همبستگی پیرسون، شهرستان کرمان

با توجه به نحوه پراکندگی نقاط در نمودار پراکنش ۴-۳-۱۰، همان طور که مشاهده می شود با بالا رفتن نمرات بعد فردی-روان شناختی معنویت محیط کار، نمرات رضایت شغلی معلمان افزایش می یابد، که نشان دهنده وجود رابطه مستقیم بین این دو متغیر است. نمودار ۴-۳- ۱۰- نمودار پراکنش بین بعد فردی-روان شناختی معنویت محیط کار و رضایت شغلی ۴-۳-۱۱- بعد فردی- پرورش روح معنویت محیط کار با رضایت شغلی معلمان مقطع متوسطه ناحیه ۱ شهرستان کرمان رابطه معناداری دارد : بین بعد فردی-پرورش روح معنویت محیط کار و رضایت شغلی رابطه وجود ندارد.: بین بعد فردی-پرورش روح معنویت محیط کار و رضایت شغلی رابطه وجود دارد.با توجه به تجزیه و تحلیل داده ها، مشخص شد که ضریب همبستگی پیرسون بین بعد فردی-پرورش روح معنویت محیط کار و رضایت شغلی برابر ۳۴۳/۰ و با…

همبستگی پیرسون، احساس امنیت

.. ۲۳۹ ۲۴۰. ۲۴۱. ۲۴۱ ۲۴۲ ۲۴۳. ۲۴۴. ۲۴۴. ۲۴۵ ۲۴۶ . ۲۴۷ . ۲۴۷ . ۲۴۸ ۲۴۹ . ۲۵۰ . ۲۵۰ .. ۲۵۱. ۲۵۲ . ۲۵۳ . ۲۵۳. ۲۵۴ ۲۵۵

همبستگی پیرسون، تاثیرپذیری

. ۲۱۹.. ۲۲۰.. ۲۲۱. ۲۲۳. ۲۲۴ ۲۲۵. ۲۲۵. ۲۲۶. ۲۲۷. ۲۲۸. ۲۲۸ ۲۳۰. ۲۳۱. ۲۳۲. ۲۳۳. ۲۳۴. ۲۳۵. ۲۳۵. ۲۳۶. ۲۳۷. ۲۳۸. ۲۳۸

همبستگی پیرسون، مدیریت ادراک

جدول ۴-۹ جدول فراوانی پاسخ های مربوط به مدیریت سازش ………………………………………………. ۱۲۰جدول ۴-۱۰ جدول توصیفی مدیریت مصالحه …………………………………………………………………. ۱۲۲جدول ۴-۱۱ جدول فراوانی پاسخ های مربوط به مدیریت مصالحه ………………………………………….. ۱۲۲جدول ۴-۱۲ جدول توصیفی مدیریت همکاری …………………………………………………………………. ۱۲۴جدول ۴-۱۳ جدول فراوانی پاسخ های مربوط به مدیریت همکاری ………………………………………….. ۱۲۴جدول ۴-۱۴ جدول توصیفی مدیریت اجتناب …………………………………………………………………… ۱۲۶جدول ۴-۱۵ جدول فراوانی پاسخ های مربوط به مدیریت اجتناب ………………………………………….. ۱۲۶جدول ۴-۱۶ جدول توصیفی ادراک تعارض …………………………………………………………………… ۱۲۸جدول ۴-۱۷ جدول فراوانی پاسخ های مربوط به مدیریت ادراک تعارض …………………………………… ۱۲۸جدول ۴-۱۸ نتایج آزمون کولموگروف – اسمیرنوف برای بررسی نرمال بودن توزیع نمرات …………… ۱۳۰جدول ۴-۱۹ آزمون همبستگی پیرسون برای ادراک تعارض و مدیریت رقابتی …………………………….. ۱۳۱جدول ۴-۲۰ آزمون همبستگی پیرسون برای ادراک تعارض و مدیریت سازش …………………………….. ۱۳۳جدول ۴-۲۱آزمون همبستگی پیرسون برای ادراک تعارض و مدیریت مصالحه ……………………………….

