گرافیک تلویزیونی |
![]() |
دانلود پایان نامه ارشد : گرافیک تلویزیونی و تبیین شاخصه های اثرگذاری درمخاطب تلویزیون
چکیده این رساله با رویکرد شناخت و بررسی ابعاد گرافیک تلویزیونی و شاخصه های اثر گذاری آن بر روی مخاطب ، چگونگی استفاده از عناصر تجسمی در چهارچوب گرافیک برای تولید برنامه های تلویزیونی می پردازد.هدف از پژوهش مذکور دستیابی به روش های کاربردی و تاثیرگذار برای طراحان گرافیک در جهت نیل به هدف خود که […]
پایان نامه : گرافیک تلویزیونی و تبیین شاخصه های اثرگذاری درمخاطب تلویزیون
گرافیک تلویزیونی و تبیین شاخصه های اثرگذاری درمخاطب تلویزیون استاد راهنمای نظری دکتر محسن سلیمانی استاد راهنمای عملی دکتر احمد سفلایی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) چکیده این رساله با رویکرد شناخت و بررسی ابعاد گرافیک تلویزیونی و شاخصه های اثر گذاری آن بر روی مخاطب ، چگونگی استفاده از عناصر تجسمی در چهارچوب […]
بررسی رابطه بین تبلیغات تلویزیونی بر رفتار مصرف کنندگان درفرایند تصمیم خرید خودرو-دانلود پایان نامه مدیریت
عنوان کامل پایان نامه : بررسی رابطه بین تبلیغات تلویزیونی بر رفتار مصرف کنندگان درفرایند تصمیم خرید خودرو قسمتی از متن پایان نامه : بیان مسأله: تبلیغات به عنوان یکی از ابزارهای شناخته شده بازاریابی برای گسترش و نفوذ در بازار می باشد. تبلیغات، نه تنها به عنوان یکی از عناصر آمیخته بازاریابی مورد […]
دانلود پایان نامه ارشد : زیباییشناسی در گرافیک متحرک
استاد راهنمای عملی دکتر کیارش زندی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) چکیدهعدم درک صحیح از عناصر زیبایی شناختی در میان روابط عناصر بصری و کاربرد آن در وهله اول با تصاویر متحرک باعث کم توجهی درمیان دستاندرکاران این فن و هنر شده است.این زیر ساخت تحت عنوان زیبایی شناختی در گرافیک متحرک نام […]
شنود از طریق فیشینگ
گفتار دوم : شنود از طریق فیشینگ هر روزه دزدان اینترنتی راه های جدیدی را برای بدست آوردن هویت شخصی افراد و دست یابی به اطلاعات شخصی آنها به کار می برند . یکی از روش هایی که اخیراً بسیار مورد توجه آنها قرار گرفته و البته کمی هم پیچیده می باشد ، فیشینگ نام […]
منابع پایان نامه حقوق با موضوع حقوق معنوی مولف
اثر مولف منبعی است برای حمایت مادی از او، وی در انتشار، عرضه یا انتقال به عموم و یا انطباق اثر خویش برای سایر کاربرد ها دارای منافع اقتصادی است. در عین حال گفته می شود که مولف در اثر خویش زندگی می کند. یک اثر فکری به عنوان یک مخلوق ذهنی تجلی شخصیت مولف […]
منابع پایان نامه حقوق با موضوع حقوق معنوی مولف
اثر مولف منبعی است برای حمایت مادی از او، وی در انتشار، عرضه یا انتقال به عموم و یا انطباق اثر خویش برای سایر کاربرد ها دارای منافع اقتصادی است. در عین حال گفته می شود که مولف در اثر خویش زندگی می کند. یک اثر فکری به عنوان یک مخلوق ذهنی تجلی شخصیت مولف […]
ترکیب عناصر بازاریابی
ترکیب عناصر بازاریابی یکی از مراحل مهم در تدوین استراتژی بازاریابی و از وظایف اصلی بازاریابان است. موفقیت برنامه های بازاریابی تاحد زیادی به ترکیب درست عناصر دارد. با ورود فناوری های ارتباطاتی و انجام فعالیتهای تجاری به صورت الکترونیک و در محیط مجازی، چگونگی طراحی آمیخته بازاریابی نیـــز کم و بیش دچار تغییر گردید. […]
زیرساخت توسعه یافته فناوری اطلاعات در مدارس هوشمند
۲-۲-۲۰ ) زیرساخت توسعه یافته فناوری اطلاعات در مدارس هوشمند مدارس هوشمند به مدارسی اطلاق می گردد که رایانه برای کلیه دانش آموزان فراهم باشد و این رایانه ها به کمک شبکه مرکزی به یکدیگر متصل شده باشند. علاوه بر شبکه، رایانه ها باید متصل به شبکه بین المللی اینترنت نیز بوده تا امکان دسترسی […]
فرآیند تحلیل سلسله مراتبی، ارزش دفتری حقوق صاحبان
بازار در پایان پنج سال قبل. حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری دانشگاه عمومی است که به عنوان مهم ترین وسیله ارتباط جمعی نقش بزرگی در تحولات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی ایفا میکند. همچنین در این رهنمودهای ارزنده بر رسالت و وظایف خطیر صدا وسیما و نقش مؤثر برنامههای گوناگون […]
آگهی های تبلیغاتی، انعقاد قرارداد
قوانین ملی در اکثر موارد این حق را تحت دو عنوان مطرح می کند : حق رعایت اثر و دیگری به حق تمامیت اثر معروف است . روشن است که هر یک از این دو ، چهره های گوناگون از امتیاز واحد اند . اکثر کشورهای جهان عبارت کلی حق رعایت اثر را به کار […]
آگهی های تبلیغاتی، انعقاد قرارداد
اجرا این حق در زمینه آثار صوتی تصویری متعدد است . اضافه نمودن موسیقی به فیلم بی صدا ، بخشی یک فیلم با حذف بخشی از آن پخش اوراقی از تاریخ با حذف برخی از وقایع وحتی رنگ آمیزی یک اثر علی رغم ارتقا وضعیت فنی آن را باید نقض حق رعایت حرمت اثر خواند […]
قانون مجازات عمومی اصلاحی، در مقررات بین المللی
در کشیده شدن اطفال به فعالیت های مجرمانه جنسی عوامل زیادی موثرند که گاه درونی و گاهی بیرونی است( عوامل درونی بر میگردد به تمایلات طفل در این زمینه و عوامل بیرونی یک سلسله عواملی استکه طفل را مجبور به شرکت در این گونه فعالیت ها می نمایند . فقر ، بی سوادی ، اعتقادات […]
پایان نامه طراحی استراتژی تبلیغات مجموعه پاکت
با افزایش چشمگیر نشانهای تجاری(برند) مختلف فعال، شاهد رقابت شدید میان تولیدکنندگان جهت کسب سهم بیشتر در بازار هستیم. زمانی که رقابت شدت مییابد و امکان انتخاب از میان نشانهای گوناگون برای مشتری و مصرف کننده محیا میشود، شناسایی عواملی که میتوانند باعث جلب توجه مصرفکننده شوند برای تولیدکنندگان اهمیت زیادی پیدا میکند.این عوامل در […]
فرم در حال بارگذاری ...
[شنبه 1399-04-14] [ 05:07:00 ب.ظ ]
|