مکان یابی |
![]() |
پایان نامه با موضوع بازاریابی رابطه و مدیریت روابط با مشتری
۲-۴-۹- بازاریابی رابطه و مدیریت روابط با مشتری گرچه مطالعات گذشته نشانگر پیشرفت چشمگیری در تفهیم اهمیت روابط مبتنی بر مشارکت و همیاری میان خریداران و فروشندگان بوده است، (بری[۱]، ۲۰۰۴؛ کراسبی[۲]، ۱۹۹۰؛ دایر[۳]، ۱۹۸۷؛ مورگان و هانت[۴]، ۱۹۹۴؛ پالمر[۵]، ۲۰۰۰؛ شت[۶] و همکاران ۱۹۹۵). ولی دو سؤال همچنان بی پاسخ مانده است: مدیریت روابط […]
پایان نامه با موضوع بازاریابی رابطه و مدیریت روابط با مشتری
۲-۴-۹- بازاریابی رابطه و مدیریت روابط با مشتری گرچه مطالعات گذشته نشانگر پیشرفت چشمگیری در تفهیم اهمیت روابط مبتنی بر مشارکت و همیاری میان خریداران و فروشندگان بوده است، (بری[۱]، ۲۰۰۴؛ کراسبی[۲]، ۱۹۹۰؛ دایر[۳]، ۱۹۸۷؛ مورگان و هانت[۴]، ۱۹۹۴؛ پالمر[۵]، ۲۰۰۰؛ شت[۶] و همکاران ۱۹۹۵). ولی دو سؤال همچنان بی پاسخ مانده است: مدیریت روابط […]
پایان نامه مدیریت : تحولات بازاریابی در دهههای اخیر
۲-۲- تحولات بازاریابی در دهههای اخیر با گسترش رقابت در دنیای امروز تغییرات اساسی در محیط کسب و کار رخ داده که از پیامدهای این تغییرات میتوان به افزایش قدرت انتخاب مشتریان از یک سو و بی ثباتی بازارها از سوی دیگر اشاره نمود، شرایط جدید اقتصادی موازنه عرضه و تقاضا را در تجارت جهانی […]
پایان نامه مدیریت : تحولات بازاریابی در دهههای اخیر
۲-۲- تحولات بازاریابی در دهههای اخیر با گسترش رقابت در دنیای امروز تغییرات اساسی در محیط کسب و کار رخ داده که از پیامدهای این تغییرات میتوان به افزایش قدرت انتخاب مشتریان از یک سو و بی ثباتی بازارها از سوی دیگر اشاره نمود، شرایط جدید اقتصادی موازنه عرضه و تقاضا را در تجارت جهانی […]
بازاریابی رابطه مند و ارتباطات دهان به دهان مشتریان – میانجی گری وفاداری مشتری
بسیاری از سازمانها برنامه های وفاداری مشتریان را به عنوان بخشی از فعالیتهای توسعه روابط گسترش دادهاند. وفاداری مشتری مفهوم پیچیدهای میباشد و به تمایل خرید دوباره و تحلیل قیمت مصرف کنندگان برمیگردد. رشد وفاداری مشتری درآمد آینده را با مشتریان فعلی ایمن می کند، بر این اساس وفاداری مشتری هدف نهایی سازمانها و شرکتها […]
بازاریابی رابطه مند، ارتباطات دهان به دهان، وفاداری مشتری
یکی از ویژگیهای اغلب بازارهای امروز، رقابتی شدن فزاینده آنها است. این رقابتی شدن به معنی نیاز به داشتن مزیت رقابتی قابل توجه است که سبب بقای شرکت در بازار میشود و دستیابی به چنین مزیت رقابتی نیز بدون وجود دانش مناسب و پیاده سازی استراتژیها و به کارگیری روشهای بازایابی مؤثر و کارا ممکن […]
عوامل موثر بر بازاریابی، ابزارهای اندازه گیری
3-3- روش تحقیقپژوهش ها براساس هدف به سه دسته تقسیم می شوند: تحقیق بنیادی، تحقیق کاربردی و تحقیق و توسعه. تحقیق بنیادی پژوهشی است که به کشف ماهیت اشیاء پدیدهها و روابط بین متغیرها، اصول، قوانین و ساخت یا آزمایش تئوریها و نظریهها میپردازد و به توسعه مرزهای دانش رشته علمی کمک مینماید. هدف اساسی […]
عوامل حیاتی موفقیت مدیریت دانش، ارزیابی عملکرد مدیریت دانش
