کیفیت ادراک شده |
![]() |
راهنمای پایان نامه مدیریت درباره : کیفیت ادراک شده وب سایت
کیفیت ادراک شده وب سایت با تشدید رقابت در تجارت و تغییرات سریع تکنولوژیکی و نیز افزایش قدرت و حق انتخاب مصرف کنندگان، موفقیت از آن شرکت هایی خواهد بود که قادر باشند به نحو شایسته تری انتظارات و ارزش های موردنظر مشتریان را ادراک و شناسایی کرده و به نحو مطلوب به آنها پاسخ […]
دانلود پایان نامه مدیریت درباره کیفیت ادراک شده :
کیفیت ادراک شده : کیفیت ادراک شده ادراک کلی مشتریان نسبت به عملکرد یک محصول یا خدمت با توجه به هدفی که داشته است و نسبت به سایر محصولات رقیب موجود در بازار تعریف شده است (زیتامل [۱]، ۸ ؛۱۹۸۸) کیفیت ادراک شده را می توان یک مزیت رقابتی به حساب آورد. امروزه بسیاری از […]
استفاده از محصول یا خدمت، کیفیت ادراک شده
آگاهی بدون کمک، که شهرت برندمورد نظر، سطح تداعی هدایت نشده به طبقه محصول را می سنجد. آگاهی هدایت شده، که از مخاطبان مورد نظر پرسیده می شود که آیا تا کنون برند معینی را شنیده اند؟ آیا آن را می شناسند؟ حتی فقط اسم آن را؟ هریک از این سطوح آگاهی معرف فزونی سطح […]
کیفیت ادراک شده، ارزش ویژه برند
۱۹- قانون ثبات : یک نام تجاری یک شبه ساخته نمی شود. موفقیت در چندین دهه ارزیابی می شود و نه در طی سالها .۲۰- قانون تغییر : نامهای تجاری قابل تغییرند ، اما به ندرت ودر کمال دقت.۲۱- قانون فنا پذیری : هیچ نام تجاری همیشگی نیست : اغلب اوقات قتل از روی ترحم […]
وفاداری مشتریان، کیفیت ادراک شده
همانگونه که ذکر شد، هدف اصلی تحقیق سنجش اثر شخصیت خرده فروش، کیفیت ادراک شده و تمایل به خرید مشتریان بر وفاداری به خرده فروشان است. بر این اساس مدل تحقیق بصورت شکل ۱-۱ بر اساس مطالعات داس (۲۰۱۳) تدوین شد. در مدل فوق شخصیت خرده فروش متغیر مستقل، کیفیت ادراک شده از خرده فروش […]
صرفه جویی در مقیاس، کیفیت ادراک شده
این مدل توسط توتال ریسرچ[۱۷] ایجاد شده، تفاوت و تقابل جالبی با مدل ارزیاب دارائی برند دارد.در ایـن مدل از مجموعه کوچکی از پرسشهای ساده تر و در عین حال قوی تر استفاده می شود.پژوهش سالانه مربوط به این مدل در آغاز با ۲۰۰۰ پاسخگو و در رابطه با ۱۳۳ برند انجام شد و درسال […]
پایان نامه تعیین ارتباط بین کیفیت خدمات وارزش ادراک شده با رضایتمندی و وفاداری مشتریان در استخرهای شهر تهران
ارتباط بین کیفیت خدمات و ارزش ادراک شده با رضایتمندی و بازگشت مجدد مشتریان در استخرهای سرپوشیده شهر تهران هدف از این مطالعه بررسی رابطه بین کیفیت خدمات و ارزش ادراک شده با رضایتمندی و بازگشت مجدد مشتریان در استخرهای سرپوشیده شهر تهران می باشد. جمعیت این مطالعه شامل کلیهی مشتریان استخرهای شنا شهر تهران […]
پایان نامه بررسی سنجش تاثیر سفارشی سازی خدمات بر کیفیت ادراک شده مشتریان شعب بانک ملی شهرستان لنگرود
