نگرش مدیریت دانش |
![]() |
پایان نامه مدیریت در مورد : نگرش دانش محور به سازمان[۱]
ضرورت و اهمیت مسئولیت پذیری بحث مسئولیت پذیری حرفهای در ۳۰ ساله اخیر توجه اندیشمندان و متخصصان علوم رفتاری را به خود جلب کرده است. نتایج تحقیقات انجام شده نشان میدهد که مسئولیت پذیری با بسیاری از رفتارهای شغلی کارکنان مرتبط میباشد. یکی از دلایل توجه به مسئولیت پذیری در دهههای اخیر که در روانشناسی […]
پایان نامه روانشناسی گرایش مدیریت آموزش عالی: بررسی وضعیت رهبری تحولی مدیران ستادی و رابطه آن با نگرش سازمان نسبت به شاخص های سازمان یاد گیرنده در دانشگاه های علمی کاربردی استان سمنان
۳-۱- ضرورت و اهمیت تحقیق ۶۵-۱- سوالات تحقیق .۸۵-۱-۱- سوالات اصلی تحقیق ۸۵-۱-۲- سوالات فرعی تحقیق ۹۶-۱- تعاریف مفهومی .۹۷-۱- تعاریف عملیاتی ۱۰فصل دوم: پیشینه تحقیق۱۱۱-۲- مقدمه .۱۲۲-۲- تاریخچه رهبری .۱۳۳-۲- رهبری تحولی ۱۵۴-۲- شاخص های رهبری تحولی ۲۲۵-۲- نقش رهبری تحولی در سازمان های آموزشی .۲۴۶-۲- نظریه سازمان یاد گیرنده.۲۵۷-۲- تفاوت سازمان یاد گیرنده […]
مقاله نگرش سیستمی- مدیریت نظام گرا
نگرش سیستمی- مدیریت نظام گرا در نگرش سیستمی سازمان به عنوان یک سیستم باز در نظر گرفته میشود که از پنج جز اصلی (داده- ستاد- فرآیند- باز خور و محیط) تشکیل گردیده است. این نوع نگرش همچنین بهترین وسیله وحدت بخشیدن به مفاهیم و تئوری های گوناگون مدیریت به منظور دستیابی به یک نظریه جامع […]
پایان نامه روانشناسی درباره نگرش سیستمی- مدیریت نظام گرا
نگرش سیستمی- مدیریت نظام گرا در نگرش سیستمی سازمان به عنوان یک سیستم باز در نظر گرفته میشود که از پنج جز اصلی (داده- ستاد- فرآیند- باز خور و محیط) تشکیل گردیده است. این نوع نگرش همچنین بهترین وسیله وحدت بخشیدن به مفاهیم و تئوری های گوناگون مدیریت به منظور دستیابی به یک نظریه جامع […]
پایان نامه روانشناسی درباره : تعاریف مدیریت کیفیت فراگیر
تعاریف مدیریت کیفیت فراگیر مدیریت کیفیت فراگیردرگیرساختن تمام افرادسازمان درجهت بهبودوکیفیت مستمر،سوددهی بیشتروررضایت مشتریان است که جنبه پیشگیرانه آن برجنبه های درمان تقدم دارد.(ککال، ۱۹۹۹) شریف زاده (۱۳۷۹) به نقل ازیوران می گوید: هدف مدیریت کیفیت فراگیر ایجاد یک سسیستم ونظام مدیریتی است که ازبروزنارسایی ها ومشکلات درچرخه عملکرد سازمان وموسسه جلوگیری می کند.برای تحقق […]
مقاله : تعاریف مدیریت کیفیت فراگیر
تعاریف مدیریت کیفیت فراگیر مدیریت کیفیت فراگیردرگیرساختن تمام افرادسازمان درجهت بهبودوکیفیت مستمر،سوددهی بیشتروررضایت مشتریان است که جنبه پیشگیرانه آن برجنبه های درمان تقدم دارد.(ککال، ۱۹۹۹) شریف زاده (۱۳۷۹) به نقل ازیوران می گوید: هدف مدیریت کیفیت فراگیر ایجاد یک سسیستم ونظام مدیریتی است که ازبروزنارسایی ها ومشکلات درچرخه عملکرد سازمان وموسسه جلوگیری می کند.برای تحقق […]
مدیریت کیفیت فراگیر
مطالعه تطبیقی مدیریت درسازمانهای کشورهابه وضوح نشان می دهدکه سازمان هاودستگاه های اداری روندهای مختلفی راطی نموده است که به طور کامل به شرح زیر می باشد مدیریت به مفهوم جدیدوامروزی آن دارای سابقه ای بیش ازیک قرن نیست که ان هم به دلیل انقلاب صنعتی وکسترش کارخانه جات وادارات،حاصل شده استمی توان گفت […]
پایان نامه روانشناسی با موضوع : مفهوم نگرش و چگونگی شکلگیری آن
