مفهوم کیفیت درک شده

کیفیت درک شده مصرف­ کنندگان از نام­تجاری، به دلیل فرآیند درگیری ادراکی در فرآیند تصمیم گیری می­باشد. کیفیت درک شده بالا وقتی اتفاق می­افتد که مصرف­ کنندگان تمایز و برتریی در نام تجاری نسبت به نام­های تجاری رقیب را تشخیص می­ دهند. این تصمیمات خرید مصرف­ کنندگان را تحت تاثیر قرار می­دهد و باعث انتخاب […]

حقیقی و همکاران، کیفیت درک شده

تصویر درک شده از شرکت: ­­این متغیر با شاخص های اعتبار و خوشنامی شرکت،خوشنامی مدیران شرکت، تبلیغات مناسب شرکت، پیشرو بودن در ارائه خدمات نوین، تعهد شرکت به بیمه گذاران و داشتن اطمینان خاطر با ابزار پرسشنامه حاصل کار تحقیقاتی حقیقی و همکاران(۱۳۹)و با مقیاس طیف لیکرت ۵ گزینه­ای خیلی کم تا خیلی زیاد اندازه […]

خلق ارزش بوسیله کیفیت درک شده، ابعاد کیفیت درک شده

۲-۸ کیفیت درک شده کیفیت درک شده از مواردی است که همواره مورد نظر محققین واقع شده است. تعریفی که به طور غالب از سوی محققین ارائه شده است عبارت است از قضاوت مشتریان نسبت به مزیت، برتری، اعتبار توفیق یک برند در قیاس با دیگر برندهای رقیب. کیفیت درک شده نه تنها بر دیگر […]

کیفیت درک شده، ارزش اجتماعی

در این تحقیق کیفیت درک شده توسط شاخص‌های غوطه‌وری و شگفت‌زدگی (کائو و همکاران[۱۴]، ۲۰۰۸، ص۱۶۷٫( توسط طیف ۵ گزینه‌ای لیکرت (کاملا موافقم، موافقم، تا حدودی موافقم، مخالفم، کاملا مخالفم) سنجیده خواهد شد. ۱-۹-۳) ارزش درک شده در این تحقیق ارزش درک شده توسط شاخص‌های ارزش اجتماعی (سوئینی و سوتار،۲۰۰۱،ص۲۱۱؛ویلیامز و سوتار[۱۵]،۲۰۰۵، ص۱۳۲)، ارزش کارکردی […]

مدل دیک و باس، کیفیت درک شده

سطح سوم در برگیرنده مشتریان راضی است.آنها از هزینه­های تغییر راضی هستند(هزینه های تغییر شامل از دست دادن زمان ، پول یا مزیتهای وفاداری و … است). از دیدگاه این مشتریان رقبا باید شایستگی هایی را ایجاد کنند که از هزینه­های تغییر بیشتر شود.چهارمین سطح در برگیرنده مشتریانی است که واقعا برند را دوست دارند […]

ابعاد کیفیت درک شده، برنامه های وفاداری

فوری – رویدادها– In and on package free premiums تأخیری – مسابقات و قرعه کشی– برنامه های وفاداری– Self- liquidating premiums منبع:(Blech & Blech, 2004: 544) از دیدگاه محققین ، ترفیع قیمت بر ارزش ویژه برند تأثیرگذار است. معمولاً از تعدیل قیمت به عنوان نخستین عامل از سوی تولیدکندگان به منظور ترغیب مشتریان برای خرید […]

پایان نامه سنجش رابطه بین کیفیت خدمات درک شده و ارزش درک شده

واکنش‌های رفتاری رفتار گردشگر یک اصطلاح کلی است که شامل تصمیم‌گیری قبل از بازدید، تجربه در محل، ارزیابی تجربه و نیات رفتاری و رفتارهای پس از بازدید است. به طور کلی در ادبیات پذیرفته شده است که تصویر مقصد بر رفتار گردشگران تاثیر دارد. رفتارهای توریستی شامل انتخاب مقصد برای بازدید و ارزیابی‌های بعدی و […]

