۳- عوامل موثر بر کیفیت خدمات الکترونیک بانکی از دیدگاه کارکنان از اهمیت یکسانی بر خوردار نیست. ۵-۳)نتایج بررسیها و تحلیلهای آمار توصیفی ۵-۱)توصیف ابعاد کیفیت خدمات الکترونیک بانکی از دیدگاه مشتریان نسبت به وضع موجود آماره توصیفی متغیر تعداد کمترین بیشترین میانگین انحراف معیار وایانس قابلیت اطمینان ۲۶۲ ۱ ۵ […]

۳- عوامل موثر بر کیفیت خدمات الکترونیک بانکی از دیدگاه کارکنان از اهمیت یکسانی بر خوردار نیست. ۵-۳)نتایج بررسیها و تحلیلهای آمار توصیفی ۵-۱)توصیف ابعاد کیفیت خدمات الکترونیک بانکی از دیدگاه مشتریان نسبت به وضع موجود آماره توصیفی متغیر تعداد کمترین بیشترین میانگین انحراف معیار وایانس قابلیت اطمینان ۲۶۲ ۱ ۵ […]

دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد پایان نامه کارشناسی ارشدرشته حقوق گرایش جزاوجرم شناسی عنوان « نظریه مقاصد الشریعه و تاثیر آن بر حقوق کیفری ایران » […]

دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات شاهرود پایان­نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد « M.A. » گرایش: […]

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...