پایان نامه دلایل عدم استقبال مشتریان از سرویس های بانکداری الکترونیک

دلایل عدم استقبال مشتریان از سرویس های بانکداری الکترونیک می توان دلایل استقبال مشتریان بخصوص مشتریان بانک ملت از سرویس های بانکداری الکترونیکی بانک ملت را بصور خلاصه در ذیل بیان نموده : امنیت عدم آگاهی در مورد سرویس ها مشتریان به درستی نمی دانند که برای استفاده از سرویس ها چه کاری باید انجام […]

پایان نامه دلایل عدم استقبال مشتریان از سرویس های بانکداری الکترونیک

دلایل عدم استقبال مشتریان از سرویس های بانکداری الکترونیک می توان دلایل استقبال مشتریان بخصوص مشتریان بانک ملت از سرویس های بانکداری الکترونیکی بانک ملت را بصور خلاصه در ذیل بیان نموده : امنیت عدم آگاهی در مورد سرویس ها مشتریان به درستی نمی دانند که برای استفاده از سرویس ها چه کاری باید انجام […]

پایان نامه مدیریت : بررسی اثرات بانکداری الکترونیک در دولت الکترونیک

بررسی اثرات بانکداری الکترونیک در دولت الکترونیک تاثیر دولت الکترونیک را در دوسطح خرد و کلان می توان بررسی کرد: سطح کلان الف) باعث تغییر کارکرد دولت ها می گردد کالاها وخدمات با هزینه کمتر وسرعت بالاتر ارائه می شود اگرچه ممکن است در کوتاه مدت هزینه بردار باشد اما در بلند مدت باعث کاهش […]

پایان نامه مدیریت : بررسی اثرات بانکداری الکترونیک در دولت الکترونیک

بررسی اثرات بانکداری الکترونیک در دولت الکترونیک تاثیر دولت الکترونیک را در دوسطح خرد و کلان می توان بررسی کرد: سطح کلان الف) باعث تغییر کارکرد دولت ها می گردد کالاها وخدمات با هزینه کمتر وسرعت بالاتر ارائه می شود اگرچه ممکن است در کوتاه مدت هزینه بردار باشد اما در بلند مدت باعث کاهش […]

دانلود پایان نامه مدیریت در مورد دسته بندی مشتریان بانکی

۲-۳- دسته بندی مشتریان بانکی هرم مشتری یکی از مدلهای مفهومی دسته بندی مشتریان است که دارای چهار سطح می باشد. ردیف پلاتینیومی: مشتریان این ردیف، بسیار سودآور و وفادار به شرکت هستند. آنهامحصولات و خدمات زیادی از شرکت خریداری می کنند. هزینه نگهداری آنان پاییناست و تبلیغات مثبت از محصولات شرکت را دهان به […]

دانلود پایان نامه مدیریت در مورد دسته بندی مشتریان بانکی

۲-۳- دسته بندی مشتریان بانکی هرم مشتری یکی از مدلهای مفهومی دسته بندی مشتریان است که دارای چهار سطح می باشد. ردیف پلاتینیومی: مشتریان این ردیف، بسیار سودآور و وفادار به شرکت هستند. آنهامحصولات و خدمات زیادی از شرکت خریداری می کنند. هزینه نگهداری آنان پاییناست و تبلیغات مثبت از محصولات شرکت را دهان به […]

دانلود پایان نامه : تاریخچه پول و بانکداری در دنیا

شبکه های بانکداری الکترونیکی برای ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی روش های متعددی وجود دارد که برخی از آنها عبارتند از: رایانه‌های شخصی، کمک پردازنده های شخصی، کیوسک های الکترونیکی، شبکه های مدیریت یافته، تلفن ثابت و همراه و دستگاه های خودپرداز. همچنین برخی از این روش ها شامل: شبکه های مدیریت یافته که در آن […]

دانلود پایان نامه : تاریخچه پول و بانکداری در دنیا

شبکه های بانکداری الکترونیکی برای ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی روش های متعددی وجود دارد که برخی از آنها عبارتند از: رایانه‌های شخصی، کمک پردازنده های شخصی، کیوسک های الکترونیکی، شبکه های مدیریت یافته، تلفن ثابت و همراه و دستگاه های خودپرداز. همچنین برخی از این روش ها شامل: شبکه های مدیریت یافته که در آن […]

خرید پایان نامه : واگذاری عواید ناشی از اعتبار اسنادی و ضمانت نامه ی بانکی

. انواع واگذاری عواید واگذاری عواید ناشی از اعتبار اسنادی و ضمانت نامه ی بانکی ممکن است با ابتکار ذینفع و به اراده ی او انجام پذیرد ( واگذاری ارادی عواید )، یا فارغ از اراده ی ذینفع پس از وقوع مسائلی از قبیل انتقال قرارداد پایه، عواید این اسناد به شخص ثالث منتقل می […]

پایان نامه : واگذاری عواید انتقال اعتبار اسنادی و ضمانت نامه ی بانکی

واگذاری عواید انتقال اعتبار اسنادی و ضمانت نامه ی بانکی ممکن است در پاره ای موارد با موانعی مواجه گردد، برای نمونه بانک به عنوان مدیون سند با انتقال موافق نباشد یا در ضمانت نامه ی بانکی در فرضی که قرارداد پایه منتقل نمی شود، ذینفع در پی انتقال باشد یا در اعتبار اسنادی پس […]

پایان نامه : واگذاری عواید انتقال اعتبار اسنادی و ضمانت نامه ی بانکی

واگذاری عواید انتقال اعتبار اسنادی و ضمانت نامه ی بانکی ممکن است در پاره ای موارد با موانعی مواجه گردد، برای نمونه بانک به عنوان مدیون سند با انتقال موافق نباشد یا در ضمانت نامه ی بانکی در فرضی که قرارداد پایه منتقل نمی شود، ذینفع در پی انتقال باشد یا در اعتبار اسنادی پس […]

تصویر ذهنی در پذیرش بانکداری اینترنتی

در مورد تصویر ذهنی گفته شده که : مجموعه ای از عناصری است که فراتر از درک صرف فرد تشکیل می شود. دراین راستا برخی نویسندگان تصویر ذهنی شرکت را « نتیجه خالص تعامل از همه تجربیات ، برداشت ها ، باورها و احساسات و دانش مردم در مورد شرکت » می دانند. درونی سازی […]

تاریخچه بانکداری الکترونیک در ایران

پایان نامه ارشد رشته مدیریت بازاریابی : بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک ۲-۱-۴-۱٫ دولت الکترونیک در ایران شورای عالی اداری در مورخ ۱۵/۴/۱۳۸۱بنا به پیشنهاد سازمان مدیریت وبرنامه‌ریزی در راستای تحقق دولت الکترونیک یک مصوبه ۲۱ماده ای را تصویب نمود که مهمترین اهداف این مصوبه را می توان چنین برشمرد: الف) دستیابی به […]

بهرروی خرید دین یا تنزیل را ذیل قراردادهای بانکی طبقه‌بندی می‌کنند.

اساس این معامله به این صورت است که طلبکار می‌تواند تعهد مدیون را که در آینده حال می‌شود، از طریق فروش آن به یک خریدار دین، فوراً به وجه نقد تبدیل کند که البته خریدار دین، خرید تعهد بر یک مبنای غیر قابل رجوع را فقط هنگامی می‌پذیرد که شخص ثالثی آن را تضمین […]

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...