تحلیل واریانس یکطرفه، همبستگی پیرسون

جدول۱-۲۰-۴: محاسبه t دو گروه مستقل به منظور مقایسه میانگین نمرات میزان رضایت شغلی در بین جنسیت های مختلف ۱۴۲جدول۲-۲۰-۴: محاسبه میانگین وانحراف معیاردو گروه مستقل به منظور مقایسه میانگین نمرات مولفه های میزان رضایت شغلی(امنیت شغلی،حقوق ومزایا،روابط در محیط کار،استفاده از مهارت وهدف گذاری شغلی)در بین جنسیت های مختلف.. ۱۴۳جدول۳-۲۰-۴: محاسبه t دو گروه مستقل به منظور مقایسه میانگین نمرات مولفه های میزان رضایت شغلی(امنیت شغلی،حقوق ومزایا،روابط در محیط کار،استفاده از مهارت وهدف گذاری شغلی)در بین جنسیت های مختلف.. ۱۴۴جدول۲۱-۴: محاسبه میانگین وانحراف معیاردو گروه مستقل به منظور مقایسه میانگین نمرات ارتباطات درون سازمانی در بین جنسیت های مختلف.. ۱۴۵جدول۱-۲۱-۴: محاسبه t دو گروه مستقل به منظور مقایسه میانگین نمرات ارتباطات درون سازمانی در بین جنسیت های مختلف.. ۱۴۵جدول۲-۲۱-۴: محاسبه میانگین وانحراف معیاردو گروه مستقل به منظور مقایسه میانگین نمرات مولفه های…

همبستگی پیرسون، رضایت شغلی

جدول ۲-۶-۴ :جدول فراوانی متغییررضایت شغلی.. ۱۱۰جدول۷-۴:جدول تقاطعی(دو بعدی) بین استفاده ار تلفن ومیزان رضایت شغلی پرسنل.. ۱۱۱جدول۱-۷-۴:آزمون خی دو(بین متغییر استفاده از تلفن ورضایت شغلی).. ۱۱۱جدول۸-۴:­جدول تقاطعی(دوبعدی) بین­ارتباط­مستقیم­وچهره­به­چهره­ومیزان رضایت­

شغلی پرسنل.. ۱۱۲جدول۱-۸-۴:آزمون خی دو(بین متغییر ارتباط مستقیم وچهره به چهره بارضایت شغلی).. ۱۱۳جدول۲-۸-۴:آزمون کرامرجهت شدت رابطه ارتباط مستقیم بارضایت شغلی.. ۱۱۳جدول۹-۴: جدول تقاطعی بین ارتباط استفاده از ایمیل ومیزان رضایت شغلی پرسنل.. ۱۱۴جدول۱-۹-۴:آزمون خی دو(بین متغییر email(پست الکترونیکی) بارضایت شغلی).. ۱۱۴جدول۲-۹-۴:آزمون کرامرجهت شدت رابطه ارتباطات پست الکترونیکی بارضایت شغلی.. ۱۱۵جدول۱۰-۴: جدول تقاطعی بین ارتباط با فاکس(fax) ومیزان رضایت شغلی پرسنل.. ۱۱۵جدول۱-۱۰-۴:آزمون خی دو(بین متغییر ارتباط از راه فکس بارضایت شغلی).. ۱۱۶جدول۲-۱۰-۴:آزمون کرامرجهت شدت رابطه ارتباطات با فکس(fax) بارضایت شغلی.. ۱۱۶جدول۱۱-۴: جدول تقاطعی بین ارتباط با نامه ومیزان رضایت شغلی پرسنل.. ۱۱۷جدول۱-۱۱-۴:آزمون خی دو(بین متغییر ارتباط از راه نامه بارضایت شغلی).. ۱۱۷جدول۲-۱۱-۴:آزمون کرامرجهت شدت…

بازاریابی ویروسی، همبستگی پیرسون

H1: خدمات دریافتی در مشتری ایجاد قصد ویروسی میکند.۱۳٫ فرضیه سیزدهم : نگرش ویروسی بر قصد ویروسی اثر دارد.H0: نگرش ویروسی بر قصد ویروسی تأثیر ندارد.H1: نگرش ویروسی بر قصد ویروسی تأثیر دارد.۱۴٫ فرضیه چهاردهم: قصد ویروسی بر بازاریابی ویروسی تاثیر می گذارد.H0: قصد ویروسی بر بازاریابی ویروسی تاثیر ندارد.H1: قصد ویروسی بر بازاریابی ویروسی تاثیر دارد.۳-۸) روشهای تجزیه و تحلیل داده ها :پس از آنکه محقق روش تحقیق خود را مشخص کرده و با استفاده از ابزارهای مناسب داده های مورد نیاز را برای پاسخ به سوالات پژوهش جمع آوری نمود، با بهره گیری از روشهای آماری مناسبی که با روش تحقیق ، نوع متغیرها و …. سازگاری دارد داده های جمع آوری شده را دسته بندی و تجزیه و تحلیل نموده و در نهایت سوالاتی را که تا این مرحله او…

