پیگیری شکایات |
![]() |
پایان نامه : دیوان عدالت اداری وچگونگی رسیدگی به شکایات
۱-۱معرفی واحدهای اجرایی مواد ۱۲و ۱۴ و ۲۶ و۳۴ و۳۵ و۳۶ و۳۷ قانون دیوان عدالت اداری به معرفی واحد اجرای احکام دیوان عدالت اداری پرداخته است که با رجوع به نصوصات قانونی فوق اگر شخصی به دیوان عدالت اداری مراجعه و علیه واحد دولتی شکایتی مطرح نمود و موفق به اخذ رای قطعی […]
پایان نامه : دیوان عدالت اداری وچگونگی رسیدگی به شکایات
۱-۱معرفی واحدهای اجرایی مواد ۱۲و ۱۴ و ۲۶ و۳۴ و۳۵ و۳۶ و۳۷ قانون دیوان عدالت اداری به معرفی واحد اجرای احکام دیوان عدالت اداری پرداخته است که با رجوع به نصوصات قانونی فوق اگر شخصی به دیوان عدالت اداری مراجعه و علیه واحد دولتی شکایتی مطرح نمود و موفق به اخذ رای قطعی […]
رسیدگی به شکایات، انتظارات مشتری
بانکداری در کویت: رضایتمندی مشتری رابطه معناداری ما بین نحوه ارائه خدمات و رضایتمندی مشتریان وجود دارد ۲-۲- ادبیات و مبانی نظری پژوهش رضایتمندی خدمتگیرنده یک ارزیابی توسط خدمتگیرندگان بعد از دریافت خدمات میباشد. بر اساس یک نظریه، رضایتمندی خدمتگیرنده عبارت است از: یک قضاوت ناشی از مقایسه تجارب قبل از دریافت خدمات با […]
رسیدگی به شکایات، اسناد حقوق بشری، سازمان ملل متحد
۳- تبعیض نژادی نه تنها به کسانی که مورد تبعیض قرار می گیرند صدمه می زند؛ بلکه برای مرتکبین تبعیض نیز زیان آور و خطرناک است.۴- هدف اساسی(مبنایی) سازمان ملل متحد، داشتن یک جامعه جهانی است که از جدایی و تبیض نژادی که عوامل دشمنی و تفرقه هستند آزاد باشد. [۶۹]کنوانسیون بین المللی حذف تمام […]
رسیدگی به شکایات، دیوان عالی کشور
در کشور اتریش دادگاه قانون اساسی که اعضای آن بعضا با پیشنهاد هیأت دولت و با حکم رئیس جمهور و مابقی به وسیله مجلس ملی و شورای فدرال انتخاب می شوند به این گونه دعاوی رسیدگی می کنند .در کشور فرانسه شورای قانون صلاحیت حل و فصل مسائل انتخاباتی را دارد . با این که […]
رسیدگی به شکایات، خلاء های قانونی
۱۵- م
شخص شدن کاستی ها و خلاء های قانونی و اداری و مدیریتی و ایجاد زمینه مناسب برای اصلاح قوانین و مقررات و رویه های انتخاباتی؛۱۶- کمک مؤثر به حل تعارضات و اختلافات ؛۱۷- تأمین دلایل و اسناد معتبر برای اعتراضات و شکایات ؛۱۸- ارزیابی دقیق عملکرد مدیران و مأموران انتخاباتی ؛١گفتار سوم- انواع نظارت […]
رسیدگی به شکایات، رسانه های گروهی
پس از تصویب قانون اساسی با توجه به وظایف رسیدگی به شکایات مردمی که به عهده مجلس شورای اسلامی نهاده شده، این نهاد مردمی ، کمیسیونی را تحت عنوان کمیسیون اصل نود در ساز و کار داخلی خود تعبیه کرد تا به شکایات رسیدگی کند . اما تشکیلات داخلی کمیسیون اصل نود با توجه به […]
رسیدگی به شکایات، اعتماد عمومی
