میباشد و یکی از معدود بانکهای ایران است که پیش از بانک مرکزی ایران تاسیس شدهاست. از تاسیس بانک ملی ایران در دهه اول قرن حاضر چندی نگذشته بود، که ضرورت یک واحد اعتباری برای کمک به کشاورزان کشور احساس شد. سال ۱۳۰۹ بانک ملی این مسئولیت را پذیرفت و بخشی به نام «بانک فلاحتی» در محدوده بانک ملی آغاز به کار کرد. سال ۱۳۱۲ قانون ایجاد بانک مستقلی با مسئولیت بیشتر به نام «بانک فلاحتی و صنعتی ایران» از تصویب مجلس شورای ملی وقت گذشت و بانک مذکور تاسیس شد. خدمات…
پایان نامه رشته مدیریت در مورد : تجارب سنتی بازاریابی در سازمانها
تجارب سنتی بازاریابی در سازمانها ۱٫ اگر ۲۰ مشتری از خدمات شما ناراضی باشند ۱۹ نفر از آنها این موضوع را به شما نخواهند گفت و ۱۴ نفر از بین ۲۰ نفر به فروشندگان دیگری مراجعه می کنند. ۲٫ هر مشتری ناراضی به طور متوسط به ۱۰ نفر دیگر تجربه نا خوشایندش را می گوید و هر مشتری راضی بطور متوسط به ۵ نفر دیگر می گوید. ۳٫ تا ۹۰% مشتریان ناراضی دیگر از شما خرید نمی کنند و علت آن را به شما نمی گویند ۴٫ ۹۵% از مشتریان ناراضی اگر با سرعت و به خوبی به شکایتشان رسیدگی شود مشتریان وفادار خواهند شد. ۱۲-۱-۲- چارچوب گارتنر طرحهای CRM نیازمند چارچوبی اند که تضمین کند برنامههای سازمان در مبنای استراتژیک ویکپارچه در نظر گرفته می شوند. گارتنر چنین رویکردی را که شامل…
پایان نامه رشته مدیریت در مورد : تجارب سنتی بازاریابی در سازمانها
تجارب سنتی بازاریابی در سازمانها ۱٫ اگر ۲۰ مشتری از خدمات شما ناراضی باشند ۱۹ نفر از آنها این موضوع را به شما نخواهند گفت و ۱۴ نفر از بین ۲۰ نفر به فروشندگان دیگری مراجعه می کنند. ۲٫ هر مشتری ناراضی به طور متوسط به ۱۰ نفر دیگر تجربه نا خوشایندش را می گوید و هر مشتری راضی بطور متوسط به ۵ نفر دیگر می گوید. ۳٫ تا ۹۰% مشتریان ناراضی دیگر از شما خرید نمی کنند و علت آن را به شما نمی گویند ۴٫ ۹۵% از مشتریان ناراضی اگر با سرعت و به خوبی به شکایتشان رسیدگی شود مشتریان وفادار خواهند شد. ۱۲-۱-۲- چارچوب گارتنر طرحهای CRM نیازمند چارچوبی اند که تضمین کند برنامههای سازمان در مبنای استراتژیک ویکپارچه در نظر گرفته می شوند. گارتنر چنین رویکردی را که شامل…
گردشگری روستایی: مفاهیم و ارزیابی
از آن جا که توریسم روستایی میتواند به مثابه فعالیت فراگیر جهانی و دیگری به عنوان تاکید بر توسعه سیاستهای منطقه ای و محلی شناخته شود، بر این اساس تعریفی عام و حاصل از اجماع حوزه اندیشیدگی از توریسم روستایی وجود ندارد (Dam,opperman,1996-1999:86). کنفرانس جهانی توریسم روستایی، (Rural Tourism conference, 2006)، توریسم روستایی را شامل انواع گردشگری با برخورداری از تسهیلات و خدمات رفاهی در نواحی روستایی میداند که امکان بهرهمندی از منابع طبیعی و جاذبههای طبیعت را همراه با شرکت در زندگی روستایی (کار در مزرعه و کشاورزی) فراهم میآورد. علاوه بر این باید پذیرفت که ویژگیهای متمایزی مانند فعالیتها و موقعیت روستایی، گردشگری روستایی را از دیگر اشکال گردشگری جدا میکند، در عین حال که تعریف و شاخصه های فراگیری که مورد قبول همگان باشد، وجود ندارد (Richard, charply, 1997:10)….