رحیمی و همکارانش(۱۳۹۲) پژوهشی با عنوان طراحی کیفیت خدمات بخش اورژانس بیمارستان شهید فقیهی شیراز با استفاده از روش QFD، انجام دادند.گامهای اصلی مطالعه در این پژوهش عبارت بودند از تعیین مهمترین نیازها و انتظارات مشتری از طریق مصاحبه با تعداد نمونه ۸۰ نفر و تعیین عناصر خدمت از طریق مصاحبه با تعداد نمونه شامل […]
مدیریت منابع انسانی، ارزیابی عملکرد
در برنامههای بازخورددهی (ارزیابی) ۳۶۰ درجه شرکت کنید؛ اطلاعات بومی شده را درباره سطح فردی یا شغلی دریافت کنید. (مثلاً، ممکن است در سطح فردی، سیستمهای جریانی کار مسیر کارهای نوشتاری ] یعنی کار با کاغذ و دفتر[ را بطور خودکار به سمت فرد حرکت بدهد و در سطح شغلی هم ممکن است سیستم، کارهای […]
استراتژی های بازاریابی، فعالیت های بازاریابی
۹ قیمت صادرکنندگان میتوانند قیمتها را بالا بکشند صادرات ممکن است قیمت کمتری را داشتهباشد به خاطر سود ناویژه واسطهها ۱۰ تخصص پیدا کردن این، مستلزم تمرکز جنبه های بازاریابی و جنبه های تولید است. بنابراین تخصص یافتن کاهش مییابد. در بازاریابی غیر مستقیم تولیدکننده می تواند در جنیههای تولید تخصص پیداکند. مسیرهای غیرمستقیم برای […]
دیدگاه سازمان جهانی گردشگری، بازاریابی گردشگری
یکی از مهمترین اهداف پژوهشهای اوقات فراغت، درک رفتار افراد در زمان فراغتشان است. لذا بررسی علل بازدارنده افراد از فراغت، اهمیت دارد (زیونگ[۴]، ۲۰۰۶). موضوع موانع و محدودیتهای فراغت توجه بسیاری از پژوهشگران را به خود جلب کرده است (الکساندریس و کارول[۵]، ۱۹۹۷). از آنجا که محدودیتهای فعلی افراد، نقش تعیینکنندهای در مشارکت آنان […]
پایان نامه فرمت ورد : ارزیابی حمایت مالی – شناسایی و اولویتبندی موانع حمایت مالی از ورزش قهرمانی
۸ ارزیابی حمایت مالی بدون شک، ارزیابی تاثیر حمایت مالی، حوزهایی است که تحقیقات حمایت مالی هم از لحاظ تعداد و هم از لحاظ کیفیت سالهای زیادی نیست که به آن توجه کرده است. تاثیر حمایت مالی روی آگاهی و در یک مقدار بزرگتر انتقال وجهه (تصویر) بیشترین توجه آکادمیک را به خود جلب کرده […]
ارزیابی حمایت مالی – شناسایی و اولویتبندی موانع حمایت مالی از ورزش قهرمانی
۸ ارزیابی حمایت مالی بدون شک، ارزیابی تاثیر حمایت مالی، حوزهایی است که تحقیقات حمایت مالی هم از لحاظ تعداد و هم از لحاظ کیفیت سالهای زیادی نیست که به آن توجه کرده است. تاثیر حمایت مالی روی آگاهی و در یک مقدار بزرگتر انتقال وجهه (تصویر) بیشترین توجه آکادمیک را به خود جلب کرده […]
پایان نامه بررسی تاثیر اجزای آمیخته بازاریابی برجذب مشتریان بانک توسعه تعاون استان کرمانشاه
تعریف مفهومی تنوع و به روز بودن خدمات بانکی(کیفیت یا محصول): محصول شی فیزیکی یا غیر فیزیکی است که به فروش می رسد و دارای یک سری ویژگیهای قابل لمس می باشد، یک مجموعه پیچیدهای از مزایا که برای برآورده کردن نیازهای مشتریان مورد استفاده میشود. (Ivy, 2008). شخص چیزهای خاصی را که ارضاء کننده خواستههای […]
فرم در حال بارگذاری ...
[یکشنبه 1399-04-15] [ 11:03:00 ب.ظ ]
|