کنترل کیفیت آماری |
![]() |
مقاله (پایان نامه) : پرسشنامه شادکامی آکسفورد و کیفیت زندگی
پرسشنامه شادکامی آکسفورد و کیفیت زندگی ۱-۳-۳-ملاکهای انتخاب نمونه: حداقل تحصیلات دبیرستانی. حداقل سن ۱۸ سال، جنس مذکر ۲-۳-۳-ملاکهای حذف نمونه: مصرف دارو یا هر مداخله دیگر در حین جلسات ورزشی ، بی سوادی و داشتن سن کمتر از ۱۸ سال. -یافته های جمعیت شناختی در بخش نخست متغیر های جمعیت شناختی گروه ها به […]
مقاله : تعاریف مدیریت کیفیت فراگیر
تعاریف مدیریت کیفیت فراگیر مدیریت کیفیت فراگیردرگیرساختن تمام افرادسازمان درجهت بهبودوکیفیت مستمر،سوددهی بیشتروررضایت مشتریان است که جنبه پیشگیرانه آن برجنبه های درمان تقدم دارد.(ککال، ۱۹۹۹) شریف زاده (۱۳۷۹) به نقل ازیوران می گوید: هدف مدیریت کیفیت فراگیر ایجاد یک سسیستم ونظام مدیریتی است که ازبروزنارسایی ها ومشکلات درچرخه عملکرد سازمان وموسسه جلوگیری می کند.برای تحقق […]
پایان نامه روانشناسی درباره : تعاریف مدیریت کیفیت فراگیر
تعاریف مدیریت کیفیت فراگیر مدیریت کیفیت فراگیردرگیرساختن تمام افرادسازمان درجهت بهبودوکیفیت مستمر،سوددهی بیشتروررضایت مشتریان است که جنبه پیشگیرانه آن برجنبه های درمان تقدم دارد.(ککال، ۱۹۹۹) شریف زاده (۱۳۷۹) به نقل ازیوران می گوید: هدف مدیریت کیفیت فراگیر ایجاد یک سسیستم ونظام مدیریتی است که ازبروزنارسایی ها ومشکلات درچرخه عملکرد سازمان وموسسه جلوگیری می کند.برای تحقق […]
دانلود مقاله و پایان نامه : تاریخچه کیفیت :
۱-۱-۱- تاریخچه کیفیت : قدیمی ترین شکل استفاده از کیفیت به ۳۰۰۰ سال پیش برمی گردد. زمانیکه بابلی ها از واحد های استاندارد برای توزین و یا اندازه گیری کالاها به صورت توافقی بین هم استفاده می کردند. در قرن یازدهم در انگلستان قانون اصناف حق بازرسی کیفیت کالاهای ساخته شده را به بازرسان کار […]
فایل پایان نامه : کیفیت خدمات و رضایت مشتری ، دوقلوهای به هم چسبیده
۱-۱-۱- کیفیت خدمات و رضایت مشتری ، دوقلوهای به هم چسبیده مفاهیم کیفیت خدمات و رضایت از خدمات در نوشتارها و فعالیت های بازاریابی در طول ده های گذشته مورد توجه بسیار قرار گرفته است . محققان بازاریابی مزایای رضایت و کیفیت را بسیار ستوده اند و آنها را به عنوان شاخص هایی از مزیت […]
پایان نامه : سنجش کیفیت خدمات
سنج
ش کیفیت خدمات برای شناخت اینکه چه عواملی در موفقیت سازمانها و موسسات تجاری موثرند، معمولا” بایستی ایجاد ارزش ها به شکلی باشند که توسط مشتری درک شوند و سپس مقدار آن به روش های گوناگون اندازه گیری شده و بهبود یابند(شریف زاده، ۱۳۷۹). با توجه به استفاده موثر کنترل کیفیت آماری و کنترل فرایند […]
پایان نامه : سنجش کیفیت خدمات
سنجش کیفیت خدمات برای شناخت اینکه چه عواملی در موفقیت سازمانها و موسسات تجاری موثرند، معمولا” بایستی ایجاد ارزش ها به شکلی باشند که توسط مشتری درک شوند و سپس مقدار آن به روش های گوناگون اندازه گیری شده و بهبود یابند(شریف زاده، ۱۳۷۹). با توجه به استفاده موثر کنترل کیفیت آماری و کنترل فرایند […]