همبستگی پیرسون، آلفای کرونباخ

۳-۷ روایی و پایایی پرسش­نامهبه طور کلی دو سؤال مهم در بررسی یافته­های یک طرح تحقیق مطرح می­شود، اول اینکه نسبت به یافته­های تحقیق یک طرح تا چه اندازه می­توان اطمینان داشت؟ در پاسخ به این سؤال باید اعتبار درونی تحقیق را مورد نظر قرار دهیم. سؤال دوم این است که تا چه اندازه می­توان یافته­های تحقیق را به جوامع دیگر و شرایط گوناگون تعمیم داد؟ این سؤال با اعتبار بیرونی تحقیق سروکار دارد. روایی و پایایی از ویژگی­هایی هستند که برای مفید و مؤثر واقع شدن روش­های جمع­آوری داده­ها شرط اساسی به شمار می­روند(بست[۵۱]، سال ۱۳۷۱، ص ۲۰۰).دراین تحقیق برای تعیین روایی ابزار جمع­آوری اطلاعات از روایی نمادی یا صوری استفاده گردید. بدین ترتیب که پرسش­نامه اولیه تنظیم و در اختیار اساتید و صاحب­نظران دانشگاهی مدیریت قرار گرفت تا در رابطه با…

تجزیه و تحلیل مقایسه ای، همبستگی پیرسون

در یک نمونه پیش آزمون، واریانس نمونه برابر با ۰٫۱۶ بدست آمده است.بنابراین حجم نمونه مورد نیاز پژوهش عبارت است از :۳-۶-۶- روش های نمونه گیری:برای نمونه گیری می توان از روش های متفاوتی استفاده کرد :۱-نمونه گیری تصادفی ساده۲-نمونه گیری منظم(سیستماتیک)۳-نمونه گیری لایه ای(قشری)۴-نمونه گیری خوشه ای(خاکی،۱۳۷۹: ۲۵۱)روش نمونه گیری مورد استفاده در این تحقیق ، بصورت روش نمونه گیری تصادفی ساده است. ۳-۷- تجزیه و تحلیل داده ها: پژوهشگر برای پاسخگوئی به مساله تدوین­شده و یا تصمیم­گیری در مورد رد یا تائید فرضیه­ای که صورت­بندی کرده­است، از روش­های مختلف تجزیه و تحلیل می­تواند استفاده­کند. روش­های مختلف تجزیه و تحلیل را می­توان به ۳ نوع کلی که هر یک دارای روش های خاص خود هستند، تقسیم­کرد :۱-تجزیه و تحلیل توصیفی۲-تجزیه و تحلیل مقایسه ای۳-تجزیه و تحلیل علی (خاکی،۱۳۷۹: ۳۲۶)بطور کلی روش­های تجزیه…

ارتباطات سازمانی، همبستگی پیرسون

عنوان شماره صفحه 2-6-تعاریف زندگی کاری…………………………………………………………………………….. ۳۹۲-۱-عوامل سنجیده شده در پرسشنامه…………………………………………………………………. ۶۷۳-۲-پایایی متغیرهای تحقیق…………………………………………………………………………… ۷۰۴-۱-جنسیت پاسخ گویان………………………………………………………………………………. ۷۴۴-۲-سابقه کار پاسخ گویان …………………………………………………………………………… ۷۴۴-۳-نوع استخدام پاسخ گویان ………………………………………………………………………… ۷۵۴-۴-سن پاسخ گویان………………………………………………………………………………….. ۷۶۴-۳-تحصیلات پاسخ گویان……………………………………………………………………………. ۷۷۴-۴-نتایج مربوط به آزمون نرمال بودن متغیر های تحقیق……………………………………………. ۷۸۴-۵-ضریب همبستگی متغیرهای مستقل فاصله های و سکوت سازمانی……………………………… ۷۹۴-۶-آزمون همبستگی پیرسون میان متغیر ارتباطات سازمانی و سکوت سازمانی……………………. ۸۱۴-۷-آزمون همبستگی پیرسون میان متغیر گشودگی مجازی ارتباطی و سکوت سازمانی…………….. ۸۲۴-۸- آزمون همبستگی پیرسون میان متغیر اطلاع رسانی موثر و سکوت سازمانی………………….. ۸۳۴-۹- آزمون همبستگی پیرسون میان متغیر ارتباطات رسمی و سکوت سازمانی…………………….. ۸۴۴-۱۰- آزمون همبستگی پیرسون میان متغیر ارتباطات غیررسمی و سکوت سازمانی……………….. ۸۵۴-۱۱- آزمون همبستگی پیرسون میان متغیر آزادی عمل و سکوت سازمانی………………………… ۸۶۴-۱۲- آزمون همبستگی پیرسون میان متغیر ارتباطات یک طرفه و سکوت سازمانی……………….. ۸۷۴-۱۳- آزمون همبستگی پیرسون میان…

