کیفیت خدمات مخابرات |
![]() |
دانلود پایان نامه ارزیابی کیفیت خدمات شبکه مخابرات و رضایت مندی شهروندان
دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی دانشکده ادبیات علوم انسانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A ) گرایش: برنامه ریزی شهری عنوان : ارزیابی کیفیت خدمات شبکه مخابرات و رضایت مندی شهروندان «مطالعه موردی: شرکت ایرانسل منطقه بابل» استاد راهنما : دکتر علی نوری کرمانی چکیده:امروزه ارزیابی کیفیت خدمات شرکت و رابطه آن […]
پایان نامه مدیریت در مورد استاندارد و کیفیت در هتل و مراکز اقامتی
۱-۱-۱- استاندارد و کیفیت در هتل و مراکز اقامتی یک هتل معمولاً حداقل ۸ اتاق خواب دارد | ۷۵% اتاق خواب ها با حمام یا تسهیلات خصوصی هستند | وجود محلی برای صبحانه خوری که متناسب با ظرفیت هتل طراحی شده باشد | وجود سیستم سرمایش و گرمایش قابل کنترل در اتاق خوابها. (صفائیان، ۱۳۸۳) […]
پایان نامه مدیریت در مورد استاندارد و کیفیت در هتل و مراکز اقامتی
۱-۱-۱- استاندارد و کیفیت در هتل و مراکز اقامتی یک هتل معمولاً حداقل ۸ اتاق خواب دارد | ۷۵% اتاق خواب ها با حمام یا تسهیلات خصوصی هستند | وجود محلی برای صبحانه خوری که متناسب با ظرفیت هتل طراحی شده باشد | وجود سیستم سرمایش و گرمایش قابل کنترل در اتاق خوابها. (صفائیان، ۱۳۸۳) […]
پایان نامه مدیریت در مورد : فعالیت وخدمات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران:
فعالیت وخدمات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران: موضوع فعالیت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران طبق اساسنامه به شرح زیز می باشد: الف- دریافت، تحویل، ذخیره سازی، حمل و نقل، توزیع ، عرضه و فروش انواع فرآورده های نفتی در داخل و خارج از کشور. ب- مطالعه، تهیه و تنظیم و اجرای […]
پایان نامه مدیریت در مورد : فعالیت وخدمات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران:
فعالیت وخدمات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران: موضوع فعالیت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران طبق اساسنامه به شرح زیز می باشد: الف- دریافت، تحویل، ذخیره سازی، حمل و نقل، توزیع ، عرضه و فروش انواع فرآورده های نفتی در داخل و خارج از کشور. ب- مطالعه، تهیه و تنظیم و اجرای […]
ﻣﺪل ﻫﺎی راﯾﺞ ﺳﻨﺠﺶ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎت اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ
۱ ﻣﺪل ﻫﺎی راﯾﺞ ﺳﻨﺠﺶ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎت اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ(رﺳﻮﻟﯽ و ﻣﺎﻧﯿﺎن،.(۱۳۹۱ ﺗﻮﺻﯿﻒ ﺷﺎﻣﻞ ﻫﻔﺖ ﺑﻌﺪ ﮐﺎراﯾﯽ، ﭘﺎﯾﺎﯾﯽ، اﺟﺮا، ﺣﺮﯾﻢ ﺷﺨﺼﯽ، ﭘﺎﺳﺨﮕﻮﯾﯽ، ﺟﺒﺮان و ﺗﻤﺎس اس ﮐﻪ ﯾﮏ ﻣﻘﯿﺎس اﺻﻠﯽ و ﯾﮏ ﻣﻘﯿﺎس ﺑﺎزﯾﺎﺑﯽ ﺧﺪﻣﺎت را ﺑﻮﺟﻮد ﻣﯽ آورﻧﺪ. ﭼﻬﺎر ﺑﻌﺪ ﮐﺎراﯾﯽ، ﭘﺎﯾﺎﯾﯽ، اﺟﺮا و ﺣﺮﯾﻢ ﺷﺨﺼﯽ ﻣﻘﯿﺎس اﺻﻠﯽ ای ﺳﺮوﮐﻮال را ﺷﮑﻞ ﻣﯽ دﻫﻨﺪ. ﻣﻘﯿﺎس […]
گوگل چگونه محتوای بی کیفیت را تشخیص میدهد؟
