پایان نامه عوامل موثر بر رضایت و وفاداری مشتریانGSM غرب مازندران

ادبیات وفاداری۱-۳-۲٫ تاریخچه وفاداریتوجه به موضوع “وفاداری مشتریان” در مبحث بازاریابی به تلاش های کوپلند در سال ۱۹۲۳ و چرچیل در سال ۱۹۴۲ باز می گردد. از آن زمان بود که مفهوم وفاداری به عنوان یک موضوع علمی در ادبیات بازاریابی مطرح گردیده و تعدادی مطالعه تجربی با هدف توضیح و تشریح این مفهوم طراحی […]

پایان نامه بررسی رضایت مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده

.رضایت مشتریرضایت به عنوان یک حالت احساسی ناشی از تعاملات مشتری با ارائه دهنده خدمات در طول زمان تعریف شده است(Wu,2011). الیور(۱۹۹۷)، رضایت را بعنوان یک تابع از مقایسه شناختی انتظارات قبلی مصرف با تجربه واقعی تعریف کرده است.وقتی عملکرد واقعی بیش از انتظارات باشد، تایید مثیت رخ می­دهد و منجر به رضایت می­شود. هنگامیکه […]

پایان نامه بررسی رضایت مشتریان از تعرفه (بهای) خدمات دریافت شده

. تصویر ذهنی از شرکتتصویر ذهنی از شرکت مجموع برداشتهای افراد از یک سازمان است که در حافظه مصرف کننده، نقش می­بندد. این تصاویر ذهنی و برداشت ها از طریق حواس پنج گانه و احساسات تجربه شده ناشی از استفاده از محصول، خدمات به مشتری، محیط تجاری و ارتباطات سازمانی به خصوص ویژگی­هایی مانند رفتار […]

پایان نامه رضایت مشتری در بازار GSM با کیفیت خدمات ارائه شده

. انواع وفاداریوفاداری در مشتری و ایجاد مشتریان وفادار در چارچوب کسب و کار به صورت «ایجاد تعهد در مشتری برای انجام معامله با سازمان خاص وخرید کالاها و خدمات به طور مکرر» توصیف می شود. اگر قرار باشد وفاداری را به عنوان یکی از شاخص های کنترل و مدیریت به حساب آورد، تعریف و […]

پایان نامه میزان رضایت مشتری در بازار GSM با تعرفه خدمات دریافتی

نیازها و انتظارات مشتریکاپلال و نورتول در سنجش عملکرد سازمان دیدگاه مشتری را مهم ترین دیدگاه دانسته و پیترز و واترمن دانستن نیازهای مشتریان را از خصوصیات سازمان های موفق بیان کرده اند و در دیدگاه سیستمی نیز بررسی و چگونگی رضایت و وفاداری مشتریان از مهم ترین شاخص های سلامت سازمان به حساب می […]

پایان نامه میزان رضایت مشتری در بازار GSM با مقدار توجه به مشتری مرتبط

رضایت مشتری و رابطه آن با وفاداری مشتریامروزه مطالعه رفتار مشتریان به عنوان بخشی لاینفک در علم مدیریت بازار، نزد کارشناسان و دانشمند مدیریت و بازاریابی که به عنوان مشاورین سازمانهای تولیدی یاخدماتی به فعالیت می­پردازند، از جایگاهی خاص برخوردار بوده و به مرور زمان بر میزان اهمیت این موضوع در زمینه مطالعات بازار افزوده […]

رادیو و تلویزیون، تجارت الکترونیک

به­خصوص در عصر حاضر، پس از اینکه حباب اینترنت ترکید و ارزش­های بازار غیرواقع و انتظارات کسب و کار از میان رفت، ضروری به­نظر می­رسد که با در نظرگرفتن فاکتورهای محیطی، آنچه که یک روزنامه آن­لاین را موفق می­سازد، مورد ارزیابی قرار گیرد و بدین ترتیب دانش گردآوری شده تاکنون نیز گسترش یابد. به­هرحال، به […]

ایجاد و حفظ مزیت رقابتی، خدمات ارزش افزوده

شکل ۱-۱٫مدل مفهومی تحقیق آدوپیجا (۲۰۱۲)۲-۷-۱٫ تعریف نظری و عملیاتی متغیرهای تحقیق:۱-۲-۷-۱٫ وفاداری مشتریوفاداری برای توصیف تمایل یک مشتری به ادامه حمایت از کالاها و خدمات یک شرکت در یک دوره زمانی طولانی و بر یک مبنای مکرر و ترجیحا منحصر به فرد، و توصیه داوطلبانه محصولات شرکت به دوستان و همکاران، مورد استفاده قرار […]

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، الگویابی معادلات ساختاری

قیمت نقش بسیار مهمی در بازار مخابرات به ویژه برای ارائه دهندگان خدمات مخابراتی تلفن همراه ایفا می­کند. قیمت در اینجا به قیمت یک سیم کارت محدود نمی­شود، بلکه قیمت شارژ مجدد، نرخ تماس، شارژ پیامک، شارژ اینترنت، قیمت تلفن، و غیره را پوشش می دهد. شبکه­ی با قیمت­های پایین تر توانایی بالایی برای جذب […]

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...