پایان نامه بررسی عوامل چالشی درپایش عملکرد سازمانی بانک ملی درحوزه نتایج

 چارچوب نظری تحقیق : مدل سرآمدی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت[۱] یک مدل غیرتجویزی است که ساختار آن برپایه ارزشهای هشت گانه ودرنه معیارو۳۲زیرمعیارشکل یافته است .چارچوبی روش مند برای ارزیابی عمـــکرد ســازمان ها در دو حوزه فرآیند ها و نتایج حاصل از این فرآیند ها است. دستاوردهای حاصـــل از ارزیابی در این مدل عبارتست از […]

پایان نامه اولویت‌بندی عوامل چالشی درپایش عملکرد سازمانی بانک ملی

روش تحقیق :روش انجام هر پژوهش، عموماً بر اساس اهداف، ماهیت موضوع و امکانات اجرایی تحقیق اتخاذ می‌گردد و محقق در تلاش است تا با به کارگیری روش مناسب، آسان‌تر، سریع‌تر و دقیق‌تر به پاسخ سؤالات مورد نظر در تحقیق دست یابد. (خاکی،۸۴:۱۳۷۹) پژوهش حاضر از لحاظ هدف، یک تحقیق کاربردی به حساب می‌آید، چرا […]

پایان نامه عوامل چالشی درپایش عملکرد سازمانی بانک ملی درحوزه توانمندسازها

روش تجزیه و تحلیل اطلاعات: به منظور تجزیه و تحلیل داده های بدست آمده از پرسشنامه های جمع آوری شده، از روش های آماری توصیفی و استنباطی استفاده شده است.بدین ترتیب که برای توصیف پاسخ های داده شده به سوالات پرسشنامه تحقیق از جدول های توزیع فراوانی و درصد پاسخ های مربوط به هر یک […]

پایان نامه رشته مدیریت درباره : عملکرد کارکنان

عملکرد عبارت است از: نتیجه نهایی بکارگیری تلاش و کوشش که بصورت تعامل با دیگر کارکنان نمایان می شود و همچنین می توان گفت متشکل از انجام وظایفی است که شغل فرد را تشکیل می دهد و اساساً اثر خالص تلاش یک فرد است که بوسیله توانایی ها و خصوصیات او و نیز ادراک […]

پایان نامه رشته مدیریت درباره : عملکرد کارکنان

عملکرد عبارت است از: نتیجه نهایی بکارگیری تلاش و کوشش که بصورت تعامل با دیگر کارکنان نمایان می شود و همچنین می توان گفت متشکل از انجام وظایفی است که شغل فرد را تشکیل می دهد و اساساً اثر خالص تلاش یک فرد است که بوسیله توانایی ها و خصوصیات او و نیز ادراک […]

انتخاب نهاده ها و ستانده ها، ارزیابی عملکرد سازمان

۱-۱ مقدمه تلاش های اقتصادی انسان در طول تاریخ همواره در راستای کسب حداکثر بازده از منابع و نهاده های موجود بوده است و تمامی این تلاش ها از ابتدایی ترین ابزار کار تا پیشرفته ترین فن آوری های عصر حاضر، تمایل و علاقه بشر را به افزایش کارایی و بهره وری نشان می […]

استراتژی مدیریت دانش، مدیریت دانش سازمانی

در سال‌های اخیر، مدیریت دانش در سطح ادبیات مورد استقبال فراوان قرار گرفته است، به­گونه‌ای که برخی آن را برای سازمان‌های قرن بیست‌ و یکم یک ضرورت می‌دانند(حسن زاده، ۱۳۸۳). هم‌اکنون بیشتر سازمان‌ها استراتژی مدیریت دانش و دانش جمعی کارکنان خود را به­عنوان پایه‌ی اساسی توان رقابتی و یک ابزار رقابتی و استراتژیک نگاه می‌کنند […]