بند دوم: تاثیر نهادهای نظارتی بر کاهش فساد نکته مهم و اساسی این است که هر کارمند دولت بدون توجه به رده شغلی بایستی درک نماید که بالاتر از مردم نبوده و پاسخگویی و کنترل مأموران دولتی یک مفهوم ضروری برای هماهنگی و اداره یک جامعه مدرن است؛ به بیان دیگر، ساز و کار […]
پایان نامه نحوه پیگیری و ضمانت اجراهای گزارش های کمیسیون اصل ۹۰
فهرست مطالبعنوان صفحهمقدمه ۲الف: تعریف و بیان مسأله تحقیق ۲ب: پیشینه علمی و ضرورت انجام پژوهش ۵ج:پرسش های پژوهش ۷د: فرضیه پژوهش ۷ه: اهداف پژوهش ۸و: روش پژوهش ۸ز: سازماندهی پژوهش ۹ی: محدوده زمانی و مکانی ۹فصل نخست: چارچوب نظری و مفهومی پژوهش. ۱۱مبحث نخست: تعریف نظارت، جایگاه و ضرورت وجودی نهادهای نظارتی. ۱۱گفتار نخست […]
پایان نامه نحوه پیگیری و ضمانت اجراهای گزارش های کمیسیون اصل ۹۰
کلید واژه: نظارت، کمیسیون اصل نود، ضمانت اجرا، فساد.فهرست مطالبعنوان صفحهمقدمه ۲الف: تعریف و بیان مسأله تحقیق ۲ب: پیشینه علمی و ضرورت انجام پژوهش ۵ج:پرسش های پژوهش ۷د: فرضیه پژوهش ۷ه: اهداف پژوهش ۸و: روش پژوهش ۸ز: سازماندهی پژوهش ۹ی: محدوده زمانی و مکانی ۹فصل نخست: چارچوب نظری و مفهومی پژوهش. ۱۱مبحث نخست: تعریف نظارت، […]
دانلود پایان نامه مدیریت درباره مدل سازمانهای پاسخگوی سریع (FRO)[1]
مدل سازمانهای پاسخگوی سریع (FRO)[1] در این مدل سازمانهای پاسخگوی سریع دارای خاصیت واکنش مؤثر در برابر تغییرات میباشند که توان استفاده بهینه از فرصتها و تبدیل تهدیدها به فرصتها را دارند. این خاصیت باعث کسب مزیت رقابتی و جذب وفاداری مشتری میگردد. سازههای این مدل عبارتند از: قیمت: میزان پرداختی مصرف کنندگان برای تهیه […]
آیین نامه ی داخلی، تأمین منافع جامعه، فرآیند تصمیم گیری
فصل دوم:جایگاه و صلاحیت های نظارتی قوه مقننه در نظام جمهوری اسلامی ایران در این فصل به طور تفصیلی و مشروح به بررسی جایگاه و صلاحیت های نظامی قوه مقننه در نظام جمهوری اسلامی ایران در پرتو قوانین و مقررات موضوعه می پردازیم. زمانی می توانیم به مقایسه تطبیقی مطلوب و شایسته در تحقیق حاضر نائل […]
سردفتر، اسناد رسمی
ج- به موجب ماده ۲۱ مرقوم، مرجع احراز وقوع تخلف از ناحیه سردفتران و دفتریاران اداره امور اسناد میباشد.د- به موجب ماده ۲۲ آییننامه، مرجع قبول و وصول شکایات و گزارشات واصله بر علیه سردفتران و دفتریاران، اداره امور اسناد میباشد.ه- به موجب ماده ۲۲ مرقوم، مرجع ارجاع پرونده جهت انجام تحقیقات مقدماتی در خصوص […]
نفت و گاز و پتروشیمی، دیوان عدالت اداری
بحث نظارت و بازرسی یکی از مهمترین بحث ها در حقوق عمومی و بالاخص حقوق اداری محسوب می شود، زیرا با انجام بازرسی و نظارت اداری موثر از طریق نهادهای صالح و قانونی می توان نتایج ارزشمندی را در نظام اداری مشاهده نمود. از این رو دولتهای گوناگون در ایجاد نهادهای نظارتی و اعطای اختیار […]
فرم در حال بارگذاری ...
[شنبه 1399-04-14] [ 01:22:00 ب.ظ ]
|