وفاداری نام تجاری |
![]() |
دسترسی پایان نامه : تعریف وفاداری نام تجاری – ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرفکننده بر رضایت و وفاداری به برند در صنعت خودروسازی
تعریف وفاداری نام تجاری وفاداری، واژهای قدیمی است که به طور معمول برای توصیف پایبندی، دلبستگی شدید، پرشور و حرارت به یک کشور، آرمان یا فرد به کار میرود. در سال ۵ گذشته به طور فزایندهای به وفاداری مشتری توجه شده و امروزه وفاداری به عنوان دستورالعملی برای افزایش درآمد مطرح است. وفاداری به برند […]
تعریف وفاداری نام تجاری – ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرفکننده بر رضایت و وفاداری به برند در صنعت خودروسازی
تعریف وفاداری نام تجاری وفاداری، واژهای قدیمی است که به طور معمول برای توصیف پایبندی، دلبستگی شدید، پرشور و حرارت به یک کشور، آرمان یا فرد به کار میرود. در سال ۵ گذشته به طور فزایندهای به وفاداری مشتری توجه شده و امروزه وفاداری به عنوان دستورالعملی برای افزایش درآمد مطرح است. وفاداری به برند […]
خرید پایان نامه مدیریت : طبقه بندی مقیاس های وفاداری به نام تجاری
طبقه بندی مقیاس های وفاداری به نام تجاری وفاداری به نام تجاری بر مبنای نوع بازار به سه گروه تقسیم می شود،یعنی بازار کالاهای مصرفی شامل مصرف شدنی ها،بازار کالاهای بادوام، بازار خدمات .بازارها هم بر اساس ارزش معامله،تکرار خرید و استفاده ،سطح درگیری،منابع عرضه کنندگان و فرآیند خرید طبقه بندی می شوند. ۱)بازارکالاهای مصرفی […]
عوامل موثر بر وفاداری مشتری، نام و نشان تجاری
ویند در مورد وفاداری مشتریان مطالعه و به صراحت اعلام کرد که مشتریان حال و آینده از نظر وفاداری به پنج طبقه تقسیم میشوند:۱-مشتریان وفادار کنونی که در استفاده از کالا یا خدمات وفادارند و این کار ادامه میدهند.۲-مشتریان کنونی که امکان دارد به محصول با نام و نشان تجاری جدید روی آورند.۳- مشتریان موردی […]
وفاداری مشتریان به نام تجاری، ارزش نام و نشان تجاری
تیلور(۲۰۰۴) در تحقیق خود تحت عنوان اهمیت ارزش ویژه برند در وفاداری مشتریان مدلی برای مشتریان ارائه کردند، که دراین مدل وفاداری مشتری را به عنوان کارکردی از وفاداری رفتاری ونگرشی درنظر گرفتند.تیلور رضایتمندی، ارزش، تغییر،اعتماد را از عوامل مربوط به نام تجاری می داند.گریس واکاس(۲۰۰۵) ازدیدگاه مصرف کنندگان ابعاد نام تجاری را بررسی کردند.نتایج […]
نام و نشان تجاری، وفاداری مشتریان
جهت رسیدن به اهداف مورد نظر، شش سطح وفاداری قابل تعریف است که عبارتند از:۱- مشکوکها: این قسمت شامل همه خریداران کالا یا خدمات ما در بازار میباشند. مشکوکها یا از کالاها و خدمات سازمان ناآگاه هستند و یا تمایلی به خرید آن ندارند.۲- مشتریان احتمالی: مشتریان بالقوهای هستند که تا حدودی مجذوب سازمان شدهاند، […]
فرایند تصمیم گیری مصرف کننده، وفاداری مشتریان به نام تجاری
وفاداری یک مفهوم مهم در استراتژی بازاریابی است و به گفته آکر وفاداری برند هسته مرکزی ارزش ویژه برند است، وفاداری منجر می شود مشتریان در بین راه حل ها کمتر درجستجوی اطلاعات باشند(راندال و بنت، ۲۰۰۲).مفهوم وفاداری به برند هم به نگرش و هم به وفاداری رفتاری توسعه داده شده است. وفاداری رفتاری به […]
وفاداری مشتریان به نام تجاری، ایجاد وفاداری در مشتریان