انگیزه ها و اهداف، همبستگی پیرسون

هوش فضایی: این هوش افراد را نسبت به شکل، فضا، رنگ و خط حساس می کند. تجسم تصاویر برای این گونه افراد آسان است. هوش حرکتی: این گروه هوشمندان، برای بیان ایده ها و احساسات خود از حرکات بدنی بهره می جویند. این توانایی شامل مهارت های فیزیکی، مانند هماهنگی، انعطاف پذیری، سرعت، تعادل و غیره است. بیشتر هنرپیشگان، هنرمندان پانتومیم، قهرمانان ورزشی، مجسمه سازان، مکانیک ها و جراحان از این هوش برخوردارند. هوش موسیقیایی: افرادی دارای این هوش اند که نسبت به ریتم و آهنگ از حساسیت بالایی برخوردارند. این افراد درک خوبی از موسیقی دارند. هوش اجتماعی (بین فردی): توانایی درک خلق و خو، احساسات، انگیزه ها و اهداف دیگران، نشان دهنده‌ی این نوع هوش است. هوش اجتماعی بالا موجب می شود که فرد با دیگران واقع بینانه برخورد کند. هوش…

همبستگی پیرسون، تحلیل واریانس

ضریب همبستگی پیرسون: این آزمون برای بررسی وجود رابطه و همبستگی بین دو متغیر کاربرد دارد. در پژوهش حاضر از این ضریب برای آزمون فرضیه های پژوهشی و تعیین وجود رابطه بین متغیرهای مورد بررسی استفاده شده است. آزمون t برای دو نمونه مستقل: از آزمون t برای دو نمونه مستقل به منظور بررسی معنی دار بودن تفاوت میانگین نمره نظرات پاسخ دهندگان بر اساس جنسیت در خصوص متغیرهای پژوهش استفاده شده است. تکنیک تحلیل واریانس[۴۴]: تکنیک تحلیل واریانس درصدد بررسی میانگین “K” جامعه آماری بر اساس آماره های آنهاست. چنانچه موضوع مورد بررسی جوامع آماری با توجه به یک متغیر مورد توجه باشد آن را تحلیل واریانس یک عاملی می نامند و با آن می توان فرضیه های مربوط به وجود تفاوت بین میانگین های دو یا بیش از دو گروه را…

همبستگی پیرسون، تحلیل همبستگی

۲- مقدار sig یک دنباله به صفر نزدیک باشد (کمتر از سطح α که ما آن را معمولاً ۰۵/۰ در نظر می‌گیریم).آزمون یک دنباله چپ برای میانگیندر صورتی که در آزمون t یک دنباله چپ هر دو شرط زیر وجود داشته باشد را رد و ۱H را می‌پذیریم:۱- مقدار t منفی باشد،۲- مقدار sig یک دنباله به صفر نزدیک باشد (کمتر از سطح α که ما آن را معمولاً ۰۵/۰ در نظر می‌گیریم) (مؤمنی و قیومی، ۱۳۹۱، ص. ۵۹-۶۲). ۳-۸-۲- تحلیل همبستگی تحلیل همبستگی ابزاری آماری برای تعیین نوع و شدت رابطه یک متغیر کمی با متغیر کمی دیگر است. ضریب همبستگی یکی از معیارهای مورد استفاده در تعیین همبستگی دو متغیر می‌باشد. ضریب همبستگی شدت رابطه و همچنین نوع رابطه (مستقیم یا معکوس) را نشان می‌دهد. این ضریب بین ۱ تا ۱-…

پایان نامه تعیین همبستگی GDP با رقابت پذیری اقتصادی، بازرگانی و مالی

– ضریب همبستگی پیرسونضریب همبستگی پیرسون زمانی مورد استفاده است که متغیر های مورد مطالعه با استفاده از مقیاس فاصله ای یا نسبی اندازه گیری شده باشند.از مفروضات ضریب همبستگی پیرسون می توان به موارد زیر اشاره نمود: رابطه خطی بین متغیر ها توزیع ها دارای شکل مشابه باشند نمودار پراکندگی یکسان باشد.(Wdaniel,etal.,1992) این ضریب برای محاسبه داده های کمی بکار می رود و از فرمول زیر محاسبه می گردد. ۱-۱۳- جمع بندی فصل در این فصل پس از ارائه مقدمه ای درخصوص جایگاه ایران در اقتصاد جهانی و تحولات اقتصادی- اجتماعی و رقابت پذیری ایران، به بررسی اجمالی وضعیت GDP و حجم تولید خودرو و همچنین سند چشم انداز ۱۴۰۴ و اهداف و افق­های تعیین شده در آن پرداخته شده است.در مرحله بعد به بیان و تشریح و توضیح مسئله و موضوع…

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...