دستگاه اجرایی، مسئولیت پذیری

 بخش سوم ۲-۳-۱- وضعیت نظارت و نظارت مالی در ناجا۲-۳- ۱- ۱- نظارتعمر نظارت در کشور با عمر مجلس قانونگذار برابری می کند گویی ضرورت وجود ناظر و نظارت بر نحوه هزینه کرد بودجه اختصاصی به دستگاهها در ذات حکومت نهفته است. این امر تداعی کننده اصل (عدم هزینه کرد) و اصل (عدم تصرف) مالی […]

پست های سازمانی، دستگاه اجرایی

۲- در واحدهای تابعه دستگاههای اجرایی در شهرستان های خارج از محل استقرار ذیحسابی مربوط در مورد اعتباراتی که به صورت غیر استانی در بودجه کل کشور منظور می شود.۳- در واحدهای تدارکاتی مرکزی دستگاههای موصوع این ماده.۴- در واحدهای تابعه دستگاههای اجرایی موضوع بند های ۱و۲ این ماده در شهرستان محل استقرار ذیحسابی مربوط […]

مسئولیت پاسخگویی، حسابداری دولتی

– صدور دستور بررسی شهود یا دیگر اسناد.– هرگونه امور دیگری که ممکن است درخواست و توصیه شود. 2-2- مبانی نظری تحقیق ۲-۲- ۱- مقدمهنظام نظارت مالی در هر کشوری به منظور ایجاد نظم و انضباط مالی و فراهم نمودن شرایط و تسهیلات لازم برای ایفای مسئولیت پاسخگویی طراحی، تدوین و به مورد اجرا گذاشته می […]

دستگاه اجرایی، نهادهای عمومی

ج) اغلب کارکنان دستگاه اجرایی به دلیل اینکه شخص ذیحساب و معاون او وظیفه دارد از پرداختهایی که به هر نحو مغایر با بخشی از قانون است جلوگیری بعمل آورد

ذیحساب و معاون او را به عنوان یک مزاحم تلقی کرده و به طور دائم با این گروه در ستیز است. کافی است مزایا یا […]

از دیدگاه مدیران، آذربایجان غربی

بر اساس تحقیقی که آقای مسیب احمدی منصورآباد در سال ۱۳۸۶ به بررسی تفکیک وظایف نظارتی و اجرایی ذیحساب در استان آذربایجان غربی پرداخته که پس از انجام تحقیقات این پژوهش محقق به این تنیجه رسیده است که واگذاری وظایف اجرایی ذیحساب به رئیس دستگاه این امر باعث افزایش سطح کارایی نظارتی ذیحساب در دستگاههای […]

دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات دانشکده: علوم انسانی ، گروه : حقوق پایان نامه برای دریافت کارشناسی ارشد در رشته :حقوق گرایش: حقوق جزا و جرم شناسی عنوان: نقش وجایگاه وزارتخانه اموراقتصادی و دارایی درپیشگیری ازجرم استاد راهنما: دکترانور یدالهی نگارش: عباس

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...