پایان نامه مدیریت درباره دیدگاه بازاریابی استراتژیک روکرت

دیدگاه بازاریابی استراتژیک روکرت روکرت بازارگرایی را متشکل از سه جزء می­داند که عبارتند از: الف) ایجاد بانک اطلاعات مربوط به مشتری و بازار بر اساس مجموعه­ اهداف سازمان؛ ب) طراحی استراتژی­های تمرکز بر بازار و مشتری؛ ج) اجرای استراتژی­های مربوط به بازار و مشتری. در اولین جزء، مدیران از محیط بیرونی بر حسب مجموعه […]

پایان نامه مدیریت : تفکر سیستمی و یادگیری

تفکر سیستمی و یادگیری ۲-۴-۲-۱- تعریف سیستم تفکر سیستمی راهی برای اندیشیدن و زبانی برای تشریح و درک نیروها و روابط متقابل شکل‌دهنده‌ی رفتار سیستم­هاست. سیستم یک کل درک شده است که عناصر آن به هم مرتبط هستند، به گونه‌ای که عناصر آن مرتباً به هم تأثیر می‌گذارند و به سوی یک هدف مشترک حرکت […]

پایان نامه ارتباطات سازمانی

ارتباطات سازمانی از ترکیب دو واژه ارتباط و سازمان می‌توان به مفهوم جدیدی دست یافت که ارتباط یا ارتباطات سازمانی نام دارد. در ارتباط سازمانی که یکی از انواع ارتباطات انسانی است، چهار ویژگی هدفمندی، ساختارمندی، وظیفه‌مداری و محاط بودن در یک سازمان، در مقایسه با انواع دیگر ارتباط بیشتر مورد توجه است. در رویکردهای […]

دانلود پایان نامه مدیریت درباره فناوری اطلاعات و بهره‌وری بنگاههای اقتصادی و بهبود CRM

فناوری اطلاعات و بهره‌وری بنگاههای اقتصادی و بهبود CRM امروزه رشد روزافزون فناوری اطلاعات به گونه‌ای غیرقابل انکار بر زندگی روزمره جوامع مختلف تأثیر گذاشته است. آنچه مسلم است با توسعه هر چه سریعتر فنآوری ارتباطات و اطلاعات در جوامع مختلف، بهره‌وری نیروی ‌کار و رفاه عمومی جامعه افزایش می‌یابد و در سایه گسترش تجارت […]

پایان نامه ارشد حقوق: مدل رتبه بندی آمادگی الکترونیکی EIU

تعاریف و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری سازمانهای ایرانی اکنون بیش از هر زمان دیگر نیازمند تغییر و تحول استراتژیک هستند. فرصتها و تهدیدهای محیطی امروز بیش از گذشته اثرات خود را در اقتصاد ایران به نمایش گذاشته است. سازمانها در جریان کسب موقعیت رقابتی مناسب شدیداً نیازمند تغییر ساز و کارهای درون سازمانی خود […]

دانلود پایان نامه مدیریت در مورد مفاهیم مرتبط با رفتار شهروندی سازمانی

مفاهیم مرتبط با رفتار شهروندی سازمانی مفاهیم مهم در شهروند‌مداری سازمانی عباتند از: تقابل، اعتماد، مشروعیت و عدالت سازمانی. هرکدام از این مفاهیم بر رفتارهای مدیریتی خاص دلالت دارند. توجه به این مفاهیم نقطه شروع بسیار مفیدی برای مفهوم ‌سازی رفتار شهروند‌ مداری سازمانی است. که به اختصار به شرح آن می‌پردازیم. اعتماد: یکی […]

استقلال قضایی

منظور از استقلال قاضی یا قضایی این است که دادرسان در صدور رای تنها قانون و وجدان را حاکم اعمال خود قرار دهند و توجهی به دستورها و نظرها و خواسته های دیگران نداشته باشند از هیچ مانعی و رداعی نهراسند و بیم انفصال تنزل رتبه و مقام، تغییر محل خدمت و موقعیت شغلی به […]