مفهوم نگرش و چگونگی شکلگیری آن نگرش[۱]میتواند یک گرایش و آمادگی برای پاسخگویی مطلوب یا نامطلوب نسبت به اشیاء، اشخاص، مفاهیم یا هر چیز تلقی میشود. زیرا بنای این تعریف چندفرض است: ۱) نگرش با رفتار رابطه دارد. شخص بر اساس نگرش خود نسبت به چیزی این آمادگی را دارد که به گونهای خاص رفتار […]
پایان نامه دانشگاهی : سببشناسی اختلال اضطراب اجتماعی
۱-۱- سببشناسی اختلال اضطراب اجتماعی ۱-۱-۱- عوامل ژنتیکی در حال حاضر شواهد مناسبی مبنی بر نقش عوامل ژنتیکی در بروز اضطراب اجتماعی در کودکان و بزرگسالان در دست است. مطالعات اولیه نرخ بالای اضطراب اجتماعی را در اعضای نزدیک خانواده مبتلایان به اضطراب اجتماعی نشان میدهد (فایر[۱]، ۱۹۹۳). کودکان مبتلا به اضطراب اجتماعی در مقایسه […]
پایان نامه مدیریت درباره : بعد اجتماعی مدیریت ارتباط با مشتری
بخش سوم بُعد اجتماعی است که میتواند شامل تعاملات مجازی بین مشتریان و نیز بین مشتریان و شرکت باشد. تجربه احساسات مشتری بر روی مؤلفههای انسانی مدیریت ارتباط با مشتری که شامل رضایت، تعهد، رضایت از خرید و عوامل دیگر میباشد، موثر است. بُعد اجتماعی را میتوان از زوایای زیر بررسی نمود: الف) تعاملات […]
پایان نامه مدیریت با موضوع مدیریت ارتباط با مشتری
۲-۴-۱- تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM[1]) در طی ۵۰ سال گذشته تغییرات بسیار چشمگیری در بازارهای هدف، تنوع خواسته های مشتریان و پیشرفت در رویکردهای بازاریابی اتفاق افتاده است. شاید بتوان تاریخچه ظهور مباحث مرتبط با CRM را در سه دوره خلاصه نمود: بازاریابی انبوه (ارتباط یک با چند نفر): در ابتدا بازاریابی […]
دانلود پایان نامه مدیریت : عوامل مؤثر در شکست پروژههای مدیریت ارتباط با مشتری
مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یک ضرورت استراتژیک برای تمامی سازمانها میباشد. چرا که اجرای مؤثر آن می تواند سبب افزایش رضایت مشتری، وفاداری و جذب آنها و در نتیجه فروش بیشتر و تکرار خرید گردد (پاپاسولومو[۱]، ۲۰۰۲). بعضی از سازمانها در اجرای مدیریت ارتباط با مشتری مشکل دارند چرا که نگرش آنها […]
دانلود پایان نامه مدیریت : انواع فناوریهای مدیریت ارتباط با مشتری
انواع فناوریهای مدیریت ارتباط با مشتری متا گروپ[۱]، مدیریت ارتباط با مشتری را به سه زیر سیستم اصلی تقسیمبندی میکند: عملیاتی[۲]، تحلیلی[۳] و تعاملی[۴] (تارخ،۱۳۸۳). مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی: مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی، به کاربردهایی از مدیریت ارتباط با مشتری میپردازد که رو در روی مشتری قرار میگیرد و باعث یکپارچگی بخشهای ستادی […]
دانلود پایان نامه : اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری در محیط کسب و کار امروز
۲-۴-۶- اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری در محیط کسب و کار امروز با پیشرفت روز افزون رقابت در حوزه بازاریابی، بسیاری از شرکتها از سیستم مدیریت روابط مشتری جهت بدست آوردن هوش تجاری بهتر، تصمیم گیری عاقلانهتر، روابط مشتری قویتر و کیفیت برتر خدمات و محصولات استفاده کردهاند. اساس مفهوم مدیریت مشتریمدار، شناخت و ارضای […]
فرم در حال بارگذاری ...
[شنبه 1399-04-14] [ 01:20:00 ب.ظ ]
|