– ضررورت و اهمیت تحقیق علیرغم اجماع بر روی اهمیت مسألهی سفارشی سازی، هنوز درباره ی نحوهی پیادهسازی سفارشی سازی و واقعیت آن اختلافنظر وجود دارد و از حیث دیدگاههای مختلف مورد بررسی قرار گرفته است. میتوان چنین دریافت که مصرف کنندگان خدمات شخصی شده را نسبت به خدمات عمومی بیشتر ترجیح میدهند، زیرا این […]
پایان نامه بررسی اثر شخصیت خرده فروش بر کیفیت ادراک شده از خرده فروش
– اهمیت تحقیق اهمیت تحقیق حاضر را می توان از دو جنبه مورد بحث قرار داد:ابتدا اینکه نتیجه مرور ادبیات پیشین نشان می دهد تحقیقات صورت گرفته در خصوص رابطه بین شخصیت خرده فروش و وفاداری مشتریان به خرده فروش اندک اند (برای مثال می توان به تحقیق داس (۲۰۱۳) زنتز و همکاران (۲۰۰۸) اشاره […]
پایان نامه اثر کیفیت ادراک شده از خرده فروش بر وفاداری مشتری به خرده فروش
-۱-۲- بنیانهای نظری سازندهی مفهوم شخصیت نام تجاری به طور کلی، مفهوم شخصیت نام تجاری حول سه مفهوم و پایهی بنیادین شامل مفهوم شخصیت، خویشتن مصرفکننده، و تناسب و تجانس میان شخصیت نام تجاری و خویشتن مشتری شکل گرفته است. در ادامه به تشریح هر یک از این مفاهیم پرداخته میشود. ۲-۱-۲-۱- مفهوم شخصیت در […]
پایان نامه اثر کیفیت ادراک شده از خرده فروش بر تمایل به خرید مصرف کننده
-۱-۲-۳- مفهوم تجانس نام تجاری- خویشتن مصرفکننده وقتی درخواست برای مصرف یک محصول با نام تجاری که شخصیتی به آن منتسب است مطرح میشود، ناگزیر مصرفکنندگان درگیر این پرسش میشوند که آیا هویت آن نام تجاری با تصویری که مشتریان از خویشتن خویش دارند متناسب است یا خیر. این فرایند مقایسه، ریشه در مفهوم هویتشناسی […]
پایان نامه سنجش میزان مولفه¬های کیفیت ادراک شده در بانک¬های صادرات استان گیلان
مزایای حاصل از وفاداری مشتریانمشتریان وفادار اثرات مثبت و منافع زیادی برای سازمانها به دنبال دارند که مهمترین آنها عبارتند از (مخدومی جوان- کفاشی؛۱۳۹۱): کاهش هزینههای جذب مشتریان جدید کاهش حساسیت مشتریان نسبت به تغییرات قیمتها منافع حاصل از ارزش طول عمر مشتری عملکرد مثبت از طریق افزایش قدرت پیشبینی افزایش موانع ورود رقبای جدید […]
پایان نامه تعیین رابطه سفارشی¬سازی خدمات و کیفیت ادراک شده در بانک¬های صادرات استان گیلان
) رابطه وفاداری مشتریان با رضایت و سودآوریبررسی تأثیر رضایت بر وفاداری از مهمترین موضوعات مطالعات سالهای اخیر بوده است. برخی از مطالعات نشان دادهاند که یک ارتباط مستقیمی میان رضایت مشتریان و وفاداری آنها وجود دارد. مشتریانی که راضی شوند وفادار خواهند ماند و مشتریانی که ناراضی هستند به فروشندگان دیگر رجوع میکنند. معمولاً […]
پایان نامه تعیین ادراک مشتریان از تبلیغات تجاری شرکت بر کیفیت درک شده
) فرضیه های تحقیقبا توجه به مدل ارایه شده فرضیه های این تحقیق عبارتند از: ادراک مشتریان از تبلیغات تجاری شرکت بر ارزش ویژه برند تاثیر دارد. ادراک مشتریان از تبلیغات تجاری شرکت بر آگاهی از برند تاثیر دارد. ادراک مشتریان از تبلیغات تجاری شرکت بر کیفیت درک شده تاثیر دارد. ادراک مشتریان از تبلیغات […]
فرم در حال بارگذاری ...
[شنبه 1399-04-14] [ 07:10:00 ق.ظ ]
|