پایان نامه دانشگاهی : مسئولیت اخلاقی در تجارت

میلتون فریدمن در مقاله معروف خود در روزنامه نیویورک تایمز (۱۳ سپتامبر ۱۹۷۰) ضمن رد «نظریه مسئولیت اجتماعی بنگاه‌»۳۷ ادعا کرد که مسئولیت بنگاه‌های اقتصادی چیزی جز سودوری نیست. به نظر او در یک اقتصاد آزاد، فعالان عرصه کسب و کار تنها وظیفه دارند بدون کلک در رقابتی آزاد با دیگران منابع موجود را برای […]

سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP)

استفاده از سیستم های اطلاعاتی که بتوان همه فعالیتها و وظایف موجود در یک سازمان را تحت پوشش قرار داده و اطلاعات لازم و ضروری را به موقع در اختیار استفاده کنندگان آن قراردهد از ابزارهای حیاتی در سازمان های امروزی است. ERP) ) یا برنامه ریزی منابع سازمان بعنوان ابزار مدیریتی برای یکپارچه سازی […]

افزایش رضایت مشتریان، ارتباطات سازمانی

در گام هشتم، ارزش اهداف هر یک از ویژگی‌های مهندسی که باید در طراحی جدید در نظر گرفته شود، تعیین می‌گردد. در برخی موارد سازمان‌ها به سبب وجود محدودیت‌هایی نظیر هزینه و فناوری قادر به طراحی بهینه نمی‌باشند(هاسر و کلاسینگ، ۱۹۸۸). رتبه‌بندی ویژگی‌های مهندسی، نتیجه‌ی تشکیل خانه کیفیت می‌باشد(بوتانی و ریزی، ۲۰۰۶).برای موفقیت در اجرای […]

موسسات مالی و اعتباری، سیستم ارزیابی عملکرد

کاری، هوش هیجـانی در افراد بیشتر شکل می گیـرد و به تکـامل می رسد (راد و همکاران ، ۱۳۸۹، ص۱۷۴) . با این توضیحات تحقیق حاضر می کوشد به بررسی رابطه بین هوش هیجانی مدیران و عملکرد مالی شعب بانک های استـان گیلان بپردازد.۱-۲ بیان مسأله توسعه اعجاب آور تکنولوژی ارتباطات و اطلاعات و […]

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری

در محیط کسب‌و‌کار امروز، مدیران ارشد از سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) به عنوان یک ابزار استراتژیک برای پردازش اطلاعات مربوط به مشتری، استفاده می‌کنند تا ارتباط با مشتری را توسعه دهند. مطالعات قبلی نشان داده‌ است که سیستم‌های CRM به طور قابل توجهی عملکرد ارتباط با مشتری را بهبود می‌دهند(کیم و چوی[۳]، ۲۰۱۰؛ کرامتی […]

خدمات بانکداری الکترونیک، مدیریت ارتباط با مشتری

مدیریت ارتباط با مشتری، بر مبادله ارزش بین مشتری و بانک بنا شده و بر ارزش ایجاد شده در این ارتباط تأکید می‌کند. بنابراین، تلاش بانک‏ها برای توسعه ارتباط بلند مدت با مشتریان، برمبنای ایجاد ارزش برای هر دو طرف از اهداف اصلی مدیریت ارتباط با مشتری است به عبارت دیگر هدف ارتباط با مشتری […]

نظریه سلسله مراتب نیازها، ویژگی‌های شخصیتی

به طور کلی، مصرف‌کننده از طریق استفاده از یک محصول با نام تجاری خاص دو نوع مطلوبیت و مزیت که شامل مزیت فیزیکی و عملکردی و مزیت نمادین است را جستجو می‌کند که این دو نوع مطلوبیت در ادبیات تجربی و نظری مورد توجه قرار گرفته است. یک عامل عجین با جستجو و انتخاب کالا […]

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...