علم تقسیم زمین و مکان برای کاربردها و مصارف مختلف زندگی
در گفتار اول به تعریف کاربری اراضی می پردازیم و بعد قواعد تغییر کاربری اراضی را بیان می نمایم. گفتار اول : تعاریف برنامه ریزی کاربری اراضی « می باشد». برنامه ریزی کاربری زمین «مدیریت خردمندانه فضا به منظور بهینه سازی الگوی توزیع فعالیتهای انسان است».[۱] برنامه ی (طرح) کاربری زمین، بیانی از مقاصد اجتماعی در مورد چگونگی انجام الگوهای آینده ی کاربری زمین می باشد و در نتیجه نواحی که باید به انواع خاص کاربری زمین اختصاص داده شود مشخص کرده و تراکم ، شدت استفاده برای هر طبقه (از قبیل مسکونی ، تجاری و صنعتی) و استفاده های عمومی متعدد را تعیین می نماید، هم چنین نوع اصول و استاندارد هایی که باید در توسعه و حفظ این نواحی به کار برده شود را مشخص می کند[۲]. برنامه ریزی برای کاربری…
حفظ کاربری اراضی
مبحث سوم : حفظ کاربری گفتار اول : تعریف حفظ کاربری حفظ کاربری اراضی، عبارت است از جلوگیری از تغییر نحوۀ استفاده از زمین های خاص توسط مالکان یا متصرفین آن، در صورتی که تغییر کاربری آنها آثار منفی طبیعی، اقتصادی، سیاسی، علمی یا فرهنگی به دنبال داشته باشد. در اکثر کشورهای دنیا، معمولاً زمین های، کشاورزی، جنگلها، مراتع، اراضی باتلاقی و سایر اراضی طبیعی مورد محافظت قرار می گیرند.با توجه به نوع مالکیت در کشورهای خاورمیانه، حفظ کاربری اراضی در این کشورها بیشتر در رابطه با اراضی کشاورزی به کار برده می شود. پیشینه حفاظت از اراضی کشاورزی و باغ ها را نخستین بار می توان در قانون اصلاحات ارضی مصوب سال ۱۳۴۰ جستجود کرد، که مستند قانونی آنرا می توان در تبصرۀ ۲ مادۀ ۱۹ همین قانون با موضوع…
مشتریان ناراضی، آموزش کارکنان
تبلیغات و آگهی یا ترفیع: ترفیع یا پیشبرد یا تبلیغات، شامل کلیه ابزارها و روشهای ارتباطی عرضه فرآورده به بازار هدف میباشد. تبلیغات یکی از موثرترین وسایلی است که میتوان به وسیله آن گردشگران را جذب کرد. تبلیغات، تلاش سازمانیافتهای برای نظارت بر اعتقادات، نظریات و یا اعمال دیگران با کمک نشانهها (کلمات، اشارات، پوسترها، یادبودها، موسیقی، البسه و برچسب) است (کاتلر و آرمسترانگ، ۱۳۷۶، ص ۷۸). تبلیغات به همه سطوح ارتباطی با مشتری به منظور افزایش نتیجه فروش خدمات / محصولات اشاره دارد. تبلیغ در معنای گسترده ترکیب ارتباط را نمایش میدهد. در پژوهش ساعی و همکاران (۱۳۸۹)، بیان گردیده است که گردشگری پدیدهای است که با زندگی روزمره مردم سروکار دارد و به همین دلیل روز به روز توسعه بیشتری مییابد. بنابراین، برای استفاده از این شرایط و جلب گردشگران بایست…
تبلیغات دهان به دهان، بازاریابی رابطه ای
امروزه هدف از بازاریابی، مدیریت تقاضا از طریق رشد و سوق دادن مشتری تا حد بلوغ در نردبان وفاداری به سازمانهاست و تنها جلب رضایتمندی مشتریان کافی نیست و شرکتها نباید تنها به این موضوع بسنده کنند، بلکه آنها باید مطمئن شوند که مشتریان رضایتمندشان، وفادار هم هستند (کاتلر و آرمسترانگ، ۱۳۸۹). امروزه عملا” دیگر عصر رضایت نیست، عصر، عصر وفاداری است. وفاداری مشتری، وفاداری کارکنان، وفاداری مدیریت، وفاداری به جامعه و اصول، آرمانها و اعتقادات و … تحقیقات بسیاری نشان داده اند که رضایتمندی کلید نهایی موفقیت و سودآوری نیست. در حقیقت مفاهیم بازاریابی هم که تا دیروز بر این مهم تأکید می ورزید، دیگر آن را به رسمیت نمی شناسد بلکه امروزه تنها مشتری مشعوف و شادمان و مشتری که احساس تعلق خاطر و تعلق قلبی پیدا کرده برای سازمانها، سرمایه…