سئو و بهینه سازی سایت گوگل چیجوری محتوای بی کیفیت رو تشخیص میده؟ ۱۲ مهر ۱۳۹۶ شایدً یکی از سوالاتی که موقع بهینه سازی سایت از خود پرسیده اید، اینه که گوگل چیجوری محتوای بی کیفیت رو از صفحات با کیفیت تشخیص میده و ما چیجوری می تونیم این صفحات رو شناسایی کنیم؟ واسه بررسی […]
خدمات بانکداری الکترونیک، بکارگیری فناوری اطلاعات
۴- واردات سیستم ها و تجهیزات بانکداری الکترونیکی موجب وابستگی سیستم بانکی به سایر کشورها شده است، البته در سال های اخیر شرکت های ایرانی نیز به تولید و عرضه این محصولات پرداخته اند که گرچه به لحاظ کیفیت و تنوع خدمات در سطح بالاتری نسبت به دستگاه های فرسوده خارجی قرار دارند، اما هنوز […]
کیفیت خدمات الکترونیک، بانکداری الکترونیکی
یقینا می توان گفت که یکی از وظایف اصلی بانکهای سنتی که موجب تداوم آنها تا عصر حاضر شده است؛ نگهداری پول توسط آنها می باشد. بانکهای قبلی که به عنوان
موسسات سپرده پذیر معرفی شدند، محل مطمئنی برای نگهداری پول، طلا و دیگر اجناس با ارزش مشتریان به شمار می رفتند. با ظهور چک […]
انواع بانکداری الکترونیک، کیفیت خدمات الکترونیک
ب- با روی آوردن به تجارت الکترونیک وجهه بانک بصورت یک بنگاه اقتصادی جهانی در می آید.ج-ایجاد مزیت رقابتی، جذب و حفظ مشتری، بالا رفتن در آمدها و کاهش هزینه ها.استفاده از خدمات الکترونیک بانک ها منافع متعددی را برای مشتریان این گونه موسسات در بردارد، تعدادی از این منافع به شرح زیر است: می […]
خدمات بانکداری الکترونیک، بکارگیری فناوری اطلاعات
چکیده امروزه، کاربرد فناوری اطلاعات در صنایع خدماتی رشد بسیاری نموده است که بارزترین نمونه آن صنعت بانکداری می باشد. بانک ها با استفاده از این فناوری محصولاتی را ابداع می نمایند که می توانند با نیروی انسانی کمتر خدمات متنوعی را به مشتریان خود ارائه دهند. شبکه بانکی کشور ما نیز با درک جایگاه […]
ابعاد مدیریت کیفیت جامع، افزایش رضایت مشتریان
پژوهشهای خارجی یوهانس کریستیانتو و همکاران (۲۰۱۲) در مقالهای با عنوان «اتخاذ رویکرد TQMبرای دستیابی به رضایت مشتری» بیان داشتند که با اتخاذ رویکرد TQM رضایت مشتری در یک دوره سه ساله به سرعت افزایش پیدا میکند. همچنین مشخص شد که رویکرد گسترش عملکرد کیفی به طراحی یک محصول رقابتی با هماهنگی منابع شرکت در […]
کیفیت خدمات الکترونیک، کسب و کار الکترونیکی
سنجش خدمات نوین بانکی توسط برخی اساتید دانشگاه چند رسانه ای(مولتی مدیا )[۶]مالزی تغییر استفاده گسترده از خدمات نوین بانکی مثل عابربانک، تلفن بانک و بانکداری خانگی بوده است . ونکاتش و دیویس[۷] ،۲۰۰۷ عنوان فایده مدل سازی مداوم سیستم های اطلاعات در سیستم های اطلاعات و چیزهای مرتبط دیگر، نظریه ها شامل نظریه پذیرش […]
سنجش کیفیت خدمات، سازمان خدماتی
۱-۳- سروکوال ۱-۳-۱- معرفی مدل سروکوال (SERVQUAL) سروکوال (SERVQUAL) برگرفته از Service Quality یا کیفیت خدمات است. سروکوال یک مقیاس چندعاملی است که برای سنجش ادراک مشتری از کیفیت خدمات یک سازمان خدماتی یا خردهفروشی استفاده میشود. مقیاس سروکوال از مشهورترین روشهای اندازهگیری کیفیت خدمات بوده که توسط پاراسورامان، بری و زیتمل به وجود آورند. […]
فرم در حال بارگذاری ...
[دوشنبه 1399-04-16] [ 07:16:00 ق.ظ ]
|