کنترل درونی و بیرونی، درماندگی آموخته شده
آقامولایی(۱۳۹۲)در پژوهشی با عنوان وضعیت کانون کنترل سلامت و ارتباط آن با رفتارهای ارتقاء دهنده سلامت در جمعیت بالای پانزده سال شهر بندر عباس به این نتیجه دست یافت که برای ارتقاء رفتارهای سلامتی بایستی بیشتر بر باورهای افراد مبنی بر تاثیر عوامل درونی و توانایی خودشان و همچنین تاثیر افراد مهم بر کنترل عوامل […]
سیستم مدیریت کیفیت، ارتباط با مشتری
H2c (شکل ۱-۱) مدل مفهومی تحقیق (سینق و همکاران، ۲۰۱۱) 1-9) واژهها و اصطلاحات تخصصی۱-۹-۱) تعاریف مفهومی[۱۴]بیان مسأله به صورت مبهم و غیر دقیق، به جای اینکه پژوهشگر را به منابع اطلاعاتی مناسب و صحیح هدایت کند، موجب گمراهی او میشود. هنگام بیان مسأله، پژوهشگر باید پدیدههای مورد پژوهش را روشن سازد و دقیقاً مشخص کند که […]
مدیریت کیفیت فراگیر، جلب رضایت مشتریان
بر اساس تعریف نظریهی وابستگی منبع، اثردهی این استاندارد به معنای توانایی یک سازمان در مدیریت کلیهی دامنههای حمایتی و منابع است. اساس و بنیاد ایزو۹۰۰۰ نیز دقیقاً براساس تأثیرگذاری زیاد و مثبت برروی مؤسسات است. به عنوان مثال، سازمانهایی که موفق به اخذ این استاندارد میشوند باید نمایانگر تأثیرات مثبت این استاندارد جهانی به […]
عوامل موثر بر کیفیت خدمات، خدمات بانکداری الکترونیک
با توجه به جدول و نمودار ۵-۴مشاهده می شود که بیشترین میانگین در بین ابعاد کیفیت خدمات الکترونیک بانکی از دیدگاه کارمندان نسبت به میزان اهمیت، متغیر قابلیت اطمینان با انحراف معیار ۳۶۱۲۹/۰ و واریانس ۱۳۱/۰ و کمترین متغیر تضمین و اطمینان به عملکرد سازمان با انحراف معیار ۶۹۸۶۵/۰ و واریانس ۴۸۸/۰ می باشد. 5-4)نتایج بررسیها […]
عوامل موثر بر کیفیت خدمات، خدمات بانکداری الکترونیک
با توجه به جدول و نمودار ۵-۴مشاهده می شود که بیشترین میانگین در بین ابعاد کیفیت خدمات الکترونیک بانکی از دیدگاه کارمندان نسبت به میزان اهمیت، متغیر قابلیت اطمینان با انحراف معیار ۳۶۱۲۹/۰ و واریانس ۱۳۱/۰ و کمترین متغیر تضمین و اطمینان به عملکرد سازمان با انحراف معیار ۶۹۸۶۵/۰ و واریانس ۴۸۸/۰ می باشد. 5-4)نتایج بررسیها […]
اندازه گیری هوش هیجانی، افزایش کیفیت زندگی
مدیریت هیجانها برانگیختن خود شناسایی هیجانهای دیگران تنظیم روابط خود با دیگران(لارسن، ۲۰۱۱، ۲۴). 2-1-3- تعریف هوش هیجانی دو حوزه ی متفاوت “هیجان” و “هوش” به کمک هم سازه ی هوش هیجانی را میسازند. هوش هیجانی مشتمل بر توانایی آگاهی نسبت به هیجانها و استفاده از آنها برای افزایش کیفیت زندگی شخصی و اجتماعی است […]
مدیریت کیفیت فراگیر، بهبود مستمر کیفیت
این مفهوم به عنوان یکی از فنون بهبود سازمان[۴۵] محسوب می شود . یکی از صاحبنظران بهبود سازمانی در بیان روشنی رابطه بین مدیریت کیفیت فراگیر و بهبود سازمانی را اینگونه تعریف میکند: مدیریت کیفیت فراگیر تلاشی است که به دنبال ایجاد و دائمی ساختن جوی در سراسر سازمان است که در آن کارکنان بطور […]
فرم در حال بارگذاری ...
[دوشنبه 1399-04-16] [ 10:18:00 ب.ظ ]
|