سیستم ارزیابی عملکرد، اندازه گیری عملکرد

 فصل دوم : مروری بر ادبیات تحقیق فصل دوم :مروری بر ادبیات تحقیق عملکرد هوش هیجانی پیشینه تحقیق بخش اول : عملکرد۲-۱-۱ مقدمههرسازمان به منظور آگاهی از میزان مطلوبیت و مرغوبیت فعالیت های خود به ویژه در محیط های پیچیده و پویا، نیاز مبرم به سیستم ارزیابی عملکرد دارد. فقدان سیستم ارزیابی عملکرد در یک سازمان […]

نوآوری و یادگیری سازمانی، مدل کارت امتیازی متوازن

۲-۶-۲- کارت ارزیابی متوازن یک مفهوم نوین مدیریتی می­باشد که به همه مدیران در همه سطوح کمک می­کند تا بتواند فعالیت­های کلیدی خود را پایش و کنترل نمایند. روبرت کاپلان[۱۴] و دیوید نورتون[۱۵] آفرینندگان این شاهکار عرصه کنترل استراتژیک به شمار می­روند. آنها پیشنهاد کردند که مدیران، اطلاعاتی در خصوص چهار

منظر را در یک […]

تدوین الگوی مطلوب، ارتباطات سازمانی

پیشینه تحقیق:برخی از پایان نامه هایی که در سطح تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی و سایر دانشگاه های کشور تهیه وتدوین شده و به موضوع این پژوهش نزدیک است به شرح زیر می باشد.ضمن اینکه در این حوزه پژوهش کافی انجام نشده است. بررسی نظرات مدیران بانک رفاه از عملکرد و فعالیت های روابط عمومی […]

تدوین الگوی مطلوب، ارتباطات سازمانی

چکیده:جامعه آماری این تحقیق کلیه مدیران بانک رفاه در رده های ستادی و عملیاتی در سراسر کشور بوده است که به شیوه تمام شماری انجام شده است و از مجموع ۱۶۸ نفر مدیران بانک رفاه ۱۵۵ نفر پرسشنامه تکمیل شده و مورد بررسی قرار گرفت.این تحقیق دارای ۶ سوال عمومی و ۲۱ سوال تخصصی و […]

جایزه کیفیت اروپا، مدل تعالی سازمانی

 معیار ۳- کارآمدی در اجرااین معیار کارآمدی متدولوژی را در اجرا با توجه به مواردی نظیر سهولت اجرا، فراگیری استفاده (تنوع کاربردی) وضوح روشهای ارائه شده برای اجرای متدولوژی و تناسب متدولوژی با هدف عارضه‌یابی سازمانی، مورد بررسی قرار می‌دهد. نقاط قوت و ضعف هر یک از متدولوژی‌های انتخاب شده با توجه به این معیار […]

ارائه خدمات به بیماران، قابلیت یادگیری سازمانی

با منطبق کردن بهترین عملکرد[۳] درمدیریت منابع انسانی، با بهبود مستمر رضایت شغلی کارکنان و توسعه مهارت های فردی و شغلی آنان، می توان باعث افزایش کیفیت ارائه خدمات به بیماران شد . این امر اهمیت مدیریت کارکنان در اجرای حاکمیت خدمات بالینی را نشان می دهد.ممیزی بالینی می تواند به عنوان مکانیسمی برای یادگیری، […]

اندازه گیری عملکرد، ارزیابی عملکرد

بررسی تطبیقی :کنار هم نهادن دو پدیده که باهم حداقل یک وجه مشترک دارند و بررسی دقیق و تجزیه تحلیل همه جانبه آنها به کمک متغییر های مقایسه پذیر به منظور شناخت نقاط تشابه و اختلافشان (الوانی ، ۴:۱۳۸۷)تعاریف عملیاتیتعریف عملیاتی یک مفهوم(به بیان دقیق تر یک متغیر)را به صورت اعمال و اموری که در […]

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...