2-1- مقدمهمشتری همان کسی است که نیازش را خود تعریف میکند، کالا ها و خدمات تولیدی را مصرف میکند و حاضر است بابت آن هزینه مناسبی را بپردازد. ولی زمانی این هزینه را متقبل میشود که در کالاها یا خدمات تحویلی ارزشی ببیند که پرداخت هزینه آن را توجیه نماید. اهمیت مشتری به اندازهای است […]
تاکتیک های بازاریابی رابطه ای، وفاداری مشتریان به نام تجاری
۵-۲٫ مروری بر تحقیقات انجام شده۱-۵-۲٫ مقدمهبرای تحقیق پیرامون یک موضوع، بررسی تحقیقات مشابه که توسط دیگران انجام گرفته است از اهمیت بالایی برخوردار است. این موضوع همانند راهگشایی، پژوهشگر را قادر می سازد تا با بهره برداری از نقاط قوت کارهای گذشته در جهت رفع نارسائی ها وضعفهای احتمالی آنها تلاش نماید.با توجه به […]
منابع پایان نامه و مقاله درباره : نقش نام تجاری در فروش و بازاریابی – ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرفکننده بر رضایت و وفاداری به برند در صنعت خودروسازی
نقش نام تجاری در فروش و بازاریابی «کوین کلر»[۱] توصیه مشهور بازاریابی را بر زبان میراند: «از دفتر بیرون بروید، سرشماری کنید، مصاحبه کنید، با مصرفکننده ارتباط مستقیم برقرار کنید». «کلر» با طرح «شخصیتشناسی» برند، در تشریح آن میگوید: «شخصیت برند؛ یعنی چقدر برند تهاجمی است و برای افراد چه اهمیتی دارد». در طرحواره «کوین […]
نقش نام تجاری در فروش و بازاریابی – ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرفکننده بر رضایت و وفاداری به برند در صنعت خودروسازی
نقش نام تجاری در فروش و بازاریابی «کوین کلر»[۱] توصیه مشهور بازاریابی را بر زبان میراند: «از دفتر بیرون بروید، سرشماری کنید، مصاحبه کنید، با مصرفکننده ارتباط مستقیم برقرار کنید». «کلر» با طرح «شخصیتشناسی» برند، در تشریح آن میگوید: «شخصیت برند؛ یعنی چقدر برند تهاجمی است و برای افراد چه اهمیتی دارد». در طرحواره «کوین […]
اهمیت نام تجاری – ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرفکننده بر رضایت و وفاداری به برند در صنعت
اهمیت نام تجاری بدون نامها و علایم تجاری، هیچ بازار قابل اعتماد و موثقی وجود نخواهد داشت و هیچ اطمینانی به صورت ساده برای دانستن این که به چه چیز باید رسید و از چه چیز اجتناب کرد، وجود نخواهد داشت همچنین برند میتواند یک پیام مثبت یا منفی درباره محصول را به مصرفکننده انتقال […]
دانلود پایان نامه درباره اهمیت نام تجاری – ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرفکننده بر رضایت و وفاداری به برند در صنعت
اهمیت نام تجاری بدون نامها و علایم تجاری، هیچ بازار قابل اعتماد و موثقی وجود نخواهد داشت و هیچ اطمینانی به صورت ساده برای دانستن این که به چه چیز باید رسید و از چه چیز اجتناب کرد، وجود نخواهد داشت همچنین برند میتواند یک پیام مثبت یا منفی درباره محصول را به مصرفکننده انتقال […]
پایان نامه تاثیر نام تجاری بیمه ایران و کیفیت خدمات بیمه ایران از طریق اعتماد به این نام تجاری در وفاداری مشتریان به نام تجاری بیمه ایران
مهمتر از همه مشتری به گونهای است که مشتریان بیشتری را حفظ و به این ترتیب در بلندمدت منافعی حاصل میشود که در نتیجه، سهم بازار[۱] و سودآوری[۲] شرکت ها افزایش مییابد(عثمان و همکاران[۳]،۲۰۰۹).نامهای تجاری[۴] به عنوان داراییهای نامشهود یکی از با ارزشترین داراییهای شرکت میباشند. در این زمینه، وفاداری به نام تجاری[۵] در قلب […]
فرم در حال بارگذاری ...
[دوشنبه 1399-04-16] [ 11:42:00 ب.ظ ]
|