تبلیغات شفاهی در صنعت بیمه، دیدگاه بازاریابی رابطه مند
۳-خصوصیات پیام[۱۷]: واضح بودن پیام، قدرت تحویل پیام، ارتباط غیر کلامی.۴-خصوصیات موقعیتی[۱۸]: ریسک کم محصول/ موقعیت، پیچیدگی کم خدمت، منابع مجزای چند گانه، دریافت کننده فاقد اطلاعات و…عوامل فوق به عنوان عوامل تاثیر گذار تبلیغات شفاهی بر دریافت کننده محسوب می شوند که نتایج اعم از کاهش ریسک در خرید، بهبود ادراکات از موسسه، بهبود شرایط روانی و امرار و معاش بیشتر از خرید را هم به همراه دارند (Sweeney & Soutar, 2001,p210).به چهار مورد درباره چگونه ارتباطات تبلیغات شفاهی انجام می شوند اشاره می کنیم. اول اینکه، بریزتو (۱۹۹۰) بیان کرد که مطالعات گذشته بیشتر بر ارتباطات تبلیغات شفاهی که موفق شده اند تمرکز داشته است؛ به عبارت دیگر تحقیقات در مورد روابطی که تنها بر تصمیم گیری تاثیر داشته اند گزارش کرده اند. دوم اینکه، بسیاری از مطالعات بر دریافت کنندگانی…
روش های ارزیابی عملکرد، ارزیابی عملکرد سازمان
ویلیام جویس[۲۱] و همکاران در بررسی خود از ۱۶۰ شرکت در صنعت های مختلف و مطالعه بیش از ۲۰۰ تکنیک مدیریتی در طی ۵ سال مجموعه عواملی که باعث رسیدن به نتایج برتر برای سهامداران میشد را بررسی کردند و نتیجه تحقیق خود را فرمول ۲+۴ نامیدند. در این تحقیق دو دسته از عوامل شناسایی شد که به عوامل اولیه و ثانویه تقسیم میشود . عوامل اولیه شامل استراتژی متمرکز، اجرا ، فرهنگ عملکرد و سازمانهای تخت و سریع. عوامل ثانویه شامل هوشمندی ، رهبری متعهد ، نوآوری های تحول آمیز در صنعت ورشد از طریق ادغام ها و مشارکت،برای رسیدن به موفقیت می بایست تمامی عوامل اولیه و حداقل دو تا از عوامل ثانویه وجود داشته باشند که اصطلاحا به آ ن فرمول ۲+۴ موفقیت کسب و کار اطلاق میشود (Joyce,2003) .دالتون…
ارزیابی کیفیت خدمات، الزامات و انتظارات
عوامل زیر از جمله مواردی هستند که مانع دستیبای به بهبود کیفیت خدمات میگردند:۱) فقدان قابلیت رؤیت: مشکلات کیفیت خدمات برای عرضه کنندگان آن مشهود نمیباشد گروهTARP برآورد نمودهاند که۲۵% مشتریان خدمات از خدمات دریافتی پروژه تحقیقاتی مشاورات فنی ناراضی بوده و۴% از آنان این موضوع را در قالب شکایت به آن سازمان مطرح میسازند.۲) مشکلات مرتبط با ارزیابی مسئولیت خاص: درک کلی مشتری از کیفیت خدمات به وسیله تجربه او از مراحل مختلف دریافت خدمت تحت تأثیر قرار میگیرد بنابر این نسبت دادن یک مشکل به یم مرحله خاص از ارائه خدمت مشکل است.۳) نیاز به زمان برای بهبود کیفیت: مشکلات کیفیت خدمات اغلب نیازمند تلاش جدی برای دستیابی به راه حلی بلند مدت دارد. این به دلیل وابستگی بیشتر کیفیت خدمات به اشخاص است تا نسبت به سیستمها و رویهها رفتارها…
فرم در حال بارگذاری ...
[جمعه 1399-04-20] [ 08:05:00 ق.ظ ]
|