پایان نامه سنجش رابطه بین کیفیت خدمات درک شده و ارزش درک شده

واکنش‌های رفتاری رفتار گردشگر یک اصطلاح کلی است که شامل تصمیم‌گیری قبل از بازدید، تجربه در محل، ارزیابی تجربه و نیات رفتاری و رفتارهای پس از بازدید است. به طور کلی در ادبیات پذیرفته شده است که تصویر مقصد بر رفتار گردشگران تاثیر دارد. رفتارهای توریستی شامل انتخاب مقصد برای بازدید و ارزیابی‌های بعدی و […]

پایان نامه سنجش رابطه بین ویژگی‌های مقصد و کیفیت درک شده خدمات گردشگری

تعریف مفهومی متغیرها ۱-۸-۱) ویژگی‌های مقصد گردشگری واژه مقصد گردشگری برای یک کشور، منطقه‌ای در محدوده یک کشور، یک شهر یا یک تفریحگاه ساحلی به کار برده می‌شود. مقصد گردشگری شامل تعدادی از عوامل است که برای جذب بازدیدکنندگان به منظور اقامت برای گذراندن تعطیلات یا بازدید یک روزه با هم ترکیب شده‌اند، چهار عامل […]

پایان نامه سنجش رابطه بین ویژگی‌های مقصد و کیفیت درک شده خدمات گردشگری

تعریف مفهومی متغیرها ۱-۸-۱) ویژگی‌های مقصد گردشگری واژه مقصد گردشگری برای یک کشور، منطقه‌ای در محدوده یک کشور، یک شهر یا یک تفریحگاه ساحلی به کار برده می‌شود. مقصد گردشگری شامل تعدادی از عوامل است که برای جذب بازدیدکنندگان به منظور اقامت برای گذراندن تعطیلات یا بازدید یک روزه با هم ترکیب شده‌اند، چهار عامل […]

پایان نامه سنجش رابطه بین کیفیت خدمات درک شده و واکنش‌های رفتاری

تعریف گردشگریواژه Tourism از دو بخش ترکیب شده است: “Tour” به معنای سفر، گشت، مسافرت، سیاحت و “ism”، پسوندی است که اشاره به مکتب یا اندیشه‌ای فلسفی، مذهبی، سیاسی، ادبی و غیره دارد (لطفی خاچکی،۱۳۸۷،ص ۱۸۰). واژه توریسم نخستین بار در سال ۱۸۱۱، در مجله‌ای انگلیسی به نام مجله ورزشی[۱] بکار برده شد. در آن […]

پایان نامه سنجش رابطه بین کیفیت خدمات درک شده و واکنش‌های رفتاری

تعریف گردشگریواژه Tourism از دو بخش ترکیب شده است: “Tour” به معنای سفر، گشت، مسافرت، سیاحت و “ism”، پسوندی است که اشاره به مکتب یا اندیشه‌ای فلسفی، مذهبی، سیاسی، ادبی و غیره دارد (لطفی خاچکی،۱۳۸۷،ص ۱۸۰).واژه توریسم نخستین بار در سال ۱۸۱۱، در مجله‌ای انگلیسی به نام مجله ورزشی[۱] بکار برده شد. در آن زمان […]

پایان نامه تعیین ادراک مشتریان از تبلیغات تجاری شرکت بر کیفیت درک شده

) فرضیه های تحقیقبا توجه به مدل ارایه شده فرضیه های این تحقیق عبارتند از: ادراک مشتریان از تبلیغات تجاری شرکت بر ارزش ویژه برند تاثیر دارد. ادراک مشتریان از تبلیغات تجاری شرکت بر آگاهی از برند تاثیر دارد. ادراک مشتریان از تبلیغات تجاری شرکت بر کیفیت درک شده تاثیر دارد. ادراک مشتریان از تبلیغات […]

پایان نامه تعیین ادراک مشتریان از تبلیغات تجاری شرکت بر کیفیت درک شده

) فرضیه های تحقیقبا توجه به مدل ارایه شده فرضیه های این تحقیق عبارتند از: ادراک مشتریان از تبلیغات تجاری شرکت بر ارزش ویژه برند تاثیر دارد. ادراک مشتریان از تبلیغات تجاری شرکت بر آگاهی از برند تاثیر دارد. ادراک مشتریان از تبلیغات تجاری شرکت بر کیفیت درک شده تاثیر دارد. ادراک مشتریان از تبلیغات […]

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...